Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

11 Nov 2014 14:49 #881 per krlos (Associat/da)
Aprofito un momentet lliure a la feina i us passo l'enllaç de la crònica de la curseta d'aquest dissabte passat  :wink2:

Sub 9h  :party:

dobleim2015.wordpress.com/2014/11/09/100...ve-spiridon-catalan/

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2014 20:04 #882 per pirata agus (Associat/da)
¡ Chapo! Krlos, ets molt gran tio... :great: M'ha flipat la cronica,Has descrit tan bé el recorregut, que ja conec el poble  :he:..molt bona cursa i enhorabona pel podi...... :great:

hoy empieza el resto de mi vida

11 Nov 2014 20:24 #883 per Jorfer (Associat/da)

La marató és una altra història. En una mitja marató pots petar i et deixes 2-3 minuts. Si petes més es que has sortit gore powa. Però a la senyora marató els minuts poden caure a una velocitat espantosa. Que us he d'explicar  :666:

Tot això que acabo de dir no s'aplica a en Jorfer, el corredor més regular que he conegut mai en marató.

Gràcies amic, que em possaràs vermell  :oops: :oops:

Krlos estàs fet una bèstia parda. A les 24 hores et veig en el top-10 o quasi  :yes: :yes:

Danigoal amb aquestes sèries aviat baixaràs de 40 de nou als 10 kms  :yes: :yes:  :great:

Hansi estàs portant una magnífica preparació de cara a Donosti. Et sortirà una gran marató, ja veuràs.  :great: :great:

Josep58, ànims, que ja queda un dia menys per a la tornada.  :yes: :yes:

Pirata agus, m'agrada llegir-te en aquest fil i en els altres.  :great: :great:

11 Nov 2014 22:24 - 11 Nov 2014 22:26 #884 per Hansi (Associat/da)
Krlinhooooos :party: :party: :party: :yipi: :yipi: :yipi: Quina màquina de fer km! Jo no entenc com un cos pot resistir tant :oh: :oh:. Bé, per algun motiu fa tants anys que en aquests fils del GPT li vam començar a dir que és venusià :sarcastic:...

Jorfer, els que feu València ja esteu en la setmana de la marató, això vol dir avorriment de no sortir a córrer gaires km, fer paciència esperant que arribi el dia :sarcastic:...Us planyo! :mdr: Però així diumenge estareu pletòrics per fer els 42,195 km. Espero que et vagi molt bé!

12 Nov 2014 19:10 #885 per Danigoal (Associat/da)
Brutal, Krlos!  :surprised: :party: :surprised: :party: :surprised: :party:

Aprofito per desitjar sort als que aneu a Valencia. Quina gran qualitat junta!  :great: :great: :great:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

16 Nov 2014 13:45 #886 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Krlos, he passat una bona estona llegint la teva crònica  :great: enhorabona i felicitats per aquest doble èxit, millorar MMP i estar en el podi  :party: :party:. Segur que les 24 hores ho faràs molt i molt bé.

A quinze dies de Donosti, espero que com escriu en Hansi tots estigueu bé i que en aquest tram final de la preparació, els entrenaments vagin sortint segons el previst  :great:.

Amb aquesta, tres setmanes i no sé el temps que encara falta per poder estar recuperat. No recordo haver estat tant de temps així. 

Salut i kms. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

16 Nov 2014 21:53 #887 per Chute (Associat/da)
Hola amics,

Passo a saludar, que últimament dic poca cosa. Avui els gasosa estàvem ben repartits per tota la geografia. Jo personalment he fet la cursa del Clot on m'he trobat amb un bloc important de companys. S'ha montat una barqueta sub40 bastant interessant amb el Koldo, Khryz, Dani i jo mateix, i al final hem aconseguit tots el nostre objectiu. He acabat bastant satisfet. LLàstima el company Danigoal, que pensava que podria estar més aprop de nosaltres, però que potser no ha tingut el seu millor dia.

I felicitats al company Krlos, que sembla que no tingui límits. Ets un crack.  :great:

17 Nov 2014 10:10 #888 per pirata agus (Associat/da)
:party: :party: Chute quina passada llegir-te feia temps que no et veia, felicitats per baixar de 40' de nou, a veure si coincidim en alguna cursa ....
Dani  Un altre sub-40 'per a la teva col·lecció .. 8)
Danigoal no et pots queixar, després d'una marato les cames estan lentorras, però no trigaràs en baixar de 40 una altra vegada
Josep58..Forçaaaaaa!!.....i paciència.
I als pastanagues que van triomfar a València (tots) felicitats per estar a la sortida, fos el que fos el resultat sou uns craks... :great:

17 Nov 2014 19:12 #889 per Hansi (Associat/da)
Josep58, sembla que aquestes molèsties teves són de les que demanen gastar tota la paciència que som capaços...a veure si comences a notar millora ben aviat :love:.

Quin luxe, el Chute escrivint de nou per aquí...i el Pirata Agus convertint-se en un habitual del fil :party:

Oriol Izzzzard, si encara ens llegeixes, que sàpigues que també em va donar una alegria tenir notícies teves :yes:.

Segueixo entrenant sense contratemps, tot i que sempre he d'estar a l'aguait de cuidar la musculatura més castigada. Ara ja fent baixada de cara a Donosti, que en tinc moltes ganes. Un cop feta la marató, reposaré i intentaré recuperar-me bé durant dues o tres setmanes de gairebé no córrer, i després tinc intenció d'elaborar-me un selecte calendari hivernal :happy: fins entrat març, amb l'objectiu de fer a tope un deu mil i dues o tres mitges. I a banda d'aquests, les curses que em vagin venint de gust, per suposat!

17 Nov 2014 23:03 #890 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Chute, llegir-te al fil ja és una bona noticia, com ho es també saber d'aquesta gran barqueta sub40' que vareu fer ahir al Clot  :great:

Hansi tot i recordar que al principi de la preparació vas tenir algunes molèsties que no et deixaven seguir el pla, m'agrada poder llegir que has pogut anar entrenant i arribar amb tota la il·lusió i preparació feta a Doností. Estic segur que en recolliràs la feina feta  8) . A veure si dins d'aquest selecte calendari hivernal tenim l'oportunitat de coincidir en alguna cursa, ja no dic objectiu  ;)

pirata_agus de força i paciència ja n'hi posos en la recuperació però sembla que fa falta alguna cosa  8)

Ahir vaig acabar la segona tongada de vials antiinflamatoris i ..., con que ja no sé ben bé que fer per variar avui al vespre a l'arribar a casa,  he anat a fer un ca-co (7+3) per veure si així avancem una mica.

Salut i kms.   

18 Nov 2014 10:01 #891 per Dani (Associat/da)
Josep58: Aviam si fas net i pots començar sense molèsties. El grupetto sub40 t'espera  ;)

Ja he penjat crònica al fil del Clot. Resultat final 39'17" amb en krhyz fent de llebre. Esperava millor resultat i millor perfil  :intello: :intello:

El més gran m'ha posat un entrenament la mar de fàcil... 4+10R4. Això em fa replantejar la setmana  :P

A Donosti crec que podrem fer una bona barqueta  :party: :party: Segons "test" del Clot, hauria de sortir ritme 4'03"/km, que és 1h25 mig.

La millor noticia es que fa mooolt de temps que no tenia tant poques molèsties, fins i tot cap.  :party: Fins i tot la fascitis crònica sembla calmada. Toco fusta.

Crec que no m'apuntaré a la Marató de Barcelona.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Nov 2014 11:26 #892 per OriolPA34 (Visitant)
Hola!
Doncs últimament sí que us vaig llegint Hansi  ;) M'agrada saber que no sóc l'únic que córre pel món (cada vegada veig menys "runners" tant per la ciutat com per la muntanya). Gran barqueta sub 40 aquest diumenge, i reptes i prestacions varies. El Krlos mereix menció a part, doncs lo seu és la brutalitat. Tot i que l'entenc, i aquí ho deixo que algun dia faré les 24h senceres  :beurk:

Molta sort a tots els que aneu a Donosti, disfruteu moltíssim. No sabia que també fan mitja.
Disculpeu que no us mencioni un a un que seria un post de 3 pàgines però de veritat que m'alegra saber com aneu. Un que no en sé res i m'agradaria saber-ne coses d'ell és en Jim, una abraçada si t'arriba.

Jo estic competint poquet però m'ho passo bé fent cosetes. Muntanya, bicicleta, l'altre bici i ara em centraré per la marató de Sevilla. Reutilitzaré el pla del Chute 8) de Sevilla'12 que vaig ja remasteritzar per Sevilla'13 tot i que només vaig fer 9 setmanes del pla. Ara l'agafo del principi i és la segona vegada a la meva vida que agafo un pla, em fa respecte però il.lusió alhora. Després tornaré a la muntanya i la bicicleta i a l'anarquia total, doncs l'asfalt m'agrada lo justet (em vaig fent gran :he:)

Salut!

19 Nov 2014 16:08 #893 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!

M'he apuntat a la caríssima Jean Bouin 17 eurakusss. L'entrenament que em va posar en Chute de 4+10R4 sol no el faig ni de conya. Amb gent sí. A més puc anar i tornar corrent a casa, tot un luxe.

Aquest matí 4+6R3 a 4.12 sense gaires problemes. Tos a banda....  :oh: 

Crec que podré sortir cinc dies... Aviam. !

** Estigueu atents que dilluns publico els relleus de 24 hores ! ***

19 Nov 2014 16:44 - 19 Nov 2014 16:48 #894 per Danigoal (Associat/da)
Hola, companys!

Com ja heu comentat, diumenge vaig estar una mica lluny del que pensava que podia estar. Al final 41'46" (2' més que l'any passat), passant el km5 en 20'32 (1' més que l'any passat)  :oops:
No crec que tinguès un mal dia, sino que simplement és el que donaven les cames. Fins al km3 encara el vaig pasar en 12'04"
Però em quedo amb la sensació de que vaig lluitar la cursa en tot moment, el km més lent del 8 al 9 en 4'28. Els kms no se'm van fer especialment llargs i en cap moment anava molt cansat, excepte al final. A més al acabar la pujada d'Independencia per segon cop (segurament massa lent), va ser girar a Freser i notar-me que tornava a agafar un ritme interesant (pensava que igual faria el final a 4'/km i l'ultim km va sortir en 4'11  :P)
Es nota que em faltava el ritme ràpid durant tants km, així que ho prenc com un bon entrenament més i a millorar a Sants.
I a l'espera de si debuto a Nassos aquest any, de moment tb faré la Mitja de Vilanova (14/12) i malauradament crec que no podré ser-hi a les 24h  :'(

PD.: La barqueta espectacular sub40' del Clot  :great: em venia molt gran amb els noms que hi havia i a més si surten com van sortir...  :he: Als 400m ho vaig deixar estar doncs ja em portaven mooolts metres, jejeje

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

19 Nov 2014 20:54 #895 per pirata agus (Associat/da)
Hooola nanus !!:
Avui he volgut fer el mil homes, no sé si per enveja o nostàlgia ..... M'he animat per fer sèries  :surprised:  ...... Després de tropocents mesos o més sense fer ni una, després de molt temps sense rodar ràpid , només marxes de iaios, a ritme de tractor  :he: , avui m'he animat i he anat a córrer al màxim  :P ........... "pa haber-nos, matao". encara m'estic recuperant i això que les he fet a les 9 del matí ...... He fet 8 x 500, però us juro que la meva intenció era fer 6x 1000, però ha estat durant l'escalfament que ho he descartat (anava ofegat a 5'30 "  :'( ) m'he dit: Tio fes les de 500 però a mort .... m'he contestat: vas be sirere ... :he: :he:
total: la primera m'ha sortit a 1'52 ".... mal fet  :grrrrrr: ... Segona 2'01" tercera 2'01 "quarta 2'03 cinquena, no he pogut parar el crono ... sisena 2'00 setena 2'04 "i com que l'última ha de ser les més ràpida ..... en comptes de tornar trotant al punt de partida. He anat caminant xino-xano i a més he estat 3 minuts recuperant la meva ànima i llavors si, a estat la més ràpida 1'50 ", però amb ganes de trucar al 112 ...... :rofl:
He passat tot el matí grogui .....
Que llargs poden ser de vegades 500 metres
Dema si puc anire a comprar un bastó..... :whistle: 

Josep58 cada dia tinc més ganes de veure't .... amb això t'ho dic tot... ;)

19 Nov 2014 21:04 #896 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58: Aviam si fas net i pots començar sense molèsties. El grupetto sub40 t'espera  ;)

Ja he penjat crònica al fil del Clot. Resultat final 39'17" amb en krhyz fent de llebre. Esperava millor resultat i millor perfil  :intello: :intello:

Dani molts gràcies  :love: algun dia espero poder acompanyar-vos.

Recordo haver fet un parell d'anys la cursa del Clot, un d'ells coincidint amb l'Oliveras i de perfil fàcil res, aquella edició es passava dos cops pel carrer Independència en pujada, així que entenc els teu resum final de la crònica, el que encara dóna més mèrit al 39 baix de diumenge.

El diumenge a la Jean Bouin guarda una mica que a més del Paral·lel el carrer Lleida fa pupa.  ;)

Danigoal, Clot Camp de l'Arpa no la considero una cursa per anar a buscar una bon registre, segur que a Sants o encara millor a Nassos al registre de diumenge li pots treure molts segons.

pirata_agus jo també tinc ganes de retrobar-me amb la família CorreCat i hi penso diumenge puc acostar-me a veure la cursa i animar-vos però després perdo la il·lusió de fer-ho, perquè encara que amb els dies ja ho porto millor, no em trobo gens a gust amb això de no poder entrenar i competir  :arf:

Aquests dies amb certa tristor miro cada cop que entro o surto de la feina els cartells i les tanques que hi han al carrer Lleida per la Jean Bouin de diumenge, primera cursa en la que anys enrere vaig poder baixar dels 40' en un 10000, es per això que li tinc un record molt especial. 

19 Nov 2014 21:29 #897 per Hansi (Associat/da)
Oriol, que bo tornar a tenir notícies teves. Estàs abonat a la marató de Sevilla els últims anys, no? Algun motiu com per exemple que l'asfalt sevillà és l'únic que t'atrau, o són comptes pendents?

Josep58, molts ànims, maco! :love: Potser passar-te per una cursa a saludar et senta millor del que creus, almenys per veure cares conegudes... :arf:

El Puma entrenant diumenge que ve a ritmes destroyers! :oh: El R4 pot ser 4'05"/km, no cal que facis 4'00"/km...

Danigowwwwl! Al Clot vas fer una primera aproximació a la competicio després de la marató. A poc a poc les cames tornaran a tenir "xispa", ja veuràs 8).

Pirata, ets genial!! :he: :he: Crec que és el primer cop que veig que algú explica que no ha pogut parar el crono en una sèrie de tan petat que anava! :rofl: Però cuida't i no facis bestieses, que un esforç tan de cop no pot ser bo! :ouch:

19 Nov 2014 21:58 #898 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ostres Oriol, he llegit el teu post i no he dit res  :whip: Segur que aquest pla del més del gran que conserves i vas utilitzant et serà de gran ajuda per aquesta marató a Sevilla 2015  ;)

Hansi :love:, segurament tens raó i m'aniria millor del que penso, passant-vos a saludar  ;)

20 Nov 2014 10:52 #899 per Dani (Associat/da)
Que bo Pirata  :rofl: :rofl: :rofl:

Sèries disparatades. Primera a ritme suicida i última ritme ambulància. Potser millor fer sèries més llargues i menys agòniques.  :great:  No et volem ingressat per intoxicació serieística.

Avui he fet campana. No faig net amb el trancassu.  :'( :'( :'( 

A la Jean Boin no prometo res.  :intello:

20 Nov 2014 23:31 #900 per anguru (Associat/da)
Hola companys,

Ja fa un bon grapat de temps que no passo per el fil :whip:, la veritat que la feina no em deixa massa temps lliure i acabo exprimit mentalment, tant que em costa sortir a entrenar. La setmana passada en la finalitat de tornar a enganxar-me em vaig inscriure a la cursa de sants, a veure si l'ambient de cursa i tornar a veure la família correcat em motiva, per seguir entrenant. Avui he sortit a entrenar després de dos setmanes sense fer res d'esport, el resultat ha sigut 10.5km a 5' 17"/km, en tot moment m'he notat les cames pesades i he intentat accelerar, però les cames no responien a les ordes. demà tornaré a fer una sortideta a veure si estan més animades.

Salut i Quilometres a tots.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats