Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

19 Oct 2014 20:54 #821 per krlos (Associat/da)
Acaben de dir que avui a Mallorca s'ha batut el rècord de temperatura en un Octubre des de fa uns 60 anys. 33ºC

Així que ha hagut d'haver estat molt dur per en Danigoal   :oh:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2014 22:01 #822 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Acabo de veure el temps i com diu el Krlos han comentat comentat el record de temperatura a Mallorca, quin mal dia per fer una marató. Danigoal segur que haurà estat un autèntic mal son haver de lluitar contra una climatologia com aquesta. Ànims, segur que al cos li farà falta un bon descans. Que puguis fer una bona recuperació.

Segur que en Koldo tenia altra objectiu, però molts cops és la marató la que tria el que finalment podem arribar a fer. Ànims Luis  8)

Amb el post resum del Dani  ;), ja m'he posat al dia de la resta dels vostres grans progressos, esteu entrenant bé i això es tradueix en molts bons resultats en les curses d'avui, enhorabona a tots  :great:

Portava uns dies que anava fent i cap resposta negativa, tot al contrari, però ha durat poc  :arf: avui he fet una passa enrere i ja m'ho he sentit quan estava acabant el rodatge d'avui, quina ...., demà descansaré però així no vaig en lloc.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

19 Oct 2014 23:38 #823 per Dani (Associat/da)
I en Tub return a les pistes. Amb males sensacions però no hi ha res que no arregli un bon entrenament  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

20 Oct 2014 00:00 #824 per Fiber (Associat/da)
Res que no arreglin uns entrenaments i un parell o tres de curses...

Jo segueixo el meu "remember festival" després de la deblace Merçenca i avui a Sant Andreu i tras veure a dos extraterrestres del continent proper i un de nostrat (en Marc3), he fet 47:43, que comença a estar una miqueta be...

M'agradaria anar dijous per CARMercader dijous pero no se si anirà algú...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

21 Oct 2014 17:19 - 21 Oct 2014 17:20 #825 per Hansi (Associat/da)
Primer de tot, desitjar al Danigowl que s'estigui recuperant bé de la pallissa de fer una marató a Mallorca amb la que queia allà diumenge passat :beurk: :beurk:.

Josep58, em sap molt greu que no t'estiguis trobant bé, ja ho saps, poca cosa més val la pena que digui. Una abraçada :love:.

El Krlos, a part de fer 50 km a 4'56"/km, va quedar segon de la competició :surprised: :surprised: :party: :party: :yipi: :yipi:.

Diumenge, juntament amb la bona companyia en els viatges en cotxe (R_3 i Guissona :happy:), vaig tenir una alegria amb les meves sensacions i el resultat a la mitja de Mollerussa. Quedar-me a només 17" de la meva mítica (per mi) MMP, feta a Barcelona fa anys, era tan inesperat que vaig estar en aquell núvol dels dies d'haver fet una gran cursa :he:, i contribueix a fer-me tenir encara més ganes de seguir entrenant bé. Piano piano...

21 Oct 2014 20:41 #826 per Danigoal (Associat/da)
Bon vespre, gasoses!

Moltes gràcies a tots per l'interès  :love: Estic bé, amb unes bones "agulletes", però res més. I la veritat és que el que es diu patir, no vaig patir massa... Directament vaig caminar i passejar (i alguna cosa similar a còrrer  :oops:) a partir del km32.
Tenia clar que aquesta marató la volia disfrutar i no patir massa. Bé, el justet als kms final si havia de lluitar per fer MMP. I no va ser el cas.
I curiosament, les sensacions a la primera mitja van ser inmillorables. Els 10km (47'32") els vaig passar sense sensació de cansament i ja no diguem els 9km pel centre de Palma, amb moltíssima ombra, gaudint com un nen petit, les cames anaven soles i em vaig accelerar un pelet... o dos (del km10 a km20 en 46'42"  :whip:).
Em vaig dirigir cap al km30 convençut de que regulant una mica, arribaria prou còmode al gir. Però el sol de cara picant de valent cada km més i més, ens va anant posant al lloc.
El cert és que no em vaig agobiar quan vaig veure que el ritme anava baixant (el parcial del 25 al 30 per sobre de 5'/km). I del km30 al 32 ja vaig comprobar que els havia fet en 11', vaig fer uns ràpids càlculs i ja hauria de aguantar el ritme per fer 3h30'. Sabia que era impossible. Així que al següent avituallament (km32'5 aprox) vaig caminar la primera de innumerables vegades. Però sense menjar-me el cap. Estava allà per disfrutar i sobretot no fer bestieses amb aquella calor.
D'allà al final poca cosa a part de fer ca-co que cada vegada costava més

Sens dubte, ha estat una marató diferent. Una nova mentalitat.
I per la tarda, dos dades que em van sorprendre:
1- obviament, la temperatura 30ºC a Palma, 33 a l'aeroport (km25, anada i km35, tornada)  :surprised: :beurk: I tot i així estic convençut de que amb 24-25ºC hauria pogut estar molt aprop de l'objectiu.
2- enterar-me de que per uns moments vaig arrivar a anar el 135 (km30) de uns 1600 participants. D'haver fet les 3h20' hagues estat en el top70  :oh: i sub3h30, top100. Donen una mostra de la duresa del dia

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

22 Oct 2014 08:35 #827 per squash (Associat/da)
Hola

Danigoal, una autèntica llàstima !!! Sort que no et vas agobiar, sino hagués estat un calvari.

Bona desagulletització.

Fins ara.

Jordi

22 Oct 2014 16:48 #828 per Dani (Associat/da)
Joder Dani, quina autèntica mala sort !!! Curiosament en un altre fil s'està comentant el tema de la calor. Amb +30 graus fr una marató decent és impossible. Una autèntica putada perquè el 3h20 estava cantat. La grandesa i la misèria de la senyora marató.

Per la meva part ahir vaig fer campana, avui 4+6 4.08 amb sensació de no gaire esforç, bona senyal. Ja pràcticament estic corrent amb zero molèsties i això em mola molt.

Seguim

22 Oct 2014 20:45 #829 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Danigoal pel que acabo de llegir al menys no ho vas passar malament, una marató amb una temperatura així requereix cap fred veient a venir el sotrac que rep el cos i tu ho vas fer per acabar i n haver d'estar una eternitat recuperant-te.

Hansi, me'n alegro molt que diumenge fessis una tant bona mitja marató, el temps final et posa on no gaires corredors hi poden arribar, enhorabona  :great:

Dani, si les molèsties que anaves comentant han marxat i els ritmes surten,  a continuar així  8)

Després del mal dia que vaig tenir diumenge, dilluns descans i ahir vaig sortir a fer 25' suaus, avui he anat a muntanya i amb ànims renovats, demà m'hi poso un altre cop amb l'esperança de poder encadenar sessions sense nous entrebancs, toco fusta  ;)

23 Oct 2014 09:12 #830 per Lucius (Visitant)
Danigoal l'important es que vas acabar la marató i aixo és tenir fortalesa mental quan les coses no pinten bé i l'entorn no acompanya.. ole ole i ole!  8)

Hansi vas com un cohet  :yipi:
com segueixis aixi la marató de Barcelona segur faràs marca,
jo de moment estic apuntat, el que no se encara és l'objectiu
encara estic en el procès de recuperar forma

Josep58 que no sigui res, anims i abraçada!  :yes:

diumenge passar mitja mediterrani començant amb la barqueta comandada per Jorfer
segona part em vaig trobar bé i vaig apretar tot el que podia... 1'26'26'' molt més que satisfet
desprès de descansar una mica vaig fer una tiradeta més a ritme molt més tranquil... els isquios no paraven de dir 'prou' però per sort van aguantar, aquesta setmana amb dolors però sense lesió  :'(

JDFT

23 Oct 2014 09:34 #831 per R_3 (Visitant)
Hola!!!

Em volia pasar abans per aquí però per feina no he pogut.

Danigoal, molta mala sort el dia que us va sortir  :grrrrrr:, però pensa que la feina feta per Mallorca et serà molt útil per tota la temporada. Segur que la faràs grossa quan menys t'ho esperis.

Josep58, també espero que ja puguis anar tornant a la normalitat sense entrebancs.

Pel Mediterrani veig que en general va anar prou bé. Potser en Dani no va acabar del tot satisfet, però amb els entrenos que porta aquesta setmana segur que ja ha recuperat la confiança.

I per Mollerussa, un plaer compartir viatge amb en Hansitow i en Guissona. Gran cursa del primer amb sensacions molt bones, en una cursa que no és tant planera com esperàvem. Del km 8 al 10 tendeix a pujar, i a més tocava l'aire de cara i el km 11 només fa que pujar tota l'estona i no pas poc.

I pel que fa a la meva cursa, vaig tenir la gran sort de poder compartir-la amb en Joan3. Quan abans de començar em va dir per quins temps es volia moure, li vaig comentar que m'enganxaria a ell i fins on arribés. Fins al km 10 (35.40) vaig anar amb molt bones sensacions, però la pujada que comentava del 11 em va deixar tocadet. Vaig aconseguir aguantar al grup que vam formar, sempre portat per en Joan3, fins al km 19, on la gent va començar a atacar i tot es va anar estirant.  :beurk: :beurk: D'allà fins a meta apretant fort per arribar en 1h15'31", i superfeliç per la cursa feta, pràcticament doblant i rebaixant la MMP en més d'un minut.  :party: :party:

Ara encara em queden 3 setmanes fortes d'entrenaments, on faré la tirada de 30km i acabaré de decidir el ritme per Donosti...

Ens veiem!

23 Oct 2014 10:43 #832 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Cada dia el guió és gairebé igual.

Em desperto a les 7h i penso, joder, em quedaria al llit.
Quan començo l'entrenament fort, penso, joder, no vaig ni enrera, a que plego?
Quan ja porto 2-3km fortet, penso, collons, vaig 10" millor que fa uns minuts amb el mateix esforç.
Quan arribo a casa, penso, de putamare, ara entrepà de truita i a tope a la feina.

Avui menú 3*2000 rec2. 7.55 7.50 7.40  Avui s'ha notat els 15 graus. Llàstima del vent, però , coi, no es pot tenir tot. Demà 10km R2 (espero no flipar-me) i diumenge 18km R2.

AU !

23 Oct 2014 20:31 - 23 Oct 2014 20:33 #833 per pirata agus (Associat/da)
Toc, Toc. Hola passava per aqui a prop i aprofito per entrar ..... Q tal?
Veig que bé, alguns, tocats altres i estratosfèrics 2 o 3 .....Danigoal patint però amb cap..... :great:  Ja vindran mes maratons. El Koldo Patint molt però amb classe,....pensa que las maratons fora de casa no son per fer marca i el de amsterdam es molt mal circuit.  el meu Hansi cada día més fort i ràpid  :love:.Lo  del gegant melenut Krlos  ja és d'una altra galàxia quina makina el paio. :surprised: .R_3.Nomes una paraula....Kooooooooooooollons  Dani Lo teu és disciplina, jo també de vegades em poso el despertador per sortir a entrenar (trotar) a les 6,30 però acabo parant-lo i segueixo dormint, tant que fins i tot arribo tard al "curru", encara sort que sóc el cap que sinó ....  :whistle:
Josep58 Cuida't molt que sense córrer ... no som res...

Apa, fins un altre post... ;)

hoy empieza el resto de mi vida

25 Oct 2014 16:53 - 25 Oct 2014 16:56 #834 per Danigoal (Associat/da)
Hola!

Pasava per felicitar-vos per les curses de la setmana pasada, que em vaig oblidar  :oops:. Especialment als tiempassus de l'R3 i del Hansi  :surprised: :surprised: :surprised: i al koldo per saber patir i aconseguir acabar amb bones sensacions i molt bon ritme als últims kms  :great: :great: :great:

Moltes gràcies, de nou, a tots (ottia, fins i tot el piratilla agus per aquí  :love:. Finalment, aquesta setmana he decidit fer descans total i dilluns o dimarts començaré a rodar. I d'aquí a final d'any crec que les meves curses seran: 16/11 - Clot (amb supercompensació?,  :he:), 30/11 - Sants i 14/12 - Mitja de Vilanova.
També m'agradaria fer per primer cop Nassos, que ja toca. A les 24h no crec que hi sigui per aquí.

Apa amics, a seguir entrenant, que ja us falta menys  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

25 Oct 2014 23:19 - 25 Oct 2014 23:22 #835 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

R_3, Pirata Agus, Lucius, moltes gracies  :great:

Danigoal, segur que aquest descans setmanal haurà estat profitós després d'una marató tant lluitada  ;)

Dani a seguir fent aquests bons entrenaments sobreposant-te al que costa fer-ho tant aviat al matí  :great:

Avui he fet 35' en el que ha estat el tercer rodatge de la setmana (els altres dos de 25'), no es gaire cosa però tanco la setmana (per ara toca dia si - dia no) sense recaure, ni mals inesperats.

27 Oct 2014 15:39 #836 per Dani (Associat/da)
Bonesss !!!

Pirata, Que tal malandrin ???  ;)

Setmana passada, 5 dies entrenanent, ooooohhhh.  Divendres 10km sense flipar-me, a quatre-vintipicu. Dissabte excursió per Collserola (no compta com entreno però ho poso  :intello: ) Ahir diumenge tenia 18km c.c. Però com volia anar al Litoral i el Paral.lel és una autèntica merda amb les obres, vaig fer anar suau 9km a 4.09 i tornar suau. Total a 4.25. Em va costar una mica massa potser el 4.09....

Avui campana, per tant, suposo que aquesta setmana tocaran 4 dies ben intensos i no 5.

Demà 2*4000 a 4 pelats... uffff

Aviam si passen per aquí els muntanyerus que vau fer marató de muntanya.

Lucius: Gimmefive !  :intello:

27 Oct 2014 17:50 #837 per Lucius (Visitant)
Dani... piratilla... estas fent bons entrenos... i R3 vist i vist i desprès no vist!

per mi aquesta setmana ja de relax, l'ultim entreno el diumenge 15 a 4'35'' si tenim en compte que vaig començar l'escalfament amb els veterans comandats per Jorfer... i desprès 50 amb la bici molt tranquilet

ale jacta est .... New York New Yoooork!!!

JDFT

27 Oct 2014 18:04 #838 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si, ahir vam fer una bona tirada litoralera i deu ni do com està el personal.  :surprised: :surprised:
L'Eduard surt a 4:15 com si res. Aquest noi vola i la farà grossa a Donosti.  :yes: :yes:

Lucius també t'he vist molt fi. Llàstima que NYC no és planera que si no faries una gran marca.

Danigoal ja estàs recuperat de les "agulletes"?

Dani estàs fent unes sèries molt bones. Segur que faràs una gran mitja a Donosti, com el Hansi que a Mollerusa va fer un marcón. Segur que em passaràs al rànquing maratonià el darrer diumenge de novembre.  :yes: :yes:

Hola Pirata, com va? Fa temps que no teníem noticies teves  :great: :great:

Per cert, gasoses, com teniu l'equip de les 24 hores? Al raconet del foro del grup d'entrenament jb ja tenim organitzat i tancat l'equip i volem córrer al vostre costat i intentar fer els primers i els segons doncs Zenon s'ho mereix no creieu?  :wink2: :yes:

Josep58 m'alegro que vagin millor les molèsties  :yes: :yes:

27 Oct 2014 23:49 #839 per pirata agus (Associat/da)
Eps nanus!  Un plaer veure-us tan forts, però això en comptes de gasoses semblen bombolles de cava, joer que makines ... menys mal que encara quedem Kamicazes de sortides a mort i petardeos finals. Jorfer Capita,  :great: estic be, "vivito y coleando" arrossegant-me per les marxes de muntanya, que donen teka a l'arribada.. :he:

Joerrrr! Dani, de tranky a 4'09" , jo a 4'09" ni en patinet.. :he:

hoy empieza el resto de mi vida

28 Oct 2014 15:48 #840 per Dani (Associat/da)
Això que anava fàcil a 4.09 és un bulu  :intello: :intello: Pirata.

La de gent que us heu tirat a la muntanya....  :grrrrrr: :grrrrrr:  L'asfalt sempre us espererà !

Avui 2*4000 rec. no se... 2' potser  :oops:  Males sensacions d'inici, passo el km1 a 3.58. Ostia, nostamostanmal! Després ja he vist que avui anava molt bé. Tots el km per sota de 4 i fent 15.49 15.42  Hi han dies que et fa mal tot calentant i després només vas ofegat com un kabró però sense cap ni una molèstia.... Serà la falta d'oxígen ?

Demà més desans que dijous toca 2*(2000+1000) Divendres R2 i diumenge mitja de Lleida amb en HansitoW al seu ritme de marató 4'15"/km

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats