Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

10 Gen 2018 20:15 #2481 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Fiber, fer 52 i pico en deu mils sense entrenar esta d'allò més bé i acompanyar- portar - a amigues a obtenir els seus objectius encara millor perquè es una motivació extra sempre agraïda, doblement si el registre obtingut acompanya.

Cuida't i treu de la preparació de la marató tot el que puguis i més endavant a decidir el fer-la o deixar-ho còrrer.

Aquests darrers dies, entre que miro de treure'm la son de les orelles - m'haig d'esforçar per treure els ritmes pautes - i que últimament tinc entrenaments més llargs, físicament em trobo tou, cansat en general. Espero que no en passi factura i caigui amb un refredat com el que expliqués. Molts dies vaig a la feina amb transport públic, estem en setmanes de virus gripal fortes i a la que sento estossegar, ja tremolo. :S

Ara m'acabo d'inscriure al quart de marató a Sitges i la propera a fer-ho serà els 10 kms. de Santa Coloma. A Sant Antoni, una que he fet forces edicions enguany en tot cas hi aniria a animar :)

Espero que tothom tingui bona salut i vagi entrenant segons objectius previstos

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 22:53 #2482 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Ahir quart de marató a Sitges amb un temps bastant millor del que les previsions ens deien, tot i sortir una hora abans que la mitja encara vaig tenir l'oportunitat de saludar a l'Squash, Guissona, Dani, Meep i altres corredors de la gran família CorreCat, el millor del matí perquè sense aquestes estones, les curses per mi no serien el mateix.

De la cursa poc a explicar més d'enllà de ser la primera cursa que voluntàriament vaig còrrer sense rellotge, m'ho va proposar el mister i vàrem fer la prova. Després d'un primer mil a prop de la llebre del ritme 4'30" vaig anar marxant però no gaire perquè al pas del km. 6,7 on es feia el gir vaig adonar-me que pràcticament anava al darrere :( (jo que en pensava que anava més distanciat). D'aquí al final si que ho vaig fer però el crono al pas del km.10 en 44'07" no es va satisfer gens.

Els ritmes més vius no acaben d'arribar :dry:

20 Gen 2018 19:02 #2483 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Aquesta setmana post quart de marató a Sitges, dilluns sortida curta de recuperació, dimarts 55' de rodatge i dimecres sessió de 3x4x400, que vaig fer al passeig marítim amb bona temperatura i sense vent :great: A veure si vaig agafant consistència per anar una mica més lleuger.

La propera cursa serà els 10 kms. de Santa Coloma, per no acumular tres setmanes seguides, enguany no faré Sant Antoni, tot i que tinc previst anar-hi a saludar i animar-vos als que hi sigueu. :great:

22 Gen 2018 07:03 #2484 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Despres de saludar ahir a Sant Antoni, una cursa que vaig sofrir de valent i on vaig acompanyar a un amic a fer una mica per sota de Sub55 avui estic que no puc amb les meves cames, sobretot la esquerra, aixi que calma fins dijous que em veure la fisio.

Em va encantar veure tanta gent (em pensaba que molts serieu a Terrassa) i portar-me sorpreses de gent que feia temps que no veia, sobretot la visita americana de Patiño... Una pena que no vaig poguer saludar a tothom que volia, ni tanta estona com volia...

Ah, una menció especial a la marcaza d'en Puma de Sants !!!!! (probablement va haver-hi mes marques bones pero no en vaig enterar)

Ens veiem la setmana que ve a Santa Coloma !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

22 Gen 2018 15:17 - 22 Gen 2018 15:18 #2485 per Barceruel (Associat/da)
Molt gasosa ahir a Sant Antoni. :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Un plaer molt gran veure-us. Llàstima no poder-nos quedar després, ja que a aquesta cursa sempre organitzem un esmorzar per als corredors de Fisiològic i per entregar uns trofeus als nostres millors de la ChampionChip i vaig haver de marxar de seguida.

La cursa, compartida amb en Hansi fins al km7-8 i amb en Dani només uns metres per darrera. Content de veure que tots dos estan forts, forts!! La meva no va estar malament del tot. Volia fer 38 baix i va sortir 38:40. La panxa em va pesar massa per pujar el Paral.lel a bon ritme i se'm va escapar el grup. Res. Que a més d'entrenar hauré de moderar-me una mica a taula. :whistle: :whistle:

Diumenge vinent a Santako, llebre dels 10km (40'). Tornarem a juntar-nos uns quants. Si després us quedeu a fer ST i voleu recomanacions locals, ja sabeu. ;) ;)

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

22 Gen 2018 19:53 - 23 Gen 2018 10:50 #2486 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Fiber, esperem que amb el pas del dies aquestes cames millorin i dijous amb la sessió al fisio millori aquest bessó que no te'l notas fi.

Barceruel Sant Antoni té un circuit ràpid però a més del Paral·lel té molt girs que també penalitzen el ritme, es van escapar uns poc segons, que segur que en propers test recuperaràs.

Bon matí compartit amb la familia gasosa que ahir comptava amb una presència excepcional, la nostra estimada Patri

Amb la Laura al pas del km 5 vaig poder veure les bones curses d'en Chute, Hansi, Dani, Meep, Oliveras, i la passejada de la Patri, la Zaldibia i una tercera corredora

Al vespre vaig sortir a rodar, van ser uns 9 kms. però vaig arribar a casa força cansat, això i la sensació de fred en va fer pensar que alguna cosa no anava bé, temperatura 38,5. Mal del temps :unsure: des d'ahir amb antitèrmics i a esperar que passi

23 Gen 2018 11:53 - 23 Gen 2018 11:57 #2487 per Hansi (Associat/da)
Josep58, cuida bé aquesta febre i que no vagi a més, que la grip d'aquesta temporada ho fa passar malament, pel que diu molta gent!

Fiber, espero retrobar-te a Santa Coloma, amb la cama millor.

Warze
, estàs en molt bon punt de forma, segur que una mica de bondat en l'alimentació et farà sortir disparat cap a ritmes al teu màxim nivell històric. A Sant Antoni et vaig veure molt fort, i el Paral·lel ja sabem com costa anant a tope, especialment si sobren kilets.

Tenir a la Patri-Patiño amb tants amics i amigues gasoses va fer de diumenge una jornada autèntica :woohoo:.

El Puma de Sants està posant-se molt en forma, entrena molt bé en clau maratoniana i fa goig que m'amenaça amb tocar-me el culet en plena cursa anant tots dos a tope! :lol: :kiss: :kiss:

El meep no escriu ni llegeix aquí, però s'hi està posant de valent entrenant per la marató de Barcelona, i cada cop està més fort!

A mi ja m'heu vist alguns a Sitges i a Sant Antoni: dues actuacions destacables en setmanes seguides que indiquen bon estat de forma, tot i que m'he de treure maldecaps no relacionats amb l'atletisme per poder gaudir-ne.

25 Gen 2018 10:56 #2488 per Dani (Associat/da)
Bon dia Galis !!

Òstia, quan de temps sense passar per aquí, molt malament per part meva.

Després d'unes setmanes pujant de kilometres, fins arribar a 74km. La setmana passada, i amb la vista posada a Sant Antoni, va ser una setmana curteta i suau. Algun progressiu guapu amb els Diablos em feien pensar que estaria per sub39 justet i així va ser. Cursa Sant Antoni amb moments de pensar que podria estar en la meva marca si seguia en Warce i en Hansi, però era un ritme massa fort per mi. Vaig intentar regular, 19.11 + 19.44 (la segona part és bastant més dura) i finalment 38.55. Entra en el meu top10 de marques en 10.000 :P Aquest any el recorregut era més duret i el Paral.lel més llarg.... mala sort.

De cara a la marató, ara tocarà anar pujant un altre cop, i d'aquí 3 setmanes la mitja de Barcelona em donarà una bona forquilla per quan puc sortir a la marató. Pel sub3 hauria d'estar en 1h24'xx (com més baix millor) Veurem !

AU !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

25 Gen 2018 17:14 #2489 per ERIC (Associat/da)
gran resultat dani a sant Antoni; i pel que veig després de varis anys tornes a la marató, si la salut et respecta ho pots fer molt bé, seguirè amb atenció la teva preparació

Salutacions

27 Gen 2018 19:15 #2490 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Després d'una setmana força afectat per la grip, sóc baixa obligada als 10 kms. de Santa Coloma als que estava inscrit. Feia molts anys que no havia passat per aquesta malaltia, però enguany m'ha afectat de ple :(

Si demà en trobo amb disposició provaria d'apropar-me per veure les vostres curses.

03 febrer 2018 18:42 #2491 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Avui després de dues setmanes sense cap entrenament, ara que tot just començo a trobar-me força millor d'aquesta grip que m'ha deixat sense força amb pèrdua de pes inclosa, tot just 60 kilos :(, he sortit a fer un rodatge de 40 i pocs kms. pel passeig.

Amb paciència espero poder recuperar els entrenaments regularment sense mals que en facin haver de canviar aquesta dinàmica més positiva.

Salut i kms. :great:

10 febrer 2018 13:21 #2492 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

A l'entrenament post grip comentat en el post anterior, he fet tres sortides, la ultima aquest mateix matí, 10 kms. pel passeig a ritme tranquil. El cos m'està demanant mental i físicament temps per tornar al règim de 4 dies per setmana.

El fred que sento més viu que altres anys tampoc em convida a fer-ho.

Que tots aquells que feu la mitja de Barcelona tingueu una bona cursa i pugueu aprofitar les bonances d'un perfil perfecte per treure molts bons registres, sort a tots ¡¡¡

11 febrer 2018 15:15 #2493 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena Dani por hacer MMP 7 años después. No he tenido la oportunidad de ayudarte,menos mal del amigo Mario y de la liebre esa de pelillo largo,Jaume86 creo... ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

11 febrer 2018 15:32 #2494 per guissona (Visitant)
Avui és festa a can Graciosa!

Dues MMPs. Lo Dani que la tenia de l'edat mitjana (l'ha baixat 46") i el kbró meep, que era de la prehistòria (l'ha pulveritzat, més de 90"). Amb 45 i 46 anys es poden fer marques, per què no.

Hansi, després de 2,5 mesos de fer la seva 2a millor marca de marató avui s'ha cascat, a la seva edat, la 2a MMP de mitja.

I el mestre, el més gran, la seva 3a millor marca. Tornant a córrer una mitja en 1:15h.

Amunt i crits, gracioses,

11 febrer 2018 18:06 #2495 per ecopac (Associat/da)
Poc més a dir... Enhorabona per les marques d'avui a la mitja de Barcelona!!!

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

11 febrer 2018 19:46 #2496 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

El circuit, com deia ahir :) i la temperatura freda han posat una part, però les curses les heu fet vosaltres i les marques personals són vostres i han estat impressionants, Dani, Meep felicitats per les vostres MMP

Chute, Hansi, Guissona grans curses també :great:, no us desmereixen pas

11 febrer 2018 20:14 - 11 febrer 2018 20:19 #2497 per Jorfer (Associat/da)
M’han alegrat molt les MMP’s de meep, Dani i Hansi la segona mmp.
Gran feina de llebre guissona. Gran.
Chute volant com sempre.

11 febrer 2018 20:41 #2498 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena también a Meep por su MMP. Mamones ya llegaréis a los 50, ya no miraréis el crono por la puta presbicia y os estaréis meando a cada avituallamiento.
Así que seguid disfrutando. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

12 febrer 2018 18:38 - 12 febrer 2018 18:45 #2499 per Hansi (Associat/da)

guissona va escriure: Avui és festa a can Graciosa!

Dues MMPs. Lo Dani que la tenia de l'edat mitjana (l'ha baixat 46") i el kbró meep, que era de la prehistòria (l'ha pulveritzat, més de 90"). Amb 45 i 46 anys es poden fer marques, per què no.

Hansi, després de 2,5 mesos de fer la seva 2a millor marca de marató avui s'ha cascat, a la seva edat, la 2a MMP de mitja.

I el mestre, el més gran, la seva 3a millor marca. Tornant a córrer una mitja en 1:15h.

Amunt i crits, gracioses,

Qualsevol cosa que digui, serà menys encertada. Gràcies, Mario! :kiss:

cachirulo va escriure: Mamones ya llegaréis a los 50, ya no miraréis el crono por la puta presbicia y os estaréis meando a cada avituallamiento.
Así que seguid disfrutando. ;)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Josep58, paciència, que estàs en procés de restablir la normalitat, i amb aquesta grip tan dura, es tarda. Endavant, amic!

Només afegeixo, a nivell personal, que els maldecaps familiars es van acabant, així que, si la salut m'ho permet (espero que sí), dedicaré el que en mi és habitual a córrer. I tot el que sigui possible, amb vosaltres, gracioses.

13 febrer 2018 10:55 #2500 per Barceruel (Associat/da)
Quina alegria es respira al fil gasosa i al fòrum en general. :cheer: Haurem de fer MMP cada setmana per posar-nos "palotes" i que ens entrin ganes d'escriure al fòrum!! :woohoo: :woohoo:

Amb la majoria ja ens vam veure diumenge, pero repeteixo les felicitacions a tots. D'aquells dies que no hi ha ningú que quedi descontent del seu rendiment. :great: Només ens falta que en Josep s'acabi de recuperar. :kiss:

Jo fent de llebre, 1:29:49 amb sensació d'anar mooolt cómode. No recordava aquesta sensació anant a aquests ritmes des de la Mitja del Prat 2016. 3 setmanes després vaig aconseguir el Sub3h. Ahí lo dejo. :P Com que a Barcelona torno a fer de llebre, finalment vaig a Roma a fer la marató a tope. Per un minimalista sería molt especial tornar al 2h5X' a l'escenari mitic de l'Abebe Bikila. Veurem...

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats