Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

01 Des 2014 20:25 #921 per Hansi (Associat/da)
Cap de setmana fantàstic a Donosti, amb molt bona companyia :love: i una marató que em va permetre fer una retallada de cinc minutets a la meva marca personal :party:. Demà intento fer crònica!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2014 20:32 #922 per Dani (Associat/da)

D'aquí una estoneta sortim cap a Donosti.

Segons regla de tres del Clot, hauria de fer 1h25'44" Veurem quan m'allunyo del teòric temps.    :P

Som-hi !

Doncs la regla de tres no ha funcionat  :'( :'(

Gasosa. Sobraetot a partir del km15

Parcials cada 5km  20.15 20.21 20.37 21.16 4.26  1h27'04"

Ara a buscar nous objectius,  8)

Els nostres herois R3 2h44 i Hansi 3h04. Per fi dos maratons bones !!!  :party: :party: :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

01 Des 2014 20:34 #923 per Jorfer (Associat/da)

Cap de setmana fantàstic a Donosti, amb molt bona companyia :love: i una marató que em va permetre fer una retallada de cinc minutets a la meva marca personal :party:. Demà intento fer crònica!

M'alegro moltíssim del teu èxit. Tu mereixes Hansi.  :party: :party: :party: :great: :great: :great:

Dani, no passa res home. L'has intentat amb il·lusió i això és l'important.  :great: :great: :great:

R_3 estratosfèrica marca company de tirades (del principi de tirades  :666: :666:) M'alegra molt la teva victòria a la senyora marató  :yes: :yes:

01 Des 2014 21:08 #924 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, R_3 , moltes felicitats i enhorabona per aquestes grans maratons fetes  :party: :great:,
Espero amb ganes poder llegir les vostres cròniques 

Dani, algú tenia que fer els honors dels gasoses ¡¡¡  :party:. Amb les molt bones mitges que hi ha per endavant segur que l'objectiu buscat ahir el trobaràs en alguna línia d'arribada.  ;)

Josep58...."buenu", et perdono que no corris a les 24h  :he: , però si no passes per allà, si que m'enfado, que m'agradaria saludar-te ....i Aquest dolor que dius, no serà ciatica? t'ho han mirat? ... sigui el que sigui, ànims col·lega. :great:

pirata_agus si porto visites a trauma i osteòpata i tres setmanes amb força medicació que no acaba de treure'm el dolor.

Demà dimarts per acabar de tenir pronòstic clar precisament en fan una ressònancia de la zona lumbar per veure els discs L4, L5 i el sacro  Veure'm  :arf:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

01 Des 2014 21:23 #925 per pirata agus (Associat/da)
Hooola chatus "!
No tinc ganes d'escriure molt que acabo d'arribar de Londres i estic espès, així que copio i pego el que he posat del fill de la marató de Donostia, aivalaostia... :he: :he:
R-3  quin troç marcon xaval ... que crack..  :great:
Hansi...  :love:  estic molt Happy per tu, et mereixies aquesta marca.....  :party:
Dani......   Esperit gasosa.. :he:. tranki que vindran mes.. ;)
Josep58 espero que tinguis bones notícies..

hoy empieza el resto de mi vida

02 Des 2014 10:43 #926 per Danigoal (Associat/da)
Grans maratonians a Donosti  :party: :party: :party: Enhorabona!
Els de la mitja encara han de millorar  :666:

Per Sants, vem tenir bona temperatura, mínima pluja (pel que ens temíem) i una mica de vent, fortet en alguna zona. Bastant SantSebastianeru així que era fàcil tenit-vos en ment.
I content de veure alguns companys: ratadeSants (a qui vaig avançar passat el km2, quina marca vas fer company?), anguru i Fiber encara millorant poc a poc (segur que us va anar bé com a entrenament de qualitat  :yes:)
Personalment, vist com em sentia la última setmana, vaig sortir amb una mica de precaució, tampoc massa ja que pensava que no podria aguantar a 4'30 i ja vaig sortir més ràpid i això que em vaig posar una mica enrera...  :whip:  El fore es va apagar abans del km1 i vaig anar fent per sensacions esperant la defallida... que no va arribar  :neutral:
Ni idea del temps que anava fent però al km6 em notava bé i vaig preguntar a un company quin temps portàvem. No estava malament i venien 3km prou còmodes i un al final per aguantar com es poguès. Al final 42'42" (21'39 + 21'03) sense ser conscient d'haver apretat i acabant amb bona sensació. Fins i tot podria haver fet una mica millor.

Ara toca fer el descans que pensava aquests dies previs i acumular forces pels nous reptes del 2015. Descartant Nassos i segurament Sant Antoni per fer sub40' miraré ja a més llarg termini, a finals de l'hivern.
Ja no sé si arribaré a temps però m'agradaria intentar un friki repte: els 15km de la Maratest en 1h (o el més aprop posible)

Força i endevant, companys!
Molta sort, Josep58 que no sigui res important  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

02 Des 2014 20:54 - 02 Des 2014 20:56 #927 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

pirata_agus, Danigoal :love:, moltes gràcies

Danigoal, per ser que vas sortir a fer un "passeig" esta força bé el resultat de Sants, millorant en la segona part de la cursa. Em sembla que aquest Fore necessita un relleu, m'imagino que estàs al cas que a Garmin a Badalona amb una despesa força inferior al preu de cost, te'n donen un de nou. Si et cal informació m'ho dius

Ressònancia i RX fetes  ;), Les radiografies ja les tinc però fins que les miri un expert, jo d'això no en sé :ouch: però fins dimarts vinent no tinc l'informe -  resultat  :rules: de la RM. 

Con que ara fa 10 dies en van dir un mes de repòs sense còrrer  :'(, no tinc pressa i ja no ve de qui, encara tinc 20 dies per endavant per començar a pensar amb quins seran els nous objectius  :666:

02 Des 2014 23:50 #928 per Fiber (Associat/da)
Jo també tinc molta curiositat per en Ratadesants i el seu Sub48 perque si diu en Danigoal que el va pasar al km.2 i anaves per sota de 4'30''....  :neutral: :neutral: :neutral:

Jo per la meva part content pero lo just pel Cros de Sants... No he entrenat gairebé res aquestes dues setmanes i clar, aixi no hi ha forma de baixar de sub45... A part he agafat un refredat de senyor meu, potser per aixo la darrera setmana em sentia una mica ofegat...

Pero per obligar-me a fer una mica més doncs ja m'he apuntat a la marató de Barcelona just abans de que hagi pujat el preu... M'agradaria fer sub3h15 pero aniré de moment a lo segur i intentaré amarrar el sub3h20min al que porto apropant-me desde la segona marató... Ojala em surti un Hansi i baixi la meva marca cinc minuts pero tal i com estic ara ho veig fotut...

Ah, per últim, estavem parlant amb en Danigoal diumenge que trobem a faltar CARMercader... Si dijous a les 19:00 va malament, no podriem quedar més tard, o potser un divendres mes aviat si la gent no treballa per les tardes... O potser dimecres... ???

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

03 Des 2014 15:25 #929 per Dani (Associat/da)

Ja no sé si arribaré a temps però m'agradaria intentar un friki repte: els 15km de la Maratest en 1h (o el més aprop posible)

Jo també vull fer aquest repte i baixar de l'hora en 15km. Ho he fet en mitja marató passant el km15 però no compta  :intello: :intello:

El petit problema es que la setmana següent hi ha la mitja de Barcelona.... Ho anem parlant !

Avui primer entrenament post Donostia. Un petit progressiu de 6km en que m'he notat mooolt encarcarat  :'( 

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

04 Des 2014 20:27 #930 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus! :
A veure si demà puc trotar una mica, que porto 5 diás amb molèsties i estic amb el Monkey  :grrrrrr: ... resulta que el dissabte passat vaig tenir un punxada al bíceps femoral i no va ser corrent sinó currant  :he: , en baixar de l'escala en un balcó (ja sabeu que sóc tècnic en protecció solar  :he:  ) vaig trepitjar el martell i em vaig fer mal .. i precisament en aquests dies de pluja que és quan més m'agrada córrer ....
Hay que joerse" , no em faig mal fent sèries i em trenco treballant... :'(
Vaja equipassu" que teniu per las 24 h.... jo coincidiré amb el Lucius
a veure quantes voltes em treus... :he:
Josep58;)

04 Des 2014 20:32 #931 per Danigoal (Associat/da)

Danigoal, per ser que vas sortir a fer un "passeig" esta força bé el resultat de Sants, millorant en la segona part de la cursa. Em sembla que aquest Fore necessita un relleu, m'imagino que estàs al cas que a Garmin a Badalona amb una despesa força inferior al preu de cost, te'n donen un de nou. Si et cal informació m'ho dius

Gracies Josep58  :great:, Home de passeig tampoc vaig sortir però pensava que anant a tope el cos donava per fer 45' i acacabar per sota de 43' i sense problemes...
I respecte el fore no et gràcies per l'oferiment, ja ho tinc control·lat. De fet hi anava a anar quan vaig provar la ultima opció per recuperar-lo i pensava que havia funcionat millor. Aquests dies hi vaig sense falta  :yes:

El petit problema es que la setmana següent hi ha la mitja de Barcelona.... Ho anem parlant !

Suposo que volies dir que la mitja és la setmana abans (15/02 i la Maratest es el 22/02). Però igualment competir dos setmanes a tope, 21km i 15km està complicat  ;)

Jo també tinc molta curiositat per en Ratadesants i el seu Sub48 perque si diu en Danigoal que el va pasar al km.2 i anaves per sota de 4'30''....  :neutral: :neutral: :neutral:

He vist que va fer sub47'  :great:

Pero per obligar-me a fer una mica més doncs ja m'he apuntat a la marató de Barcelona just abans de que hagi pujat el preu... M'agradaria fer sub3h15 pero aniré de moment a lo segur i intentaré amarrar el sub3h20min al que porto apropant-me desde la segona marató... Ojala em surti un Hansi i baixi la meva marca cinc minuts pero tal i com estic ara ho veig fotut...

Si no ho aconsegueixes, igual per la tardor de 2015 podem compartir objectiu  8)

04 Des 2014 20:48 #932 per Danigoal (Associat/da)

Hooola nanus! :
A veure si demà puc trotar una mica, que porto 5 diás amb molèsties i estic amb el Monkey  :grrrrrr: ... resulta que el dissabte passat vaig tenir un punxada al bíceps femoral i no va ser corrent sinó currant  :he: , en baixar de l'escala en un balcó (ja sabeu que sóc tècnic en protecció solar  :he:  ) vaig trepitjar el martell i em vaig fer mal .. i precisament en aquests dies de pluja que és quan més m'agrada córrer ....
Hay que joerse" , no em faig mal fent sèries i em trenco treballant... :'(

Si és que mira que treballar...  :he:. Que no hagi estat res  ;)

04 Des 2014 22:16 #933 per Hansi (Associat/da)
Moltes gràcies per les felicitacions per la marató :smile:. Ahir vaig penjar la meva crònica al fil de la marató de Donosti (és un totxaco), si teniu la moral de llegir-la, passeu per allà :wink2:.

Els darrers dies tinc mal de coll + recuperació muscular = no he corregut des de diumenge. No tinc pressa :mdr:.

Josep58, et veig amb paciència...quin remei, no? Una abraçada, company! :love:

Pirata, a veure si curres menys, coi! És més sa fer sèries a 190 ppm :he:.

Gowwwl, et veig bé. La cosa promet!

05 Des 2014 18:17 #934 per Hansi (Associat/da)
Vaig millorant del mal de coll, però encara estic amb energies baixes (la jornada laboral es fa inacabable :frown:) i probablement també estarà baix el sistema immunitari, així que... avui tampoc corro, i demà que tinc dia familiar, no hi haurà temps per fer-ho.
Acabaré de fer una setmaneta de descans postmarató, què hi farem.

05 Des 2014 20:56 #935 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

pirata_agus recupera't ben aviat que un que hagi de descansar un dies  :666: ja n'hi ha prou  ;)

Danigoal, Dani,  per ara el meu primer objectiu es tornar a còrrer, si això es compleix m'agradaria poder-vos acompanyar sigui a la mitja de Barcelona o a la maratest ;)

Hansi, no tinc cap altra remei que posar-hi paciència i esperar que algun dia el mal que m'ha portat on soc, faci un canvi a positiu.
A millorar-se i a recuperar el cos de la marató que amb el fred que ens ha arribat aquests dies, cal estar bé per no caure malalt. Aquesta setmana de descans atlètic no t'anirà pas malament.

06 Des 2014 09:37 #936 per pirata agus (Associat/da)
Hooola Chat@s!!
De moment falsa alarma,  :party: ...
Ahir vaig fer 8 km pel passeig marítim per provar el bíceps femoral i nomes em va molestar al principi, a mesura que s'escalfava es va anar passant, fins i tot em vaig atrevir a fer l'últim mil una mica fort per veure si aguantava, "no problemo" , el Voltaren és "mano de santo"  :he:
Ara em vaig a fer el cabra per la muntanya, aveure que tal ...
Josep58 Em sembla que estic empatitzant massa amb tu.. :666:
Hansi cuidat....lo millor es que et facin fregas de vick vaporub... :666:

06 Des 2014 12:11 #937 per pirata agus (Associat/da)
Hola chat@s!
Ja he tornat. Molt bones sensacions,pocas molèsties,12km a5' i picu" de mitjana.
Amb una temperatura agradable...Tant,que no me he pogut resistir i me he banyat a la platja, Bueno, el que vull dir es que he fet el melindro"..  :mdr: Dons me he sucat 2 cops...kollons que estava de freda l'aigua!!

06 Des 2014 15:14 #938 per Hansi (Associat/da)
Pirata, molt bones notícies! :party: Si ets de ferro colat, home! :love:

Josep58, m'agrada llegir que penses en objectius, això fa que la mentalitat sigui positiva :love:.

El meu coll i congestió han anat a pitjor. Avui, dia de festa, sense poder fer res, al llit (sembla que estigui castigat :'().

08 Des 2014 13:58 #939 per Hansi (Associat/da)
Aquí tothom s'està marcant un pont estratosfèric, no passa a escriure ni el Tato... :666:

Jo crec que ja estic acabant la part gruixuda del virus de respiratori. Avui em sento força bé, a veure si m'animo a sortir a trotar una estona :smile:.

08 Des 2014 14:39 #940 per pirata agus (Associat/da)
Vinga, va, fare de TATO ... :he:
Jo estic gaudint del pont a la meva manera, ahir 13 km solidaris per la marato de TV3 a la Roca, provant el meu bíceps femoral ... com érem pocs corredors (40 o 50) vaig sortir davant en un grup de 6 i vaig aguantar bé fins al km 5 que vaig notar un lleu punxada, però suficient per fer-me baixar el ritme, vaig anar la resta de la cursa amb molèsties però al final vaig acabar el 14 en 65 '50 ".
I avui, una altra marxa solidària per la Marató de TV3 (que com aquest any és per a les Malalties del cort  :whistle:) a Sant Celoni ... 14 km per la vall d'Olzinelles en 68 '33 "amb una rasca de kollons (2 graus) , ara mateix tinc la cama dreta com la d'un pirata ..... "pata palo"....  :P
A més ahir també em va donar temps per animar als correcats a la mitja de Mataró, em vaig posar just a la pujada mítica del final (ronda Cervantes) que està a 20 metres de casa meva ........ Quins "caretus" que teníeu alguns .. :666: :666:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats