- Missatges: 1458
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer, espectacular a Màlaga. De veritat et vas frenar als últims 6km? :oh: Quina confiança i seguretat en un mateix, sí senyor. I estic convençut de que encara ho aconseguiràs unes quantes vegades. :yes:
Danigoal, espero que amb les series de 400 els quadriceps no passn d'estar carregats.
Al final com les he fetes de menys a més. Primera a 1'29" última a 1,21" encara les he passat prou bé. En Danigowl només li he vist l'esquena a les 10 sèries :yes: Ja tinc company de 10.000's i mitges
Veient el panorama, i que em fa una mandra tremenda , deixo les series per demà al matí.
Segurament pujaré a Pau Negre o les faig adaptades a l'esCARxador (750m i 250m de recuperació)
Dimarts passejada de les bones (a 5'18") per Montjuic, això si, van caure 13km.
I clar, ahir intentar fer els canvis de ritmes (4+2+1+2+1), ja una mica carregat entre el cap de setmana i el dia abans, només vaig necesitar que un gos sense lligar :grrrrrr: se'm creuès a 5cm tot just quan començava el ritme ràpid per haver de frenar de cop i carregar encara més un dels quàdriceps. Total, que vaig desconectar i als poc metres vaig parar. 4km a 4'52 (4'45)+ 0'6km a 4'28 (4'15) :rofl:
Veient el panorama, i que em fa una mandra tremenda , deixo les series per demà al matí.
Segurament pujaré a Pau Negre o les faig adaptades a l'esCARxador (750m i 250m de recuperació)
Dimarts passejada de les bones (a 5'18") per Montjuic, això si, van caure 13km.
I clar, ahir intentar fer els canvis de ritmes (4+2+1+2+1), ja una mica carregat entre el cap de setmana i el dia abans, només vaig necesitar que un gos sense lligar :grrrrrr: se'm creuès a 5cm tot just quan començava el ritme ràpid per haver de frenar de cop i carregar encara més un dels quàdriceps. Total, que vaig desconectar i als poc metres vaig parar. 4km a 4'52 (4'45)+ 0'6km a 4'28 (4'15) :rofl:
Hola
darrerament la quantitat d'excuses per esmenar els entrenaments és brutal. Que si la pluja, que si gossos, que si em passo del quilometratge setmanal,... :he:ç
Us fotaria entrenar amb botes d'aigua, colla de vedettes :winktongue:
Pel 2014 aneu preparant nou reguitzell de justificacions que les d'enguany ja han quedat retratades. Algú citarà el vent?
Fins ara.
Jordi