Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

21 febrer 2015 19:27 #1121 per Jorfer (Associat/da)
Dani jo crec que l'ideal és entre 01:29:15/01:29:30 no més ni menys.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2015 20:42 #1122 per pirata agus (Associat/da)

Aquest fil cada vegada està perdent més el nord!  :666:

Què es això de que es pregunti quin es el pas de mitja a la marató per fer sub3h i cap resultat sigui gasosilbombollero 100%?

1h24' anant relaxat! I després anar deixant bombolletes fins al final per arribar en marca Koldiana de 3h00'01". Aquesta ha de ser l'actitud d'aquest fil, que semblem Runners, ja!  :rofl:

El dia que torni a córrer coses curtes penso dedicar-vos la primera gasosa!  :intello:

"talment" d'acord amb tu Krlos .....A mes jo crec que alguns Pajarus" ja no pintan res en aquest fil  :whistle: :whistle: haurien d'obrir un altre que es digués: ex-gasoses galactics trencant cronos.. :he: :he:

hoy empieza el resto de mi vida

23 febrer 2015 17:22 #1123 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Demà hi torno. 8 dies després de la mitja Barcelona, he aprofitat per fer un bon descans i començar un altre cicle. Alguns potser ni coneixeu la paraula DESCANS....  :666: :666: :666:

Objectius propers... Alguns de normals... Com fer marca en 10km i altres de una mica frikis.... Com pasasr el km10 del Corte Inglés en sub40 o fer la mitja marató per relleus de Mataró els tres relleus jo tot sol en sub90' (si el reglament m'ho permet) Aviam qui és el guapu que fa tirades al Juliol sol...  :666: :666:

Aquest diumenge a Gavà practicarem el ritme sub3 amb en HansitoW i potser en Rolland. HI veniu ?

Ostia tinc mono de córrer, cony !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 febrer 2015 19:33 - 28 febrer 2015 15:21 #1124 per Hansi (Associat/da)
Veig aquesta enquesta patillera que va muntar el Dani, que ha tingut força respostes :oh: . Com de costum, cada maestrillo tiene su librillo...al final no sé quina conclusió traurà l'instigador de l'enquesta, però com que tothom ha dit una cosa diferent, em sembla que ho té complicat per fer-ne l'estadística :he:.

Ahir a Badalona, a la Maratest, va ser divertit (acepció venusiana) el vent que va fer :mdr:... córrer 30 km en aquelles condicions puntua més de cara a la marató! :intello:

Puma, a veure si has fet net, esperem que sí, i que el nou cicle et surti farcit de bons moments corrent :love:.

23 febrer 2015 23:16 #1125 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, arribo tard a la teva pregunta, però tampoc soc cap referència per dir-te el temps al pas de la meitat de la marató, però pel que he llegit no anaves mal encaminat  :great: Segur que aquest descans, el cos te'l agrairà  ;)

Hansi ahir 30 kms. a la maratest amb el vent que feia  :oh:, espero que poguessis fer-hio en companyis perquè si ho vas fer en solitari, jo li donaria puntuació all menys puntuació triple  8)

Divendres en la darrere visita, van donar-me permís per poder fer, sense passar-me,  bicicleta i també a treballar el tren inferior per recuperar el to muscular perdut, la zona lumbar i sacre afectades per la hernia semblen bastant recuperades.

Amb això a veure si acaben de marxar els mals que ara venen ara marxen, segons li surt  :whip:, ara més concentrats a la part posterior de la cuixa, més o menys com si d'una lesió als isquios es tractes. Si tot va bé d'aqui 2-3 setmanes podria començar a fer alguna cosa més, ja veurem

Dissabte vaig fer una mica de bici, va ser poca cosa per començar, 10 kms a ritme molt tranquil pel passeig i diumenge vaig sortir a caminar una estona.

Apa salut i kms.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

24 febrer 2015 10:41 #1126 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia gasoses

Jo diumenge em vaig esforçar... en fer gasosa  :he:  15km de Maratest en 1h02'56" amb parcials de 20'42, 21'01 i 21'13  :he:
Intentant seguir al l'esrafiki, guissona, wallaby i Roland. Però em vaig despenjar en un un mal moment i em vaig menjar molt de vent (sobretot del km 6'1 al 8'1 i a alguns dels km final). Així que va tocar patir una mica.
A sobre, als kms final em va fer un atxasu el Roland (i jo que pensava que ell anava per davant  :rofl:) i tot i aconseguir fer l'ultim km el més ràpid de tot (amb tot a favor: baixadeta, vent fortet a favor i l'sprint final, tot s'ha de dir  :mdr:)

A partir d'ara a mirar d'agafar el puntent de velocitat fent curses curtes, potser cauen alguns 5000's (L'H i Can Mercader) però ja es veurà pq precisament son dos circuits que si arribo bé per aproparme a 40' als 10km difícilment em resistiré

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

24 febrer 2015 10:55 #1127 per squash (Associat/da)
Hola

el descans i el vent són dos conceptes sobrevalorats... no és que qui els citi sembli un runner, és que passa a ser hipster directament !!!

Tot plegat, lamentable.

Fins ara.

Jordi

28 febrer 2015 15:28 - 28 febrer 2015 15:30 #1128 per Hansi (Associat/da)
Josep58, les teves notícies ja inclouen més activitat esportiva, i sobretot perspectives no llunyanes de millora! :love:

Danigowl, vinga, optimisme, que segur que a la primavera estaràs per fer bones marques en deu mils! Som-hi, canya! 8)

Squash, passa't més sovint a lamentar coses, home! :he:

Jo he fet una setmaneta d'entrenaments buscant no passar-me d'exigència, perquè ja he notat el cansament acumulat. El dels 30 km de diumenge i el de tantes setmanes fent curses amb molt bons resultats, sí, però que aquests resultats no surten del no res, sinó de molta feina i esforç. Potser per la marató de Barcelona arribaré massa cansat per millorar la meva marca, però en principi ho intentaré :smile:. Estic totalment relaxat al respecte, gairebé com si no en tingués la intenció... perquè veritablement no era la intenció inicial per aquest hivern, fins fa poques setmanes! :he:

28 febrer 2015 17:55 #1129 per Jorfer (Associat/da)
Hansi sense tensió ni pressió faràs una gran marató, segur.  :yes: :yes:

Danigoal ja sortiran els temps a les curses de 10 kms ja veuràs i a les més curtes també  :yes: :yes:

Dani&Roland ens veiem demà per Gavà.

M'encanta la ironia de l'squash  :yes: :yes:

Bon cap de setmana

01 Mar 2015 18:20 #1130 per pirata agus (Associat/da)
Hoola chatus!  ;)

Ultimamen no estic molt fi, una mica desanimat,  :'(  perquè fa un parell de setmanes van tornar els fantasmes del passat ...... Els mals de quadriceps i algun que altre mareig puntual ... en l'última cursa que vaig fer el dissabte passat a vilanova del valles (5km) vaig patir bastant, acabant molt tocat de les cames, als 2km finals notava molta calor en els quadriceps..Pero no vull deixar de "entrenar",  miro no tirar molt fort, baixant el rime i per descomptat .... res de sèries.  :grrrrrr:

D'altra banda i canviant de tema:
Josep58 M'alegro molt que es vagi aclarint una mica el camí de la teva recuperació,  :party:
Hansito crec que la idea d'anar relaxat a la Marató, sense objectius, és el millor que pots fer per rebentar el crono ..... :yes:
Danigoal Et dic el mateix que ha molts altres col·legues ... no t'obsessionis, que de vegades la ment no deixa que les cames corrin .....
Jorfer he llegit la teva entrevista i m'ha agradat molt ..... també m'agrada molt la peli del Gibson i tinc els pilars de terra, no l'he llegit, al faig servir de pitjapapers  :he: (es que te mes de 1000 pagines)
Squash  Irònic?.... :rofl:

P.D : He d'anar al metge... :'( 

hoy empieza el resto de mi vida

01 Mar 2015 19:54 - 01 Mar 2015 19:56 #1131 per Danigoal (Associat/da)
Com ha anat per Gavà, companys?

Ui, em sembla que he donat una sensació que no és  :ouch:. Ara mateix estic content de com van sortint les coses a nivell atlètic. Desde fa un mes em trobo molt millor i estic entrenant més que bé.
I el nivell que tinc està molt bé! ara mateix crec que estaria per fer 41' als 10km i 1h30'-1h31' en mitja, o sigui de les meves millors marques. Només em falta anar afinant, que és el que m'hagues agradat fer una mica abans però què hi farem.

Aquesta setmana, series de 3000/2000/1000 rec.2' a 4'08, 4'06 i 3'51 respectivament  :happy:
I ahir vaig sortir a fer 15km per Montjuic i sense forçar van sortir a 5'/km.

Molt ànims pirata  :great: a veure si es soluciona ràpid
Que tal aquesta setmana, Josep58?

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

01 Mar 2015 20:03 #1132 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Pirata  :love: :love: A veure si et deixen de donar pel sac aquests quadriceps.

Danigoal a veure si al maig et puc seguir en algun deu o cinc mil.  :yes: :yes: Estàs fent uns bons entrenos

Avui per Gavà crec que tothom l'ha fet molt bé, en Dani ha baixat de 1.29 sense problemes, Alice l'he vist molt bé, així com R3, Guissona i Esrafiki. I ecopac disparant amb la càmera oi?  :wink2:

Squash en un altre nivell. Hem "xarlat" amb ell a l'arribada mentre meditava amb un líquid blau entre les mans.

Bona setmana amics

01 Mar 2015 22:35 #1133 per krlos (Associat/da)
Ep, que tot i que no escrigui, us vaig llegint  :he:

Ja no em queden gaire hores per res més que per entrenar  :arf:

70h els darrers 30 dies i ara això ja de ser la tònica general (pujant) durant els següents 2 mesos i mig  :ouch:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

01 Mar 2015 23:21 #1134 per Jorfer (Associat/da)
krlos intenta dormir i descansar també per que el cos rutlli  :wink2: :yes:

02 Mar 2015 11:25 #1135 per Dani (Associat/da)
Descansar en Krlos ? Jo crec que aquesta paraula no la té al diccionari venusià !!  :rofl:

Pirata. Saben aquell que diu que un passet endarrera són dos passets endavant més tard ? Cuida't !

Jofer. Bona entrevista !! Ja no et queda res pel dia D !

Alice: Esperit gasosa  :whistle: :whistle: :whistle: Tothom la va veure bé però es veu que cap al km13 va començar a treure bombolletes, uns 9' de bombolles  :surprised: :surprised: grandeee !  ;)  Jo crec que en un 10.000 la marca la té bastant assegurada, segur !

Ahir Gavà. Volia sortir sub90 però de seguida vam fer un bon grupet amb en Car-Pat i després amb en Debit. Vam anar progressant pim pam. Petita crisis km14 (8 dies a la bartola s'han notat), recuperació fins al final i al final, 1h28'19" sense anar a tope. Tot i que el final se m'ha fet llarg de collons. A partir km15 té una mica de mala òstia, la cursa.

La fascitis emprenya bastant sobretot quan acabo una mitja, cagun dena. Pel cantó bo es que en prncipi ja no faré més mitges fins passat un temps.

Au !

02 Mar 2015 13:11 #1136 per OriolPA34 (Visitant)
Jorfer bona entrevista, ets molt gran! Disfrutar del romanticisme de córrer i portar dos rellotges és únic  8)
Avui entenc el asfalterus (una mica). Casi 4 mesos sense tocar la muntanya, ahir faig 14kms amb només 530m + i avui tinc les cames trinxades, molt més que després de la marató :beurk:

03 Mar 2015 20:20 - 03 Mar 2015 20:49 #1137 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Jorfer, bona entrevista  :great:

Danigoal sempre es agraït llegir que els entrenaments es porten bé i que amb continuïtat cada cop un es va trobant millor

pirata_agus, catxisss noi  :arf:, si cal que vagis al metge, no ho deixis masses dies, que et volem tornar a llegir sense mals i podent entrenar sense incidències.  ;)

Krlos, celebro llegir-te  8)

Squash, el mateix et dic  8)

Oriol després de la gran marató que vas fer, canviar de terreny és el que té. Ànims que això són dos dies  ;)

Hansi, aquesta temporada has aconseguit grandíssims registres, i poder encarar així la marató esta molt bé  :great:

Alice enhorabona per aquests 9' de bombolletes  :party:

Dani, tens força capacitat per retenir la forma tot i els 8 dies de descans, passem la recepta que jo porto alguns dies de descans  :whistle:

Setmana passada un parell de dies al gimnàs, suficient per recordar antigues sensacions de tenir el cos adolorit. Ahir vaig tornar-hi i avui encara tinc les famosissimes agulletes, cruixaments o com es diguin.

Avui visita medica explicant que passen els dies i les molesties no marxen  :arf:, però el que més amoïna es que es mantenen amb el pas del dies i no hi ha canvis significativament positius, vamos que ja no van a menys

Dimarts vinent em faran una infiltració, a veure si millorem 

Salut i kms.¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

04 Mar 2015 09:55 #1138 per squash (Associat/da)
Hola

s'apropa la primavera i els follets surten del bosc per anar al fòrum. Entendridor.

Gavà? Llargues rectes, poc vent i força avorrit. Vaig comprovar que amb els anys l'asfalt resta en bones condicions... grau d'avorriment infinit.

Josep58, hauràs estat lesionat, però la traça digital la mantens.

I ja ho diu la dita popular, si vols trinxat ves a la Cerdanya.

Fins ara.

Jordi

04 Mar 2015 11:14 #1139 per OriolPA34 (Visitant)
josep58 ànims!! (De paciència crec que ja en tens).

05 Mar 2015 12:20 #1140 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!!

Dos dies d'el.líptica infernal. Haig d'anar amb compte amb la fascitis crònica que arrossego.

Avui al carrer, si o si. encara no se el menú però no serà res heavy.

I diumenge debuto a Caldetes, una cursa nova, sempre fa il.lusió. A per un altre sub40 !

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats