- Missatges: 3971
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
squash va escriure: Hola
aquesta estranya afició de repassar-se el llistat d'inscrits a les curses és malaltís.
Però, tranquils, hi ha tractament, Entesos RugbyMan?
Jordi
Hansi va escriure: Rugbyneitor, segons com em trobi diumenge, potser corro amb la vostra barqueta, un grupet molt interessant
.
Volia anar amb el Dani a sub40', però pel que veig de com m'estic trobant durant la setmana, serà difícil aguantar-li el ritme gaire estona. Pot ser un dia adequat perquè torni a aplicar la famosa tàctica de "surto amb la barqueta tal, i si peto, ja m'enganxaré a la d'un minut més, que ve per darrere", cosa que sempre acaba amb la barqueta de cinc minuts més![]()
Jorfer, no hi ha color... i de sortir només em surten, en ocasions, irritacions per ser escàs amb la vaselina.
Fins ara.
Jordi
Jorfer va escriure:
Jorfer, no hi ha color... i de sortir només em surten, en ocasions, irritacions per ser escàs amb la vaselina.
Fins ara.
Jordi
Per ser, tu que ets apotecari, fa uns deu anys vaig comprar un kg de vaselina industrial per les curses i encara tinc una mica al pot. Saps si caduca? Quan la utilitzo encara fa la seva funció.
RugbyMan va escriure:
Jorfer va escriure:
Per ser, tu que ets apotecari, fa uns deu anys vaig comprar un kg de vaselina industrial per les curses i encara tinc una mica al pot. Saps si caduca? Quan la utilitzo encara fa la seva funció.
Dono fé q encara fa la seva funció![]()
![]()
![]()
![]()
Josep58 va escriure: Bones ¡¡¡
Rugbyman ¡¡¡ caram, no esperava llegir això que expliques del teu bessó. Ànims i no prenguis riscos innecessaris que es millor renunciar a fer una cursa al 100% que no haver-se d'estar molt més temps recuperant una lesió més greu.
Bona sessió dijous passat a pistes amb el 3000 - 2000 - 1000 amb 4' de recuperació i molt bona barqueta amb el Rugbyman, en Jorfer i el Joan Carles, a cua dels tres i deixant-los marxar alguns segons perquè estan més lleugers, content d'haver fet l'entrenament previst, però amb el període curt de recuperació vaig trobar la sessió molt dura.
Ahir vaig afegir a la setmana una caminada solidària de 24 kms. entre Manresa i Montserrat que en alguns trams vaig fer rodant suau i altres xino-xano.
Avui aprofitant el sol i un mar que convidava a mullar-se, he fet un parell de banys que m'han anat força bé per recuperar les cames.
Molt bona sort a tots el que demà feu Can Mercader