Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

07 Des 2017 11:28 #2461 per Barceruel (Associat/da)
Eh, Dani!! No te n'en fotis de la meva disciplina, que just ara acabo de fer abdominals i ESTIRAMENTS. B)

Ahir a Sant Andreu, nova constatació que no tinc ni p. idea d'atletisme. Per baixar de 3h vaig haver de fer sèries curtes a 3' pelat i per còrrer ràpid un 5000 vinc de fer entrenaments de 50 i 60kms. No entenc res. But I love this game! :silly:
18:21 (3:41/km oficial, 3:37 segons garmin), amb la segona part més ràpida que la primera. Em punxen i no em treuen sang. Completament inesperat. I el millor, si vaig ràpid zero molèstia. M'ho he notat més avui rodant a 4:50.

I tant que compartirem entrenus! Al Repte de GPT&F hi som, a banda d'en Fiber, l'Squash i en Fiki. I amb tú Dani compartim objectiu o sigui que... :woohoo: :woohoo:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 12:11 #2462 per Hansi (Associat/da)
Josep58, com et deia el Warze: fer 5 km a 4'10 és bon símptoma després de les molèsties. Això va bé! :cheer:

El Puma està entrant en mode maratonià, sense dolors i a sobre assenyat! Entrenar amb ell torna a ser garantia de respectar ritmes pactats, en dono fe. Som-hi, craaack! :kiss:

Brother-youtube, retorn als entrenaments i les curses, i a escriure al fil gasosa! :woohoo: :woohoo: Que duri!

Fiber, ben fet, home, no és cap bogeria: com que estàs inscrit al repte, et motivaràs a entrenar, vinga! :)

Warze, un 5000 a 3'40 sense molèsties...incomprensible, però mola! :lol: Hauràs de deixar les ultres... ?

Vaig estar diumenge a Figueres, fent la mitja, passant-m'ho molt bé en una cursa fantàsticament organitzada, amb una mica de ventet que va bufar :lol: . Em va fer molta il·lusió completar-la sense problemes, perquè ha estat la primera vegada que he corregut una mitja al cap de només 7 dies d'una marató. Amb seny i preveient aturar-me en cas de qualsevol alarma muscular, va anar la mar de bé :) . I ja tinc completat el famós repte de totes les mitges d'asfalt de Catalunya! Sóc el segon que ho aconsegueix, després del gran Buff! :woohoo: :woohoo:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Des 2017 15:36 #2463 per Fiber (Associat/da)

Dani va escriure: Warce i Fyber. Dos persones super disciplinades al repte. Donareu saviesa i veterania al grup.... :P Aviam si coincidim a alguna tirada llarga....


T'anaba a preguntar que t'has begut tú que jo en vull pero em sembla que es la "mica de ventet (r)Hansi " XDDD Que t'ha afectat una mica... Veterania potser, saviesa, on quant, que es aixo ???

Dani va escriure: Encara tenim forats al equip GPT. Si algú vol fer un relleu, PRIVAAAAAAAT !!!


Jo depén dels entrenaments que posi en Leiva per la setmana que ve... Hi ha una trobada amb ell i... A la que pugui m'apunto a fer una horeta, tot i que igual ho faig d'una forma una mica rara rara ra (unes series o jo que sé...) Ja avisaré.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2017 16:48 #2464 per Dani (Associat/da)
Fyber: Evidentment era ironia :P :P :P Aviam si pots entrenar regularment !

He acabat la primera setmana d'entrenaments sense lesió, jajajaj. 66km. Ahir, tot sol, una tiradeta de 21.10 km. Una mitja Sants/Marbella/Sants, a 4.42. Es va fer una mica llarg en alguns moments, però tot OK. Bones sensacions, i ara torno a córrer sense pulsòmetre, que com bé diu en Mario, després de donar pel cul amb les dades de les pulsacions 3 mesos!

El més destacat unes sèries 2*(3000+1000) rec trotant i rec 2' parat entre blocs. Tot el 1.000 amb un vent emprenyador de cara.... joder... 4.02/3.56 3.58/3.58 I un progressiu amb els gasosa de 10km en 4.26.

Aquest diumenge ben d'hora.... a les dos de la matinada... faré una mitja marató en pista aprofitant el meu relleu gasosa de dues hores. La millor manera de no dormir-me !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2017 22:10 #2465 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Masses dies sense llegir-vos i escriure :( però ja m'acabo de posat al dia. :)

M'ho sembla a mi o aquest any estem tenint més dies de fred que no pas altres, als entrenaments molts d'ells fets a la nit pel passeig marítim vaig amb el pack complert: gorro, guants, buff, malles, samarreta, paravents o samarreta tècnica damunt i molta calor tampoc es que passi.

Demà i diumenge espero poder-vos saludar a les 24 hores :great:

Es respira marató al fil ;), aprofitant l'arribada del nou any, nou fil ?

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2017 00:34 #2466 per Fiber (Associat/da)
Hola Josep, i tothom, es clar :-)

Si que em sembla que aquest any apreta més el fred... Jo dem¡à pasaré per les 24 hores pero no sé si podré estar gaire, se que anire perque tinc el entreno amb el mister Leiva pero després tinc que marxar i després es un no parar de coses...

Ja per acabar-ho d'adobar m'he apuntat a la cursa de la sagrera... A veure que tal, en principi la faré com un entrenament exigent de la marató... A veure si entre demà i el diumenge us veig a uns quants !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2017 21:50 #2467 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Fiber va escriure: Hola Josep, i tothom, es clar :-)

Si que em sembla que aquest any apreta més el fred... Jo dem¡à pasaré per les 24 hores pero no sé si podré estar gaire, se que anire perque tinc el entreno amb el mister Leiva pero després tinc que marxar i després es un no parar de coses...

Ja per acabar-ho d'adobar m'he apuntat a la cursa de la sagrera... A veure que tal, en principi la faré com un entrenament exigent de la marató... A veure si entre demà i el diumenge us veig a uns quants !!!!


Fiber que tal per La Sagrera ¡¡¡, espero que hagis pogut fer una bona cursa d'acord amb el que tinguessis previst

Ahir vaig fer un dels relleus a l'equip GPT&Friends i més enllà d'estar lliure de competitivitat, sigui pel fred o perquè porto forces dies amb poc descans que no vaig còrrer gens bé i segurament relacionat al vespre dues rampes als isquiotibials bastant severes, primer a la cama dreta i amb poca estona a l'esquerra van acabar de deixar-me muscularment adolorit.

Avui descans per recuperar i demà espero reincorporar entrenaments.

No vull deixar passar l'ocasió per mostrar el meu reconeixement per les persones que feu possibles aquestes 24 hores d'atletisme en pista, enguany heu tingut que fer front temperatures molts baixes, la vostra empenta i dedicació any rere any rere són encomiables

Moltes gràcies ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2017 22:55 #2468 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ahir en el post anterior explicava que diumenge les sensacions al relleu i les rampes posteriors no les veia com a favorables, però avui en sessió entrenament en pista, 15 sèries de 300 entre 1'02" i 1'10" (1'15" recuperació) m'han indicat que no estem tant malament ;)

Vaig a inscriure'm a Nassos :)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2017 10:46 #2469 per Dani (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones ¡¡¡

Ahir en el post anterior explicava que diumenge les sensacions al relleu i les rampes posteriors no les veia com a favorables, però avui en sessió entrenament en pista, 15 sèries de 300 entre 1'02" i 1'10" (1'15" recuperació) m'han indicat que no estem tant malament ;)

Vaig a inscriure'm a Nassos :)


Estas ràpid Josep !!

Setmana 3 de preparació, tot OK

Setmana 1 66km i setmana 2 68 km. Fi de festa setmana 2 amb una mitja marató en pista, de 2 a 4 de la matinada a Can Dragó. Frikada total. Crono final 1h29'06" bastant regular amb una mica de gasosa els últims 6km. res espectaculars. Com a curiositat, el GPS em va donar 22.6 km. Amb marca de 10 mil i mitja, jajajajaja. Quina broma. Mai havia fet una mitja tant exacte 21.097,5 metres exactament.

Aqueta setmana 3 porto un dia molt tranquil, un dia amb 7km i 200m desnivell total a 4.22 (amb en meep) i ahir amb la meva llebre de sèries, super Mario, 2000 4000 2000, amb bons temps i millors sensacions 3.57 4.00 3.52. Ja que porto bastanta tralla, ara toquen dos dies suaus amb un diumenge de tirada llarga verano azulera.

Seguim

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2017 20:59 #2470 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani bona setmana 3 de preparació i bons ritmes en aquest 2000 - 4000- 2000. Endavant ¡¡¡

Aquesta setmana vaig una mica descontrolat amb els entrenaments, avui he fet la segona sessió :( amb sèries de 1000 que han sortit uns pocs segons per sobre de 4'Km. Havent-les fet al passeig, dono per bons els temps.

Demà tinc previst sortir a rodar una estona per recuperar, acabar una mica actiu i descans fins dimarts als 5 kms. de El Masnou.

Bon Nadal a tots ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2017 19:20 - 24 Des 2017 19:21 #2471 per Hansi (Associat/da)
Em passen volant els dies sense trobar temps per entrar a escriure al fòrum.

Josep58
, vas fent entrenaments a bons ritmes i sembla que físicament no hi ha entrebancs destacables :) :) :great: :great: .

El mateix es pot dir del Dani, amb tres setmanes de pla a la butxaca, som-hiiii!! :woohoo: :woohoo: Tinc moltes ganes de tornar a veure el Puma fent una bona marató :kiss: :kiss:.

Jo estic força bé, he fet una recuperació postmarató sense exigir res al cos, trotant o descansant o corrent alegre segons notava que em demanava. Crec que ara ja estic per entrenar amb regularitat, i d'aquí una setmana a Nassos correré al màxim que pugui donar, que em fa il·lusió i a més em servirà per saber ben bé què tal estic de forma.

Que tingueu bons dies festius tothom que llegiu això! :kiss: :kiss:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2017 21:57 #2472 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, que el post marató Donosti hagi anat bé diu molt de que vas arribar amb un molt bon entrenament i que tot i el gran esforç que significa correr aquesta distància, el teu cos ho ha assimilat molt bé :great: . Nassos t'ho confirmarà

Avui a El Masnou, cursa de 5 kms. al poble veí i per un circuit que em conec molt, asfalt i camí de terra a la mateixa platja. Ha fet un bon matí, fresc però sense el fred de dies passats i sobretot sense vent que al costat del mar no es fàcil que succeeixi. He sortit entre les llebres de 20' i 22' i el temps final 21'10" entra dins del previst.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2017 09:18 #2473 per Barceruel (Associat/da)
Bon dia companys!

Bé, Josep! Tornant pel bon camí. Piano piano. :cheer:

Fantàstic llegir bones sensacions de post-marató d'en Hansi i inici-de-marató d'en Dani. Ens veiem a Nassos, si no és abans a la cronoescalada!! :great:

Jo molt mandrós. Acabo de tornar del primer entrenament de la setmana i estem a divendres. :whistle: :whistle: És semana de baixada al pla d'en Leiva pensant en les Sant Silvestres, pero jo més que baixada he fet caiguda lliure! :silly: A veure si amb l'any recupero ganes, perque la veritat és que quan surto les sensacions no son pas dolentes.

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2017 14:16 #2474 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Barceruel estas fent una bona setmana de baixada :whistle: . Segur que diumenge a Nassos faràs un gran cursa :great:

Ahir darrere sessió a pistes a un 2x5x500 amb 2' i 4' de recuperació a ritmes controlats sense forçar en excés, que van sortir a 2' segons amunt - avall

Avui darrer entrenament de l'any amb un rodatge suau de recuperació de 32' pel passeig marítim i amb una mica de plugim.

Demà cronoescalada i diumenge Nassos.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2017 12:44 #2475 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Darrer dia de l'any i d'aquí una estona nova participació a l'actual Cursa dels Nassos, abans Sant Silvestre Barcelonesa (1999-2004). Amb la d'enguany serà la meva 15ena. participació, d'ençà l'any 2001 vaig començar a còrrer i també debutar-hi.

A tots els que hi sigueu, espero poder saludar-vos i a la vegada desitjar-vos una bona entrada a l'any nou.

Als que no hi sereu, que igualment pugueu celebrar-ho.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 13:49 #2476 per Jorfer (Associat/da)
Bon any nou gasoses espero i desitjo que gaudiu d'una gran temporada d'èxits i il·lusions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 20:20 #2477 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer va escriure: Bon any nou gasoses espero i desitjo que gaudiu d'una gran temporada d'èxits i il·lusions.


Gràcies Jorfer :great: a veure si puc fent un pas endavant i en aquest 2018 puc seguir-te en alguna cursa :)

Ahir a Nassos va sortir una cursa prou regular, el pas del km. 5 en 21'40" i línia d'arribada en 43'24" doblant pràcticament els parcials. Vistos els diferents parcials, primers 5 kms. molt lineals, del 6 al 8 els més lents coincidint amb el perfil no tant favorable del recorregut i les dos últims força ràpids perquè vaig tenir cames per fer-ho. A la sortida preveia poder estar entre 43' - 43'30" i vaig ajustar bastant el resultat final.

Sempre que el cos ho permeti, hi ha feina a fer si vull millorar registres. ;)

En acabar trobada al Poliesportiu de la Mar Bella amb el Chute, Hansi i Khryz on també hi era l'Hurtaga que vaig entendre que donaven per bones les seves curses

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2018 20:34 #2478 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 segur que farem més d'una plegats, sobre tot a partir de la primavera.

Hansi. Chute, Krhyz, bones curses.

Guissona ja t'he vist al ig a la Sansi del teu poble al podi. Crack :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2018 20:39 #2479 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jorfer espero que es compleixin els teus pronòstics :great:

Primera setmana de l'any post cursa dels Nassos

Dimarts, 30 i pocs minuts de rodatge suau, bé
Dimecres 12 kms. progressius acabant a 4'30", cansat
Dijous escalfament + 6x800 amb 400 de recuperació al trot + refredament, bessons molt carregats

Toca descansar i recuperar

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2018 14:56 #2480 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom !

Josep, a Sagrera va anar be, vaig estar fent de llebre d'una amiga que feia el 5K (ella volia anar una mica per sota de 6'00'' i sempre va anar per sota de 5'45'' !!!!1 (estic especialitzat en portar amigues que estàn millor de lo que creuen, potser masa). A la segona volta em vaig animar i es van notar els entrenaments... Vaig fer un progresiu maco i vaig acabar en 52 i pico.

Després d'allo el problema va ser el nadal i anar molt atrafegat, vaig entrenar poc i tot i aixo en Nasos em vaig sentir prou be i vaig repetir els 52 i pico, acabant molt i molt be a la diagonal. i per començar l'any... un refredat de cal deu... Amb lo que no m'he atrevit a entrenar... Avui torno als entrenaments, pero vamos, els entrenaments de marató no es que vagin gens be, no sé si la faré a aquest pas...

M'he apuntat fa just cinc minuts a la mitja de santa coloma, espero que ens veiem allà o a sant antoni. O a una tirada llarga, si feu alguna !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.