Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

08 Des 2014 14:42 #941 per pirata agus (Associat/da)

Jo crec que ja estic acabant la part gruixuda del virus de respiratori. Avui em sento força bé, a veure si m'animo a sortir a trotar una estona :smile:.

Bonas notícies Hansi espero que facis net del tot i puguis sortir a estirar les cames.... :great:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2014 14:54 #942 per mario.cat (Associat/da)

A més ahir també em va donar temps per animar als correcats a la mitja de Mataró, em vaig posar just a la pujada mítica del final (ronda Cervantes) que està a 20 metres de casa meva ........ Quins "caretus" que teníeu alguns .. :666: :666:

gggggrrrrrrrr  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

08 Des 2014 15:00 #943 per pirata agus (Associat/da)

A més ahir també em va donar temps per animar als correcats a la mitja de Mataró, em vaig posar just a la pujada mítica del final (ronda Cervantes) que està a 20 metres de casa meva ........ Quins "caretus" que teníeu alguns .. :666: :666:

gggggrrrrrrrr  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Tu no et queixis que almenys et vaig tocar el cul ... :he:  :rofl:

08 Des 2014 20:57 #944 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Jo segueixo entrenant com un animal. Aquesta setmana tres dies  :intello: :intello: :intello:

La vienent quatre....

Desgastat no arribaré a cap d'anu  :rofl:

Grande Pirata, grande.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

10 Des 2014 20:03 #945 per Jorfer (Associat/da)
Crec que el diumenge ens ho passarem bé llebrejant per Vilanova eh Dani  :yes: :yes:
Jo si veig que vaig molt forçat us deixo a tu i amb koldo amb la responsabilité, doncs dues mitges en vuit dies per sota de 1h30 no sé no sé que un ja té una edat.  :666: :666:

11 Des 2014 19:00 #946 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, tres dies son tres dies ¡¡¡  :great:

pirata_agus vas anar a un bon lloc per veure com anaven de forces els corredors a Mataró ;), amb els kms. ja fets i la pujada difícil anar fresc del tot en aquest punt  ;)

Jorfer, veig que no pares  i amb molt bons registres  8)

Per la meva part segueixo una mica allà on estem, dolor provocat per irradiació en el nervi ciàtic, la RM lumbar ha dit el que hi ha, la RX part òssia correcte, ara no fa gaire estona m'ha fet una infiltració.

Salut i kms.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

11 Des 2014 21:26 #947 per Dani (Associat/da)
Vinga Josep58: No hi ha mal que cent anys duri. Esprem que ben aviat tornis al 100%

Aquesta setmana elevarem els entrenaments a 4 dies. Amb el dia fort diumenge a Vilanova, 21km a R3. Demà divendres a la matinada tenim perfomance amb dos Jordis. Curt i intens, 4R3+2R4.

I la setmana de les 24 hores, aviam si poden ser cinc dies.....

Tema bambes. Desde que tinc les Kinvara5 mai he estat tant bé muscularment. Fins i tot amb mitges maratons no acabo gaire carregat. Les tornaré a demanar i més endavant potser provo les Virrata2 (drop zero) Amb l'escèptic que era jo amb les sabatilles de poca amortiguació.........

11 Des 2014 22:24 #948 per Chute (Associat/da)
Pirata Agus, ja no et passes per Mercabarna! A veure si vens fe tant en tant a comprar fruita.

12 Des 2014 13:15 #949 per Dani (Associat/da)
Bones !!

L'SQ ha fet campana.... Va a dormir massa tard i després ja se sap...  :P

Així doncs 4R3 4.14 + 2R4 3.57. El pressi el canvi de ritme li ha costat un ou i part de l'altre. Potser haurem de mirar de fer els R3 i R4 una mica més lents.  ;)

Per nassos hi ha un duel Rubens/Rolly/meep pel sub40.

Ara només queda diumenge amb la mega barqueta, la veritat es que en tinc moltes ganes.

12 Des 2014 16:33 #950 per pirata agus (Associat/da)

Pirata Agus, ja no et passes per Mercabarna! A veure si vens fe tant en tant a comprar fruita.

:love:, ja tinc ganes de veure't i charrar una mica...espero coincidir amb tu a can drago.. ;)

d'altra banda... porto uns dies molt carregat de cames, els quadriceps i els bíceps femorals em molesten bastant, encara que  estic acostumant a córrer amb molèsties, m'ho he de mirar, aniré a un bon fisio perquè em Foti una pallissa  :he:, que vull estar arregladet per a les 24h....
Dani entrenar de matinada?? jo de matinada nomes corro de bar en bar.. :666:

12 Des 2014 17:19 #951 per Dani (Associat/da)

:love:, ja tinc ganes de veure't i charrar una mica...espero coincidir amb tu a can drago.. ;)

d'altra banda... porto uns dies molt carregat de cames, els quadriceps i els bíceps femorals em molesten bastant, encara que  estic acostumant a córrer amb molèsties, m'ho he de mirar, aniré a un bon fisio perquè em Foti una pallissa  :he:, que vull estar arregladet per a les 24h....
Dani entrenar de matinada?? jo de matinada nomes corro de bar en bar.. :666:

No menteixis... Estas carregat de fer sèries amb final UCI.  :666: :666:

Tranquil, que les pistes de Can Dragó no carreguen....  :sarcastic:

12 Des 2014 20:18 #952 per Jorfer (Associat/da)
Dani em recomanes les kinvara 5 per a fer mitges? Jo peso al voltant de 75/74 kgs  :yes: :yes:
Jo tinc les kinvara 4 i les utilitzo fins els 10 kms però a mitges no m'atreveixo.
Demanaré als RRMM les kinvara5 doncs les quatre ja estan a la meitat de la seva vida útil i cal tenir unes a la recàmera.

Josep58 ja falta un dia menys pel retorno  :yes: :yes:

12 Des 2014 23:45 #953 per Dani (Associat/da)

Dani em recomanes les kinvara 5 per a fer mitges? Jo peso al voltant de 75/74 kgs  :yes: :yes:
Jo tinc les kinvara 4 i les utilitzo fins els 10 kms però a mitges no m'atreveixo.
Demanaré als RRMM les kinvara5 doncs les quatre ja estan a la meitat de la seva vida útil i cal tenir unes a la recàmera.

Josep58 ja falta un dia menys pel retorno  :yes: :yes:

Depèn.

Jo vaig aprofitar la lesió per anar-me adaptant a poc a poc a bambes més lleugeres. Ara suposo que ja m'he adaptat i vaig totes les curses amb les Kinvara5. Fins i tot les mitges. Acabo menys carregat de bessons (sempre he patit de bessons) que abans. De fet, els bessons ja no em fan mai mal.

Suposo que tu tens unes bambes més lleugeres (kinvara5) i unes de mes amortiguació. Si les alternes, jo no tindria clar fer mitges amb les lleugeres. Jo peso 70km  :oops: Valora si després d'entrenaments amb les kinvara et notes més carregat que amb les normals.

Complicat donar consells. El que a mi em pot anar bé, a tu no tant. Jo entro molt de taló. El drop baix fa que no hi entri tant i carregui molt menys la musculatura "bessonil" i fins i tot em fa córrer diferent (com em va dir en Barcerel en una cursa)

13 Des 2014 10:52 #954 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, Jorfer moltes gracies  :love:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

13 Des 2014 20:06 #955 per Hansi (Associat/da)
Josep58, que vagi minvant aquesta p*** ciàtica. Tinc unes ganes de tornar-te a veure corrent!! :love:

Jo he pogut tornar als entrenaments aquesta setmana, dia sí dia no, amb la prudència que requereix la recuperació muscular i orgànica postmaratoniana. Em noto força recuperat de cames, a cada dia que passa, millor. Demà no vaig a cap cursa, només entrenaré (que també m'ho passaré molt bé, segur), però per les properes setmanes, faré el 5mil a les 24 hores (a part del relleu), la del riu Ripoll de Sabadell, i fa dies que estic inscrit a Nassos :happy:.

13 Des 2014 21:43 #956 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Dani pel consell.  :yes: :yes:
Crec que faré la mitja de Barcelona amb les kinvara, mentre continuaré fent-les amb la Ride7  :yes: :yes:

13 Des 2014 22:04 #957 per pirata agus (Associat/da)
Hoola nanus !!, com porto dos dies amb menys molèsties, demà faré dues curses, un marxa en Vallrromanes i el cross de alella, "con  dos kojones"  :he: ... ja veurem com acabo ....  :P

Tinc ganes que arribi el proper "finde" ..... :whistle:
Josep58  molts ànims nen, que tot passa ...

14 Des 2014 15:17 - 14 Des 2014 16:29 #958 per pirata agus (Associat/da)
Prova superada.
ja estic dutxa i relaxat i amb les cames molt bé, sense molèsties considerables després de les dues curses d'aquest matí .... "Buenu" ben mirat tampoc és per tant. En Vallrromanes han estat 7700m de muntanya amb alguna pujadeta forta, corriols, fang  :party:  i una baixada de 1km 500 a tomba oberta,  :666:  al final 43'21 "..... després m'he anat cap Alella que faltava gent i he corregut el cross . Un circuit bastant trencacames per les vinyes i una pineda que ho fan molt atractiu ... (4050m) he acabat en 16'56 "molt forçat i amb la llengua plena de terra  :P .... però molt content perquè la mitjana per km és de 4'11 "... :surprised:
Això em fa tenir una idea malèvola a la ment: buscar el sub 20 a can drago..que més pla que això no n'hi ha res ....
Així que si el dimarts puc fer (o tinc ganes) 5 x mil UCI per sota · 238" i sobrevisc ........ ja veurem  :whistle:

Dani  ja m'he llegit la teva entrevista  :great:...... una altra vegada...  :he:

15 Des 2014 18:11 #959 per Dani (Associat/da)
Pirata: Doble cursa en un dia ? Després et queixes que estas cascat... I no tens 20 anysss  :intello: :intello: Ja he vist que fas un relleu de matinada. No deixis ampolles buides de quintus per les pistes, eh ?  :P

Mitja Vilanova 1h28'54" fent de llebre. Vaig passar d'anar de...

1. Tocant-me els ous
2. Molt sobrat
3. Sobrat
4. Esforçat
5. Cansat
6. Cascat
7. Fos

Dura un parell de km's més i camino com si fos un muntanyeru  :666: :666: :666:

Ara ja tinc pla Chute  :party: :party: :party:

Em posa 4 dies la primera setmana. Ell si que em coneix  :rofl:

Estic motivat

AU !

15 Des 2014 18:26 #960 per Hansi (Associat/da)
Pirata, que bo el teu cap de setmana doblant! Estàs volviendo por tus fueros! :party: :party: Al cinc mil a Can Dragó ens veiem! :yipi:

Dani, ja era hora que decidissis deixar de fer el dropo :666:. Ara ens mostraràs el teu potencial de debò, que amb el que entrenes, ja m'estranya que no et fonguis abans en les mitges :he: :wink2:.

Jorfer, els propers dies estrenaré les meves primeres Kinvara (la 4) :happy:. Quan vegi com m'hi adapto, aniré fent provatures com tu. Dubto que em serveixin per les mitges maratons, pel que m'han dit altres amics, però com que estic lleugeret de pes, mai se sap... :sarcastic:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats