Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

08 febrer 2015 18:36 - 11 Abr 2015 17:15 #1081 per Hansi (Associat/da)
He tingut una setmaneta amb bons entrenaments... a partir de dijous, ja que fins llavors va ser recuperar-se de l'esforç de la mitja de Granollers. Avui a Santa Coloma, a part de l'entrenament (25 km) i gaudir de la companyia de molts amics correcats, per mi destaca especialment haver vist, xerrat i corregut amb el Juan :love:, i també compartir conversa amb la Tere i la Tesi, les seves noies :love:, i veure-les que tenen molt bon aspecte totes dues :smile:.

Josep58, aquests estiraments som com el pla d'entrenaments, ja que el metge te'ls ha recomanat. A complir-lo! 8)

El Dani a la marató de Helsinki segur que escriurà una pàgina històrica del seu curriculum atlètic :yes:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2015 22:02 #1082 per Juan (Associat/da)
Hansi :love: :love:
Un placer, Tere y Tesi también se han alegrado al verte.
Un saludo para todos  :great:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

11 febrer 2015 01:15 #1083 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom...

US vaig veure a un bon grapat a Santa Coloma i em va alegrar bastant el día... Els que estaveu a la mitja ja vau veure que no estaba per correr, la rao es bastant trista, porto una setmana perduda per una lumbalgia lo qual donat l'entrenament que porto i el que podré fer els propers dies (o poc o directament nul) em fa descartar de facto baixar marca maratoniana a Barcelona...

Com que se que per aqui coneixeu bastantes maratons, estic per fotre com fa dos anys i apuntarme a alguna marato d'abril - juny... Pot ser edinburgh com fa dos anys o la de pamplona a finals de juny on va en Mattu i potser en Barceruel... Que en penseu ?

Us veig aques diumenge, be sigui fent un rodatge patrocinat pel meu jefe que em pasa dorsal per a la mitja de barcelona, o be sigui treient fotos com aquest cap de setmana a Santa Coloma...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

11 febrer 2015 19:56 #1084 per curat (Associat/da)

Com que se que per aqui coneixeu bastantes maratons, estic per fotre com fa dos anys i apuntarme a alguna marato d'abril - juny... Pot ser edinburgh com fa dos anys o la de pamplona a finals de juny on va en Mattu i potser en Barceruel... Que en penseu ?

Marató d'Empúries  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

12 febrer 2015 00:18 #1085 per Fiber (Associat/da)
Ja m'han parlat pero es que tinc entés que no participa gaire gent i em dona bastant de pal correr sense companyia, la veritat...

Igualment he vist el preu, super atractiu, i que els paisatjes tenen que ser macos de veritat... m'ho pensaré.

Gracies :-)

12 febrer 2015 19:39 #1086 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda a tothom

Com va? Suposo que molts afinant per diumenge, o alguna de les "Zurich" maratons. Ja he vist que molt vau disfrutar per Santa Coloma (Fiber, que no sigui res  8) ). Jo com que no pensava que estaria per fer 21km m'havia apuntat a la cursa Corre amb l'apel·les i entre la duresa del circuit pujades i baixades fortes, més uns quants girs de 180º van fer que fos un bon entrenament despres de tota la setmana sense poder fer res per falta de temps  :mad:. Al final em va sortir una cursa prou correcte fent les dues voltes quasi iguals i com a curiositat, em vaig trobar en posicions bastant capdavanteres (39è de la general) degut segurament a que molts estaven fent alguna de les dues mitges al costat de barcelona. Es va guanyar amb més de 35'i mig i jo vaig fer 42'42" (com a Sants, però molt més dur)

Avui ha caigut unes series de 500m a Pau Negre, que ja tenia ganes de fer kms plans per sota de 4', la majoria per sota de 1'55.

Per casualitat, algú que hagi de fer 15-16km a 4'30 aquest diumenge? Que ja veig que sol costarà una mica  :whistle:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

12 febrer 2015 21:55 #1087 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Feia alguns dies que no entrava al fil, aiiisss  :oops: i ara donades les circumstàncies es per mi una manera de mantenir el contacte amb vosaltres  :love:

Hansi, miro de ser disciplinat i fer els dos estiraments pautats, tot suma  :yes:

Juan me ha echo ilusion leerte y poder corresponder mandandote tambien un saludo  :great:

Fiber espero que ben aviat et milloris d'aquesta lumbalgia. De maratons en sé molt poc però ja he llegit que alguna opció t'han donat  ;)

Danigoal, en llegir-te que has fet unes sèries a les Pau Negre m'ha vingut una mica de nostàlgia, fa temps que no les trepitjo, però tornaré  8)

Passa el temps ràpidament i ja tenim a la vista la mitja de Barcelona, molt bona cursa a t@ts  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

13 febrer 2015 18:08 - 13 febrer 2015 18:10 #1088 per Hansi (Associat/da)
Fiber, respecte al que comentes de les maratons, potser Empúries seria la millor opció, tot i que habitualment és calorosa i també té l'inconvenient de ser solitària. La de Pamplona la veig molt torrefacta, per la data, i em fas por del fiberazo que pots fer! :beurk:. I la d'Edinburgh ja la coneixes bé...jo no la vaig trobar gens destacable com a cursa, tot i que si us ve de gust tornar a estar a la ciutat, que és tan maca, la marató pot ser una bona excusa 8).

Danigowl, bona cursa per L'H! :great:

Josep58, així m'agrada, que vagis fent els deures 8), i mentre et vagi bé per la moral, no perdis el contacte amb el mundillo de les curses :love:. Més endavant, segur que tornaràs a ser-ne part :yes:.

Diumenge toca mitja de Barcelona. Per part meva, a fer la cursa més ràpida possible :smile:. Si el cos es troba bé, a buscar marca personal.

13 febrer 2015 20:16 #1089 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi   :love: gracies  :great: 

Ja sabeu que sempre he dit que per perfil, moment de la temporada, temperatura, la mitja de Barcelona, com ho és la cursa dels Nassos en la seva distància i moment, personalment les tinc considerades com les millors per buscar bons registres.

Molts aprofitareu per fer un test personal a nivell de mitja o amb la vista posada a la marató, que climatologicament res espatlli el mati d'aquest diumenge i que l'arribada a la meta ho sigui també de gran satisfacció personal.  8)

Si després ho voleu explicar, encara millor :yes:

14 febrer 2015 12:07 #1090 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

A mesura que s'ha apropat la mitja de Barcelona. (Mitja objectiu) he anat entrenant menys.... i menys....  :intello: :intello:  Una mala adaptació a les noves Kinvara5 (sense ni posar-les ja estava corrent amb elles) cagada gran. M'ha reaparegut la fascitis oblidada fa molt de temps. He hagut de tornar a les antigues Kinvara5 groques que ja estan més que mortes i poc a poc adaptar les noves.

Tot i això puc córrer sense gaires problemes però amb vigilància. Demà a la mitja a millorar el temps de Sitges 1h25'50" Si fes sobre 1h25clavat a Gavà intentaria MMP que tinc llebre !!!

La temperatura i el no vent sembla que farà que les condiciones siguin moolt bones demà.

Hansi a reventar un altre cop la marca !!!

Josep58: Ens veiem molt aviat a les curses, que ja dura massa.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 febrer 2015 13:12 #1091 per Jorfer (Associat/da)
Fa dies que no he pogut entrar per aquest fil per manca de temps.

Espero i desitjo que feu unes grans mitges demà a BCN. A reventar marques.
Dani espero que la fascia no et doni la llauna en excés i puguis millorar la teva marca, com a mínim, la d'aquest any.

Ens veiem demà companys a la foto  :yes: :wink2:

Bon cap de setmana.

15 febrer 2015 15:00 - 15 febrer 2015 15:06 #1092 per Danigoal (Associat/da)
Hansi, acabo de llegir que has fet sub1h22' o gairebé?  :surprised: :surprised: :surprised: Pim pam 1' i pico menys que a Granollers (doncs era veritat que no estaves bé  :happy:)
Lo p... crack  :party: :party: :party: Me'n alegro molt  :yipi: :yipi: :yipi:

I l'esrafiki també MMP  :party: :party: :party:

I la resta, com ha anat? quantes MMP més han caigut? El dia semblava ideal  :yes:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

15 febrer 2015 15:16 #1093 per Fiber (Associat/da)
He vist els resultats a la web (només m'he enterat en la cursa dels temps de l'apintu i en ratadesants) i he alucinat moltissim, FELICITATS, HANSI !!!! (I a l'apintu també que estaba com en un nuvol kinton)... Rata, avui no ha pogut ser pero a vegades tens dies que se't giren... Fem quelcom maco a Gavà ?

Per la meva part, doncs he pogut fer la cursa, acabarla i amb un ritme prou bo, acabant en 1h39min tot i que m'ha costat entre el 15 i el 20... (al començament se m'ha anat la flapa i no he pogut fer un progresiu com pretenia)...

Suposo que aquestes setmanes faré lo que bonament pugui i la marató a lo que surti, acompanyant en rata o algún altre o fent el bestiota, que no serà la primera vegada...

15 febrer 2015 16:05 #1094 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats per aquestes bones mitges amb MMPs incloses cracks.

Hansi, brutal la teva progressió aquesta temporada.

Dani, pel teu temps dedueixo que sense molèsties oi?

Apintu, esrafiki,  :great: :great: bravo aquestes MMPs.

Guissona, Rata, R3, com ha anat?

I en meep supercontent amb el seu sub 1h33. Felicitats company  :great: :great:

Koldo, ecopac, Chute... gràcies per animar. M'he donat ales per apretar a la recta interminable.  :yes: :yes:

15 febrer 2015 16:28 #1095 per pirata agus (Associat/da)
:party: :party:
Guauuuu !!, quina bona mitja que heu fet mes d'un...
Dani, 84'30" ? , ni la fascia , ni las kirvana t'han tocat els nassos.. :he: molt be crack.. :great:
Hansi...Ja no tinc adjectius per catalogarte...82'08" quins kollons tens reiet !!.. :love:
Jorfer tu tampoc et pots queixar, ;) 87'56" .. :great:
Esrafiky gairabé sub 79'  :surprised:... congratulations!!  :he:

Jo tambe he gaudit molt d'aquesta mitja desde l'altre banda, al avituallament correcat.. :party: :party:

hoy empieza el resto de mi vida

15 febrer 2015 20:06 - 15 febrer 2015 20:08 #1096 per Hansi (Associat/da)
Com demanava el Josep58, passo a explicar com ha anat avui...però abans, Pirata Agus, l'avituallament correcat ha sigut una passada, i m'ha fet molta il·lusió que fossis precisament tu qui em donés l'ampolleta d'aigua :love:.

Jorfer, Danigowl, Fiber, Piratilla...gràcies per les felicitacions. Estic molt content, satisfet, orgullós...Aquesta sí que era la meva mitja objectiu, he donat el que he pogut i ha sortit bé. En realitat, ha sortit més que bé, molt bé! :yes: Una marca que, fins fa poc, no podia ni somiar, i ara la tinc feta :party: :yipi:. Els darrers 4 km he apretat tot el que he pogut, els he aconseguit fer uns segons per km més ràpids que el ritme mitjà de cursa, però tampoc em quedaven tantes forces perquè durant la cursa ja havia gastat molt, i ha anat de ben poc que no fes el sub1h22' que diu el Danigoal...  que si ho arribo a fer, per mi hauria sigut encara més la bomba! :happy: :party:

15 febrer 2015 20:21 #1097 per ecopac (Associat/da)
Brutal avui els temps d'alguns a la mitja de Barcelona.

I molt emotiu el debut de Ferry a la mitja.

Felicitats a tots.

plus.google.com/photos/11364139440972966.../6116141326549270689

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

15 febrer 2015 20:35 #1098 per R_3 (Visitant)
Enhorabona Hansitow, Fiki i Ferry!!!! :party: :party: :party:

En Hansi no te aturador, en Fiki te molt marge de millora i en Ferry ha fet un gran debut.

Guissona, Rata, R3, com ha anat?

Tir al pal, 1h15'29", a 4" de marca. Pas pel 10 com tocava, 35:30, pas pel km 15 un pel lent (18:02) i mha faltat molt poquet al final, del 15 al 20 (18:07). Tot i això, molt content per tots els companys i perque en un dia que no ha sortit com esperava m'he quedat molt aprop. I que carai, cre que haig de valorar molt fer 1h15 en mitja, i en pocs mesos ho he pogut fer 3 cops.

Propera estació, Gavà, rodatge fort fortet suposo... com a Santa Coloma  :he:

Ens veiem!

15 febrer 2015 21:18 #1099 per Jorfer (Associat/da)
Ferry moltes felicitats per aquest debut. Ja ets migmaratonià  :great: :great:

Ecopac excel·lents fotografies, com sempre. Agraït  :great: :great:

R 3 espectacular el teu nivell consolidant el temps sobre 01:15 té molt de mèrit.

Pirata Agus moltes gràcies company  :wink2: :yes:

Hansi ja tens objectiu per a la propera mitja el sub 1h22. De nou, company, moltes felicitats  :yes: :yes:

15 febrer 2015 21:25 #1100 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

No devetllo cap secret  ;) mitja de Barcelona = grans registres  :great:

Hansi, impressionant la teva progresió , estàs a un altissim nivell que cada cursa que fas et superes, moltes felicitats i la meva ehorabona  :party: Moltes gràcies per explicar-ho  :love:

Dani, encara que estava al cas de les molesties que t'havien donat les noves Kinvara, et vaig fer un pronostic ara fa uns dies i he vist que m'hi vaig apropar molt, enhorabona que des de Donosti mereixies un temps com el d'avui  :party:

Esrafiki una nova MMP per la col·lecció  :yes:, enhorabona i moltes fellicitats  :party:

Apintu, encara que no escriguis per aqui, felicitats per aquesta MMP que han explicat  :party:

Ferry, enhorabona pel debut en la distància  :great:

Ratadesants, hi ha més curses que llonganisses, així que a la propera  :great: a pel temps objectiu fixat  :yes:

Jorfer, enhorabona per la teva mitja camí de Barcelona  :great: :yes:

R_3, quedar-se a 4" com dius es llepant el pal, però no deixa de ser una grandissima cursa als nivells de temps en que et mous  :great:

ecopac, gracies per aquest maginífic reportatge  :great: :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats