Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

28 febrer 2018 22:40 #2521 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, tot arriba i aquest temps necessari de recuperació, segur que farà la seva bona feina :great: .

Amb aquests dies de fred intens pluja i neu que hem tingut, ja parlo amb passat perquè l'esperat canvi de la temperatura ha arribat, que no he gosat fer cap experiment, tres dies de descans, tampoc a nivell de feina ha estat suaus i demà si res ho espatlla nova sessió a pistes a compartir entrenament, que no té res a veure, sobretot a ritmes més vius, a fer-ho, en solitari

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2018 00:12 #2522 per meep (Associat/da)

Hansi va escriure: Per la meva part, segueixo en fase de caminar-córrer, a veure si ja em queda poc i passo a córrer tota l'estona. M'agradaria ajudar acompanyant algun galifardeu gasosero durant uns quants km de la marató de BCN, però per això he de poder anar una bona estona per sota de 4'30"/km...:whistle:

Crack! No pateixis per acompanyar-me!!
Seria un honor i un luxe aguantar la teva xerremeca durants alguns kilòmetres a la Marató, però si no pots, el primer és el primer i ara et toca fer net per aconseguir L'OBJECTIU :evil: a London. :kiss:

02 Mar 2018 10:46 #2523 per Hansi (Associat/da)
Gràcies, Jorfer! a veure si hi ha sort i els propers dies començo a córrer seguit, sense caminar, i a ritmes que no siguin trot suau.

Josep58, les adaptacions a causa del mal temps i la feina són imprescindibles. espero que poguessis anar a pistes amb el teu grup d'entrenament i ho disfrutessis :cheer: .

Meepy, si les cames estan per anar a 4'25 durant uns km, ni que siguin pocs, allà em tindràs :kiss: :kiss:.

02 Mar 2018 10:59 #2524 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure:
Parlarem del temps la setmana vinent. Ara toca somiar i no refredar-se.

Fins ara.

Jordi

Doncs jo com sempre no t'he fet cas i m'he refredat la setmana d'abans i no per dormir amb el cul a l'aire

algun remei de "boticari"? ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

02 Mar 2018 12:13 #2525 per Hansi (Associat/da)
El RugbyMan per aquí! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Abans que l'Sq et digui alguna poca-soltada i et tregui les ganes de tornar a passar per aquest fil, ens podries dir quina part has tingut a l'aire, si no era el cul? :lol: :lol: Aquí hi haurà gent que s'ha fixat en el teu cos escultural i no els podem defraudar.

02 Mar 2018 12:46 #2526 per RugbyMan (Associat/da)

Hansi va escriure: El RugbyMan per aquí! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Abans que l'Sq et digui alguna poca-soltada i et tregui les ganes de tornar a passar per aquest fil, ens podries dir quina part has tingut a l'aire, si no era el cul? :lol: :lol: Aquí hi haurà gent que s'ha fixat en el teu cos escultural i no els podem defraudar.

Des de que sortim a primera plana a la secció d'entrevistes ens hem vingut amunt, oi Pipiolo? jajajajajajajaja

Jo sempre he estat per aquí peró de Voyeur...massa nivell per a mi. A mes encara soc Becari i no me deixen fer segons quines coses.

Peró com que soc un tio educat et respondré...les orelles que com a bon seguidor de la meva anatomía saps que no son petites

Torno al mode Voyeur a l'espera que el "boticari" em digui que tinc que fer. Peró segur que es porta bé amb mi per que soc el seu consultor privat pel 6 Nations.

...amb ganes de que arribi diumenge i poder treure tota la tensió pre-marató que portem a sobre. Aquest any la farem grossa.

02 Mar 2018 13:16 #2527 per squash (Associat/da)
Hola

destaco,

1. L'elegància d'en meep dient entrelínies que en hansi no es fiqui enmig de la seva Marató.

2. La provocació d'en Hansi citant-me amb ganes de gresca.

3. La pardillada d'en RugbyMan de refredar-se a 10 dies de la Marató. Mira xaval, si anessis prou calent tot el dia no et caldrien remeis per guarir-te. Segur que estàs somatitzant la cagarel·la que et provoca la cita del dia 11. Alimenta't a base de brous calents i dorm amb gayumbus.

Fins ara.

Jordi

02 Mar 2018 13:36 #2528 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure:
3. La pardillada d'en RugbyMan de refredar-se a 10 dies de la Marató. Mira xaval, si anessis prou calent tot el dia no et caldrien remeis per guarir-te. Segur que estàs somatitzant la cagarel·la que et provoca la cita del dia 11. Alimenta't a base de brous calents i dorm amb gayumbus.

Jo pensava que la Birra calenta d'alemanya ja era prou. En fí em sembla que no sortiré de Becari a la vida. Prenc nota

...l la cagalera pre-marató ja fa dies que la tinc.

02 Mar 2018 22:36 #2529 per krlos (Associat/da)
HOLA

:P

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

03 Mar 2018 13:01 - 03 Mar 2018 13:03 #2530 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Krlos, hoooooola
Que dius de bo, con anem :)

Hansi dijous a pistes una finestra de temps acceptable, això si amb unes glopades de vent que van afegir carisma a la sessió, que no van ser obstacle per veure com en passaven a la corda de les pistes aquest el grup de corredors que hi entrena, al seu costat per ara jo passejo :lol:

La parella Squash - Rugbyman :kiss: en aquest fil ¡¡¡ això promet. :) Ja estic ansiós de llegir com continua, al menys fins la marató en demano continuïtat. Farà cas l'Oscar als consells i es posarà els gayumbus :whistle:

Amb l'efecte motivador del sopar, obro parèntesi - vaig trobar en falta a molts GPT&Friends :kiss: - tanco parèntesi, aquest matí rodatge recuperador (no de les sèries si del melós eixut) amb vent malparit. Han estat 50' en els que tant en trobava una paret que no en deixava avançar, com un efecte volador difícil de controlar :ohmy:

04 Mar 2018 19:59 #2531 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ohhhh ¡¡¡, quina desil·lusió esperava llegir un nou capítol del refredat de l'Oscar i ara m'he quedat xofff :(

Avui aprofitant el matí amb sol que hem tingut, 20' de rodatge + 3 x 8' amb 2' de recuperació activa al trot que han sortit entre 4'20" i 4'25".

Maratonians tingueu i passeu una bona setmana :great: i que el diumenge vinent a aquestes hores pugueu celebrar els vostres èxits personals.

Continuem :great:

04 Mar 2018 22:15 #2532 per krlos (Associat/da)

Josep58 va escriure: Krlos, hoooooola
Que dius de bo, con anem :)

Poca cosa. Que diumenge que ve tornaré a la marató. :)
Ja veurem si l'acabo o no, per que he fet 176km de preparació :lol:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

05 Mar 2018 19:24 #2533 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda gasoses,

Aprofitant que la setmana de la marató passa per l'entrevista del pipiolosilverHansi, només volia passar a donar mostres de vida per aquest fil i sobretot desitjar-vos que tingueu unes bones maratons diumenge, cadascú amb el seu objectiu, que espero que assoliu :great:

Si fa temps que no em veieu per les curses és perque desde fa molts mesos visc a terres BaixCampines i m'és dificil apropar-me en diumenge a Bcn sense cotxe. Així que he fet algunes curses (mooolt poquetes comparat amb abans) per aquestes terres incloent, fa uns mes i escaix, la casiMarató de Tarragona (cronica al fil corresponent), defesant-me prou bé per l'entrenament justet que vaig fer

Ara porto unes setmanes entrenant gairebé res i amb l'objectiu de fer les alguna de les Mitges maratons que no he fet com Salou (no és segur) i Empuries

Així que ja sabeu, si voleu venir alguna vegada per aquestes terres, sou benvinguts i teniu casa a la vostra disposició ;-)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Mar 2018 20:30 - 05 Mar 2018 20:31 #2534 per Hansi (Associat/da)
Krlinhooooos, megacrack venusià!

Josep58, et veig entrenant amb constància i això és bo! :great:

RugbyMan va escriure:

Hansi va escriure: El RugbyMan per aquí! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Des de que sortim a primera plana a la secció d'entrevistes ens hem vingut amunt, oi Pipiolo? jajajajajajajaja

Jo sempre he estat per aquí peró de Voyeur...massa nivell per a mi. A mes encara soc Becari i no me deixen fer segons quines coses.

Peró com que soc un tio educat et respondré...les orelles que com a bon seguidor de la meva anatomía saps que no son petites

:lol: :lol: :lol: Anatomia auricular potentíssima :kiss: :kiss:
Això de venir-se amunt... si haguessis pogut veure cap a l'any 2008 i posteriors les conyes que hi havia en els fils gasosa parlant de la cama bona del meep...pujadetes de to... (per part de tot quisqui) :whistle: :whistle: :lol: :lol: :lol:

Danigowwwl, se't troba a faltar, tio, a les curses i al fil gasosa! :kiss: Ja em van dir que tens motius mooolt bons per estar per terres tarragonines, així que benvinguda sigui l'absència si és per bé. Però al fil sempre hi pots entrar, i més ara, que t'anirà bé per motivar-te a entrenar per aquestes mitges!

05 Mar 2018 23:35 #2535 per meep (Associat/da)

Hansi va escriure: Això de venir-se amunt... si haguessis pogut veure cap a l'any 2008 i posteriors les conyes que hi havia en els fils gasosa parlant de la cama bona del meep...pujadetes de to... (per part de tot quisqui) :whistle: :whistle: :lol: :lol: :lol:

La bona de veritat era la del Dani :P

Krlinhoooosss!
Fas Barcelona?
Però si fa 4 dies només podies fer 2km???

Sóc testimoni de l'exili del Danigoal. A la Mussara de l'any passat estava al seu poble animant a tothom amb la samarreta Correcat.
Quin crack!!
A veure si ens veiem més sovint.
(Aquest any torno, i crec que el Khryz també)

Au! bona nit.
Però abans deixeu-me que em cagui amb la puta mare que va parir el termòmetre!! :angry: :angry:

06 Mar 2018 21:54 #2536 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Danigoal content de llegir-te i tenir noticies teves i tal com llegeixo amb canvi de residència que com diu en Hansi pots compaginar amb el fil, tantes vegades com et vingui de gust

Hansi cert que em trobo bé i això es el que em permet anar entrenant regularment, toco fusta per continuar així.

Meep ànims ¡¡¡ era difícil d'esperar tenir un dia com a la mitja de Barcelona però res estar perdut
Al final el que es tracta es de ser conscient, fer-ne una bona lectura climatològica i fer una bona adaptació a la situació que el diumenge tingueu. Tens experiència en correr a Barcelona amb calor i això es un punt al teu favor.

Ahir rodatge de recuperació de 50', avui descans i demà continuem :)

09 Mar 2018 11:54 - 09 Mar 2018 11:55 #2537 per Hansi (Associat/da)
Les darreres notícies meteorològiques que vaig veure ahir donaven una previsió més benigna pel matí de la marató, pel que fa a temperatura i vent. A veure si els elements respecten els maratonians!

Aquests dies estic tornant a rodar, sense molèstia muscular, però a ritmes lents. El rodatge més llarg ha sigut de 10 km, que ja em comença a semblar tornar a la normalitat. Per suposat, totalment oblidat intentar marca a Londres. A completar-la el millor que pugui i prou.

09 Mar 2018 12:03 #2538 per RugbyMan (Associat/da)
Esperem que el vent ens respecti diumenge...que jo em sembla q encara no soc conscient d'on m'he ficat.

Ens veiem diumenge cracks.

09 Mar 2018 19:58 #2539 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, bones noticies que ja no hi hagi molèstia muscular. Com bé dius a entrenar i gaudir :great:

Rugbyman, quan dius això de que no saps on t'has ficat, no sé si et refereixes al fil :silly: o a la marató . Entenc que es això producte dels dies previs a la marató on tot es veu tenyit per les ganes de fer-ho bé.

Em va semblar ahir que el refredat ja ha passat i que estàs passant les ultimes hores amb un registre a la marató al que diumenge li donaràs una bona queixalada.

Fins diumenge :great:

09 Mar 2018 20:53 #2540 per squash (Associat/da)
Hola

En Hansi rodant com un pipiol.

En RugbyMan, plorant per no saber on s'ha ficat. Compra't una brúixola.

El vent sempre bufa al Litoral, és qüestió de cercar una espatlla ampla.

I els maratonians recordeu que no arribeu a meta, que correu; creuareu la línia d'arribada. Meep, quin rínxol creuarà abans?

Fins ara.

Jordi

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats