Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

27 Jul 2014 11:41 #581 per Danigoal (Associat/da)

Per a l'Espluga, la idea es fer una cursa similar a les que van fer el koldo i la kasu: 1h06, primera volteta a 4', pujada a 4'54 i baixada a 4'04. Suposo que una mica més lent la primera volta de 2km i no sé si podré baixar tant ràpid

Doncs pràcticament ho vaig clavar, només la pujada una mica més lent. La llàstima es que gairebé no vaig poder anar amb el grupet, però em va anar molt bé anar tenint-lo a la vista. Al km3 ja vaig veure que no anava còmode i vaig regular un pelet. Una bona estona amb el Roland fins que al sortir del Monestir de Poblet i d'un petit alarde, les rampes em van posar a lloc. Però anava veient com el Roland anava retallant al grup i jo mantenia la distància amb ell fins al final de la pujada. Uns 25" de diferencia amb el koldo, rubens i companyia. Just al gir (41'08") m'atrapa el khryz. I a la baixada, cap al km11 veig que s'han agrupat i el Roland els ha atrapat. I no estan massa lluny, penso que i gual els puc atrapar al km14 o així. Però no hi va haver manera, em vaig quedar a 10" a meta. (1h06'50")
Content del debut el una prova dureta dureta. I amb que acabo la segona setmana 2 de 14 de la marató amb 47'7km, a 4'36/km

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2014 10:05 #582 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Copio la crònica de l'Espluga.

Vuitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.

Hi havia més o menys pactat un grupet. L'Esrafiki de llebre, Koldo, Rubens, Roland, Danigoal  i creia que l'Squash, al qual no vaig veure ni a la sortida. Sortim bastant malament, bastant enrera i encaixonats. Primer km baixada i quan gires a la dreta ja saps que això serà +de mitja hora seguida pujant. La llebre marxa uns metres endavant, no la vull seguir perquè les sensacions són dolentes. La resta del grup estan pocs metres per darrera. De quan en quan veig en Rubens molt aprop. Porto xuleta per pujar a 4'40" com hem pactat.

Li foto un crit a la llebre que afluixi  :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcats  :party:  Guanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.uitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.

Hi havia més o menys pactat un grupet. L'Esrafiki de llebre, Koldo, Rubens, Roland, Danigoal  i creia que l'Squash, al qual no vaig veure ni a la sortida. Sortim bastant malament, bastant enrera i encaixonats. Primer km baixada i quan gires a la dreta ja saps que això serà +de mitja hora seguida pujant. La llebre marxa uns metres endavant, no la vull seguir perquè les sensacions són dolentes. La resta del grup estan pocs metres per darrera. De quan en quan veig en Rubens molt aprop. Porto xuleta per pujar a 4'40" com hem pactat.

Li foto un crit a la llebre que afluixi  :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcats  :party:  Guanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.

A destacar que en Krhyz amb bermudes i zero entrenos fa 1h06 fàcil. Quina classe !!!! Vosaltres si que vau fer un grupet guapu baixant!!!

Som´hi !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

28 Jul 2014 11:08 #583 per ecopac (Associat/da)
Com que hi havia força gasoses corrent per l'Espluga.... ja estan penjades les fotos al fil de la cursa.

Siau ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

28 Jul 2014 12:17 #584 per Jorfer (Associat/da)
Bona cursa Dani i millor crònica
Hansi que tal el passeig per la Rambla de l'Espluga?

28 Jul 2014 18:00 #585 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Doncs Jorfer,  la meva intenció de passejar va quedar una mica diluïda per una digestió diguem-ne "pesadota"... tot i acabar de dinar 4 hores abans, no em va donar temps de completar-la abans de córrer. La combinació d'amanida de pasta, patates xips de cent classes, gaspatxo, formatge, síndria, llaminadures... :beurk: encara s'estava processant a l'hora de la cursa, i des del primer km em notava la panxa pesada i inicis de flato. Vaig anar a un ritme que en altres condicions hauria sigut còmode, però entre la digestió i la calor, no podem dir que no m'esforcés :he:. Això sí, una cursa amb un recorregut maco i ben organitzada. Només vaig trobar a faltar un entrepà a l'arribada :intello:.

28 Jul 2014 20:41 - 28 Jul 2014 20:46 #586 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Danigoal, sempre es agraït acabar una cursa satisfet, enhorabona pel debut  :great:

Dani, bona crònica, cursa, registre i classificació  :party:, els entrenaments per Montjuïc i el pla d'entrenaments que estàs fent t'estan donant bons resultats  8), proper objectiu ?

Hansi ja se sap que les digestions i les curses alhora no es porten gaire bé. :he: al menys ja que l'Esrafiki feia de llebre, tu vas de fer de "passejador"

Ahir vaig tancar la setmana amb quasi bé 15 kms. per la via verda, estava una mica ennuvolat i força humitat, però l'entorn ho compensa.

Avui tenia pujades al planning així que després d'improvisar un circuit de 30' el més planer possible per Montjuïc  :oh:, 2x5x100 al 80% d'intensitat, poques i curtes però matones  :666:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Jul 2014 23:45 #587 per krlos (Associat/da)

Bones !!

Copio la crònica de l'Espluga.

Vuitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.

Li foto un crit a la llebre que afluixi  :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcats  :party:  Guanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.uitena participació a l'Espluga. Aquest any diriem que la calor va ser "normal" O sigui, al moment de la sortida temperatura tòrrida per córrer. La pujada fins al monestir el sol matxaca molt. Després ja hi ha alguna zona d'ombra i la temperatura aquí sempre baixa molt ràpid.

Li foto un crit a la llebre que afluixi  :intello: aviam si compactem el grup. Fem un grupet improvitzat on hi és en Wladimir, ostia quan de temps! Poblet, sensacions dolentes, però el pitjor de la pujada "gairebé" està feta. Km5 i anem 20" més lents. Aquí ja em començo a trobar millor i vaig tirant, l'Esrafiki va mirant enrera i es quedarà amb el grup que ve darrera, que al final es va fer molt gran amb molts correcats  :party:  Guanyo 11-20" per kilometre i al gir ja vaig 30" millor que l'any passat. La baixada a bon ritme, a 3'53"/km. Quina diferència any passat últim km3.50 i any passat 4.18 Sempre és una mica llarg. Al final 1h04'45" i satisfet. No és una super marca per mi aquí, però no està mal.

A destacar que en Krhyz amb bermudes i zero entrenos fa 1h06 fàcil. Quina classe !!!! Vosaltres si que vau fer un grupet guapu baixant!!!

Som´hi !

Bona crònica...però no fa falta que la posis dos vegades  :666: :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

29 Jul 2014 09:53 #588 per Dani (Associat/da)
Krlos: Es que la cursa se'm va fer llaaaaaaaaaaarga  :intello: :intello: Tu prepares el doble IM i jo el Doble-Espluga.

Josep58: 2x5x100 ? ? Ara entrenes la milla ?  ;)

Ahir 13km amb en Peter de Sants a ritme tranquil. Carregat de bessons, mooolt, maaassa....

Pel pas previ a les Kinvara, entrenaré uns dies amb les Tangent antigues que tenen poquíssims kilometres.

29 Jul 2014 13:45 #589 per ecopac (Associat/da)

... Només vaig trobar a faltar un entrepà a l'arribada :intello:.

O sigui, que malgrat la digestió que dius, encara tenies gana!!! ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

29 Jul 2014 22:40 #590 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Josep58: 2x5x100 ? ? Ara entrenes la milla ?  ;)

Eppps eren només repeticions de 100 metres però en pujada. La milla  :no:, la que acostumo a ser-hi és a la de Sant Feliu de Guíxols que fan aviat per la festa major, però sempre d'espectador  :he:

ecopac, algun dia et deixaràs veure pel passeig  ;)

Després de la pluja que ha caigut al poble, tots els passos subterranis per travessar la carretera i la via de tren inundats  :grrrrrr:. Al final n'he trobat un per creuar perquè ja em veia improvisant un circuit urbà estil cursa de Premià  :666:

30 Jul 2014 00:29 #591 per anguru (Associat/da)
Bones,

Ja veig que l'Espluga del calori segueix en la mateixa línia, per la meva part la setmana passada no va ser massa bona, era de preveure que la tirada muntanyenca de 40km em penalitzaria bastant, i si això li sumem que dilluns de la setmana passada vaig començar una feina nova a Sant Cugat, el resultat és una merda de setmana d'entrenaments, al final 38km totals aquesta setmana repartits en dos entrenaments:

Dijous: 8km (4km + 7 x 500 + cop de calor o pajara)

Dissabte: 30km 1490mts D+ 04:45:58

Total setmanal: 38km

Aquesta setmana va molt millor, de moment avui he fet 9.5km a 4'43"/km per Montjuïc, demà faré gimnàs, dijous Can Mercader i dissabte VandeKames.

Bona setmana a tots i gaudiu de la treva que ens ha donat la calicu.

Ruta:
10km: (moltes) 00:40:18 Cros popular de Sants 2017
21,097km: ( 9 ) 01:30:37 Barcelona 2021
42,195km: (2) 03:20:02 Barcelona 2021

Muntanya:
Mitja marató: 20
Marató: 5
Ultres: 5

30 Jul 2014 20:21 #592 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Anguru, 30 kms. amb 1490 D+ i 04:45 hores  :oh:, amb aquest entrenament jo necessito una setmana de descans  ;) Espero que vagi molt bé la nova feina i vigila amb les pajares / cops de calor, hidratació + hidratació i no aniria malament "quelat de magnesi" perquè la perdua de sals a l'estiu es molt gran.

Que vagi molt bé aquest retorn diumenge a la competició :great:

Avui descans atletic  ;)

31 Jul 2014 23:35 - 31 Jul 2014 23:38 #593 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Espero que tots estigueu entrenant o descansant segons el vostre pla particular previst  :great:

Con que dilluns van tocar sèries curtes  :oops:, avui les he estirat una mica.  :666:

A les 18,00 hores força calor però con que feia una mica d'aire, tot plegat era una mica més passable.  ;)

3 kms. de rodatge + 4000 en 16'53" ( 4'13") + 2000 en 8'08" (4'04") per acabar amb 1 km. molt suau.

Un 10000 treballat  ;)

01 Ago 2014 09:32 #594 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia!

bones series, Josep58:great: A Can Mercader ens tocava fer una cosa similar: 3000/2000/1000 rec.2'.
En el meu cas van sortir 12’36” (4’17) – 8’11” (4’10) – 3’57” (4’02). Control·lant bé, constant a les voltes i sense acabar esgotat.
Diumenge, 20km  :party: :beurk: a 5'/km :he:

01 Ago 2014 13:37 #595 per Dani (Associat/da)
Ahir tres a Can Mercader. Com em ralla calentar a Can Mercader... Calento una volta i aprofito l'entrenament d'en Peter 3-2-1 km i faig una piràmide complerta 1-2-3-2-1 a ritmes tranquiles, entre 4.15-4.35 /km. La última una mica més de vidilla. Un mal dia per fer sèries fortes  :beurk: :beurk:

Josep58: Molt bon entreno !!

En Danigoal té molt de cap i en Peter molt d'esperit.

Propera cursa Ripollet, espero arribar una mica entrenat... tot i que no prometo res  :intello: :intello:

01 Ago 2014 16:38 #596 per Hansi (Associat/da)
Hola galifardeus!

Jo vaig entrenant com estava previst, 4 dies a la setmana durant unes setmanes, per fer la transició des del descans de 15 dies fins a l'inici del pla de marató a finals d'agost, que ja serà a 5 dies/setmana. Abans d'ahir vaig fer les primeres sèries, el 3000/2000/1000m rec.2', amb sensacions d'estar molt fora de forma. Tot arribarà :smile:.

Anguru, bona sort amb el nou treball i que vagi bé demà VandeKames!

Els altres, continueu entrenant així, que aneu pel bon camí! 8)

02 Ago 2014 19:08 #597 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Després de llegir-vos i tot i que estem a l'estiu, Hansi, Danigoal, Dani, ratadesants,  aquest passat dijous la calor no va ser cap obstacle per fer uns molts bons entrenaments.  :great:

A aquestes hora segur que l'Anguru ho està fent molt bé a Vandekames. No recordo quin circuit feia però coneixent-lo segur que fa el negre, el més llarg de tres previstos  ;)

Aquesta setmana 4 entrenaments tots ells per llocs diferents, Montjuïc, Passeig Premià- El Masnou, pistes i avui al matí he sortit a fer 50' per la via verda. Demà segurament doblaré a la via verda  :yes:

Diumenge vinent Malgrat i pots ser el divendres abans faig alguna cosa. ;)

03 Ago 2014 21:02 #598 per Danigoal (Associat/da)

A aquestes hora segur que l'Anguru ho està fent molt bé a Vandekames. No recordo quin circuit feia però coneixent-lo segur que fa el negre, el més llarg de tres previstos  ;)

He anat a mirar els resultats per veure com havia anat a l'anguru i el ratadesants i  m'he trobat que n'hi havien uns quants gasoses més (rubens, meep i roland)!  :oh: A veure si expliquen alguna cosa

Per la meva part, avui he tingut una mica de sort amb una temperatura no massa elevada a les 9 del matí (24-25ºC) i no massa humitat, i he pogut completar el rodatge lllarg sense cap problema. Al final 20'8km en 1h42'40" (4'56/km). Total 53'1km en 4 dies.
La propera setmana, un km més i ritme una mica més rapid.

03 Ago 2014 22:01 #599 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Danigoal, m'has llegit el pensament,  ;). Bona representació CorreCat  :love:  i he pogut veure que en Rubens que a la mitja per relleu a Mataró se'l va veure molt i molt bé  8), està molt fort :yes:

Per la meva part, avui he tingut una mica de sort amb una temperatura no massa elevada a les 9 del matí (24-25ºC) i no massa humitat, i he pogut completar el rodatge lllarg sense cap problema. Al final 20'8km en 1h42'40" (4'56/km). Total 53'1km en 4 dies.

Bon entrenament, pràcticament t'ha sortit una mitja i per sota de 5'km. :great:

Avui he tornat a la vida verda o el que és el mateix ruta del carrilet pels nostàlgics de tren  :wink2:, he fet una cosa similar a un 8 + 4 per acabar fent quasi bé 13 kms., ritmes discrets a la primera part a 5'17" i segona a 4'37"

03 Ago 2014 22:06 #600 per ratadesants (Associat/da)
Bons entrenos companys, que ara a l'agost costa molt més  :beurk: :beurk: però que esperem que ens rendeixin quan arribi la tardor  :yes:

Ahir a Vandellós una cursa bastant dura, per la meva part no vaig passar el temps de tall del km 16, que hi farem  :clown:. La resta tots van acabar, amb especial menció pel rubens que ja té més que un nom a la muntanya.

rubens 3h59m
meep & Roland 4h38m
anguru 4h40m

A seguir gaudint company/es

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats