Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Des 2014 21:11 #981 per pirata agus (Associat/da)
Bon Nadal, gasosassssssss!!!!!
Avui toca canviar las bombolles gasosas per las del cava.......
No us passeu amb els tiberis que aixo és...."Un momento en el paladar y toda la vida en las cartucheras"  :he: :he:

Dema jo corro, com cada any la cursa de nadal de Mataro, per  baixar els polvorons... :666:

Tambe us desitjo felicitats per tots els dias del any...... :love:

hoy empieza el resto de mi vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2014 12:24 #982 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per les felicitacions, Jorfer, ens va sortir una bona cursa pistera :wink2: i una gran MMP per mi. De totes maneres, el que importava de debò ja ho vaig dir: contribuir a la causa solidària, pensant en tanta gent que pateix la maleïda malaltia de l'ELA; especialment el nostre estimat Zenon :love:. Les marques, classificacions i altres tonteries no m'importen una merda quan hi ha al costat aquest motiu tan fonamental.

Festes de Nadal...Passats aquests dies "assenyalats", la normalitat torna :yipi:, hi ha temps per entrenar i descansar, i podem anar pensant en propers objectius: deu mils, mitges... :happy: :party:

Ahir vaig córrer la cursa pel riu Ripoll de Sabadell, on vaig coincidir amb el Rubens, el Ferri, la Patiño, el Koldo, el Xeix i uns quants correcats més. És una cursa amb un toc original, li trobo la seva gràcia, i m'ho vaig passar molt bé. Va ser un bon entrenament amb ritme progressiu en companyia del RubensitoW.

29 Des 2014 23:38 #983 per krlos (Associat/da)
:glasses:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

30 Des 2014 20:43 #984 per pirata agus (Associat/da)

Krlos jo tambe  :glasses: .. :he:  :neutral:

30 Des 2014 22:14 #985 per krlos (Associat/da)

Aquí des que van entrevistar al Dani ara ho tenen veritablement difícil per trobar gent que puji el nivell a les entrevistes
I com que de moment no han trobat cap, han entrevistat al Pirata   :mdr:

301 Dorsals!

30 Des 2014 22:48 #986 per pirata agus (Associat/da)

Aquí des que van entrevistar al Dani ara ho tenen veritablement difícil per trobar gent que puji el nivell a les entrevistes
I com que de moment no han trobat cap, han entrevistat al Pirata   :mdr:

:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:  Jo tambe t'estimo petit .... :666: :666:

30 Des 2014 23:10 #987 per krlos (Associat/da)
Meep, Dani,

He pensant en vosaltres. La pròxima vegada que el Kilian passi per l'Aconcagua segur, segur que se'n recorda

www.movescount.com/es/moves/move48459525 (abaix a la dreta, a les "felicitacions" hi ha una meva  :he:)

301 Dorsals!

31 Des 2014 16:41 #988 per pirata agus (Associat/da)
Hoola gasosas !!!!
Que tingueu bon fi d'any i millor entrada  :party: :party: begueu molt i gaudiu de las campanadas
Que tingueu molt bones curses i millors marques al dia d'avui .....
Jo aquest matí he estat a canovelles, en una clàssica per  mi.
He corregut molt còmode i m'he sorprès de la marca que he fet (l'hi he preguntat al corredor que ha arribat darrera meu  :whistle:) 44 '55 ", kollons que Canovelles, plana no és ... :he:
Josep58  Col·lega et desitjo amb el cor a la mà, que el 2015 sigui millor que aquest atlèticament parlant, volem veure't de curt  ;) ....
I dema toca bany a la platja de Mataro, com cada any..... :party:

31 Des 2014 20:34 #989 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

pirata agus  :love:, moltes gràcies, tal com dius esperem que en aquest ja molt proper 2015, pugui tornar a posar-me les sabatilles ;)

A uns quants de vosaltres ho he pogut fer a la cursa dels Nassos, però no ho he pogut fer a tothom com hagués volgut  :'(.

Que tingueu T@TS una bona sortida i una millor entrada d'aquest nou any que ens ve a veure.

Salut i kms. ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

01 Gen 2015 18:48 #990 per Jorfer (Associat/da)
Després d'uns dies fora i de saludar-vos a alguns de vosaltres ahir a Nassos, doncs passo per qui per a desitjar-vos un magnífic 2015 companys gasoses!!! 

Salut, feina, amistat, amor i kms  :party: :party: :party:

01 Gen 2015 22:41 #991 per OriolPA34 (Visitant)
Un plaer saludar l'Esrafiki ahir a Sant Cugat ;)
Hansi crec que no et vaig felicitar la super marató donostiarra que et vas currar, amb moolt retard mil felicitacions!
Res a dir del carrerón del R3 ahir mare meva, molt bones cames de tothom ahor a Nassos!!
Dani i Pirata bones entrevistes :glasses: !!
Jo ahir molt content vaig fer el meu primer 35 en un 10k, concretament 35:25 a Sant Cugat amb un perfil exigent (+72m) rebaixant 75 segons la meva mmp en 10k (només en faig un l'any).
"sevillanos" espero que us estigin provant molt bé els entrenos, casi equador ja!
Meep un agraïment a la tasca d'aquests anys tot i que no he estat massa vinculat a l'entitat sé que t'ho has dedicat i molt.
Que els lesionats torneu aviat a donar guerra, bon 2015 gasoses! :great:

01 Gen 2015 23:26 #992 per pirata agus (Associat/da)
Kollons ! Oriol si que gambas" rapid....
Un altre gasosa que vola a 35 '.... joer!! aquestes bombolles ja semblen gasos de reactor... :he:  :great:

02 Gen 2015 12:05 #993 per Jorfer (Associat/da)
Si Pirata aquí n'hi ha gasoses de tot tipus: a reacció, turbos, dièsels i relaxades, però totes de bona qualitat atlètica i humana.  :yes:

02 Gen 2015 12:36 #994 per Dani (Associat/da)
Bon any nanus !!!

Caram, acabem l'any amb MMP de l'Oriol (brutal la marcota) R3 34'29" (tela marinera) HansitoW 37'3X" (ja no t'agafo) i Patiño (51'15") la qual li vaig fer de llebre i va rebaixar la seva MMP de 95 segons  :party: :party:

La veritat es que la cursa va ser fàcil. Ritme constant fins al final. La Patricia no va donar fins al km8 símptomes de cansament (crec que la processó anava per dins) i alehop, marcoteee !!  :party: :party: En un any ha baixat de 54 a 51 !

Per la meva part, s'ha acabat de fer el vago i aquesta setmana ja serà de 5 dies.  Amb menú de tots gustos, dimarts 4+6R3 4.12, dimecres cursa Nassos, ahir 10km c.c. 4'11"/km  avui sèries 3*2000 i diumenge 18 cc R2.

Curiositat. Cada nit em paso... de fa anys... friki que és un... Tinc exactament el mateix pes que el 01-01-2014 70.8 kg. Em pregunto quines marques faria amb 63-64 kg. Possiblement mai ho sabré.... o no ?  :P :P

I com a curses, propers objectius Sitges sub1.27 i Sant Antoni a tope, espero baixar de 39' o quedar-me mooolt poc per sobre. I vamos, sumant.

Bon any i escriviu més vagus !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

02 Gen 2015 17:48 - 02 Gen 2015 17:55 #995 per Hansi (Associat/da)
M'ha sigut impossible escriure abans (salut familiar :arf:), així que ja està una mica desfasat que us desitgi MOLT BON 2015, AMICS/AMIGUES , i que us digui que vaig fer MMP de 10 km a Nassos, rebaixant 21" l'anterior :party:.

A veure si puc trobar temps i forces per anar entrenant, que m'ajuda molt a estar equilibrat globalment.

De moment, l'objectiu més proper és fer demà la cronoescalada solidària a les fonts de Montjuïc, entre 11h i 13h, amb una joguina per la causa solidària :love:.

Oriol, quina alegria saber que vas poder fer aquest marcote i que estàs corrent a gust! 8)

Pirata, he de llegir la teva entrevista. Segur que val la pena, com cada vegada que obres el teu "pico de oro"! :he:

Puma, entrenant 5 dies a la setmana i rebaixant 5 kg el teu pes actual, em treus les enganxines a cada cursa que vulguis :love:.

02 Gen 2015 22:54 #996 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Bon any a Tots ¡¡¡  :love:

Oriol 35'25" a Sant Cugat, en altres perfils més favorables, encara que només facisun deu mil a l'any, això ho rebaixaries segur  :yes:, enhorabona i felicitats per aquesta MMP

Patiño, R_3, Hansi, us vaig poder veure tot just passat el gir Diagonal / Selva de Mar, quina alegria saber que vareu rebaixar les vostres MP, enhorabona i felicitats. :party:

Pirata_agus, ja m'he llegit la teva entrevista  ;) no hi ha cap dubte que ets tu mateix  8)

Dani, bons objectius a la vista  :great:

Començo l'any 2015 amb il·lusions renovades, en visita mèdica el dia 30 de desembre, van indicar-me de fer una intervenció per veure si millorem l'estat d'aquest nervi ciàtic que ja fa massa temps esta emprenyat. :grrrrrr:

Ens veiem a la cronoescalada ¡¡¡ 

03 Gen 2015 13:46 #997 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Després de masses setmanes sense sèries....  :whistle:  Ahir 3*2000 al Escorxador.

7.46 7.41 7.35 

De les millors que he fet darrerament ! Aviam si la constància segueix....

AU !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

03 Gen 2015 14:59 #998 per Fiber (Associat/da)
Bon any nou a tothom !!!!

Jo ahir em vaig arrastrar lliteralment fent un rodatge que en teoria era ComoMolo i al final anaba gens fi anant a una mitja de... 5'24'' !!!!!... No se si es que estic incubant quelcom perque tinc una mica de mal de cap i una carraspera que no m'agrada...

Os volia comentar dos coses:

Cros de CAR Mercader el proper dissabte !!!! www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=17017.0

Ningú te ganes de recordar els dijous que passavem allà ??? Podem fer una mega torrada despres !!!!!

I si algú ve a la tirada pre-maratoniana que es fa demà pel litoral...

www.corredors.cat/index.php?topic=16622....&Itemid=91#msg872150

Tinc ganes de veure a la gent i avui no ha pogut ser a la CronoEscalada, pero es que estaba cardat...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

03 Gen 2015 21:05 #999 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Bones !!!
Després de masses setmanes sense sèries....  :whistle:  Ahir 3*2000 al Escorxador.
7.46 7.41 7.35 
De les millors que he fet darrerament ! Aviam si la constància segueix....
AU !

Dani, no sé el temps de recuperació que vas fer, però tenint present que l'Escorxador no es una pista, el temps són bons, bons. Amb aquests registres, els objectius a Sitges i Sant Antoni  :great:

Pirata agus, quina alegria poder-te saludar avui a la cronoescalada, que feia un any que no es veiem  :666:

Fiber aquest rodatge que expliqués segurament ha estat un mal dia o com dius que algun procés víric t'està afectant, no t'amoïnis que segur que hi hauran dies millors.

Ja estàs la cas que estic en fase recuperació així que per ara ni tirada litoral i tampoc Cros de Can Mercader :arf:

Salut i kms.  ;)   

03 Gen 2015 21:10 #1000 per maroa (Visitant)
hola soc mariona un altre en corredors.cat

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats