Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

13 febrer 2018 15:46 #2501 per guissona (Visitant)
El graciosisme popular està en negociacions amb les dues estrelles de la mitja de Barcelona perque puguin disposar de llebre personal a la marató de Barcelona. No es pot deixar de la mà de déu a, com diria el Camiseta?, dues velles glòries ara que estan en el seu millor moment de forma.

La cosa està molt ben encaminada i només falta tancar alguns serrells degut a que hi ha apostes creuades pel mig entre la majoria dels implicats.

Però sembla que tot arribarà a bon port.

El que està clar que, amb ajuda o sense, ambdós batran la seva marca en marató.

I un altre que la batrà, el més gran, no vol ni necessita llebre, però si fos el cas que es repensés a cal graciosa no li podem oferir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2018 17:22 #2502 per meep (Associat/da)
:lol: :lol: :lol:
Aquest fil està ple de kbrons!!
Només falten les visites aragoneses graciosetes :evil: :P :kiss:

15 febrer 2018 11:20 #2503 per Dani (Associat/da)
Bon dia Galis !!

Marca personal molt inesperada. Pensava que tindria com un 25% de possibilitats de fer-ho i com a molt, per moooolt poc. La veritat es que vaig anar molt bé tota l'estona i he patit molt més en altres mitges. Lo Mario és un mega talismà. Llebrejada que em fot, marcote al canto !!

Ara ja encarat a la marató. Amb les molèsties típiques de final de preparació. Tocarem fusta. Tot i que amb la marca a la mitja, ja ha valgut la pena totes les setmanes d'entrenament constant. Amb dies de MERDA, putu hivern fastigós, així es mori.

Com deien per aquí, amb 45 anys es poden seguir fent marques. Tot es qüestió de constància, una mica de sort el dia D i bons amics !

Decidit de sortir a Barcelona a un ritme de 4.12. I que el sol surti per Antequera!

AU !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

17 febrer 2018 13:13 #2504 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Camí de la marató esteu en un gran estat de forma que tindrà continuïtat en properes curses i que us portarà a fer una gran marató d'aquí tres setmanes, espero ser-hi com a animador i poder-vos a peu de carrer felicitar :great:

Aquest hivern no m'està sent massa favorable i això que agraeix per correr fer-ho amb temperatura freda que no pas la calor. Passada la grip, un petit entrebanc a afegir, dissabte passat l'aire fred que teniem, va fer que després d'haver sortir a rodar, el mal de coll fes acte de presència, per precaució m'ha portat a fer un nous dies de descans. Semblo el pupes :(

Ja molt millor, avui m'he atrevit a sortir novament a rodar i toco fusta, cap contratemps a explicar. :)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 febrer 2018 19:57 #2505 per DaniTub (Associat/da)
Avui bones prestacions gepeteras a la maratest. Meep, Barce i en especial  el gran Puma de Sants que al km  28 perfecte.
Servidor 15 km en 1:13 en un recorregut planíssim, per a la vegada molt dur pel lo puto vent i les rectes interminables.

19 febrer 2018 09:42 #2506 per meep (Associat/da)

GermàTub va escriure: Avui bones prestacions gepeteras a la maratest. Meep, Barce i en especial  el gran Puma de Sants que al km  28 perfecte.
Servidor 15 km en 1:13 en un recorregut planíssim, per a la vegada molt dur pel lo puto vent i les rectes interminables.

Gran Tub!!
Ja era hora de veure't sovint corrent!
Adjunts:

19 febrer 2018 20:21 #2507 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

GermàTub va escriure: Avui bones prestacions gepeteras a la maratest. Meep, Barce i en especial  el gran Puma de Sants que al km  28 perfecte.

Germatub encara que les cames avui es puguin queixar una mica després d'haver fet 15 kms. , me'n alegro que tornis a còrrer de manera regular, tot es posar-hi :great:

22 febrer 2018 10:29 - 22 febrer 2018 10:30 #2508 per Dani (Associat/da)
Booooones !

La recta final de cara a la marató !!

Passats els dos "test" ; Mitja de Barcelona 1h23.22 i 30km Maratest, a 4.22 i en progressió, ja es pot dir que estem preparats i amb un ritme pensat 4.12 que em portaria a fer 2h57 en un dia ideal. Em posaré a la línea de sortida amb el pensament de la feina de preparació feta, en bona forma i amb confiança. Aviso que segurament aniré ruixat de Reflex, se siente !

La veritat es que aquest final s'està fent mooolt llarg. No m'agrada sortir cagat de fred dia si i dia no, amb el putu vent que no ens abandona.... A mi doneu-me el mes de Maig - Juny, que tot i saber que no és possible fer tant bones marques, es disfruta un 1.000 % més.

De totes formes no fotem cagarel.la i el dia de la Marató surti un dia de 20-22 graus ! No passa res per tenir un dia de fred més, eh ? :cheer: :cheer: :cheer:

Després de la marató a preparar algún bon 10.000 aprofitant que el riu passa per Pisuerga !

AU

22 febrer 2018 11:08 #2509 per squash (Associat/da)
Hola

perdonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... en Dani, reclamant un dia més de fred??????????????????

Renegant de la calor per aconseguir la marca... lamentable !!!

Ja saps que la deessa Terra es cobra en forma de meteorologia cabrona els renecs en forma de greuges.

Tan de bo no passi de 14º (Johan homenatge) el dia 11 !!!

Fins ara.

Jordi

22 febrer 2018 11:34 #2510 per guissona (Visitant)

Dani va escriure:
Després de la marató a preparar algún bon 10.000 aprofitant que el riu passa per Pisuerga !

Aprofitant que el Pisuerga passa per Valladolid.

Sempre m'ha agradat la teva interpretació lliure de les dites. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Una altra cosa, si t'has de ruixar de Réflex també ruixa't de colònia perquè els acompanyants tinguem per triar a quina de les dues fragàncies olorem.

22 febrer 2018 12:05 #2511 per squash (Associat/da)
Dani bifragance

22 febrer 2018 12:11 #2512 per Dani (Associat/da)

guissona va escriure:

Dani va escriure:

Aprofitant que el Pisuerga passa per Valladolid.

Sempre m'ha agradat la teva interpretació lliure de les dites. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Una altra cosa, si t'has de ruixar de Réflex també ruixa't de colònia perquè els acompanyants tinguem per triar a quina de les dues fragàncies olorem.

El riu passa per ell mateix.

:silly: :silly: :silly: :silly:

Per cert, la gent que foteu 100km em sembleu extraterrestres !!

22 febrer 2018 16:06 #2513 per meep (Associat/da)
Jo em pujaré al carro del Dani, d'intentar fer Marca de 10km, post Marató, aprofitant que el Llobregat passa per Valladolid.

...I que duri el fred fins el 12 de març, però sense vent.
Em conformo amb un dia com el de la Mitja de Bcn :P

22 febrer 2018 20:23 - 26 febrer 2018 18:14 #2514 per Hansi (Associat/da)
La flaire que domina aquí és la dels marcotes que faran aquests paios... :woohoo: :woohoo:. Ruixa't bé de Reflex, Dani, que quan acabis la marató en 2h57' ja et fotrem de cap al Pisuerga a rentar-te :lol: :lol:.

Josep58, espero que ja hagis fet net del coi de grip, força, company!

Tubarro, mola molt veure't fent curseeees!

Estic lesionat des de fa una setmana, una contractura al soli que espero que li falti poc per curar-se, però inclús anant bé, encara estaré uns dies fent ca-co suaus, així que hauré perdut bastants entrenaments. Paciència.

23 febrer 2018 22:01 #2515 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, tant de bo continuï aquests hivern fred i el dia 11 de març la temperatura no s'enfili. Has fet una preparació impecable, només dues setmanes i ho podrà celebrar i després a fer 10000 a tota castanya :great:

Hansi no estava al cas d'aquest contratemps al soli :(, et coneixes el que cal aplicar - paciència - i no donar-li masses voltes.

El mal de coll ja ha passat i ja vaig entrenant regularment, ahir després de 4 setmanes, sessió a pistes fent un 4x1200 a ritmes força discrets, però en vaig trobar bé :)

25 febrer 2018 13:48 #2516 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Dues setmanes i arriba la marató, amb la idea de fer seguiment com altres anys: sortida / Plaça Espanya - Gran Via - Meridiana - Glories i Paral·lel.

Als maratonians que cap contratemps espatlli la preparació feta. :great:

Segueixo afegint dies d'activitat, ahir un rodatge suau i avui 12 kms. progressius, bona temperatura al passeig marítim i bones sensacions finals.

Seguim ¡¡¡, salut i kms. :)

26 febrer 2018 18:18 #2517 per Hansi (Associat/da)
Per la marató de Barcelona, els desitjo als corredors una temperatura fresqueta...però potser no cal tan fresqueta com avui, no? :lol:

Per la meva part, segueixo en fase de caminar-córrer, a veure si ja em queda poc i passo a córrer tota l'estona. M'agradaria ajudar acompanyant algun galifardeu gasosero durant uns quants km de la marató de BCN, però per això he de poder anar una bona estona per sota de 4'30"/km...:whistle:

Josep58, ja estàs tornant al bon ritme d'entrenaments! :cheer:

26 febrer 2018 19:19 #2518 per squash (Associat/da)
Hola

Hansi, tindràs temps de sobra per recuperar-te... sobretot perquè és per un altre fus horari.

Parlarem del temps la setmana vinent. Ara toca somiar i no refredar-se.

Fins ara.

Jordi

28 febrer 2018 20:21 - 28 febrer 2018 20:22 #2519 per Hansi (Associat/da)
Vaig fent el procés de curar la lesió al soli, però encara m'esperen uns dies més de paciència, amb caminar-córrer pocs minuts. Mentrestant, com diu l'Squash, em dedicaré a somiar en les vostres i les meves maratons :) .

28 febrer 2018 21:08 #2520 per Jorfer (Associat/da)
Ànims Hansi que ja queda menys pel retorn. :great: :great: :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats