Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

13 Jul 2017 08:41 #2341 per squash (Associat/da)
Hola

ha estat citar kinvara... i han aparegut els frikis. Bé. No citaré la dita de Déu-criats-ajuntats.

Les que vaig comprar són la versió 6 femenina i una mescla de taronja i roig rosadet, no tinc els codis Pantone, però segur que com a kinvanerus us podeu fer una idea.

Està clar que el concepte "pesada" d'en Barceruel és oposat al meu. Suposo que les Kinvara Tarahumara seria el teu model ideal, aquell on no hi hagués ni espai per escriure el model i versió. Les trobo lleugeres, flexibles i són suficients per mi. El dissenyador de Saucony responsable està al meu altar atlètic, ocupa un lloc preferencial encara que desconegui el seu nom.

I més que entrenar, em deshidrato.

Fins ara.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2017 12:12 #2342 per curat (Associat/da)

squash va escriure: Hola

ha estat citar kinvara... i han aparegut els frikis. Bé. No citaré la dita de Déu-criats-ajuntats.

Les que vaig comprar són la versió 6 femenina i una mescla de taronja i roig rosadet, no tinc els codis Pantone, però segur que com a kinvanerus us podeu fer una idea.

Està clar que el concepte "pesada" d'en Barceruel és oposat al meu. Suposo que les Kinvara Tarahumara seria el teu model ideal, aquell on no hi hagués ni espai per escriure el model i versió. Les trobo lleugeres, flexibles i són suficients per mi. El dissenyador de Saucony responsable està al meu altar atlètic, ocupa un lloc preferencial encara que desconegui el seu nom.

I més que entrenar, em deshidrato.

Fins ara.

Jordi

Guapes!!!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons
Adjunts:

14 Jul 2017 17:54 - 14 Jul 2017 17:56 #2343 per Hansi (Associat/da)
El Dani encara parat :( , el Josep58 que no para d'entrenar :great:, un ultrafondista com el Warze fent el vago :ohmy:, el curat i el Jorfer que ens visiten :kiss: , l'Squash deshidratat...

Jo vaig tornar a trotar diumenge passat, un cop fets 15 dies de descans de córrer. A agafar mica en mica el costum de fer kilòmetres, de moment amb molta calma i amb la perspectiva engrescadora de tornar a preparar una marató, Donosti, a partir de la segona meitat d'agost :woohoo:.

He flipat llegint que el Barce troba pesades les Kinvara, que per mi són lleugeres...i a l'instant he recordat el seu minimalisme militant i m'ha vingut un somriure als llavis. "Todo es según el color del cristal..." :)

Per cert, jo també sóc fan de les Kinvara, encara que només n'he tingut una versió, la 4, que encara utilitzo per deumils i mitges. En color taronja intens, m'encanten.

17 Jul 2017 23:40 #2344 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi bon retorn als entrenaments per fer base i pensar en la preparació d'aquesta marató de tardor a Donosti. :great:

Amb aquests quatre dies que faig a la setmana en els que acumulo ben pocs kms. entre finals d'agost i començament de setembre estaré uns 8-9 dies sense entrenar, això serà més que probablement el descans atlètic d'enguany.

Ahir Cursa del Poble Sec, 5 kms. amb un circuit a doble volta, no ben iguals, però al menys en la primera vaig poder fer una lectura del circuit, que té un parell de pujades no massa pronunciades, però cal tenir en compte si vols correr de manera regular, temps final 21'21". Calor i xafogor no van faltar, hora de la cursa 9,30 hores tampoc va ser molt favorable.

Ben organitzada per la gent de C.A. Running del mateix Poble Sec :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 Jul 2017 09:16 #2345 per Dani (Associat/da)
Bones gent !!

Fascitis time. Aprop de 3 mesos amb fascitis, quina murga !

Aquesta setmana començo el re-re-re retorn. Ara també haig de vigilar adductor que es vol despertat. Suposo que la forma de caminar malament no ajuda. Vamos, que tinc un altre convidat inesperat !

Calma i bona lletra. Sinò no pot ser Donosti, serà Barcelona.

Ara ens ha donat per fer caminades, oju !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

18 Jul 2017 10:02 #2346 per Jorfer (Associat/da)
Dani, ànims i a veure si pots fer una preparació en condicions i et deixen les lesions en pau.
Sort!!!

20 Jul 2017 10:34 #2347 per Dani (Associat/da)

Jorfer va escriure: Dani, ànims i a veure si pots fer una preparació en condicions i et deixen les lesions en pau.
Sort!!!

Aquí el putu pupes.

Una excursioneta de 4 horetes i un entrenament de 10' suficients per lesionar-me del adductor. Em deixa córrer, però després no puc ni caminar. Em falta una per la triada :P Suposo que tot bé de la fascitis, repenjar malament, etc.

Todo lo bueno se hace esperar, oiga !

Warce. Dimarts tindras feina doble !!

21 Jul 2017 10:12 #2348 per squash (Associat/da)
Hola

com està el pupes, Dani?

La fascitis és com l'amant. Va i torna.

Fins ara.

Jordi

22 Jul 2017 14:13 #2349 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Daniiii, ara també l'adductor :ohmy: paciència i molt ànims, paraules que segur que hauràs sentit sovint però al final segur que donaran el resultat positiu que tots esperem. Segur que la sessió amb el Barceruel posarà coses a lloc i tant de bo aquesta millora no es demori gaire.

Setmana de tres dies entrenament i avui la completarem amb els 10 kms. de la Cursa Sanitas Mediterrani Nit Run al Canal Olímpic amb la que donarem per acabada la temporada, tot i que el descans no el faré fins a finals d'agost - inicis de setembre

24 Jul 2017 11:03 #2350 per Dani (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones,

Daniiii, ara també l'adductor :ohmy: paciència i molt ànims, paraules que segur que hauràs sentit sovint però al final segur que donaran el resultat positiu que tots esperem. Segur que la sessió amb el Barceruel posarà coses a lloc i tant de bo aquesta millora no es demori gaire.

Setmana de tres dies entrenament i avui la completarem amb els 10 kms. de la Cursa Sanitas Mediterrani Nit Run al Canal Olímpic amb la que donarem per acabada la temporada, tot i que el descans no el faré fins a finals d'agost - inicis de setembre

Josep. Has fet una temporada molt regular després de la llarga lesió. Has posat la base per una tardor hivern un altre cop estant molt aprop dels 40'

Les accions de la fascitis van a la baixa, està millorant bastant.
Les accions del adductor està amb dents de serra, un dia a tope i un dia enfonsades. És un valor molt insegur que cap broker sap on anirà a petar.
El dia 13 Agost tinc la cursa de 10km Dublin, dia de venta d'accions, sigui al preu que sigui. Espero que no m'arruïni, però segur que millonari no em faré.

Au !

24 Jul 2017 12:04 #2351 per squash (Associat/da)
Hola

Dublin té la meitat de i que fascitis; és un bon auguri. I Guinness, també. Serà una teràpia cèltica.

Li queda ben bé un curt compte-enrere i la fascitis s'haurà esvaït.

Josep58, grans prestacions canalolímpiques amb uns condicionants atmosfèrics adversos.

Fins ara.

Jordi

24 Jul 2017 12:14 - 24 Jul 2017 12:15 #2352 per Dani (Associat/da)

squash va escriure: Hola

Dublin té la meitat de i que fascitis; és un bon auguri. I Guinness, també. Serà una teràpia cèltica.

Li queda ben bé un curt compte-enrere i la fascitis s'haurà esvaït.

Josep58, grans prestacions canalolímpiques amb uns condicionants atmosfèrics adversos.

Fins ara.

Jordi

M'has fet recordar....

Un día de fiesta puede ser:

Amable, Bonito, Caluroso,
Dulce, Explosivo, Fardón,
Gastronómico, horrible.

Un Día ideal…

¡Bien, bien bravo!
¡Bien, bien bravo!
Hasta la “i” hemos llegado,
¡Mucho cuidado, mucho cuidado!
Después será más complicado…

Segur que recordes el grup, és de la teva època

24 Jul 2017 16:54 #2353 per squash (Associat/da)
Hola

Dani, ni idea la cançó que cites. Fa pinta de ser ridícula, la clàssica lletra per adoctrinar la canalla cap a la nuerona buida.

Penja un audio teu per conèixer la tonada, si us plau.

Fins ara.

Jordi

24 Jul 2017 19:06 #2354 per Jorfer (Associat/da)
De qui és la cançó Dani?
M'has pillat.

25 Jul 2017 18:10 #2355 per Hansi (Associat/da)
:lol: :lol: :lol: La cançó em sembla que era de Parchís :lol: :lol: :lol:

El Dani està a pocs passos de la normalitat atlètica...visca!! :woohoo: :woohoo:

Josep58, jo també espero que la temporada que ve afianci la bona feina que has fet en l'actual, després de tant temps que vas patir sense poder córrer :kiss:.

Jo he hagut de parar uns dies per un problema en un bessó, espero que no sigui gran cosa, a veure si en una setmana o així ho arreglo :) .

25 Jul 2017 20:49 #2356 per Jorfer (Associat/da)
Vaja amb Parchís :P :P

Hansi que sigui poca cosa el tema del bessó.

26 Jul 2017 20:56 #2357 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, Squash, Hansi, estic força satisfet de la temporada, sobretot en aquesta segona part de la mateixa tot i la calor que aquest any de manera avançada ens va visitar, ara en les properes setmanes manteniment i cap al mes de setembre, a pensar en la propera.

Dilluns i dimarts entrenaments post cursa, el primer força suau i ahir després d'una bona pluja, posant-hi una mica més de ritme.

27 Jul 2017 18:30 #2358 per Hansi (Associat/da)
Bé, Josep, bé!

Demà crec que ja faré ca-co, el soli era el múscul que tenia tocat, però no és gran cosa.

28 Jul 2017 10:26 #2359 per Dani (Associat/da)
Ah Maria !

Després d'una sessió de tortura made in Warce. El tema adductor sembla solucionat ! Una cosa menys....

Ara ja porto dos dies fent 30 i 33 minuts amb dos parades de 1' per caminar. La fascitis va millorant tot i que a poc a poc. El més important es que després d'entrenar no torno el dolor agut d'abans.

Todo fusta que tinc els 10k de Dublin i la mitja de Sabadell que no em puc perdre. Objectiu fer les dues sense cap pretenció de temps. Com diuen els muntanyerus, sortir a disfrutar (i si pot ser que no em foti cap òstia) :woohoo:

28 Jul 2017 13:14 #2360 per squash (Associat/da)
Hola

els carrers de Dublin no entenen de fascitis, només d'epica jamesjoyceliana.

Estaràs a l'alçada. Esperit Michael Collins, invoca'l !!!

Fins ara.

Jordi

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats