Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

09 Jun 2017 18:16 #2301 per squash (Associat/da)
Hola

Dani, com controles en cursa la fascitis? En èlfic? Per què acostuma a ser molt anàrquica i poques vegades fa cas.

I no faré cap comentari del pitrall customitzat.

A l'igual que en Barceruel també doblaré; a la de St Joan Despí donaré dues voltes.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2017 19:03 #2302 per Hansi (Associat/da)
Diumenge vaig a Vacarisses a fer la mitja, amb la pobre preparació muntanyenca de fer 1h30' per muntanya dilluns passat i diumenge de l'anterior setmana. Des de la lesió al turmell la tardor passada, vaig menys segur en terrenys inestables, així que l'únic que pretenc és participar en la cursa sense fer-me mal :blush:, per gaudir de veure-us als que hi sigueu :kiss:.

Sq i Warze, si hagués sabut que anàveu a Sant Joan Despí, potser m'hi hauria apuntat fent doblet també el cap de setmana. Llàstima!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2017 20:49 #2303 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel això volia dir ¡¡¡:oops: que vagi bé SJD i Vacarisses

Hansi a gaudir de la cursa i sobretot a no fer-se mal

Germatub :great:

Dani endavant amb aquesta millora :great:

Ara tot just acabo d'arribar de fer un rodatge d'una mica més de mitja hora i unes rectes i ja es comença a respirar el cap de setmana calurós que ens farà

Setmana vinent dissabte hi ha el mil social, on espero coincidir amb molts de vosaltres

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jun 2017 12:38 #2304 per Dani (Associat/da)

squash va escriure: Hola

Dani, com controles en cursa la fascitis? En èlfic? Per què acostuma a ser molt anàrquica i poques vegades fa cas.

I no faré cap comentari del pitrall customitzat.

A l'igual que en Barceruel també doblaré; a la de St Joan Despí donaré dues voltes.



Fins ara.

Jordi


Jo parlo una mica de noldorin i res de sindarin. Que lo zepaz.

El control de la fascitis està clara. Si fa tant mal que no puc córrer, paro. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

El que noto que em va molt bé, es la puta-eliptica. Avorrida, però m'alleuja bastant. Si es fa una cursa amb eliptica, oju que tinc chances!!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jun 2017 22:06 #2305 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani si l'el·líptica et funciona no la deixis encara que sigui avorrida :great:

Diumenge a Pineda, com segur que pot explicar en Hansi de Vacarisses, va fer molta calor, aquest cop a diferencia de fa 15 dies a Delta Prat, ja vaig sortir amb el xip calor posat i des d'un bon inici i fins al final (només 10" a la segona part) ritme constant, molt bé de cames tota la cursa, amb les pulsacions altes, el que feia que no vingués de gust posar un ritme més lleuger, fen-t'ho així si que es pot aplicar de que va ser un bon entrenament amb dorsal.

Enguany van posar l'arribada a dins de l'estadi i l'organització va ser bona amb dos punts d'agua en el recorregut que es van agrair moltíssim. Per properes edicions sortir mitja hora abans segur que s'agrairia.

Ahir dilluns rodatge suau i unes rectes i avui descans, per demà continuar.

Finals de mes inscrit a la Cursa del Foc a Olesa, serà el primer cop. Amb el que he sentit avui de previsions, em sembla que també serà calurosa

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2017 10:13 #2306 per Dani (Associat/da)
Bones !

Ahir 8km pel litoral amb una calor important. El millor que vaig poder fer els 8km i que després no anava tant coix com normalment. Crec que la cosa va millor i en Warce li fotrà la puntilla a la fascitis.

Krhyz que plora més que parla , en Mario i en Chute fotent sèries de 1.000 a 3.2x Impresionant. En Hansi, que es casca una mitja de muntanya en 2h09 i sembla que hagi arribat fora de control.... també fotent unes sèries importants.

Qui no plora no mama :silly: :silly: :silly:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2017 17:23 #2307 per squash (Associat/da)
Hola

quan es cita el Litoral em ve al cap la fabada asturiana fumejant amb el seu xoriço, i la calorada em penetra, començant a suar.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2017 20:07 - 14 Jun 2017 20:08 #2308 per Hansi (Associat/da)
Sí que vam passar calor a Vacarisses, sí...Jo content de complir el propòsit de no fer-me mal, va ser un pas més per oblidar totalment els efectes de la lesió al turmell de la tardor passada. El que és cert, d'altra banda, és que se'm va notar molt que estic desentrenadíssim en muntanya. Tan sols un minut menys que l'any que la vaig córrer amb nàusees i problemes d'estómac, i set minuts més que fa dos anys, que no estava fent gaire muntanya...queda clar a quin nivell muntanyenc estic :sick:

Josep58, tu vas fer una cursa amb seny a Pineda, et felicito :great:. No sé si aniré a Olesa, vaig decidint sobre la marxa quines curses faré. Per aquelles dates, o hauré començat el descans atlètic anual o ho faré just després de la cursa. Ja ho decidiré.

A veure si el Dani s'acaba de treure del tot el coi de fascitis i el tenim a tope aviat :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2017 22:54 #2309 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, jo ahir vaig descansar, però avui entrenament pel passeig i déu n'hi do quina calorada, no sé si igual o més que ahir. Tant de bo ben aviat puguis explicar entrenaments sense mals :great:

Hansi tinc un company de feina també corredor que sempre diu, cadascú sap el que i com entrena, si com expliques has fet darrerament poca muntanya, a Vacarisses encara vas fer molt pel que portaves a les cames amb perfils als que no hi estaves entrenat. :great: Si finalment et decideixes a venir a Olesa, ja m'explicaràs que tal es el perfil que jo serà el primer cop que hi vaig.

Avui entrenament al passeig a quarts de vuit del vespre, 21' de rodatge suau i pràcticament 4 kms. de tornada a 4'15", bé de cames però amb les pulsacions una mica pujades, aquestes temperatures que estem tenint en son les responsables.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2017 10:13 #2310 per Dani (Associat/da)
Boooooooones !!!

Ahir res de cursa que vaig canviar per 8km "suaus" suant com un cabró. La fascitis em va molestar més que els últims dies, que hi farem. 8km ja són masses.

Dijous començo 3 sessions d'EPI per fer net i començar preparació de Donosti sense molèsties. Amb molèsties, per poc que siguin, no hi haurà marató.

Em podré treure el gafe de marató ? 7 preparacions seguides abortant la preparació o abandonant a mitja marató ja són suficientes. Si aquesta no surt bé, deixo les maratons definitivament fins que les vulgui córrer de passeig.

AU !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2017 10:19 #2311 per squash (Associat/da)
Hola

per l'EPI, la màxima d'en Bárcenas, "sigues fort !!!"

M'han dit que funciona, però has de saber gaudir del dolor.

Grava't, m'agradaria saber com renegues.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2017 11:44 #2312 per Dani (Associat/da)

squash va escriure: Hola

per l'EPI, la màxima d'en Bárcenas, "sigues fort !!!"

M'han dit que funciona, però has de saber gaudir del dolor.

Grava't, m'agradaria saber com renegues.



Fins ara.

Jordi


Com client d'en Warce, ja sé que és el dolor. Ganxos, puncions seques, massatges trituradors... l'EPI em fa riure xDDDDDD

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2017 18:33 #2313 per squash (Associat/da)
Hola

ja explicaràs Dani, però em sembla que l'EPI ratlla la tortura plantar.

Hi ha dies que cal deixar de ser corredor i convertir-se en víctimes de les tècniques ancestrals quiropràctiques. Aquests dies t'agradaria ser xaman i poder tenir a mà l'ahuyasca i els seus efectes.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2017 22:56 #2314 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani espero que aquestes EPI donin el resultat esperat, tot i el patiment que s'hagi de soportar.

També però dir-te que el teu cos a la que ensuma marató, s'hi revela de manera manifesta, segur però ho aconseguiràs :great:

Darrers dies d'entrenaments amb més calor de la que m'agradaria haver de soportar

Dissabte passat al 1000 social vaig poder saludar a en Chute, que va acabar molt content del seu 1000, esta fet un autèntic crack, com li vaig dir esta "finot"poca representació GPT Friends, darrerament estem molt dispersos aquí i allà, Maquinista, 3x3 basquet, Quebrantahuesos, ...

Diumenge i ahir dilluns rodatges suaus i avui dimarts series de 200 fent un 5x3x200 amb 1' i 3' de recuperació. Fetes en companyia entre 42" la primera per agafar-li el pols i la resta en progressió entre 41" i 38" (3'25" - 3'10").

Demà descans i dijous tornarem amb 6x600

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2017 00:18 #2315 per Barceruel (Associat/da)
Dani: No és per acollonir-te, pero la darrera sessió d'EPI pel meu Aquiles, vaig aturar-la abans d'acabar. Soc bastant tovet perque em punxin, ho reconec (punxant, ja soc més dur :evil: ). També t'haig de dir que sempre m'ha funcionat molt bé, i que el Jordi és un putu crack. :great:

Squash: M'has deixat intrigat amb lo del Ahuyasca. Diguem ignorant, pero em sona a jugador de basket lituà. :silly: Em pots fer 5 cèntims?

Dissabte al 1000 bon rendiment d'en Chute i en Josep. I meu també :P . Fer 3:15 venint de les kilometrades que vinc va ser tota una sorpresa. I el reprís final per quedar 3er de la meva serie, més encara.

M'ha tocat el sorteig de la Matagalls, aixi que aquest estiu tocarà continuar fent molts kms...

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2017 11:31 #2316 per squash (Associat/da)
Hola

Barceruel, planta que usen els xamans de l'Amazònia en les seves cerimònies pels seus viatges... ignoro si amb els col·legues monten patxangues entre lianes estant flipats; el que és segur que un perezoso no puja la bola.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2017 11:46 - 21 Jun 2017 11:48 #2317 per Dani (Associat/da)
Gràcies SQ i Warce, ja vaig super més tranquil a que em punxin !!!

A part de córrer i tal, és una puta llauna tenir molèsties a tot hora, tot el dia. Algun moment molt, algun moment poc, però ja tinc ganes que acabi. Si això implica tortura xina unes hores, benvinguda sigui.

No parlaré malament d'algun company correcat que són mega tous amb un simple massatge. B) B) B)

Tinc una el.líptica a casa, el típic aparell que compra la parella per fer-la servir i que està nova.... En definitiva, que per passar el temps, m'he instal.lat un "atril" última teconologia per poder llegir mentres no vaig enlloc. M'ha salvat la vida i puc fer 30' fàcil. He comprat una col.lecció de 11 llibres de novela de Roma.... Preveient que pot anar per llarg ! Yeah.

Per cert, a prendre pel cul les onades de calor, au

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2017 21:32 #2318 per krlos (Associat/da)
Faig un respondre a l'Squash per que no se fer-ho d'una altra manera. Com cullons s'escriu un missatge nou al fil? Ho sento però no entenc aquest nou fórum.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2017 09:40 #2319 per Dani (Associat/da)

krlos va escriure: Faig un respondre a l'Squash per que no se fer-ho d'una altra manera. Com cullons s'escriu un missatge nou al fil? Ho sento però no entenc aquest nou fórum.


Si investiguessis dos minuts... jeje

La EPI no fa mal ! Sou uns fluixos de collons. Només al posar l'agulla i la primera corrent al punt zero.

Tinc bones sensacions. Oju amb Donosti que pot ser que ho reventi tot !!! Bé.... puc reventar al km32 un classic, !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2017 10:07 #2320 per squash (Associat/da)

Dani va escriure: [
La EPI no fa mal ! Sou uns fluixos de collons. Només al posar l'agulla i la primera corrent al punt zero.


No t'ha fet mal perquè anaves ben informat i condicionat en positiu. Mai ens ho reconeixeràs... vols ser el mascle alfa, oposites.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.