Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

08 Oct 2017 21:06 #2401 per Jorfer (Associat/da)
Hansi sembla que els foros estan de capa caiguda i cada cop s'utilitzen menys. Només quedem els nostàlgics.

És més còmode i ràpid utilitzar altres eines sembla ser.

Ens veurem en totes les curses que has comentat. ?? Bona temporada i bona marató.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Oct 2017 22:21 - 08 Oct 2017 22:35 #2402 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, comparteixo el fet de resistir-me a abandonar el costum de continuar participant al fil, tot i que es una manera de compartir experiències vivències de cada cop té menys seguidors. :( Ara que no compartim tantes trobades com abans, el grup s'ha diversificat molt, en motiva a seguir explicant, entrenaments, curses fetes, o allò que en ve al cap en el moment que m'hi poso.
Set setmanes per Donosti, com passa de ràpid el temps :ohmy: però es una molt bona noticia llegir que avances bé en el teu camí de preparació.

Avui entrenament de 50' pel passeig amb la sorpresa de trobar-me al poc de començar al Barceruel amb qui he compartit una molt bona part de pla que tenia previst, mentre anàvem xerrant dels respectius objectius.

No tenia previst fer Correbarri, però el fet de poder compartir una trobada, m'anima a participar-hi, sempre que altres obligacions en permetin fer-ho, tant de bo sigui així.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2017 11:56 #2403 per Barceruel (Associat/da)
Va ser genial trobar-te, Josep! I més en aquesta època que practicament no faig curses i no ens trobem. Estic fent tirades mooolt llargues els diumenges (o dissabte si diumenge hi ha referendum ;) ) i poder compartir aquella estona amb tú va fer-ho molt més agradable. D'aquí a 4 setmanes tinc els 100km de l'Spiridon Catalan i aquestes darreres setmanes he tingut tirades de 80km (Matagalls), 55km (Ronda Verde de BCN) i 48km aquest diumenge passat (inclòs un 4x10000 matador). Amb lo tranquil que estava jo fent els 10k de la championchip... :whistle: :whistle:

Gràcies Josep, Hansi, Squash i la resta ni que sigui de forma més puntual per mantenir viu el fil. Teniu raó que anem lleguint (al menys jo), tot i que lo de trobar una estona per escriure... :oops: M'alegra llegir que aneu entrenant i plantejant objectius. No perdem l'il.lusió per còrrer! :great:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Oct 2017 23:06 #2404 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom

Jo vaig donant anims al Josep i després vaig molt de capa caiguda per tot tipus de motius... Be, m'acabo d'apuntar al Correbarri perque no m'he perdut cap pero ho faré pachim pacham per pasar-ho be i disfrutar de la festa que sol ser aquesta cursa...

Espero que ens veiem molts per allà !!!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Oct 2017 11:00 #2405 per squash (Associat/da)
Hola

que em donin les gràcies per tenir l'oportunitat de dir collonades és magnífic. Ego inflat, com les crispetes.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 20:31 - 12 Oct 2017 20:32 #2406 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, m'alegro de coincidir amb tu en unes quantes curses! :cheer:

Josep58, si uns quants tenim intenció de mantenir l'hàbit d'escriure al fòrum, li donem sentit a la seva existència. M'alegro d'haver contribuït a animar-te a fer Correbarri! :)

Warzerueishon, que bueno que escribiste, che! M'agrada saber a què t'estàs dedicant. Segur que l'Spiridon t'anirà guai, les teves kilometrades posarien palote al mismisimo venusià major del regne ;)

Fybeeerrr, m'alegraré de veure't també a tu a Correbarri! :great:

Sq, tu hi aniràs? Crec que és de les que sols fer...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 20:38 #2407 per Jorfer (Associat/da)
Hansi&Josep58, quin objectiu teniu a Correbarri?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 21:12 - 12 Oct 2017 21:12 #2408 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, jo no vaig amb intenció de competir a sac. Vull fer-hi un entrenament de qualitat, com si fossin sèries, així que miraré de fer-la més o menys a 4'/km, però regularé en funció de com noti les cames, que aquesta setmana tinc previstos uns 90 km i la passada ja en vaig fer 94 :). Si faig 40' o 41' estarà bé, si baixo de 40' seria que estic assimilant molt bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 21:24 - 12 Oct 2017 21:26 #2409 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel, l'agraïment de poder haver fet uns kms. junts es ben compartida. Molta sort en aquestes poques setmanes que tens abans d'aquest gran objectiu personal :great:

Hansi, en allò que pugui comparteixo mantenir l'hàbit d'escriure i mantenir el fil amb una mica d'activitat ;)

Fiber recordo que a Correbarri ens van veure l'any passat un cop acabada i havies fet de llebre a un parell de corredores del fisiològic que van acabar molt contentes dels seus registres. Espero que ens tornen a trobar i saludar :great:

Aquesta setmana dimarts una sessió de sèries que es van fer especialment dura en fer 2x5x500 amb només 1' de recuperació (5' entre blocs) que passava molt ràpid, amb l'escalfament i el refredament, pràcticament 10 kms i ara no fa gaire he arribat de fer-ne 12 a passeig marítim a 6 amb molt vent de cara i després 6 amb el vent a favor. A veure si poc a poc vaig fent una mica més de kms. per que les curses de 10kms. no se'n facin llargues

Jorfer, a Corrrebari m'agradaria poder estar sobre 42'30" però pel que he dit abans pot ser se'n fa llarga i no puc mantenir el ritme.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 21:27 - 12 Oct 2017 21:28 #2410 per Hansi (Associat/da)
Josep58, aquests 12 km són una bona xifra si pots anar-los fent cada setmana, de cara a allò que em deies a la Mercè que la falta de km et feia una mica llarg l'esforç d'un deu mil a tope. I a més, sèries força exigents...Bé, bé, bé! :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2017 21:47 #2411 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi va escriure: Josep58, aquests 12 km són una bona xifra si pots anar-los fent cada setmana, de cara a allò que em deies a la Mercè que la falta de km et feia una mica llarg l'esforç d'un deu mil a tope. I a més, sèries força exigents...Bé, bé, bé! :cheer:


Gracies Hansi :) , espero poder anar fent aquesta distància periòdicament i així millorar la disposició a les curses de 10 kms. Ens veiem diumenge a Correbarri :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2017 07:43 #2412 per squash (Associat/da)
Hola

a Correbarri hi anirem; m'agrada.

Procuro mantenir les tradicions quan s'apropa la Castanyada... ja que boniatos i castanyes, ni una, sí espero guanyar-me, quan corro pel Litroal, l'entrepà vegetal de tonyina de la fleca Elias. S'ho val.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2017 19:05 #2413 per Hansi (Associat/da)
Avui a Correbarri ens hem pogut saludar amb uns quants, tot i que amb altres, com l'Squash, no he tingut la sort de trobar-nos :( . La cursa m'agrada i em cau bé, i l'he poguda fer d'inici a fi amb el Dani :) , al ritme que ell mateix s'havia autopronosticat (pitoniso, pitonisooooo!). Això sí, la caloreta quan tocava el sol, i sobretot la humitat, una mica massa, a les dates que estem, noooo? Com parlàvem amb el Josep58 després de la cursa, ha afectat bastant al rendiment de la majoria de participants.

He tornat a completar una setmana amb molts km entrenant, mantenint a ratlla les molèsties, i ara toca una setmana de rebaixar km, per evitar mals majors i per intentar anar a tope a Mediterrani diumenge que ve. No sé ni a quin ritme sortir :lol:, però segur que m'esforçaré si el cos ho permet :).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2017 15:31 #2414 per Barceruel (Associat/da)
Mirant la classificació, veig bons ritmes a Correbarri per no anar "a tope"! :great: :great:

Jo segueixo amb el meu pla, tot i que ara ja de baixada i amb alguna cursa. El proper diumenge faig la Donibane-Hondarribia (Mitja Marató d'Euskal Herria) i probablement la setmana següent la Cursa Lluis Companys.

La setmana següent ja seran els 100km tot i que és probable que canvii ubicació i no vagi a Perpinyà. No em veig per fer el temps que volia i a més el company amb el que anava s'ha lesionat. Així que segurament faré els 100 a Caldes (els que organitza en Paco Robles), que son pitjors en quant a circuit per fer bona marca, pero facilitan moltíssim la logística familiar. I de pas, donem suport a una cursa d'ultrafons de casa. ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2017 19:28 #2415 per squash (Associat/da)
Hola

com a gran enemic que sóc de la calor i humitat, ahir vaig notar que no en feia tanta com dieu. Potser serà perquè tinc el termostat avariat o que les prestacions em van satisfer.

Vaig poder saludar en Dani i en Tub, i alhora, comprovar que les dots de camuflatge, per no saludar la resta, bones.

Correbarri, un circuit que m'agrada. Apretant i gaudint. Mola.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2017 11:00 - 22 Oct 2017 18:44 #2416 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel, molta sort en aquests 100 kms. a Caldes :great:

Hansi, molta sort en aquesta Mitja del Mediterrani :great:

Molta sort als que també participeu en alguna prova :great:

Amb una mica de retràs , cursa Correbarri en la que vaig ser massa optimista en quan el ritme de cursa en els 3 primers kms i una humitat i temperatura amb les que en el meu cas no m'hi trobo bé en cursa, van fer que el temps final no s'estigués en allò que esperava.

Menys a l' Squash a qui no vaig saber trobar / saludar, vaig poder fer-ho amb el Dani, Hansi, Rubens, Ferran, Danitub com també al Jorfer, Rugbyman, ManoloM, CarlosHB, Jaume86 i molts altres que ara no recordo :(,

En el que portem de setmana i ara en vinc d'estirar les cames durant 30', entrenaments condicionats per poca disponibilitat per fer-los i no puc més que adaptar-me, tot esperant temps millors.

Demà primera participació a la cursa DIR-Mossos Sant Cugat, si no m'he descomptat, 10 cursa en la que faig una primera participació aquest any.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2017 19:08 - 22 Oct 2017 19:10 #2417 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Bons resultats GPT a la mitja del Mediterrani, Hansi afinant-se amb un gran registre amb la vista posada a Donosti i en Dani, Krhyz, Rubens, Meep, Belén, fent també bones curses :great:

Squash amb qui recordo fa un temps una arribada als 10kms. junts, crec que també hi ha fet acte de presència a la cursa curta pot ser ?

I també un Guissona participant al 5 km. de Mollerussa tot just després d'una marató ;)

Participació a la cursa DIR_Mossos a Sant Cugat on abans de la sortida he pogut xerrar una estona amb l'Esrafiki que ja es troba en fase de retorn als entrenaments després d'un llarg període d'inactivitat obligada.

Perfil molt exigent als menys així l'he trobat i crec que ho reforça que amb una gran participació, el sub40' només ha estat a l'abast d'una trentena d'atletes.

En no conèixer el circuit, he sortit amb una marxa menys i així no deixar totes les forces als primers kms, tot i que el perfil picada avall en pràcticament 2 kms. per després ser tota la cursa un amunt - avall. Avui però un dolor inesperat al maluc esquerra que ha anat en augment ha fet que no pogués còrrer en bones condicions i només haver fet més de la meitat de la cursa quan era bastant intens m'ha portat a lluitar-la i acabar-la, quan pel cap m'ha passat el pot ser haver d'aturar-me.

Farem un parell de dies de descans i a veure com evoluciona.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2017 12:46 #2418 per squash (Associat/da)
Hola

bona memòria, Josep58; va ser en un altre moment atlètic. Ara, l'actual, l'hem modificat. Però també el considero engrescador.

Ahir pel Passeig on transcorria la Mitja vaig entrenar uns canvis de ritme. Divertit i amè.

Petonets i abraçades amb tots els que vaig topar-me. Instants carnals emotius i salats de suor.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Oct 2017 20:39 #2419 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Setmana del Cros de Sants que sap greu però assenyadament hauré de renunciar a fer :( , el mal de diumenge no es manifesta amb tanta intensitat, però demana temps i paciència.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2017 19:47 - 28 Oct 2017 19:49 #2420 per Hansi (Associat/da)
Josep58, persevera en la prudència, que marxi el mal. Desitjo veure't amb un dorsal posat ben aviat, encara que demà no pugui ser :kiss: :kiss:.

A Mediterrani em va sortir una bona cursa, senyal que els entrenaments es van assimilant. Em va fer content, però la consigna és seguir treballant com una formigueta, perquè no estic per sub3 sobrat com fa un any i dos anys. No defallir i intentar no lesionar-me :).

Squash, sort que a Castelldefels sí que et vaig veure, després de la decepció de no trobar-me amb tu a Correbarri. Que es repeteixi aviat! :kiss:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.