Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

03 Set 2017 22:37 - 03 Set 2017 22:38 #2381 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Porto un munt sense entrar a la web :(

Dani, me'n alegro que tant als 10 k Dublín com avui a la mitja Sabadell hagis pogut còrrer. Espero que les sensacions post mitja siguin bones. :great:

Ecopac, no dubto de la teva qualitat però per no patir, s'ha d'entrenar regularment :lol:

Fiber, segur que a la que tornis als entrenaments, la forma millora segur :great:

Hansi endavant amb aquesta preparació objectiu Donosti :great:, Bona curses a Ripollet i a la mitja de Sabadell :great:

Squash, no deixis d'escriure al fil, si no ho fas et trobo a faltar

Finalment vaig posar sabatilles, pantaló i samarreta GPT a la maleta en el viatge que hem fet i he pogut fer tres entrenaments força especials a terres americanes :great:

Enguany han estat unes vacances diferents per forces motius, em vull quedar només amb els bons

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2017 06:04 #2382 per Fiber (Associat/da)

Dani va escriure:

Fiber va escriure: Hola a tothom tornant de vacances, en un estat lamentable de forma no, lo següent...

Això vol dir que t'has cuidat, eh ?? xDDD
QUI M'HA ROBAT 20" PER KILOMETREEEEE.

Ufff, una barbaritat...

20'' ???? Aixo no es res !!!!!

Vaig veure pel twitter del Krlos que us vau juntar uns quants suposo que a Sabadell per lo que estic llegint, espero que fos be i que no fes masa caloreta....

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

04 Set 2017 08:58 #2383 per Dani (Associat/da)

Fiber va escriure:

Dani va escriure:

Fiber va escriure: Hola a tothom tornant de vacances, en un estat lamentable de forma no, lo següent...

Això vol dir que t'has cuidat, eh ?? xDDD
QUI M'HA ROBAT 20" PER KILOMETREEEEE.

Ufff, una barbaritat...

20'' ???? Aixo no es res !!!!!

Vaig veure pel twitter del Krlos que us vau juntar uns quants suposo que a Sabadell per lo que estic llegint, espero que fos be i que no fes masa caloreta....

Mooolt bona temperatura per ser la mitja de Sabadell. Com es nota ! I sí, vam fer un duo tota la cursa. Les primeres tres voltes erem un trio amb en Hansi i amb els amics de sin-camiseta! Un petit progressiu per acabar en 1h36, nostaaamaaaal.

Potser he recuperat un parell o tres segons, xDDD

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

05 Set 2017 17:53 #2384 per Hansi (Associat/da)
Diumenge passat a la mitja de Sabadell, uns 10 km corrent amb el Krlinhos i el Dani :woohoo: :kiss: :woohoo: :kiss: :woohoo: :kiss:... que en feia, de temps, que no corria una cursa amb el Krlos! I amb el Dani no en feia tant, però ja en tenia ganes, després dels mesos que ho ha passat malament amb la p*** fascitis. Els amics camiseta? van contribuir al caliu :woohoo: .

Ja hem entrat en la setmana 3 de 14 donostiarra. Les meves cames grinyolen en tants llocs que espero que serà que han d'assimilar tant els entrenaments (que encara no he fet res de l'altre món) com una sessió de fisio per posar a punt musculatura.

Josep58, pocs GPT&F podeu dir que heu corregut a USA i ben equipats...jo no, l'únic cop que hi vaig estar encara no era correcat, ni tan sols havia fet encara cap cursa.

05 Set 2017 18:04 #2385 per squash (Associat/da)
Hola

Sabadell, segona etapa en forma de cursa cap a la millora.

Si més no els 14km correguts van ser prou satisfactoris.

Vaig veure alguns de vosaltres, altres us vaig evitar i alguns us vaig imaginar... massa rosat pel meus ulls, risc de desprendiment de retina.

Continuem sumat.

Fins ara.

Jordi

05 Set 2017 21:04 #2386 per cachirulo (Associat/da)
Dani ya que usaste pulsometro para no pasarte tienes datos para calmar mi frikismo?
En mi caso el pulso medio fue 141(85%) y el max 148(89%). Iba pendiente de no sobrepasar mucho rato las 145 pulsaciones en su parte más dura.
Por periodo de tiempo estuve:
120-134: 3'09"
135-144: 1h15'19"
Más de 145: 8'36"
En teoría era ir sobre pulso de maratón. Que conclusiones sacas de tu pulso?

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

06 Set 2017 20:40 #2387 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dani, Hansi, Squash bons relats de les vostres respectives curses a Sabadell, més quan s'han deixat enrere lesions, formem part de preparacions de més volada o s'acaben els kms. previstos de forma prou satisfactòria. Una prova ben coneguda del calendari que encara no he arribar a fer cap cop.

Hansi va escriure: Josep58, pocs GPT&F podeu dir que heu corregut a USA i ben equipats...jo no, l'únic cop que hi vaig estar encara no era correcat, ni tan sols havia fet encara cap cursa.

Enguany farà 26 anys que vaig ser-hi per primer cop, tampoc era corredor i tot just el matí en què es celebrava la marató marxava de la ciutat.

Diumenge per agafar una mica el pols a la temporada 2017-2018, inscrit a la Cursa de La Diada de Mataró, farem cames perquè la primera part té un parell de km. amb força desnivell

07 Set 2017 10:01 #2388 per Dani (Associat/da)

cachirulo va escriure: Dani ya que usaste pulsometro para no pasarte tienes datos para calmar mi frikismo?
En mi caso el pulso medio fue 141(85%) y el max 148(89%). Iba pendiente de no sobrepasar mucho rato las 145 pulsaciones en su parte más dura.
Por periodo de tiempo estuve:
120-134: 3'09"
135-144: 1h15'19"
Más de 145: 8'36"
En teoría era ir sobre pulso de maratón. Que conclusiones sacas de tu pulso?

Cursiosament mi pulso medio de la media fue de 157 (84%) y máximo 170 (91%) pero hicimos un progresivo no c.c. como la que hiciste tu.

Nunca he corrido una maratón con pulsómetro, por lo que será una cosa nueva para mi. Pero a bote pronto creo que tendría que estar por debajo de 155. O sea, que me queda un largo camino si quiero volver a bajar de tres horas o aproximarme.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

08 Set 2017 10:38 - 08 Set 2017 10:39 #2389 per Hansi (Associat/da)
M'encanta el frikisme pulsomètric del gran Cachi :lol: .

Josep58, ara hi ha una pila de curses de 10 km, i m'agradaria coincidir amb tu, però no m'hi apunto perquè no m'encaixen amb les kilometrades previstes per preparar marató. L'única serà la Mercè, que la tinc planificada com a setmana de baixada de km i "test" de 10 km.

Puma, tu ves fent per aquest camí, i sobretot, que no et tornis a lesionar :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: . Ja arribaran els ritmes que vols per marató.

Segueixo amb una pesantor inhabitual i múltiples molèsties a les cames, que no van a més, però impedeixen gaudir de córrer i agafar ritmes bons. Paciència. Almenys, vaig complint amb el kilometratge.

08 Set 2017 13:22 #2390 per squash (Associat/da)

Hansi va escriure:
Segueixo amb una pesantor inhabitual...

Et manca espiritualitat, es veu claríssim. Per la pesantor, Deu redentor. Creu-me. Posa't en mans d'en Messi, excita't i endavant.

Fins ara.

Jordi

09 Set 2017 17:38 #2391 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi va escriure: M'encanta el frikisme pulsomètric del gran Cachi :lol: .

Josep58, ara hi ha una pila de curses de 10 km, i m'agradaria coincidir amb tu, però no m'hi apunto perquè no m'encaixen amb les kilometrades previstes per preparar marató. L'única serà la Mercè, que la tinc planificada com a setmana de baixada de km i "test" de 10 km.

Puma, tu ves fent per aquest camí, i sobretot, que no et tornis a lesionar :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: . Ja arribaran els ritmes que vols per marató.

Segueixo amb una pesantor inhabitual i múltiples molèsties a les cames, que no van a més, però impedeixen gaudir de córrer i agafar ritmes bons. Paciència. Almenys, vaig complint amb el kilometratge.

Hansi, cert que el calendari està ben farcit de curses, a veure si l'àmbit laboral m'ho permet que tenim uns temps laborals força distrets.
Estic inscrit a La Mercè, si res ho espatlla coincidirem ¡¡¡ :great: : Espero que l'assimilació dels entrenaments avanci més positivament i es sensacions corporals siguin més bones.

Dani, a seguir fet camí i res de lesions que ja has passat massa temps amb elles.

Dijous vaig fer entrenament a pistes 10x400 amb 400 de recuperació (20 voltes a la pista ¡¡¡) i vaig acabar molt cansat. Espero que amb aquests dos dies de descans demà a Mataró les cames estiguin recuperades

12 Set 2017 18:13 #2392 per Hansi (Associat/da)
Que bé, Josep58, ens veurem a la Mercè! :great: :) Com et va anar per Mataró?

Jo segueixo entrenant, però encara tinc aquella mena de llast que no em deixa gaudir. Paciència i més paciència... :unsure:

16 Set 2017 21:25 - 16 Set 2017 21:26 #2393 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi va escriure: Que bé, Josep58, ens veurem a la Mercè! :great: :) Com et va anar per Mataró?
Jo segueixo entrenant, però encara tinc aquella mena de llast que no em deixa gaudir. Paciència i més paciència... :unsure:

Hansi, amb força retràs et dono resposta, Mataró va anar bé tenint present que haver deixat de fer entrenaments de qualitat, tot i alguns rodatges, passa la seva factura, però l'objectiu d'estar per sota dels 45' el vaig poder complir, arribant en 44'39".

Tant de bo aviat puguis començar a gaudir en les entrenaments :great:

Aquesta setmana dilluns i dimarts entrenaments amb poca cosa a comentar, passeig marítim i Montjuïc respectivament i dijous vaig anar a pistes a fer un 1x3x1000 + 1x2x1000, les primeres sèries al ritme que tingui al cap portar a la Cursa de 10 K i les segones una mica més ràpides.

A veure on estem a La Mercè, tot sigui poder baixar el temps de Mataró ja en donaré per satisfet.

17 Set 2017 07:06 #2394 per Fiber (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones ¡¡¡
A veure on estem a La Mercè, tot sigui poder baixar el temps de Mataró ja en donaré per satisfet.

Oh, ens veurem en una estona llavors encara que em sembla a mi que amb el Lamentable Estat de Forma d'un servidor només al calaix de sortida i potser ni aixo...

A veure si amb tanta gent ens podem veure o si arrivo be a la foto.

17 Set 2017 13:36 #2395 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Deia ahir que baixant el temps fet setmana passada a Mataró en donaria per satisfet però tot i rebaixar-lo uns pocs segons, amb la bona temperatura que feia aquest matí, no estic content amb el 44'30" que ha sortit a La Mercè, sigui perquè faig entrenaments amb poca distancia (el 10 kms. d'avui són més del que faig) o altra circumstància, que he acabar una mica decebut :(

Pensarem en positiu, per quan es doni la propera

Per fer molt de temps que no ho havia pogut fet, m'ha fet il·lusió poder saludar-vos a molts de vosaltres, però en alguns de vosaltres m'ha quedat pendent ¡¡¡

Krhyz, Chute, Hansi, Dani, Meep, Rubens, Ecopac, Fiber , enhorabona per les vostres curses :great: sé que molts heu acabat satisfets :great: , amb l'excepció habitual que ja sabeu :lol:

18 Set 2017 19:33 #2396 per Fiber (Associat/da)

Josep58 va escriure: Bones,
no estic content amb el 44'30" que ha sortit a La Mercè,

Krhyz, Chute, Hansi, Dani, Meep, Rubens, Ecopac, Fiber , enhorabona per les vostres curses :great: sé que molts heu acabat satisfets :great: , amb l'excepció habitual que ja sabeu :lol:

44'30'' i anabes amb aquella cara ?!?!?!?!? $%·$!"··!"·"!$%·"·"!"! i jo quina cara tinc que fer llavors que no he pogut ni mantenir un ritme de 5'00'' ?

M'ha encantat trobar-vos a molts tot i que faltaba algún que m'hagues agradat veure... Atleticament muy gasoser i molt gasoser perdent dos minuts en el segón 5.000 i acabant amb 52'20 i escaig... Tinc que tornar a entrenar que aixó no pot ser.

18 Set 2017 22:33 #2397 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Tens raó Fiber hauria d'estar més satisfet del resultat però ahir no vaig saber valorar-ho, més quan la Cursa en va donar l'oportunitat de poder saludar i compartir una bona jornada atlètica. :great:

M'agrada llegir això d'entrenar una mica més i així després poder-ne recollir millors registres i fer menys gasosa :great: Ara que que la calor sembla que ens ha marxat ben aviat convida a fer-ho, endavant ¡¡¡

19 Set 2017 09:21 #2398 per squash (Associat/da)
Hola

només hi ha dos motors per espavilar-nos, la instaisfacció i l'avorriment.

En Josep58 opta per la insatisfacció com acte nihilista, tot molt nietzscherià. I llavors encara diuen que córrer és de covards. Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..., incults.

Fins ara.

Jordi

07 Oct 2017 21:29 #2399 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Més de 2 setmanes sense entrar al fil i amb certa tristor m'adono d'aquesta inactivitat que em provoca nostalgia i tristor, tot acceptant que les coses canvien.

Res o poca cosa es pot fer, sigui per les xarxes socials o altres circumstàncies el fil està ben ferit de mort :( :( :( :( :(

Bé he entrat al fil per llegir-vos :ohmy: i per explicar que avui he fet per primer cop la Cursa solidària de Sant Just Desvern, amb circuit de 5 kms. amb desnivells amunt i avall. Del resultat n'estic satisfet després de 15 dies amb pocs entrenaments i pràcticament cap de qualitat per qüestions laborals actuals

Salut i kms.

08 Oct 2017 20:47 #2400 per Hansi (Associat/da)
Josep58, jo tenia pendent fa dies entrar a escriure :unsure: i ara ho faig. No em resigno a abandonar el costum, i segur que hi ha amics que ens llegeixen :) . De fet, no és només el nostre fil, trobo que ha baixat molt la participació en general al fòrum, malgrat la nova web, que és força xula.

Els meus entrenaments estan anant bé, a excepció de la darrera setmana de setembre, que vaig agafar un refredat molt fort i vaig haver de parar uns quants dies. Muscularment he millorat de forma, i traient-me les diverses molèsties que grinyolaven a la tornada de la inactivitat de l'estiu. He acumulat km, i ara estic pendent de no deixar avançar una molèstia a un adductor que prové, segur, del cansament acumulat. Tractament de fisio i prudència, a veure si no va a més.

En tot cas, en clau de marató (Donosti), ara mateix no estic per fer marca personal, però encara tinc set setmanes de preparació i si no tinc entrebancs, crec que hi puc arribar amb opcions (no sobrat, en absolut, com hi hauria arribat el novembre passat, si no m'hagués lesionat el turmell).

Pel que fa a curses, estic participant en molt poques, porto un parell d'anys que he passat de les 30-35 anuals a les 20 i poques. Simplement, només em ve de gust anar a algunes, i sobretot si els amics em convencen :). Diumenge que ve faré Correbarri, en principi, però no amb la idea de fer un 10000 a tope, perquè entrenaré tota la setmana carregant km, inclús dissabte, el dia abans. La meva intenció és anar a veure amics i companys/es i fer un entreno potent si puc, o suau si ho veig més convenient.

Les següents setmanes, és probable que em veieu a Mediterrani, Sants i El Prat, però no estic apuntat a cap d'elles encara.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats