Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

19 Gen 2015 17:37 #1041 per Hansi (Associat/da)

(...) o a Sitges o a Sant Antoni intentaré fer una gran cursa. O a totes dues :intello:.

Doncs van sortir bones totes dues :mdr:. Evidentment, ahir a Sant Antoni no estava del tot recuperat muscularment de Sitges, però vaig gestionar bé les meves possibilitats i vaig reduir 7" més la MMP que havia aconseguit a Nassos. Ara els deu mils queden aparcats fins la primavera i les competicions més immediates seran mitges maratons.

Com que ahir també hi havia la mitja de Terrassa, i Mar i Murtra, i la cursa de l'Oli, la gent va estar molt repartida per curses de  Catalunya, però a Sant Antoni em vaig trobar amb uns quants correcats i GPT&F. Amb tots vaig estar molt a gust, però em va fer especial il·lusió parlar amb la bcnRosie, que tornava a les curses després d'un munt de temps retirada (amb el segon fill que ja té un anyet més o menys). La vaig veure molt contenta tant abans de córrer com després :love:.
I també vaig poder parlar amb l'Ivanko :smile:, que no crec que ens llegeixi, però feia com dos anys que no coincidia amb ell.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2015 19:39 - 19 Gen 2015 20:18 #1042 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, moltes felicitats per aquesta nova MMP,  :party: posat en gel i guarda aquest magnific estat de forma que et permet millorar cada cop que et poses un pitrall o dorsal o com es digui

Danigoal, aquests dos ultims kms. indiquen que has arribat amb força al tram final de la cursa i es millor així que no arribar demanant l'hora. Bona cursa  :great:

Lucius, que vagin bé aquestes proves

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

19 Gen 2015 20:15 #1043 per Antirco (Associat/da)

Les Kinvara no les fan en rodes i en propulsió asistida, per que així potser aconseguiria baixar de les 3 hores a la marato  :beurk:

Tu no baixaras potser mai de tres hores però el 99,9 % de nosaltres no faria 24 hores a una pista fent tants kilometres com tu  ;) ;) 

Gràcies Dani, ets l meu animador número 1  :love: junt amb ecopac  :love:

Lo de la ironía de les sabatlles es pura enveja sana, mai seré ràpid.  :'(  :'( :'(

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

19 Gen 2015 21:08 #1044 per Jorfer (Associat/da)
Hansi :surprised: :surprised: :surprised: sense paraules la temporada que estàs fent. Estàs en un moment dolç, dolç  :great: :great:

M'alegra llegir que BcnRosie torna a les curses.  :yipi: :yipi:

Danigoal a poc a poc et tornaràs a apropar als 40, és qüestió de temps.  :yes: :yes:

Lucius que vagi bé la prova  :yes: :yes:

Dani quasi sub 39. Ja he vist al TW tu casio-retro.  :yes: :yes:Molt bé també a Sant Antoni. A la mitja de Bcn volaràs.  :yes: :yes:

19 Gen 2015 21:31 #1045 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus:
Al final deixaré d'entrar per aquí ...  :grrrrrr: és que doneu molta enveja  :he: ... bromes a part, quin gust dóna el llegir-vos  8).... cada dia ho feu millor, tal com em diu la meva dona en segons quins moments (rentar els plats, planxar ....)  :rofl:
Hansi  lo teu és per emmarcar,  :yes: estàs que et surts nen... :great:
Danigoal et dic el mateix que el Capitá Jorfer .... el sub-40 és a prop de nou

I als demes.....Gassssss¡¡¡¡

hoy empieza el resto de mi vida

21 Gen 2015 12:11 #1046 per Lucius (Visitant)
Prova feta. Hagues volgut fer-la a la cinta, però la vaig fer a la bici!
Tot correcte. Segons el metge destaca el meu consum de O2, per sobre de la normalitat.
I per fi tinc una cuantificació del llindar anaeròbic en frecuencia cardíaca.

JDFT

21 Gen 2015 21:54 #1047 per Danigoal (Associat/da)
Bona nit, companys!

Va, explicarem entrenaments  :he:
Dilluns, descans, que em va fer mandra el fred i la pluja  :whip: :whip: :whip:
Dimarts rodatge "suau" 10'2km a 4'48.
I avui, series pujant a Pau Negre. 1000/2000/2000/1000 rec.2' en 4'00/8'19/8'20/3'58. Suposo que encara està massa recent l'esforç de diumenge, però per això també li dono valor als ritmes que han sortit.

Divendres 6+6 a 4'15 i Diumenge 18km 10 + 8 a 4'30  :oh: :winktongue:

Apa, que vagi bé  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

22 Gen 2015 08:43 #1048 per Lucius (Visitant)
Danigoal  :great:
Josep58 estic molt bé de cardio i base, però em falten molts kms!
pirata agus un número del 1 al 10? ... :rofl: ... :rofl:  :rofl:

JDFT

22 Gen 2015 11:56 #1049 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per les vostres felicitacions, no es mereixen :oops:.

Aquests dies vaig moooolt cansat (per acumulació de molt temps amb problemes diversos), però segueixo enternant. Dilluns 10 km suaus i dimarts el 6 km R1 + 6 km R3 que li toca al Danigowl demà :mdr:. Aquesta tarda, si em queda temps després de treballar i cuidar-me de temes familiars, faré unes sèries 3000/2000/1000m :smile:.

Josep58, a cuidar-se i ja aniràs donant notícies de la teva evolució, que espero que serà positiva. Som-hi! 8)

22 Gen 2015 12:16 #1050 per Lucius (Visitant)
Hansi mai t'havia vist com ara! Que continu-ii la ratxa!

d'ençà un temps (degut a la lesió per estàtica i també perquè li estic agafant l'idea) faig més bici en corró que córrer
aquí la meva setmana passada

dl - descans
dm - 45' corró Z2
dc - 45' espinning i 20' còrrer suau
dj - fartlek (2'Z1+1'Z3+1'Z2+1'Z3)x5
dv - descans
ds - (excursió amb raquetes neu)
dg - 45' corró Z2

JDFT

22 Gen 2015 23:42 #1051 per pirata agus (Associat/da)
Hoola nanus ¡¡
Abans de  dir res......Lucius, que c....  :666: , va per tu el número es el 42195. :he:
Avui entrenament diferent, divertit i productiu que vull anomenar : "a mí puta bola"  :he: .... m'explico:
10km amb canvis de ritme quan em venia de gust, durant 120 "en pla agònic comptats mentalment i el ritme lent comptant 60" de la mateixa manera. A més avui m'he descarregat una aplicació per al mòbil, d'aquestes que et van parlant, (temps, 4, minuts ..... distància, 1, km .... ritme, zona, groga)  :he:  he aguantat aquests canvis durant 7 km i m'ha cantat el mòbil 29'37 ". Per cert, m'he adonat que conto els segons DPM .. en els 3 km restants els canvis ràpids han estat durant 100" i els lents cada 60" en 13'40" , acabant bastant sencer i molt happy perquè m'han sortit 10 km en 43 '17 "... :party:
Demà no corro .  :P

23 Gen 2015 15:52 #1052 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!

Molts dies sense escriure. He estat mooolt liat al curru.

Piratilla: Aviam si et veiem alguna cursa, homeeeeee !!!! Bon entrenament, una mica hardcore  :mdr:

HansitoW: Farà el rècord de la Belén de marques personals consecutives ?  :surprised: Està com mai. Filiprim !!

Diumenge a Sant Antoni sense fore. 39'03" gairebé doblant. Està bé. Entre el top10 de les meves marques personals. Yeah !

De moments aquesta setmana entrenaments mitjans. Aquest diumenge una mica de canya, no ?  :whistle:

Setmana passada 4 dies i aquesta també. Espero tornar a la de 5.

Crec que mai m'he notat sense cap mínima molèstia com ara. Que raro és !!!  :rofl: :rofl: :rofl:

Objectius propers, 1h25 (baix) a la mitja Barcelona, Maratest15 sub1 hora. Daniiigooaaaal............ i després ja a fer marca en algun 10km !!

Oju, que ja he baixat dos kilets de les bacanals dels nadals, oju amb mi !!!

Fi del telegrama.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 Gen 2015 15:53 #1053 per Dani (Associat/da)
Ah si.

El meu repte de 50+50 curses per sota de sub40 i sub1h30 10km i mitja ara mateix empatat a 38 !

Vamos, que en dos anys està fet  :intello:

23 Gen 2015 21:20 - 23 Gen 2015 21:23 #1054 per Lucius (Visitant)
avui he tornat a sentir-me corredor 14 a 4'23''
amb el que faig de corró no és el mateix, però es veu que el cardio també el treballo

Josep58 no estic al cas de que tens, però sigui el que sigui que milloris ràpid - molta força i ànims
pirata feia temps que no reia tant... en qualsevol cas, moltes gràcies per el número, m'ha agradat molt!
Dani et pots plantejar convalidar una mitja per 2x10000?, o una marató per 2xmitjes? el de una marató per 4x10000 ho veig més difícil

a veure la tirada llarga del diumenge que ha montat el Jorfer com em surt!
dels habituals d'aquest fil no vé ningú?

I'm water my friend (al menys igual de transparent)  :whistle:

JDFT

23 Gen 2015 22:45 #1055 per pirata agus (Associat/da)
Ole, ole ! molt be Lucius bon ritme....suposo que el corrò és la cinta, no? ,  jo la vaig utilitzar molt quan estava malament de la puta valvula i per al cardio va DPM ... m'alegro que estiguis recuperant forma..... :great:
i això que certs "pajarus" no escriguin és perquè les xarxes socials estan fent molta pupa en general ... :666:

24 Gen 2015 14:27 #1056 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, gran resultat a Sant Antoni  8) que segur que milloraràs en properes curses  :yes:
Entrenaments regulars + sense lesions / molesties + rebaixa de pes  = millora personal, formula patillera  :rofl:

Pirata_agus, quins engtrenaments que fas  :oh:, mira que ets ... :intello:. Bromes a part et veig motivat i amb ganes de fer coses grans  8)

Danigoal, has fets un bons registres en les sempre exigents piramides 1000-2000.

Lucius gracies  :great:. Celebro que els resultats de les proves siguin bons i que només faltin kms.  ;)

Hansi gracies  :great:, les primeres setmanes comptava els dies que portava sense posar-me les sabatilles. Ara tot i que a dia d'avui no tinc data de retorn, cada dia que passa falta menys ;)

Dilluns passat em van practicar una radiofreqüencia pulsada que ha fet que els dolors per irradiació del nervi ciàtic siguin ara puntuals molesties, derivades d'una part de la intervenció quirurgica i que la millora seria progressiva en les properes 2-3 setmanes. Visita del post operatiori a començaments de febrer

Salut i kms.  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

24 Gen 2015 18:50 #1057 per Lucius (Visitant)

Ole, ole ! molt be Lucius bon ritme....suposo que el corrò és la cinta, no?

corró és 'cinta' per fer bicicleta a casa, o dit d'altre manera fer bici estàtica amb la bici del carrer
si, i el curiós es que dels pajarus es parlen d'alguns i ni tans sols escriuen aquí

avui descans i demà tirada per el litoral

JDFT

24 Gen 2015 21:10 - 24 Gen 2015 21:22 #1058 per Danigoal (Associat/da)
Gracies Josep58. A veure com va la teva millora  :great:

Objectius propers, 1h25 (baix) a la mitja Barcelona, Maratest15 sub1 hora. Daniiigooaaaal............ i després ja a fer marca en algun 10km !!

:rofl: Ja m'agradaria a mi, però si faig 1h02' ja serà molt. No estic per fer 10km en 40' ni de conya, imagina 5km més.

Despres d'uns dies de bons entrenaments, ahir va ser un dia d'aquells que te n'adones del que arriba a afectar la part mental. 6km prou bé per Les Corts/Sants i quan tornava cap al parc a fer els altres 6km a 4'15, entre varis factors (ratxes de vent fort que aturaven molt, alguna frenada sobtada i altres pensaments), no sortia el ritme i em va entrar com una mena d'ansietat i despres de 3km a 4'22, no donava més i vaig decidir abortar l'entrenament. No té sentit no disfrutar

Veurem demà el 10+8. Una llàstima que no pugui anar a aquella hora al litoral, perque tenia pensat anar per allà i m'hagues anat bé, però què hi farem.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

24 Gen 2015 21:18 #1059 per pirata agus (Associat/da)

Ole, ole ! molt be Lucius bon ritme....suposo que el corrò és la cinta, no?

corró és 'cinta' per fer bicicleta a casa, o dit d'altre manera fer bici estàtica amb la bici del carrer
si, i el curiós es que dels pajarus es parlen d'alguns i ni tans sols escriuen aquí

avui descans i demà tirada per el litoral

Ups ¡¡ "metida de gamba".. :he: :he: l'important és que et vagi bé per posar-te fort .. :great:
Ja he llegit al fil de les tirades, que vols fer 26 km ... doncs que t'aprofitin makina ... ;)
Josep58  M'alegro que "només" tinguis molèsties ..... espero que ja li estiguis traient la pols a les Wambas "
Danigoal...no et menguis el coco, "hay más dias que longanizas" i molts mes, bons, que dolents...vas fer molt be en plegar velas ahir...... :great:

24 Gen 2015 21:20 #1060 per Dani (Associat/da)
Josep58: Ja veus la llum al final del túnel  :party: :party: :party: M'alegro mooooolt.

Avui he fet una cosa I N S Ò L I T A. He sortir un dissabte i així aconseguir els 5 dies d'entrenament. A més a més he estrenat les noves bambes Kinvara5. Igual que les que tenia però diferent color.

Sortia per anar suau.. i cony, al final 9.8 km a 4'19"/km  :surprised: :surprised: M'he sentit molt còmode anant a 4.15 yeah !

Demà, tot i el vent que fagi, 8km R2 i 8Km R3.

Total setmana uns 60km  :party: :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats