Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

23 Nov 2017 16:43 #2441 per Dani (Associat/da)

Barceruel va escriure: Ánim Josep. Segur que no serà res greu. . M'estic plantejant no fer les 6 hores i acabar de fer net.

Molt fan de les cites Coelhinianes de l'Squash. :lol: :lol: :lol:

Venusià versió 2.0

Dons sí. Encaro una preparació d'una marató. Objectiu fer-ho el millor possible tal com estigui de forma al Març. No vull sortir a pasejar. El que doni. Com algu ja sap, porto 7 preparacions seguides fallides per lesió, o retirada en plena marató.. vamos, merdes vàries. No hi ha vuité intent dolent !!

La fascitis TOTALMENT oblidada. Ni rastre. Ara a seguir les directrius del més gran sense fer cap burrada... o fer-ne les menys possibles... yeah!

Primera parada JeanBouin, com a pre-test. Espero estar per sota de 40.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2017 09:11 - 24 Nov 2017 09:12 #2442 per squash (Associat/da)
Hola

això del pre-test... concepte revolucionari. Ho deia en Coelho, "els revolucionaris són els utòpics dels nostres dies".

Bona pre-entrenada a la pre-paració pre-Barcelona amb el pre-test, Dani.

Fins ara.

Jordi

26 Nov 2017 15:30 #2443 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Jo crec que faré reboot al Desembre aprofitant canvis importants a la meva vida laboral, he aconseguit un altre treball que em permetrà tindré temps reial per entrenar i anar poc a poc... recuperant la forma i més important les ganes de correr que no les trobaba de cap forma...

No he entrenat gens ni mica els dos darrers mesos i estaba pensant en apuntarme al repte de la marató més per tindre un pla d'entrenament pels propers mesos, pero cre que es una mica bestia si a correbarri vaig fer 55' esbufegant, crec que començare a poc a poc...

Suposo que ens veurem a les 24 hores o a algú abans... ;-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

27 Nov 2017 13:42 #2444 per Dani (Associat/da)

Fiber va escriure: Hola a tothom,

Jo crec que faré reboot al Desembre aprofitant canvis importants a la meva vida laboral, he aconseguit un altre treball que em permetrà tindré temps reial per entrenar i anar poc a poc... recuperant la forma i més important les ganes de correr que no les trobaba de cap forma...

No he entrenat gens ni mica els dos darrers mesos i estaba pensant en apuntarme al repte de la marató més per tindre un pla d'entrenament pels propers mesos, pero cre que es una mica bestia si a correbarri vaig fer 55' esbufegant, crec que començare a poc a poc...

Suposo que ens veurem a les 24 hores o a algú abans... ;-)

Els GPT's estem fent un equip de relleus. Però crec que quedarà algún foradet per omplir. Si vols fer una estoneta.... M'ho dius ! Ho faig extensiu a tots els amics dels Gpts.

27 Nov 2017 13:53 #2445 per Dani (Associat/da)
Com començo a preparar Barcelona en breu, intentaré no deixar el fil orfe del taladro que és llegir una preparació complerta d'una marató :P :P :P

M'he posat en mans d'en Chute. El més gran.

Preparar Barcelona és una putada. Passes fred durant tres mesos, i el dia D en ple març, la gracieta es que fagi 20-23 graus i t'arrastris pel Paral.lel.. que hi farem, és una marató per guiris i és luki ! També podria ser molt pitjor i ser Madrid... a l'Abril amb un recorregut infernal, vamos, com si fóssin NY amb el 1% de gràcia. València ens ha fet el sorpasso , i com sembla que les coses les estiguin fent més que bé, té pinta que serem la segona marató d'Espanya durant anys.

Tinc un objectiu temporal que és fer 3h04 per guanyar una de les apostes catxondes amb en Mario, però com em prepararé tot el bé que pugui durant 3 mesos, no penso a sortir amarrategui ni a pasejar. El que dongui, i si el mur em ve a visitiar, benvingut i malparit serà. Potser algun dia intenti fer una marató pel goig de disfrutar, pasejar, i tal. De moment, això em motiva menys infinit. Però segur que arribarà el moment de ser un runner-comptador-de-maratons i tal.

Ara mateix parteixo de 39'48" a la Jean Bouin, un temps bastant aceptable de partida. Espero arribar al final de la preparació. Ah, si em lesiono i tal, no la faig. No vull hipotecar una temporada per una marató. Ja vaig fer el gili a la nocturna de l'H! per acabar el repte 50+50, corrent coix desde el km0. Amb la veterania es guanya poc, els mals hàbits van en la persona. Lo que diria un idiota-runner.

El diumenge 3, mitja de Figueras, em fa ilu. Amb en Mario que fa de llebre de 90' i si puc, a partir km15 tiro endavant. Si em trobo super, a partir del km10. Tot i que les previsions de vent i fred no es aconsellable. Però un idiota-runner no ho deixa de ser de la nit al dia. :silly: :silly:

I sembla que molts GPTS s'apuntaran a la marató de Barcelona, Aniré informant. Potser no acabem cap la preparació. Som uns pupes del 15.

27 Nov 2017 15:28 #2446 per guissona (Visitant)
Ei gracioses, a veure si escriviu una mica més, collons :evil:

Per defecte professional només escric als fils de maratons i us tinc massa oblidats.

Com que el meu estimat Dani ha parlat de les nostres apostes i de la marató de Barcelona m'ha semblat un bon moment per entrar de nou per aquí. Si no li passa res, cosa que no vull (i ara!), l'aposta la té guanyada. Farà menys de 3:04:15 amb la punta de la p..., amb la gorra.
Ara bé, el Puma és tan competitiu i anirà tan ben entrenat que sortirà a donar-ho tot. I els murs de les maratons els van crear pels valents.

També seré un dels gracioses que farà la marató de Barcelona. Serà la meva 4a participació i farà 10 anys que vaig fer el meu debut maratonià.

De la Jean Bouin d'ahir prefereixo no comentar res. He tornat a la fase de poca motivació amb les distàncies curtes perquè no es pot demanar peres a l'om. No crec que faci Nassos. Em motiva 0 intentar baixar de 39', amb tot els respectes.

En fi, ens veiem al relleu de les 24h i espero que més aviat pel nostre fil.

Amunt i crits!

27 Nov 2017 15:51 #2447 per Barceruel (Associat/da)
Yeah!! Guissona i Fiber per aquí, apostes i reptes maratonians, en Josep58 segur que ja millor de les seves molesties, l'Squash a punt d'editar un llibre amb la recopilació de les seves cites Coelhianes i en Hansi a punt d'explicar-nos com de perra és la marató encara que tú la tractis com una deessa. M'encantaría llegir a molts més amics per aquí, pero veig que la flama segueix viva! :kiss: :kiss:

Jo vaig fent amb les meves molèsties. Les mateixes que un día no em deixen rodar a gust a 5:30 i un altre día em deixen fer un 38:18 a la Cursa DIFT (la del col.legi de fisios). Li faltaven uns 100 metres, pero el garmin diu que vaig anar a 3:52 de mitjana, que son 20" més ràpid del que pensava que podria fer. L'efecte dorsal i l'efecte "cursa petita on pots pillar chapa". Vaig quedar 6è general i 2on dels fisios.

Dimecres provaré a fer 30-35km i, si tot respón bé, cap a les 6 hores! Soc un putu aprenent de venussià... :silly: :silly:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

27 Nov 2017 22:52 #2448 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, endavant amb aquesta preparació :great: i enhorabona pel sub40' a la Jean Bouin, fer una cursa per sota d'aquest registre sempre motiva de cara a reptes propers i altres no llunyants.

Fiber, enhorabona per aquest canvi laboral que pel que expliqués et deixarà temps i et motiva a tornar a entrenar amb regularitat

Barceruel, enhorabona pel registre i per l'excel·lent classificació general i millor encara dins del teu àmbit professional. tant de bo aquestes molèsties que ara venen, ara van, un dia marxin i ja no tornin

Guissona ets car de veure al fil, però bentornat igualment. Ni que sigui aprofitant el que escrius al fil de la marató, ja ens explicaràs en aquest com va la teva preparació camí de Barcelona.

Hansi, estic plenament convençut que ahir, la sortida estreta i la pluja et van treure aquests 100 i ben pocs segons amb els que hauries entrat la meta amb el sub 3 fet. Vas fer una gran, gran marató ¡¡¡

Cada dia que passa vaig agafant confiança, dijous passat vaig tornar a fer sèries, en aquest cas de 500, algunes d'elles algun segon per sota de 4'km. sense l'aparició de cap mal i ahir gracies a la donació d'en Ferran vaig fer un rodatge amb dorsal de 10 kms. a 4'45"

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

30 Nov 2017 13:35 #2449 per Barceruel (Associat/da)
Bon dia gasoses!! Bones noticies doncs, Josep! :cheer: :cheer:

De les meves molesties, ahir va tocar regular/malament altre cop. Vaig fer una tirada de 25km a 5' per autotestejar-me de cara a fer o no les 6 hores, que aviat tanquen inscripcions. El ritme va sortir perfecte i les forces també, pero les molesties van començar sobre el km15 i avui em noto força la panxa-cadera-pubis esquerra. :S
Aixi que al final he decidit no fer les 6 hores i mirar de començar el Repte d'en Jaume Leiva el més recuperat posible. A les 24 hores tindré més opció per fer de voluntari i, si queden places, parlaré amb el coordinador del relleu gasosa per veure si cal omplir algun forat. :whistle: :whistle:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

30 Nov 2017 20:36 #2450 per Hansi (Associat/da)
El Josep58 deixa enrere la seva molèstia :cheer:, llàstima que el Barce no se la tregui de sobre :( . A veure si fas net pel pla de BCN!

Al Dani el veig molt posat per tornar a fer una marató, tant de bo que ara sí que sigui el seu retorn i en vagi fent moltes més :).

Pel que fa a mi, a Donosti va estar la cosa molt ajustada, com jo ja deia des de feia setmanes (el que passa és que no em volíeu creure). Contestant el comentari del Barce, la marató no va ser gens perra amb mi. Va ser una lluita noble. Abans de començar, les cartes estaven sobre la taula. Jo vaig jugar les meves el millor que vaig poder, no ho vaig fer gens malament, sinó al contrari, però no vaig guanyar, per un marge petit. Cap trampa ni putada per part d'ella, són els resultats en l'esport: poden agradar-nos molt o poc, però un cop es donen, no els canviarem.

01 Des 2017 22:57 #2451 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel, has fet bé de renunciar a les 6 hores, l'acumulació de kms. sembla que no és la millor opció per recuperar-se d'aquestes molèsties que ara venen ara marxen. Millor pensar en objectius més allunyats i donar temps a la millora.

Hansi, encertades paraules, vas donar tot el portaves i tenies i quan es així, no hi ha valoració negativa a fer. Acceptar com has fet aquest resultat tant ajustat i tant proper, diu molt d'haver-ho assimilat com esport que es.

Ahir dijous vaig anar a fer una sessió a les pistes de Cornellà, amb un 2x2x1000 amb 2' i 5' entre blocs. La millora en els ritmes esta demanant temps :dry: . Aquest diumenge estic inscrit a la cursa curta de Viladecans, tot fa pensar que seran 5 kms. amb baixa temperatura.

02 Des 2017 08:51 #2452 per Barceruel (Associat/da)
Hansi: Sé que no t’agrada que t’afalaguin, pero l’anàlisi que fas de la teva marató és de nivell Deu (Dios, no diez). No tothom (jo el primer) és capaç de relativitzar i valorar les coses en la seva mesura i de forma tant assenyada com ho has fet tú. L’enhorabona per la marató i per la valoració que en fas.

Vinga Josep! La questió és que ja no parles de molèsties. Els ritmes tornaran quan puguis tenir continuitat. El 5000 de demà serà una bona forma de cremar “carbonilla”.

A les 24h faré un relleu gasosa a ritme sabrosón. Ja m’ha passat en Dani el Doodle.

Adjunts:

03 Des 2017 11:49 #2453 per ecopac (Associat/da)
Josep, què tal el 5000 per Viladecans??

Que bé saber que corres amb 0 molèsties!!:great: :great:

I Barce, tu a millorar-se del tot, que quan no tens dolor veig que continues rodant fi...

Apa, salut!!

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

03 Des 2017 13:06 #2454 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

ecopac va escriure: Josep, què tal el 5000 per Viladecans??
Que bé saber que corres amb 0 molèsties!!:great: :great:
I Barce, tu a millorar-se del tot, que quan no tens dolor veig que continues rodant fi...
Apa, salut!!

Ecopac, el 5000 ha anat bé en la línia del que ara podem fer, cremant carbonilla com diu en Barceruel.

El més significatiu, el fred que feia i sort que el vent ens ha respectat bastant i no en feia massa, temps final 21'43".

03 Des 2017 21:15 #2455 per DaniTub (Associat/da)
Després de molt temps sense escriure i retornat als entrenos torno a connectar-me al fòrum.

Crec que la cosa ha anat força bé per Figueres, Viladecans i crec que algun GPT ha fet cursa del RACC.

Per la meva banda avui he tornat a fer una cursa de muntanya al costat de casa (avui tenia dos curses a menys d' un km).

05 Des 2017 11:21 #2456 per Barceruel (Associat/da)
Ecopac, GermàTub!!! :woohoo: :woohoo: Que bé llegir-vos per aquí. Ens veurem a les 24 hores? Jo ja estic inscrit a un relleu gepeteru. :cheer:

Bon rendiment Josep! I aixó que dius que els ritmes no surten. Un 5000 a 4:10 sortint de molèsties... Not bad! :great:

Jo ahir vaig començar el #RepteLeiva2018. Intentaré ser disciplinat. Ai, no. Que demà em salto ja el segon entreno i m'en vaig a fer un 5000 "a cuchillo" a Sant Andreu... :lol: :lol: Hi aneu algú?

05 Des 2017 11:42 #2457 per squash (Associat/da)
Hola

així m'agrada !!! Pervertint i trencant la planificació, Barceruel.

Per la bona salut mental s'ha de fer; oxigena les neurones i fa que s'encari la setmana amb més trempera.

"Ser rebel fa atractiva la vida", Paulo Coelho, 2009.

Fins ara.

Jordi

06 Des 2017 21:41 #2458 per Fiber (Associat/da)
Hola a tots

Doncs jo acabo de fer una locura de primer ordre i sense sapiguer si la faré o no, m'he apuntat al repte de la marató... Demà a tornar a entrenar a veure si ara si que començo a recuperar la forma tot i que crec que em costarà...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

07 Des 2017 09:57 #2459 per Dani (Associat/da)
Warce i Fyber. Dos persones super disciplinades al repte. Donareu saviesa i veterania al grup.... :P Aviam si coincidim a alguna tirada llarga....

Jo ja porto dos entrenaments per la Marató de Barcelona i no m'he lesionat ! OJU !

Després de córrer uns mesos amb pulsòmetre, l'aparco. Com no faré la marató amb ell, és una gilipollada fer-ho ara. Això SI és un comentari de categoria, JAJAJAJA.

Encara tenim forats al equip GPT. Si algú vol fer un relleu, PRIVAAAAAAAT !!!

07 Des 2017 09:57 #2460 per Dani (Associat/da)

GermàTub va escriure: Després de molt temps sense escriure i retornat als entrenos torno a connectar-me al fòrum.

Crec que la cosa ha anat força bé per Figueres, Viladecans i crec que algun GPT ha fet cursa del RACC.

Per la meva banda avui he tornat a fer una cursa de muntanya al costat de casa (avui tenia dos curses a menys d' un km).

Bon retorn NANU !!!! Però no mejodasmontaña??? xD

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats