Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

21 Nov 2014 00:47 #901 per Fiber (Associat/da)
Hola a tots...

He estat tentat d'apuntarme a la Jean Bouin pero després he tornat a veure el preu i se m'han quitat les ganes d'un rapid...

M'he apuntat a Sants on espero veure a un bon grapat de tots vosaltres... I tornar a fer la meva ultima marca a Sants, 45 minuts clavats... (i ja veurem perque porto uns entrenaments que pufff).

Trobo a faltar molt les sesions de dijous a CARMercader...  :ouch:

Ens veiem !!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2014 11:59 #902 per OriolPA34 (Visitant)
Responent al Hansi  ;)
M'agrada fer una marató a l'hivern que inclogui la preparació a l'hivern, perquè quan les temperatures són mitjanes o altes és el meu temps de pedalar i corriolejar. No hi ha masses opcions (o no en sé prou), i Barcelona tot i que m'encanta el circuit i l'ambient (l'he correguda el 2006 i 2011) és una mica massa tard hi ha un risc massa gran perquè vingui la primera caloreta de la pre primavera i et desmunti una preparació tant gran. Per mi Sevilla té un circuit i data perfectes (el 2013 vam córrer entre 5 i 9 graus amb 50% d'humitat relativa), a més que la ciutat dóna moltes possibilitats i no és car. No hi tinc comptes pendents a Sevilla, tot el contrari :) Les meves raons!

M'agradaria fer París, Londres, Viena, Hamburg... però les dates per la meva feina són més difícils d'aconseguir, d'aquí un temps potser sí.

Josep58 gràcies pels bons auguris i millora't, i els altres que estigueu parats també!!!  :great:

22 Nov 2014 13:36 #903 per anguru (Associat/da)
Bon dia companys,

Ahir va anar una mica millor, 10.5km a 5'02"/km, amb una zancada més eficient que dijous i amb millor sensacions, però encara molt lluny del meu millor estat de forma.

He estat tentat d'apuntarme a la Jean Bouin pero després he tornat a veure el preu i se m'han quitat les ganes d'un rapid...

Fiber, a mi també m'ha passat el mateix, no he fet mai la Jean Bouin, i amb el preu que té diria que no la correré mai.

Trobo a faltar molt les sesions de dijous a CARMercader...  :ouch:

Jo també trobe a faltar CARMercader, però els horaris que tinc no m'ho permeten, almenys a les hores habituals, tinc pensat començar anar, però correns des de Sants que son uns 5km i després fer les series i tornar, però crec que quant arribe a CM no hi haura ningu :frown:

MOlta sort i molts ànims a l'expedició donostiarra, als que tingueu entrenaments i curses aquest cap de setmana.

Salut i kms.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

23 Nov 2014 18:31 #904 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, gasoses!

com ha anat avui pels puestus(curses, entrenaments, venusiades, coses muntanyeres varies  :666:)?

Quina alegria tornar a llegir-vos: anguru, oriol, fiber, ...  :great:
Oriol molta sort amb el repte asfalteru  :yes:
i el pirata fent series!  :oh:  :wink2:

Jo he descansat uns dies despres de que dimecres em vaig notar cansadet i amb la sensacio de que el cos no donava per més, i no he tingut millor idea que fer l'entrenament que tocava avui: ni mes ni menys que 15km (10km R1 + 5km R2)  :whip:
I evidentment els 10km pujant a la diagonal i cap a Esplugues, no he arribat al ritme. I a mes, de tornada, just quan acabava els primers 10km he tingut un moment de crisis, amb sensació de bateries buides.  :arf:. afortunadament un semafor poc despres i el perfil favorable cap a casa han ajudat a recuperar la sensació i encara que el perfil era molt favorable he fet els 5km a 4'34.
Pero probablement torni a estar baix de ferro, amb el que convindria fer ritmes suaus (no més de 4'35-4'40). I ja veurem que faig a Sants.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

24 Nov 2014 12:09 #905 per Dani (Associat/da)

Bona tarda, gasoses!

com ha anat avui pels puestus(curses, entrenaments, venusiades, coses muntanyeres varies  :666:)?

Quina alegria tornar a llegir-vos: anguru, oriol, fiber, ...  :great:
Oriol molta sort amb el repte asfalteru  :yes:
i el pirata fent series!  :oh:  :wink2:

Jo he descansat uns dies despres de que dimecres em vaig notar cansadet i amb la sensacio de que el cos no donava per més, i no he tingut millor idea que fer l'entrenament que tocava avui: ni mes ni menys que 15km (10km R1 + 5km R2)  :whip:
I evidentment els 10km pujant a la diagonal i cap a Esplugues, no he arribat al ritme. I a mes, de tornada, just quan acabava els primers 10km he tingut un moment de crisis, amb sensació de bateries buides.  :arf:. afortunadament un semafor poc despres i el perfil favorable cap a casa han ajudat a recuperar la sensació i encara que el perfil era molt favorable he fet els 5km a 4'34.
Pero probablement torni a estar baix de ferro, amb el que convindria fer ritmes suaus (no més de 4'35-4'40). I ja veurem que faig a Sants.

Potser també has passat el pic de forma i ara estas de baixada. Quan el cos et demana descansar li has de fer cas. No seria mala idea "planificar" una pretemporada, començant molt suau i tornant a poc a poc a ritmes elevats.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

24 Nov 2014 12:12 #906 per Dani (Associat/da)
Ahir entrenament heavy de la setmana 4+10R4. La Jean Bouin em va anar de conya i més quan tenia la Kasumei que volia anar aquell ritme també.

Vam pasar el km5 19.35, però no suficient pel sub40. Del km7-8 4'14" i ja veia que la Kasu no podria baixar de 40. Vaig fer els dos últims km a muerte, i ostia, la mare que va parir el perfil final. 8'08" per fer 40'00" clavat !! Donant-ho tot al final.

Aquesta marca ja la tenia del primer intent serios de baixar de 40' fa una pila d'anys a Nassos.

Aquesta setmana sortiré un parell de dies (màxim) i cap a Donosti, que jo crec que 1h25 mig/alt serà un objectiu realista.

GO !

24 Nov 2014 16:14 #907 per Hansi (Associat/da)
Anguru, m'alegro de tornar a llegir-te. El retorn l'has de fer sense pretendre gaires alegries en els ritmes, dóna-li permís al cos per anar lent durant tants dies com li calgui 8). Fiber, tres quarts del mateix 8).

Oriol, jo sóc com tu en això de les calors a les maratons de primavera. Inclús la data de Sevilla i les temperatures que s'hi donen són massa per mi, per això mai em tempta gaire anar a fer la marató de Sevilla. M'alegro que tinguis una mena d'idil·li amb aquesta marató, bon rotllo! Sevilla és una ciutat que vaig trobar molt maca quan hi vaig anar fa anys :yes:.

Danigowl, tu que ja saps com va això del ferro, cuida-ho! 8)

Josep58, a veure si xino-xano pots fer un relleu a les 24 hores, encara que no omplis una hora sencera :love:.

Setmana de tapering per Donosti, les meves cames tenen molt cansament per recuperar i un doloret malgirbat al taló dret. Vaja, tot típic de vuit dies abans d'una marató! :he:

24 Nov 2014 22:14 #908 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus! em sembla que m'estic viciant amb aixo de entrar aqui i és dolent ... Perquè em dóna per copiar--vos ..... Sèries, sortides de 15km...... Amb lo "agustito" que estava jo amb las mevas marxes de muntanya, amb els avis com jo, amb la botifarrada i el porró de vi ...... "pos na" ahir 12km a la marxa per la salut mental de Mataró, circuit de muntanya, corrent gairebé tota l'estona, arribant el primer (és el que té ser l'únic que l'corre)  :rofl: :rofl:  en 1h 05' a 5'25" però amb la llengua plena de terra ...... :he:

Hansi ."Xatu" cuidat que Donosti t'espera, a més crec que aquestes molèsties són psicològiques ... ..¡Aupa Mutiko! mecagoenla......

Danigoal  menja llenties  ;) i si no tens prou, et puc donar uns cargols que utilitzo per als tendals perquè els xuclis, a mi em va de conya  :he:. Ara de debò .... controla això ..

Josep58  Tant de bo estiguis una mica millor per fer aquest relleu per l'ELA  :great:

I per últim....... la bèstia parda del Krlos a la ultra trail de Collserola (80km) 9h 32'27 ".. 8)

hoy empieza el resto de mi vida

25 Nov 2014 16:18 #909 per OriolPA34 (Visitant)
Hansi, R3 disfruteu molt per la marató de Donosti! Les molèsties són normals fins al mateix moment de la sortida...jo si no tinc 3 molèsties de la panxa el matí de la marató no estic llest per sortir  :beurk: vinga que ho petareu!
dani igualment per la mitja! estàs fort!
Danigoal merci. No sóc qui per donar consells però a vegades passen coses rares, decansant a mi se'm solucionen moltes...però ahir després de 2 dies de descans vaig fer un rodatge e 15km a 4:25 i tenia unes sensacions regulars com si tingués les cames carregades, mentre que avui que he fet 16 kms progressius (els útlims 5 a 3:55) tenia molt més bones sensacions. No entenc res :neutral: Espero que recuperis el bon feeling.

25 Nov 2014 20:23 #910 per ratadesants (Associat/da)
Fa molt que no em passava per aquí  :oops: :oops:

Molta cama a les diferents distàncies a Donosti, segur que repetiu els exits del 2010  :yes:

Josep, com va el genoll ?

Ànims per tutti

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

25 Nov 2014 20:27 #911 per pirata agus (Associat/da)
Hooola guap@s !
Tinc por. Alguna cosa m'ha posseït i no em reconec .....
Avui he tornat a fer sèries  :surprised: .... he començat escalfant a 5'30 els 3 km que hi ha des de casa fins al lloc triat per fer-les (al costat del CAP de Mataró per si de cas)  :whistle:  :rofl:  ..i seguint els consells del Puma de Sans  8)  he començat amb las de 1000m....... però en la segona m'he convençut (molt fàcilment)  :he:  per fer 5 de 400m ......
Las de mil: 1ª- 4' i gracias......2ª 3' 58"  :party: recuperacio parat i casi pel terra.... :rofl:
400 : 83" - 83"- 82" 86" 81"  ...recuperacio caminant fins el lloc de sortida...
Quan faci les properes (d'aqui a un mes) ja us informaré dels temps ... això és molt cansat... :P
Kollons Oriol  ja m'agradaria a mi fer 5km a 3'55 "i a sobre els últims de 16... ;)

25 Nov 2014 20:53 #912 per danili (Associat/da)
pirata Per 50 tacos està molt bé fer 400 a 82 segons!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

25 Nov 2014 23:31 #913 per Chute (Associat/da)
Setmana intensa la que tenim per endavant. Expedició cap a la marató de Donosti, per alguns el nostre temple. Diria que apart de mi, algú més te la marca de marató allà. Ja han passat quatre anys des de llavors, i ja tocava tornar. Aquesta vegada els maratonians seran una part reduida de l'expedició. Jo finalment em quedaré a la mitja, doncs vaig començar molt malament la temporada i hauria sigut un suicidi. A veure si progresso adequadament i puc plantejar-me la marató de Barcelona.

En quant a la marca objectiu, no ho tinc massa clar. Després del sub40 al Clot hauria de pensar en alguna cosa per sota de 1h.30', però ara mateix la mitja se que se'm farà molt llarga. Sortiré un pel conservador i a veure com van les forces a partir del km.10.

Em sap greu especialment aquest desplaçament per l'amic Oliveras. Vaig somiar un dia que els dos entràvem a Anoeta en sub3h. Està clar que no serà possible. Per part meva tindré el consol de fer la mitja, per tant totes les meves vibracions positives seran cap a ell, perquè es recuperi el més aviat possible.

Per cert, a veure si acabem d'omplir els relleus per les 24 hores. Tot sigui per l'ELA.

26 Nov 2014 22:16 #914 per Hansi (Associat/da)
Que gran és El Més Gran! :love:

Pirata, et deixem entrar en aquest fil encara que no facis sèries...animalot! :love: Que et passes un ou amb el teu pobre cuerpesssito serranowww!

Oriol, tu tan ràpid com sempre 8) (sensacions a banda :wink2:).

A mesura que la setmana va avançant, em noto que les cames es treuen el cansament acumulat, i cap molèstia física que faci pensar, a priori, que pugui afectar negativament durant la marató.

26 Nov 2014 23:07 #915 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Moltes gracies a tots  :love: pels vostres ànims  8), acabo de passar pel fil del relleu 24 hores per dir-vos que no podré fer el que m'hagués agradat, continuar formant part atlèticament de l'equip, però enguany no podrà ser. Celebro que ja tingueu l'equip pràcticament tancat, amb una setmana ho heu fet, es per celebrar-ho  :party:

Segueixo practicant sessions de descans atlètic  :666:, això si buscant respostes als problemes actuals. Ja ni me'n recordo del menisc i del genoll, ara farà aviat un mes que són aquestes molèsties més aviat laterals a la zona lumbar, del coxis, gluti, piramidal,..., que baixen per la cama són ara la meva preocupació   

Divendres passat visita a osteòpata - fisio que va indicar-me una sèries de coses a fer, entre elles continuar sense còrrer.

Avui per continuar amb els deures nova visita al traumatòleg, nova medicació i proves a fer que passen per una ressonància i unes radiografies, a veure que surt

Molt bon viatge, estada i curses, que estigui al cas, mitja i marató, algú pot ser fa el 10000 ? a Donosti 8).
Sigui com sigui molt bona expedició a t@ts  :great:, espero a la propera poder-hi ser, tal com en aquesta l'Alba i jo ho tenien previst.   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

27 Nov 2014 00:21 #916 per anguru (Associat/da)
Bona nit,

Molts ànims Josep58, espere que aviat estigues corrents i contant-mos lo bé que t'ho has passat entrenant, una abraçada! :love:

Per la meva part el diumenge em vaig fotre una pallissa d'entrenament, 5.6km rodatge escalfament a 5'/km + 5 x 1000 entre 4'15-20"/km + 4.8km refredament a 5'23"/km, en total 15.4km a 4'53"/km. I avui 12.5km a 4'51"/km, amb molt bones sensacions, però en el km 9 he tingut problemes al turmell dret :whip:, però estaré apunt pel diumenge.

Donostiarres, alerta amb els entrenaments d'aquesta setmana, descanseu que el peix ja esta venut!

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

27 Nov 2014 09:44 #917 per Danigoal (Associat/da)
Molts ànims, Josep58  :great: A veure si vas tenint bones noticies.

I molta sort i que vagi molt bé a tota l'expedició a Donosti  :party: :party: :party:. Tant de bo pogueu portar un bon grapat d'alegries
Alguns ens quedarem aqui, sembla que tindrem temporal d'aigua i vent el diumenge en el vostre honor  :beurk:

Gràcies, Dani, Hansi, pirata agus i Oriol, tal i com aconselleu, aquesta setmana he començat a fer entrenaments suaus i només probaré de fer més fortet les curses. Igual acabo trobant la solució ràpidament com pel meu fore, que quan estava a punt de portar-lo a "arreglar" pq no carregava la bateria (te 3 anys i mig) vaig probar d'instal·lar de nou el software i oh sorpresa! el kbro torna a funcionar be  :grrrrrr: :party: :yipi: :grrrrrr: :he:
I això per mi  :whip:. Vaig a buscar una actualització del software Danigoal 2.0  :rofl:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

28 Nov 2014 12:41 #918 per Jorfer (Associat/da)
Els gasoses que aneu cap a Donosti a gaudir tot el que pugueu tant de les curses com de la gastronomia.
Bon viatge i molts èxits!!!

28 Nov 2014 13:46 #919 per Dani (Associat/da)
D'aquí una estoneta sortim cap a Donosti.

Segons regla de tres del Clot, hauria de fer 1h25'44" Veurem quan m'allunyo del teòric temps.    :P

Som-hi !

28 Nov 2014 21:50 #920 per pirata agus (Associat/da)
Hooola ! nanus! ...Molta força alas cames i molts pensaments positius a tots els maratonians ..... Aupa gasosas !!.. :party:
Josep58...."buenu", et perdono que no corris a les 24h  :he: , però si no passes per allà, si que m'enfado, que m'agradaria saludar-te ....i Aquest dolor que dius, no serà ciatica? t'ho han mirat? ... sigui el que sigui, ànims col·lega. :great:
Danigoal si mires el sofware , busca un per a mi, si pot ser d'un Keniata de 25 anys millor.... :rofl: :rofl: 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats