- Missatges: 1600
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
D'aquí una estoneta sortim cap a Donosti.
Segons regla de tres del Clot, hauria de fer 1h25'44" Veurem quan m'allunyo del teòric temps.
Som-hi !
Cap de setmana fantàstic a Donosti, amb molt bona companyia :love: i una marató que em va permetre fer una retallada de cinc minutets a la meva marca personal
. Demà intento fer crònica!
Josep58...."buenu", et perdono que no corris a les 24h :he: , però si no passes per allà, si que m'enfado, que m'agradaria saludar-te ....i Aquest dolor que dius, no serà ciatica? t'ho han mirat? ... sigui el que sigui, ànims col·lega.
Ja no sé si arribaré a temps però m'agradaria intentar un friki repte: els 15km de la Maratest en 1h (o el més aprop posible)
Danigoal, per ser que vas sortir a fer un "passeig" esta força bé el resultat de Sants, millorant en la segona part de la cursa. Em sembla que aquest Fore necessita un relleu, m'imagino que estàs al cas que a Garmin a Badalona amb una despesa força inferior al preu de cost, te'n donen un de nou. Si et cal informació m'ho dius
El petit problema es que la setmana següent hi ha la mitja de Barcelona.... Ho anem parlant !
Jo també tinc molta curiositat per en Ratadesants i el seu Sub48 perque si diu en Danigoal que el va pasar al km.2 i anaves per sota de 4'30''....
![]()
![]()
Pero per obligar-me a fer una mica més doncs ja m'he apuntat a la marató de Barcelona just abans de que hagi pujat el preu... M'agradaria fer sub3h15 pero aniré de moment a lo segur i intentaré amarrar el sub3h20min al que porto apropant-me desde la segona marató... Ojala em surti un Hansi i baixi la meva marca cinc minuts pero tal i com estic ara ho veig fotut...
Hooola nanus! :
A veure si demà puc trotar una mica, que porto 5 diás amb molèsties i estic amb el Monkey :grrrrrr: ... resulta que el dissabte passat vaig tenir un punxada al bíceps femoral i no va ser corrent sinó currant :he: , en baixar de l'escala en un balcó (ja sabeu que sóc tècnic en protecció solar :he: ) vaig trepitjar el martell i em vaig fer mal .. i precisament en aquests dies de pluja que és quan més m'agrada córrer ....
Hay que joerse" , no em faig mal fent sèries i em trenco treballant... :'(