Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

29 Gen 2015 12:58 - 29 Gen 2015 13:05 #1061 per Danigoal (Associat/da)
Ui, que pasa aquí? gairebé 5 dies sense escriure ningú?  :'(

Espero que els rodatges/curses de diumenge anessin bé. I les recuperacions millorant.

Danigoal...no et menguis el coco, "hay más dias que longanizas" i molts mes, bons, que dolents...vas fer molt be en plegar velas ahir...... :great:

Gracies pirata agus  :great:  Tu com vas?
Jo com vais dir i de fet ja pensava, diumenge vaig fer sense problemes el 10+8. Una mica més lent que el que tenia marcat, però vaig aconseguir la diferencia de 15" entre el ritme mig d'un i l'altre (4'52-4'37).
Dilluns 12km suaus i ahir series: 4x2000 rec.2', entrenament duret que seguint la tònica dels ultims dies, bon ritme sense ser espectacular: 8'23-8'11-8'18-8'18

Avui o demà, quan acabi de passar el vent fort  :he:, a fer els canvis de ritme i diumenge segurament al litoral a fer els 16km a 4'30

Apa, cuideu-vos i que vagi bé  :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2015 23:36 - 29 Gen 2015 23:38 #1062 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus! bé, no sé si algú  llegirà això, jajjaja, crec que estem molt ocupats amb el Feis ", el tuiti", etc,  :666:  això em recorda aquella cançó "vídeo kill the radio star" ..... En fi .. ..Danigoal ,  jo estic una mica fotut i emprenyat. Des del dissabte passat estic una mica refredat i a més amb unes molèsties al costat i el braç esquerre  :grrrrrr:.... és el que té fer-se vell.  :he: Total 6 dies en "Dique seco" ..me n'alegro que tinguis bones sensacions de nou, contra menys canya li dones al cos, pitjor ..no t'aturis... :great:

hoy empieza el resto de mi vida

30 Gen 2015 12:35 #1063 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Jo vaig de 18 en 18km. Pocs entrenaments, però llargs... Llargs per mi  :intello: :intello:

Ahir dimecres, una burrada, 6km calentament i 12km 4'03"/km amb el trio Esrafiki, Mario i Koldo. Molta tralla, ufffff.

A més a més, he canviat les Kinvara5 per unes Kinvara5 i no se que passa que al peu dret des del primer dia no estava còmode amb la del peu dret. Es com si tingues un bony o jo se que.... Total, que em carrega la planta del peu . No se si son paranoies meves perquè sembles inguals iguals. No les tiraré que m'han costat 90 bonitus !!

Diumenge 18km més i potser torno a les antigues, pobres amb amortiguació però que no em fan mal. Avui crec que descansaré. Aplicaré la màxima de millor descansar un dia que sortir amb molèsties.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

30 Gen 2015 17:36 #1064 per Hansi (Associat/da)
Ei, que he estat dies sense participar per falta de temps i molt cansament. Arrossego una càrrega feixuga des de fa massa temps com perquè no me'n senti :ouch:. Això ja afecta també a nivell atlètic (que fins ara semblava que no). En els entrenaments d'aquesta setmana m'he notat el cos molt cansat, així que diumenge a Granollers no crec que m'animi a sortir a tope. Fer-la fort sí, però no crec que busqui MMP un altre cop. Si el cos es recupera, ja ho intentaré a la mitja de BCN.

He llegit els vostres entrenaments, endavant tothom amb els seus, i ja els podeu explicar, que aquí sempre hi haurà qui ho llegirà! :great:

31 Gen 2015 12:35 - 31 Gen 2015 12:37 #1065 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Això de no estar actiu i no tenir rodatges, kms, ritmes, objectius, sèries, objectius, no hauria de ser  :arf: però fa que entri poc a la web  :arf: i el que es pitjor perdó  :'( el contacte amb vosaltres  :love:

Danigoal si vas entrenant els ritmes ja sortiran, el cos ho va assimilant, no sempre però tant aviat com volem.  ;)

Dani curiós això de les sabatilles, a veure com et va el rodatge amb les antigues i que això de la planta del peu passi ben aviat  :great:

pirata_agus amb aquests canvis de temperatura que tenim els refredats estan a l'ordre del dia, si a més tens altres mals el millor descansar, recuperar-se bé i quan el cos estigui fi a entrenar novament  ;)

Hansi et dono molts ànims per poder portar aquest sobreesforç que suposa haver d'estar per tantes coses que conforme es dilaten amb el temps, esgoten molt i molt. Que tinguis una bona cursa a Granollers  8)

Aquest proper dimecres tinc visita a la Clinica on en van operar, em vaig trobant bé, la part muscular amb el pas del dies esta perdent consistència i això fa que tingui molesties que venen i marxen a tota la zona posterior de la cama dreta, que ja entraven dins dels pronòstics que m'han anat donant. Tinc força assumit que passarà temps sense poder correr, si però espero mica en mica poder ampliar les possibilitats de fer altre activitat fisica.

Salut i kms.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

01 febrer 2015 12:50 #1066 per Dani (Associat/da)

Ei, que he estat dies sense participar per falta de temps i molt cansament. Arrossego una càrrega feixuga des de fa massa temps com perquè no me'n senti :ouch:. Això ja afecta també a nivell atlètic (que fins ara semblava que no). En els entrenaments d'aquesta setmana m'he notat el cos molt cansat, així que diumenge a Granollers no crec que m'animi a sortir a tope. Fer-la fort sí, però no crec que busqui MMP un altre cop. Si el cos es recupera, ja ho intentaré a la mitja de BCN.

He llegit els vostres entrenaments, endavant tothom amb els seus, i ja els podeu explicar, que aquí sempre hi haurà qui ho llegirà! :great:

Has fer marca. La plorada ha fer efecto.  Grandeeeeeeeeeeeeee

01 febrer 2015 14:38 #1067 per pirata agus (Associat/da)

Has fer marca. La plorada ha fer efecto.  Grandeeeeeeeeeeeeee

Dons si arriba a estar bé, baixa de 83 ",  :surprised:
Hansi, dos punts ... col·leccionista de M.P,  :he:

hoy empieza el resto de mi vida

01 febrer 2015 19:13 #1068 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, ho acabo de veure a les classificacions 1h.23"13'  :oh: :oh: :oh:, carrerón, carrerón,  :yipi: :yipi: :yipi: moltes felicitats  :party: :party: :party: 

01 febrer 2015 22:15 - 01 febrer 2015 22:19 #1069 per Lucius (Visitant)
Molts ánims Josep58
Felicitats Hansi
Avui a Granollers.Aquesta vegada he anat massa optimista per primer cop des-de fa molt de temps i pensava que em sortiria millor cursa. El dia ha començat deixant-me el dorsal a casa. Dubtant si havia de fer la cursa o no, al final he anat a incidències i m'han fet un paper escrit a mà que no em donava gaires garanties i que em donava certa vergonya de portar-lo enlloc del dorsal, sobretot anant al primer calaix. Al final l'he doblegat i guardat a la butxaca del pantaló just per si algú em preguntava i he anat al final de tots els calaixos. Així he anat al final de tot i amb la espectativa de fer una remuntada plena de gent i amb un ritme complicat. Ens han fet avançar i sortir amb retard respecte als previs i així he tingut l'ajut inesperat de tenir els primers dos kms sense tràfic. He sortit tant ràpid que fins i tot he sentit que algú deia 'que fa aquest aqui?' Els meus dos kms de gloria com si anés guanyant!!  :intello: :intello:
La cosa ha durat poc i m'he trobat ràpidament amb la saturació de corredors que tot i enlentirme una mica, he pogut anar avançant lentament fins a que al gir de tornada ja he pogut fer la meva i apretar una mica el ritme. Pitjor marca del que pensava però millor que l'anterior mitja, però l'ambient compensa. A la següent espero seguir amb la progressió.

JDFT

01 febrer 2015 22:54 #1070 per OriolPA34 (Visitant)
Hansi brutal progressió 2014-15 que portes! :whip: enhorabona i a seguir sembrant i recollint.
Dani brutals entrenaments et casques, segur que recolliràs també.
Josep58 molts molts ànims, segur que tornaràs a donar guerra, segur!
A tots els altres també us vaig llegint.
Tres setmanes per Sevilla i voldria córrer ja! Em sobren 3 setmanes, 14 si que seran una bona marató psicològica...ganes de no tenir deures i fer cafrades varies :glasses:

01 febrer 2015 23:42 #1071 per guissona (Visitant)
KRANKL

:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
:yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:
:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
  :great: ;) :great: ;) :great: ;) :great: ;) :great: ;)

E S P E C T A C U L A R

02 febrer 2015 18:27 - 02 febrer 2015 18:29 #1072 per Hansi (Associat/da)
Gràcies a tots per les vostres felicitacions :love:. La veritat és que ni jo mateix comprenc d'on em surten les forces (i les ganes que poso en cursa) per aconseguir bones marques des de fa unes setmanes. Malgrat el que digui el Dani sobre suposades plorades (cabroncete :666:, i avui és el seu aniversari, per molts anys, galifardeu! :love: :party:), va ser una marca personal no prevista, com demostra el fet que divendres vaig fer un entrenament de llargada i ritme com tocava en el pla amb vistes a futures competicions, i no reduït i a ritme suau, com acostumo a fer a dos dies de les competicions objectiu.

Diumenge que ve, vaig a la mitja de Santa Coloma (faré uns km previs), on espero veure el Juan :love: després de mesos sense trobar-nos.

Josep58, endavant amb la progressió en la recuperació :great:. Esperem que no triguis tant a poder fer exercici ni a córrer :love:.

02 febrer 2015 19:14 - 02 febrer 2015 21:24 #1073 per Lucius (Visitant)
... mirant les fotos... efectivament aqui tinc els meus 'segons de gloria'  :intello:...   gràcies a CarlesCat

... no sabia de la mitja de Santa Coloma, i m'acabo de inscriure

1) perquè he viscut durant dos períodes de la meva vida
i els meus primers passos de corredor van ser a la llera del Besos
2) perquè no tinc cap cursa aquest dia
3) perquè m'estic enganxat a córrer de nou
4) perquè no l'he fet mai
etc etc
...
a casa em caura segurament 'bronca' però lo bé que m'ho passo corrent, bé ho mereix el risc!

com deia aquell: no vivas dando tantas explicaciones, tus amigos no las necesitan, tus enemigos no se las creen y los estupidos no las entienden...
tot i aixi vull compartir,... o és millor no fer-ho com d'altres?

JDFT

03 febrer 2015 09:50 #1074 per squash (Associat/da)
Hola

el diumenge vaig córrer de blanc degut a una subversió que em van fer les dues samarretes taronges correcat que tinc; les cabrones es van amagar...i avui encara no me les he topades.

Com cada dimecres que no hi ha Champions hem quedat a les nou al costat del renta-roba; espero topar-me-les.

Fins ara.

Jordi

04 febrer 2015 20:25 #1075 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Quin fred  :oh: família :love:, espero que no us esguerri els entrenaments previstos  ;)

Oriol moltes gràcies, que l'espera per Sevilla no es faci llarga i sobretot que puguis fer la marató prevista.

Hansi, t'haurem de proposar com el rebaixador de MMP's de la temporada

Lucius Granollers i ara Sta.Coloma, has retornat amb ganes  ;)

Squash, ets car de veure pel fil però celebro que ho facis, espero que avui hagi anat bé aquest litigi que tens amb les samarretes  :666:

Apa ja he pilulat una mica, aiiisss això no que fa al tuister  :rofl:

06 febrer 2015 10:20 #1076 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!!

M'he caigut de les setmanes de cinc dies d'entremanents, oooooh !!! Procuraré fer-ne 4 però ben fets  :intello: :intello:

Dimarts, encerrona al litoral, 4km calentament, oju a 4'33"/km (es el que té anar amb gent de nivell com en Fiki o en Mario) 3,2 km a 4'15"/km i 4 km a 3'51"/km  :surprised:  Aquests 4km en teoria eren a 4.05 però en Mario tenia pressa. I 3km més de descalentament. Entreno durillo 14km a 4.21

I ahir sèries amb en Pedro que està per fer marca de mitja. Li posa palote el fred..... A mi no...  :'( :'(

Doncs avui divendres 4+6R3, un entrenament clàssic per mi i diumenge llebre a Santako. Hauré d'anar concentrat que és una mitja amb força ondulacions!

Diumenge vinent mitja de Barcelona. Tal com estic aspiro a fer 1h25 baix. Amb sort baixar de 1h25 que ja estaria de conya

Ah! Estic apuntat a la marató de Helsinki 15 Agost  :glasses:

06 febrer 2015 19:27 #1077 per Dani (Associat/da)
Ja li poden donar molt pel sac aquesta rasca !!!

Prou !!!

Si no fos de Can Fanga, no sortiria del llit, claríssim.

Amics d'Olot i rodalies, us -8 animo.

Avui 4+6 km. Massa aprop del dinar. La panxa em feia avisos estranys. La sang no ha arribat al riu i he fet 6km 4'06 amb la sensació d'anar fàcil.

A la mitja de Barcelona m'autopronostico 1h25'20"

06 febrer 2015 20:00 #1078 per meep (Associat/da)

Ah! Estic apuntat a la marató de Helsinki 15 Agost  :glasses:

Una bona marató per un gran amant del fred  :P

Hi ha catxés?

07 febrer 2015 09:19 #1079 per squash (Associat/da)
Hola

la decadència total del fil s'ha fet palesa; ha escrit en meep.

Dani, a Finlàndia hi ha trolls, bevedors de vodka, llançadors de javelina o noies guapes. Desentonaràs.

Fins ara.

Jordi

07 febrer 2015 19:25 #1080 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani millor qualitat, que quantitat, si son 4 dies però bons d'entrenament, endavant. A a mitja de Barcelona et pronostico 1'24'40" això si sempre que no facis un entrenament tipus encerrona con el vares fer, que tot esforç suma, en aquest cas negativament. Bona mitja a Sta. Coloma  8)

Squash, decadencia  :666: home, ara que tenim el gust de poder llegir al meep 

Dijous passat visita medica, haig de fer estiraments.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats