Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

21 Mai 2018 20:39 #2641 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 després del fiasco del diumenge faré la cursa del Dir amb prudència i, potser, la fem plegats de principi a fi.???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2018 21:59 #2642 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Josep58 després del fiasco del diumenge faré la cursa del Dir amb prudència i, potser, la fem plegats de principi a fi.???

Jorfer, el 42'01" no trobo pas que sigui un fiasco com dius, el mister sempre diu tot suma, però la calor jo no en tinc cap dubte que ens resta.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

22 Mai 2018 16:25 - 23 Mai 2018 20:32 #2643 per RugbyMan (Associat/da)
Guten Abend

Un altre vegada aqui per les terres Germanes que m'han parlat d'un metge que té un remei infallible per retallar els temps de recuperació. Es diu Herr Doctor Heffeweißbier I me l'ha recomenat en Guissona així q imagino q sera bó :laughing: :laughing: :laughing:

De diumenge a Can Mercader, doncs que puc dir...que a la segona volta feieu unes cares jajajajajaja. Os vaig fer algunes fotos amb el mobil I a veure si quan sigui a casa os les puc penjar a algun lloc...que vareu sortir molt macos.

De lo meu, doncs vaig anar ahir al fisio (o curanderu com diria el meu estimat Squash) I no em va donar molt males noticies: contractura de cavall que va fer que el trencament es quedés amb un tir al "poste". Que per poc no trenco peró aquesta vegada he salvat. Així q bondat, tot I que avui igual surto a rodar 6 kms amb les noies del grup de Adidas Runners Frankfurt q hi ha bons culets per seguir el ritme...ja veurem que faig al final.

De moment crec que per cautela es millor saltar-me'n la del DIR (ja que en josep58 m'ha dit no se que de que tinc seny jajajajaja) I ja veurem si a Pineda toca ja que m'havia compromés amb un bon amic de acompanyarlo aquell cap de setmana a la Olla de Nuria I fer una mica de muntanya. De moment el 03/06 de Conillet a Sta Perpetua amb la "llebres Pastanaga World Tour 2018"

Ens veiem a l'asfalt

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

23 Mai 2018 13:41 #2644 per Dani (Associat/da)
Bones !!!

Can Mercader ja va començar a fer caloreta i el resultat es va ressentir. 40.06 amb una gasosa little 39.43 + 40.23 A les portes, llàstima !!

Al DIR Digonal si que no hi ha excusa pel sub40 :laughing:

Aquesta setmaneta ja començaré a sortir 5 dies amb vistes de fer-ho 6 dies aviam que surt.

Debut al DIR i també vull debutar a la Cursa del Barça. Em fa il.lusió córrer amb la samarreta amb el d10 a l'esquena.

Rugby. Espero que siguin pocs dies nano !!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 Mai 2018 17:55 - 23 Mai 2018 17:56 #2645 per Hansi (Associat/da)
El Puma de Sants s'està posant palote a base d'entrenar :raised: :raised:. Can Mercader serà l'últim lloc on se li haurà escapat el sub40' fins d'aquí a un bon temps, si tot li va bé :hearteyes:.

Rugbyneitor, m'alegro molt que no tinguis trencament, així podràs tornar més aviat, espero! Mira que ets bruto, fins i tot per contracturar-te ho fas a lo bestia :kissheart: :kissheart:.

Jorfer, que no et senti jo anomenar fiasco al carrerón que vas fer diumenge passat :kissheart:, que sé perfectament com vas lluitar perquè et vaig tenir a la vista de principi a fi. Durant 7 km no vaig tenir cames per aguantar el teu ritme, i només vas afluixar una miiiiica, cosa que em va permetre enllaçar amb tu esforçant-me molt. Aquells darrers 3 km vas donar el màxim, i ratllar el sub42' va ser molt meritori :raised: :raised:.

23 Mai 2018 21:42 #2646 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Hansi. Amb paraules com aquestes em surten els colors a la cara. Doncs si, podem fer aquesta lectura. Hauré d'abandobar la xocolata, el pa i els donuts per a fer les marques desitjades.

Dani haurem d'intentar fer una gran marca baixant per la Diagonal, però diuen que cal reservar per a la segona meitat. ;)

Rugbyman que tal les alemanes? ;)

25 Mai 2018 20:56 #2647 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani aquest quasi sub 40' de Can Mercader de diumenge passat, amb menys temperatura segur que li haguessis tret forces segons al rellotge, calor + humitat no són bones companyes per còrrer. Esperem que diumenge no les tinguem molt elevades.

Hansi, després de veure't a Sant Quirze i conèixer la cursa que vas fer diumenge passat a Can Mercader, veig que poc a poc ja vas agafant la regularitat necessària per anar millorant.

RugbyMan com anem ?,com estàs del bessó ? has fet algun rodatge per terres alemanes?

Jorfer, avui per esmorzar m'he menjat un donut de xocolata que estava :top: Jo no sé pas si per guanyar algun segon hi renunciaria :wonder:

Dorsal de la cursa DIR - GUB recollit sense cues, m'ha semblat que ho tenen força ben organitzat :thumbup:

Ens veiem diumenge als que aneu a fer-la ;)

27 Mai 2018 13:54 #2648 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Cursa DIR Diagonal feta, on el vent ha fet la punyeta pràcticament tot el recorregut, encara que no puc dir que hagi estat el motiu de no haver fet el temps esperat. El pas al km. 5 en 20'59" ja era un avanç de que no anava bé i la final el rellotge ha marxat fins els 42'48". :( Ha faltat benzina per anar més ràpid, si es que n'hi ha per fer-ho :wonder:

Dani bon sub 40' :muscle: que estic segur que l'has tingut que lluitar :great:

27 Mai 2018 19:53 #2649 per Jorfer (Associat/da)
Josep58, no et queixis doncs amb la calor i el vent que ens ha bufat de cara pots dir que has fet un gran resultat. I jo perquè he tingut la pantalla del Manolo davant meu des del km 4 que si no...arribem junts.

Dani, gran cursa i millor tirada. Jo he estat tentat de tornar al cotxe corren però sense aigua i pensant en la calor m'ha fet repensar el refredament i he agafat el metro.

Continuem.

28 Mai 2018 09:35 #2650 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia companys

Crec que tindriem que canviar el nom del grup pels "Ploraners & friends" :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Per lo que he llegit sembla que el calor va fer la guitza diumenge? Jo la veritat vaig matinar com diu en Pep i "ben d'hora, ben d'hora" vaig fer una mica de muntanya i sense molesties del besó. Sembla que mica en mica ho anem oblidant i aquest diumenge anirem de conillet a Sta Perpétua sense problemes. Per cert a l Garraf estavem ben fresquest i sense rastre de calor ni d'aire. A veure si es que trieu malament les curses? :666:

Tema caloreta, donce sembla q es lo q ens tocarà patir a partir d'ara tot i que la previsió pel cap de setmana es de pluja com l'hi agrada a en Dani. Ja veurem si encerten o tornem a tindre cap de setmana calurós.

28 Mai 2018 20:17 #2651 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Jorfer, RugbyMan, per al·lusions, ahir vaig trobar a faltar una bona ST després de la cursa per plorar i curar amb unes bones cerveses la cursa feta :laughing:

Ara tot just acabo d'arribar d'una sortida de 40 i pocs minuts sense vent i bona temperatura :thumbup: tot a lloc que es el que compte :muscle:

Calendari de properes curses, cap de setmana del 9 - 10 juny dubto entre Sant Joan Despí dissabte o Pineda el diumenge, cap de setmana següent dissabte 16 el mil social i diumenge 17 Cursa del Foc a Olesa.

28 Mai 2018 20:39 #2652 per Jorfer (Associat/da)
Llàstima per no dir-ho que portava cinc euros a la butxaca per a agafar el metro i els podíem haver cremat fent unes birres Josep58 i després tornava a Palau Reial fent un Dani.

El meu calendari proper és Santa Perpetua (llebre 45), Pineda (sub41), 1000 social (sub 3:30) i Cursa del Foc (sub43).

Ens veiem.

29 Mai 2018 09:30 #2653 per RugbyMan (Associat/da)
Josep58, no t'amoïnis ja faràs "penitencia" aquest dijous a pistes...tot i que no estaré poer moltes al.legries.

El meu calendari es molt semblant al d'en Jordi ja que també vaig a Santa Perpétua (llebre 55), i Cursa del Foc (sub???).

Mario, sembla que ja pots rodar un mica de nou, oi? Hansi com va tot? I en Squash, algú sap si encara es viu?

29 Mai 2018 11:16 #2654 per squash (Associat/da)
Hola

quant més m'amagui d'en RugbyMan, virtualment o cara a cara, més salut mental tindré. Aprofitant la seva escapda germànica vaig córrer la Cursa DIR, i dir-vos, malgrat l'experiència que teniu i la idiosincràsia del fil, que perdeu temps a la segona meitat no permet que us etiqueti com a bons estrategues.

Ara amb la calor i les suades tindreu el cutis facial turgent i els glutis flàcids. Penseu-vos-ho.

Fins ara.

Jordi

31 Mai 2018 20:18 #2655 per Hansi (Associat/da)
Ei gasoseros, vau fer bon paper a la Diagonal! :clap: :clap: :clap:

Rugbymatxote, em dones l'alegria de saber que el teu bessó està posant-se bé! :hearteyes:

Jo vaig fent, sense progressar gaire, entrenant a nivell mig-baix (de volum i de ritmes). He vist els vostres calendaris de curses i em fan venir ganes :tada: , però encara estic fluix :S . A Can Mercader vaig confirmar que he de tenir paciència abans de competir, perquè les ganes són moltes, però el cos no està per alegries i així no m'ho passo bé amb un dorsal penjat i esforçant-me.

01 Jun 2018 09:57 #2656 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

Sembla que la lesió ja comença a quedar-se'n enrrere. Ahir series o millor provatura de distancies curtes a ritmes una mica alts 3x(1200-800-400), i sense cap molestia. Per temas de logistica no vaig arrivar a fer-les amb en Josep58, tot i que no crec que l'hagués pogut seguir, peró content per que vaig acavar sense molesties...i per fer-les sol tampoc va anar tan malament.

Així q diumenge anirem a Sta Perpétua a fer de conillet de 55' i continuant sumant Kms camí de la plena recuperació. Ara em tiraré cap a la muntanya (Rugbynyero) que fa molta caloreta. Em sap greu peró aquest any em perdo Pineda així q ja deixem la marquitis aparcada fins el setembre on tornarem a veure si podemn donar una mossegada a la marca de mitja i si es posa davant a algun 10kms.

Hansi, amb calma que sembla que no acaves de oblidar les molesties i així no gaudiràs del pitrall ni de els curses. A veure com ha tornat el meu estimat "carinyo" que s'ha marxat uns dies al camp a practicar altres esports (kayak, BTT....) i reflexionar sobre lo nostre :heart: :heart: :heart:

03 Jun 2018 22:48 #2657 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi cert que cal passar-ho bé al correr i no té que suposar una obligació, però si coincidim en alguna cursa, al meu ritme actual i vols fer-la plegats, segur que no et cal esforçar-te gaire i per a mi pots ser un bon referent :thumbup:

RugbyMan, et vaig trobar a faltar a les sèries dijous, però no era recomanable forçar aquest bessó tot i que ja sembla recuperat. Espero que el rodatge a Santa Perpetua ho hagi confirmat del tot :muscle: .

Finalment aquest any no faré Pineda i m'he inscrit a Sant Joan Despí dissabte tarda. Es molt demanar al juny, però a veure si hi ha sort i el temps acompanya.

05 Jun 2018 12:53 - 05 Jun 2018 12:54 #2658 per Hansi (Associat/da)
Ei, això va a millor, Rugbyneitor! Endavant poc a poc i a recuperar el bon estat de forma, que espero que et porti de nou a explicar-nos les grans curses que faràs!

Josep58
, tu també, ves explicant les curses que vagis fent! :cheer: Pel que fa a mi, poca companyia us faré properament, si es tracta de córrer...Els problemes físics m'han fet parar un altre cop des de fa uns dies. No és qüestió d'esforçar-me més o menys, em devia expressar incorrectament, la qüestió és que molts dies corro amb dolor i no mola.

05 Jun 2018 18:14 #2659 per Jorfer (Associat/da)
Vaja Hansi, em sap greu que les molèsties no et deixin córrer sense dolor i que hagis de parar. :( :( Tant de bo que facis una parada i tornis recuperat i amb força.

Rugby que tal el bessó?

Josep58 fem les sèries junts dijous no? :) :)

05 Jun 2018 22:07 #2660 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, ara si que m'he quedat xofff, perquè no era conscient que estaves corrent amb dolor :( . No son més que paraules pero ho tinc a la meva signatura:, sort, paciència i temps, la recuperació es possible i sobretot molts ànims :kissheart: :kissheart: :kissheart:

Jorfer, si tot va bé, dijous a pistes :thumbup:

Ahir al cap vespre al passeig 10 kms. d'anada i tornada, amb els primers 5 a prop de 5' i els altres 5 a 4'30-4'35". Vaig acabar ben xop amb la humitat que hi havia.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats