- Missatges: 1598
Per a l'Espluga, la idea es fer una cursa similar a les que van fer el koldo i la kasu: 1h06, primera volteta a 4', pujada a 4'54 i baixada a 4'04. Suposo que una mica més lent la primera volta de 2km i no sé si podré baixar tant ràpid
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bones !!
Copio la crònica de l'Espluga.
Vuitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.
Hi havia més o menys pactat un grupet. L'Esrafiki de llebre, Koldo, Rubens, Roland, Danigoal i creia que l'Squash, al qual no vaig veure ni a la sortida. Sortim bastant malament, bastant enrera i encaixonats. Primer km baixada i quan gires a la dreta ja saps que això serà +de mitja hora seguida pujant. La llebre marxa uns metres endavant, no la vull seguir perquè les sensacions són dolentes. La resta del grup estan pocs metres per darrera. De quan en quan veig en Rubens molt aprop. Porto xuleta per pujar a 4'40" com hem pactat.
Li foto un crit a la llebre que afluixi :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcatsGuanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.uitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.
Hi havia més o menys pactat un grupet. L'Esrafiki de llebre, Koldo, Rubens, Roland, Danigoal i creia que l'Squash, al qual no vaig veure ni a la sortida. Sortim bastant malament, bastant enrera i encaixonats. Primer km baixada i quan gires a la dreta ja saps que això serà +de mitja hora seguida pujant. La llebre marxa uns metres endavant, no la vull seguir perquè les sensacions són dolentes. La resta del grup estan pocs metres per darrera. De quan en quan veig en Rubens molt aprop. Porto xuleta per pujar a 4'40" com hem pactat.
Li foto un crit a la llebre que afluixi :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcatsGuanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.
A destacar que en Krhyz amb bermudes i zero entrenos fa 1h06 fàcil. Quina classe !!!! Vosaltres si que vau fer un grupet guapu baixant!!!
Som´hi !
... Només vaig trobar a faltar un entrepà a l'arribada :intello:.
Josep58: 2x5x100 ? ? Ara entrenes la milla ?
A aquestes hora segur que l'Anguru ho està fent molt bé a Vandekames. No recordo quin circuit feia però coneixent-lo segur que fa el negre, el més llarg de tres previstos
Per la meva part, avui he tingut una mica de sort amb una temperatura no massa elevada a les 9 del matí (24-25ºC) i no massa humitat, i he pogut completar el rodatge lllarg sense cap problema. Al final 20'8km en 1h42'40" (4'56/km). Total 53'1km en 4 dies.