Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

30 Oct 2017 12:40 #2421 per Barceruel (Associat/da)

Hansi va escriure: A Mediterrani em va sortir una bona cursa, senyal que els entrenaments es van assimilant. Em va fer content, però la consigna és seguir treballant com una formigueta, perquè no estic per sub3 sobrat com fa un any i dos anys. No defallir i intentar no lesionar-me :).


"No estic per Sub3 sobrat" és la forma prudent de dir "estic per Sub3 lluitat". Vinga Hansi!!!! :cheer:

Com va, Josep? Ja has tornat a entrenar? Bones sensacions? :kiss:

Jo dissabte faré els 100km de Caldes, amb objectiu d'acabar-la, a ser posible per sota de 10 hores. Ens veurem allà amb en Krlos. Amb la baixada de tirades he aprofitat a fer dues curses. La Donibane-Hondarribia (MItja Marató d'Euskal Herria) en 1h34, que és molt millor del que pensava en un cap de setmana d'excesos gastronómics. I aquest dissabte la Cursa Lluis Companys, 8km en l'entorn de l'Anella Olímpica que van sortir a 3:55 de fore (4' pelat real). Curiòs poder córrer a aquests ritmes quan tots els meus entrenaments son a 5:00-5:15.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2017 12:50 #2422 per squash (Associat/da)
Hola

Barceruel, es confirma la teoria de l'entrenament. Rodant un ja es posa en forma; les sessions de qualitat són per afinar aquesta forma.
Esperarem el resultat de Caldes.

Hansi, sobredosi squashiana, al Canal de Castelldefels i ahir a Sants.

Cursa amena i divertida a Sants. Amb tants girs el gps va boig, però gaudeixo més. Em va sortir una bona perfomance.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Oct 2017 21:01 #2423 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Barceruel segueixo sense entrenar a disgust meu, aquest mal s'està manifestant més del que preveia :( i com diu en Hansi hi poso paciència. Que vagin molt bo aquests 100 kms. a Caldes :great:

Squash si la perfomance va ser bona, endavant :great:

Dani vaig mirar els resultats del Cros de Sants i vaig veure que amb el Hansi un quasi sub40', molt bé :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2017 10:53 #2424 per Barceruel (Associat/da)
Josep: Sort que de paciencia i d'experiencia en tens a cabassos. Anims! :kiss:

Squash: Segurament és aixó. Pero em sobta que després, a l'hora d'afinar, afini tant poquet. :whistle: :whistle:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2017 14:20 - 01 Nov 2017 14:53 #2425 per Hansi (Associat/da)
Josep58, em sap greu que el mal del maluc estigui trigant a desaparèixer :( . Vaig pensar si l'estrés continuat a la teva feina no t'haurà influït negativament a nivell físic per fer sortir aquesta lesió, encara que només sigui perquè hagis entrenat menys, o també perquè sovint somatitzem més del que ens pensem.

Squash, tan poc que et veig, no tindré sobredosi de tu :kiss:. Em va agradar molt poder xerrar amb una mica de tranquil·litat a Sants, i et vaig veure força content :cheer:.

A Sants, en efecte, vam poder fer la cursa sencera junts el Dani i jo :woohoo:. El sub40' va estar a tocar, i s'hauria assolit si no hagués estat per un problema tècnic (cordons de vamba) al km 3 :lol:.


Barceruel va escriure: "No estic per Sub3 sobrat" és la forma prudent de dir "estic per Sub3 lluitat". Vinga Hansi!!!! :cheer:

Cert, no et contradic en absolut ;) . Només faré una precisió: estar per fer una marca lluitant implica que es necessita l'ajuda de la sort, i jo sóc conscient que si no m'acompanya, no hi haurà sub3.
Que us vagi molt bé la cursa de 100 km de dissabte! A veure què ens expliques quan l'hagis feta i t'hagis recuperat. I a veure si el Krlos torna a escriure per aquí :).

Ens veiem diumenge amb qui vagi al Prat. Espero fer uns 9 o 10 km previs i després la mitja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2017 13:23 - 04 Nov 2017 13:25 #2426 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel hores d'ara espero que aquest 100 kms. de Caldes iniciats a les 7 del matí no es vegin afectats per una clmatologia adversa, ànims ¡¡¡

Hansi, es un goig llegir que estàs trobant bé :great: . Que surti un bon entrenament amb la tirada prèvia i la mitja del Prat inclosa.

Ja vaig per les dues setmanes de repòs i després d'una prova ara fa uns dies, que no va anar més enllà de 300 metres, i sentir que el mal no s'ha curat, encara que em trobo molt millor no acabo d'estar prou segur de tornar-ho a provar, no fos que em torni a desil·lusionar.

Quina llauna, això de tenir una lesió ¡¡¡ ara que m'aniria bé poder rodar per desconectar una estona de la feina...

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2017 09:51 - 07 Nov 2017 09:52 #2427 per Barceruel (Associat/da)
Bon dia! No va anar bé per Caldes. Les cames anaven perfectes, els 18 primers kms sobre 5-5:10 amb en Krlos petant la xerrada, i de sobte vaig tenir un dolor abdominal que no havia tingut mai. Molt extrany. Després de visitar els serveis vaig millorar una mica pero ja corrent incomode i molt més lent. Vaig arribar al 42'5 i em vaig retirar. El Venussià també va plegar al km50 per molestias musculars post Spartathlon. Que hi farem. Mirar-ho positivament com una tirada llarga per les 6 hores de Can Dragó.

Anims Josep! I ben fet de no arriscar. Saps bé com se les gastes aquestes molesties si no les cuides.

Hansi: Tirada previa i 1h29! No dic res per no ficar pressió. Pels temps, veig que ben acompanyat pel Dani, oi? Bon cami cap a Donosti.


2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2017 20:37 #2428 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Barceruel, cada cursa és un món i totes diferents i aquest cop el teu cos ha reaccionat així. No estan al 100 % i davant el que significa haver de fer front a una prova tant exigent de 100 kms. no tenia sentit continuar, vas saber treure'm profit positivament a la situació. Ànims que hi ha més curses i proves que llonganisses.

Hansi tirada i mitja en 1h. 29' :great:

Ahir després de 15 dies i dubtes de provar-me, vaig arribar de la feina i vaig sortir a rodar, fent 30' suaus "escoltant el cos"tat . El resultat el vaig donar per bo i espero poder anar afegint rodatges en els propers dies.

Durant aquests dies li vaig treure la pols al Compex, al menys per no estar totalment inactiu espero que m'hagi estat d'utilitat.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2017 16:43 #2429 per squash (Associat/da)
Hola

veig que per Caldes no va anar bé. Llàstima.

Bona recuperació... diuen que el vi i les viandes hi ajuden.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2017 21:26 #2430 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Amb els 10,2 kms. fets avui tanco aquesta primera setmana, en la que encara que hi ha unes mínimes molèsties, el mal al maluc al menys em deixa rodar a ritmes suaus i així aquest període d'inactivitat total no ha superat les dues setmanes.

Tot estant molt atent a com acaba d'evolucionar espero mica en mica poder anar posant sessions

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2017 17:48 - 13 Nov 2017 17:49 #2431 per Hansi (Associat/da)
Josep58, les teves notícies van a millor, i que continuïn! :great:

Warzeruski, espero que ja estiguis recuperat de la mala passada del ventre :kiss:. Prou que vas fer en aquestes condicions corrent la distància de marató!

Barceruel va escriure: Hansi: Tirada previa i 1h29! No dic res per no ficar pressió. Pels temps, veig que ben acompanyat pel Dani, oi? Bon cami cap a Donosti.

No cal que diguis res ;), intentaré fer sub3h i no he canviat la meva percepció: crec que ho puc aconseguir, però em cal tenir un bon dia i la sort al meu favor. Pel que fa al Prat, vaig córrer la mitja sol, el Dani anava en el grup de la llebre guissonenca, una mica per darrere des de l'inici. Vaig voler fer el meu entrenament de manera individual, com ens trobem davant de la marató habitualment.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2017 12:34 #2432 per Dani (Associat/da)

Barceruel va escriure:
Hansi: Tirada previa i 1h29! No dic res per no ficar pressió. Pels temps, veig que ben acompanyat pel Dani, oi? Bon cami cap a Donosti.


Que vaaaa. Va passar de la barqueta 1h30. Va anar tot solet amb la melena al viento. Coses dels maratonians....

No pot ser que tingui el nostre fil tant abandonatttttt !!!

1. En breu apunto GPT a les 24h. com equip. Segurament necessitarem ajuda "externa" El nostre equip val de tot. Córrer, caminar, ca-co, sèries, perfomances... Jo estic pensant en fer una mitja marató en el meu relleu de 2 hores. Oju que torno el friki de Sants.

2. Estic fent prèvia per fer marató de Barcelona, amb els consells d'en Simón. De moment, un alumne modelic, amb ritmes tranquils i zero flipades. No se quan duraré.

3. Algú fa la JeanBouin ? Em fot mandra. Potser me la salto i faig directe Figueres.

AU !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2017 13:03 #2433 per Barceruel (Associat/da)
Home Dani!!!! :woohoo: :woohoo:
T'has tornat un home assenyat i tot. Deu ser cosa de l'Stevia. :P Bon pla el reconduir-ho fins a Barcelona. Et permetrà ser molt progressiu venint d'on vens. :great:

Gràcies Squash! Potser en el meu cas el vi i les viandes van ser més part del problema que de la solució. :whistle: :whistle:

Bones noticies, Josep! Minimes molesties és el pas previ a zero molèsties. ;)

Vinga Hansi, que aixó ja fa baixada!!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2017 17:20 #2434 per Jorfer (Associat/da)
Dani duraràs fins al final, esta vegada si o si.

Josep58 aviat retornaràs, ja veuràs. :great: :great:

Hansi, el sub3 ho tens a les cames i ho saps.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2017 18:30 #2435 per squash (Associat/da)
Hola

"el seny només fa dubtar al corredor ambiciós", Paulo Coelho 2011.

Indisciplina !!!... i acceptar el què surti.

Donostia és una Marató ambiciosa i Euskadi una terra de temptacions. Qui guanyarà? Yin-yang. L'equilibri.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2017 22:40 - 15 Nov 2017 22:41 #2436 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani la teva disposició a continuar encarant una marató, ja es mereix poder fer una preparació sense entrebancs i poder celebrar traspassar novament la seva línia d'arribada, endavant ¡¡¡

Barceruel, Hansi, Jorfer agraït per les paraules d'ànim :great: ara però en aquests dies no hi ha progressos significatius, més aviat al contrari dubtes :(

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2017 11:06 - 16 Nov 2017 11:07 #2437 per Barceruel (Associat/da)
Ánim Josep. Segur que no serà res greu. Pero amb el teu historial dels darrers temps és normal que et sorgeixin dubtes. La sort és que no tens cap objectiu inmediat i aixó et deixa tenir una dosi extra de prudencia. :great:

Jo porto una muntanya russa de sensacions i ànims. Ahir a la tarda vaig fer un 8x1000 sobre 3:50-3:55 que va sortir amb certa facilitat i vaig quedar molt content. Ara torno de fer el trot de recuperació i he tingut dolor des del primer metre a la cadera/fosa ilíaca que em va fent la guitza des de fa temps (i em va fer plegar a Caldes). Després de 2-3kms ha quedat en molèstia i he acabat fent quasi 13, pero crec que aniré a que em facin una ullada. No és normal. M'estic plantejant no fer les 6 hores i acabar de fer net.

Molt fan de les cites Coelhinianes de l'Squash. :lol: :lol: :lol:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2017 17:15 #2438 per Hansi (Associat/da)
Josep58, no t'encaparris, que no sempre es va avançant linealment, potser ara està estancat i d'aquí a uns dies fas una millora sobtada :kiss:.

Barce, això del maluc tens raó que valdria la pena que t'ho mirin bé, i fer net. Val més ara renunciar a les 6 hores i no allargar el problema :kiss: .

El Dani està fet un corredor assenyat dels bons. El veig maratonià a BCN 2018, lluitant per una aposta que vol guanyar...:whistle:

Porto un parell de dies amb una torticoli bèstia per alguna contractura a la part alta de l'esquena. Ahir estava molt rígid, avui una mica millor, però no he decidit encara si sortiré a córrer, no les tinc totes. En tot cas, espero que demà ja estarà gairebé eliminada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2017 20:31 #2439 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi cert que l'estat de millora - recuperació no obeeix a criteris aritmètics, es segurament més un estat d'ànim que ens fa veure les coses d'una o altra manera. Que la contractura a nivell alta de l'esquena passi aviat i si cal millor no forçar i descansar

Barceruel, també amb mal al maluc, ostres ¡¡¡. Esperem que només sigui producte de l'acumulació de kms. que has fet preparant la prova dels 100 kms. que altra cosa.

Dijous passat vaig retornar a pistes després d'unes setmanes d'absència. Rodatge suau de 21' i després trobat-me bé, vaig fer un 3x1500 on el secundari en aquest cas van ser els ritmes i ahir divendres rodatge de 40'

Avui descans i demà una nova sortida.

Continuem ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2017 18:57 #2440 per Hansi (Associat/da)
Josep58, m'alegro de la teva tornada a les pistes a fer sèries! :woohoo: Espero que els rodatges de dies posteriors hagin anat bé. Mica en mica s'omple la pica ;) :kiss: .

La meva contractura a l'esquena va fer la punyeta uns dies, però sense fer-me suprimir cap entrenament, així que no va ser un gran problema. Ara ja estic amb ganes de ser a Donosti i fer la marató, esforçant-me perquè surti el millor possible. Físicament no percebo cap molèstia, però per variar, les darreres setmanes està havent-hi problemes de salut importants en familiars propers. A tocar fusta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.