Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

11 Mar 2018 13:33 #2541 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Meep per aquesta gran marca! :woohoo: Espectacular! :great:
Me'n alegro molt de que hagi sortit (o casi) la marca que has entrenat

Rugbyman, enhorabona a tu també per aquestes 3h20 :great:

I què ha pasat amb el Dani? Per temps al pas de la mitja... potser no li acabava de sortir el ritme i ha decidit no patir?

Com és la marató de vegades...

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:05 #2542 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Avui sisena edició consecutiva de seguidor-animador a la marató amb la bona companyia de la Marte, Rubens, Ferran, Oliveras, en un dia amb condicions pot ser no tant dolentes com deien, tot i que no eren ni molt menys com les que van permetre als nostres protagonistes volar a la mitja de Barcelona

La SENYORA marató ens ha donat una mica de tot, MMP del Meep i el RugbyMan, :great: una cursa molt lluitada per El més Gran savi com el que més, que ha vist que no era el dia per tornar a fer la seva millor marató :great: , i una mala jugada pel Dani que havent-fet una preparació de 10, avui li ha esgarrat el dia en forma de lesió i no li ha deixat fer la cursa esperada, ànims Puma :great: , ja ho has dit, això no quedarà així.

Inestimables col·laboracions d'en Guissona, Oliveras i el Fiki per fer-ho possible. :great:

I per compartir sessions a les pistes, faig referència al Jaume86, quina concentració la seva d'inici a fi :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Mar 2018 11:39 - 15 Mar 2018 14:17 #2543 per RugbyMan (Associat/da)
Collons, jo que vaig entrar de becari/voyeaur a aquest fil per tafanejar I ja m'inclouen als comentaris. A veure si em creuré que m'heu adoptat I fins I tot escric amb regularitat........I llavors os empenedireu ;-)

Abans de res mersi al Squash pels consells......vaig possar gayumbus fins I tot el dia de la cursa. Ara només queda aprendre quina part va cap endavant i quina cap en darrera. Crec que a la Marató els portava al revés per que molestaven i no vegis com vaig tinder que apretar per arrivar a meta i possar-ho's bé

Menció especial a en Josep58...vaig perdre la compte de les vegades que el varem veure durant el recorregut peró aixó que et cridin pel teu nom i no per insultar-te'n recomforta molt ;-)

A la resta, doncs moltes felicitats a en Meep pel marcote i a en Dani també. Ara ja puc dir que el vaig reventar a una cursa i el vaig forçar a retirar-se'n per no aguantar la pressió de sapiguer que venia com una moto per darrere a per ell. Ara en serio Dani, amunt i a per la propera. Com a data anecdótica he de dir que sempre que he fet marca a alguna cursa, en Dani era allà així q es el meu talisman i et necesito a tope ben d'hora crack.

...i ja sé que no ve a compte pero Guissona, ja he anat de compres i et porto la teva "merda" mein Freund. Te la faig arrivar diumenge a Costa Maresme

Ala a seguir gaudint del relax q fins divendres no surto a correr....que a Frankfurt encara fa fresqueta i m'he deixat els Gayumbus a casa i no em vull tornar a refredar i que el squash em foti bronca ;-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

17 Mar 2018 23:11 #2544 per meep (Associat/da)
Moltes gràcies per les felicitacions.

Que vagi molt bé demà pel Maresme!!
GPT's i dables!! (:666:)

20 Mar 2018 11:15 - 20 Mar 2018 11:17 #2545 per Hansi (Associat/da)
Passada la ressaca de la marató de Barcelona, ens guardem les alegries (com les marques del meep i del Rugbyman, per exemple :party: ) i ens centrem en objectius futurs, a curt o llarg termini. El cas és tenir ganes de córrer i anar a llocs :)

Danigowl, el Dani va tenir dolor a l'adductor des del km 13, no era prudent seguir i destrossar-se. Gràcies a la retirada, ja està corrent, tot i que està prudent.

Jo vaig rodant, algun dia ja a ritmes una mica més alts, però el cos encara no em deixa acumular gaires km seguits, i això és pèssim de cara a entrenar una marató.

M'encanta que hi hagi tantes emoticones noves, algunes les faré servir molt, com per exemple: :666: :goblin: :raised: :drops: :rabbit: :muscle: :clap: :scream: :hearteyes: :kissheart: :joy: . Gràcies a qui ha tingut l'encert i la dedicació per afegir-les! :hearteyes: :hearteyes: :kissheart: :kissheart:

24 Mar 2018 20:01 #2546 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Passen els dies i m'adono que fa dies que no entrava a la web i al fil :cry:

Un cop més refredat :grrr: , aquest any a part de la grip, n'he perdut el compte :pensive: quin hivern més :whip:

Dani llegeixo el que diu en Hansi que ja estàs corrent encara que sigui amb prudència, perfecte doncs :thumbup:

RugbyMan, pots passar-te pel fil i escriure que segur ho comentarem :thumbup:

Demà faig un relleu a la marató per equips de Sant Joan Despí i m'acabo d'inscriure als 5 kms. de la nocturna del dissabte l'Hospitalet i si no hi ha contratemps tinc a l'agenda fer el diumenge els 10 kms. a Olot, cap de setmana complert:muscle:

Qui vagi a la mítica mitja de Montornès, que tingui una bona cursa :muscle:

26 Mar 2018 20:34 - 26 Mar 2018 20:36 #2547 per Hansi (Associat/da)
Molt bé ahir per Montornès, corrent amb el meep i el Dani (excepte els darrers km, que se'm van escapar, estan fets uns toros ), en el grup de la banderola sub1h30' del Jaume86, que ho va fer de meravella :raised: :raised: (Rugbyman, tu també :rabbit: :rabbit: , no et flagel·lis per uns segons :kissheart: :kissheart:). L'única pega és que vaig acabar tocat muscularment i he de parar una mica d'entrenar, però serà poc :). Està clar que aquesta primavera no faré la millor marató de la meva vida :laughing: :laughing:.

Josep58, a veure si aquest refredat és l'últim de la temporada! :kissheart:

26 Mar 2018 22:51 - 26 Mar 2018 22:52 #2548 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi esta molt bé aplicar el seny que et caracteritza i adaptar-nos al que tenim per endavant, gaudeix de la marató i de la ciutat i t'emportaràs un bon record, que al final es el que compta.

De les bones curses a Montmeló ja m'havien arribat noticies, però gràcies per explicar-ho. A seguir amb els bons resultats ¡¡¡

Ahir a la marató per equips, el dia que va fer amb una mica de pluja inclosa, el circuit, l'estat del mateix i el refredat em van passar factura en els escassos 7 kms. de la volta i al poc d'acabar per no agafar fred, vaig marxar cap a casa. Entre els 6 corredors poc més 3h.01' i una bona 18 ena. posició per un total de 129 equips.

El refredat ja esta en fase de baixada, avui he sortit a rodar 30' + unes rectes + una bona sessió de core i estiraments.

27 Mar 2018 08:10 - 27 Mar 2018 08:16 #2549 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia

Josep58, sembla que la cagada d'aquest any amb la vacuna de la grip (es varen equivocar de cepa a les previsions) a tú t'ha afectat el doble. A veure si ens treiem de sobre aquesta maleïda que t'està fent la guitza. Peró amb tants canvis de temperatura no hi ha qui se la tregui de sobre...i torna una nova bosa d'aire Fred per aquests dies :scream:

Hansi lo dels segons em sap greu per que tot i que ajudes a molta gent hi ha gent per darrera que et té com a referencia i els "putejes" si no vas al ritme que toca. Lo que està clar es que em sembla que aquest any estic agafant un altre vegada la forma i anar a ritmes una mica mes lents dels que toca em penalitza muscularment i acabo apretant de forma inconscient. Aquest temps a la "nevera" em vindrá bé :walk:

A la resta Meep, Dani els vaig veure apuradets i amb cara de patiment a l'arribada :laughing: :laughing: :laughing: Estan els kbritos q es surten i en un moment dolç per lo q sembla. Al que no vaig veure després va ser al meu estimat borinot (squash) i no tinc referencies de com li va anar...peró com que no el vaig passar crec que no va fer honor al nom del fil :kissheart:

27 Mar 2018 14:53 #2550 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom.... De nou...

Ho tinc estudiadisim, quant deixo de poguer correr en fotr molta mandra pasar pel foro, i aixo es el que ha pasat... Parat gairebé cuatre setmanes despres de Sant Antoni per fer el RUC en majuscues... Despres vaig començar a entrenar de a poc a poc, amb seny 5 km... 7 km... i tipic refredat de Març...

Ara tinc que tornar a entrenar, a veure si almenys tant de paron ha servit per quelcom...

Moltes gracies per les vostres preocupacions, el besó esquerra sembla que ja tira be, o almenys no m'ho notaba gens ni mitja pero com en Barceruel sap be, després d'un beso sempre be l'altre, que agafa enveja o ves a saber tú que...

Avui o demà tornaré als entrenament a veure com vaig tirant i espero que arrivi en condicions de fer la marató del corte inglés encara que sigui passejant amb la iaia del carrito.

Ens veiem !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

27 Mar 2018 20:53 #2551 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

RugbyMan, així m'agrada :clap: :clap: passant pel fil i explicant així el manteniment viu en temps de caiguda lliure dels foros, contra la immediatesa que donen les xarxes socials no podem lliutar, però passat per la web i els fils també es una manera de mantenir-vos vius. :thumbup:

Fiber controla aquests "descansos" que fa que la mandra a tornar entrenar es directament proporcional. Enguany no crec que es trobem a El Corte Ingles, a la setmana següent faré doblet, cursa dissabte i diumenge.

Avui descans i amb el refredat en fase terminal, amb poc ja haurà passat del tot

01 Abr 2018 18:47 #2552 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Entrant el mes d'abril i el sol comença a escalfar en aquests dies de primavera. Que ràpid passen aquests dies de Setmana Santa.

Amb el d'avui 20' rodatge + 3x1500 amb 4' de recuperació al trot + 10' de refredament, setmana de 5 dies que feia força temps que no completava, que reforça el fet de trobar-me bé i toquem fusta perquè continuï així. Entrenaments en companyia com el dimecres passat a la Marbella, encara que sigui amb objectius diferents, també hi ajuden :clap: :clap:

Encara resten dies però els 5 kms. de la nocturna de l'Hospitalet serà la primera d'unes quantes que aniran venint després, els 10 d'Olot, Bombers, Sant Quirze, DIR-GUB i alguna més que pot ser afegeixi.

Salut i kms.

03 Abr 2018 16:48 #2553 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

...aqui en "voyeur" del grup. Doncs la semana setmana santa es resumeix en entrenos variats amb el meu veï . Es a dir he fet lo que m'ha rotat i m'he saltat el planning.

Com que tinc que fer de :rabbit: a Empúries intento ficar una mica de volum els caps de setmana peró com que a principis de setmana estava una mica refredat l'he concentrat en el cap de setmana:

- Dijous 11kms a ritme lent, o aquesta era la sensació q tenia jo mentre corria, i que varen sortir a ritme de Marató (4'42). Era el primer dia de la setmana que podia sortir i no volia apretar.
- Divendres varen començar els entrenos en companyia amb en Jorfer i varem fer 1 h amb molt d'aire a l'anada i sense aire a la tornada: 12 kms mes a ritme mitg de 5'02 que els donem per bons despres de 6kms bufant l'aire de collons de cara.
- Diumenge, com ens agrada la marxa, varem quedar per entrenar una altre vegada juntets (igual el tindría q demanar per sortir, oi? :heart: :heart: ) i 20'5 kms mes a la saca una mica mes ràpids del nostre ritme fetitxe (4'54). Ens varen sortir a 4'52...contents.

Dilluns ens varem saltar la tradició i en comptes d'anar a Canovelles, que he llegit que tot i escurçar la cursa encara es molt recomenable, varem decidir fer una mica el kbreta pel Garraf amb en Jorfer i uns altres amics comuns. Varem sumar 15kms mes a la saca. Així que tot i una mica curta de Kms encara varem mitg salvar la setmana.

Josep58, sembla que mica en mica tornem a agafar continuïtat i el refredat va marxant. A veure si et deixa fer a tope la nocturna de l'Hospitalet i les altres que tens en ment. Jo em sembla que diumenge aniré a la Marató del CI per fer-la a tope amb la familiy....tenim 2:30h per acavar-la :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Bona setmana a tothom

06 Abr 2018 18:30 #2554 per Hansi (Associat/da)
Fiber, a veure si pots fer "la marató" del Corte Inglés demà passat. Si més no, que els bessons (i la mandra :stucktongue ) et deixin córrer.

Josep58, m'alegro molt que puguis entrenar 5 dies en una setmana i que el refredat marxi. A gaudir de les curses que tens programades! :cheer:

Rugbyman, qué bueno que viniste! Per fi algú que explica temes que interessen, no com aquesta gent que només pensen en km i ritmes. Tens a tota la concurrència esperant que confirmis si li has demanat per sortir al teu veí Jorfer. Les històries romàntiques segueixen tenint molts adeptes en els temps actuals...

Pel que fa a mi, des de Montornès només he pogut trotar uns pocs dies, i poca estona. Els bessons (o solis) evolucionen molt lentament i encara molesten al poc de córrer. Què hi farem!

07 Abr 2018 18:53 #2555 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi que aquests bessons / solis facin bondat i ben aviat no hagis de pensar amb ells, No m'agrada llegir que hi ha lesions o mals que no deixen còrrer.

RugbyMan, molt ben salvada la Setmana Santa i molts kms. en aquests 4 dies, que ja vaig comprovar aquest dijous a les pistes que no tant passat factura, tot el contrari amb les series de 1000 que varen fer conjuntament.

Amb el d'avui al matí, 51' fent 20'suaus + 20' a 4'30" + 11' de refredament , son 4 els entrenaments que porto aquesta setmana, demà tinc opció per planning de descansar o fer un cinquè dia setmanal, a voluntat segons el cos digui

Els que feu Corte Inglés, a veure si teniu sort i la pluja no us espatlla molt la cursa, sort ¡¡¡

08 Abr 2018 13:40 - 08 Abr 2018 13:40 #2556 per Hansi (Associat/da)
Josep58, afegeixes una altra bona setmana d'entrenaments, amb aquests 4 dies que avui poden ser 5 (que, amb la pluja, ho dubto...). Me n'alegro, endavant!

A la marató del Corte Inglés els ha caigut una bona tromba d'aigua durant la cursa, pel que diuen. I els que deuen estar passats per aigua i arrebossats en fang deuen ser els de la Romànic Extrem :coldsweat: :coldsweat: (nena a la mitja, i gàltix i krlos a la marató). Esperem que tothom acabi físicament sa i estalvi.

11 Abr 2018 20:04 #2557 per jaume86 (Associat/da)
Un altre voyeur del vostre fil, tot i que l'strava em permet voyeuritzar-vos millor a la majoria!

M'han arribat rumore rumore que em vau estar seguint diumenge així que moltes gràcies pels ànims i els whats que em vau enviar! M'ho vaig passar molt bé i n'estic segur que si per allà hagués tingut el guissona de nou (un que s'acostuma massa fàcilment al luxe!), hauria inclús rebaixat la marca!! Però no era l'objectiu real i aquest sí que el vaig aconseguir fet que em fa molt feliç.

Un cop passat Empúries, si el cos m'ho permet, intentaré actualitza una mica la marca dels 10k així que segurament coincidim forces diumenges!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

13 Abr 2018 17:50 - 13 Abr 2018 17:51 #2558 per Hansi (Associat/da)
Escriu el gran Jaume86 :hearteyes:, de la noblesa maratoniana de Vilanova i la Geltrú! Quin goig trobar-te en aquest fil, i veure't així de feliç. T'ho mereixes, crack! :kissheart: :kissheart:

No tinc gaire coses a explicar, a banda de dir que porto bastants dies parat. Em repeteixo constantment que els mals passaran tard o d'hora i podré tornar a somiar amb maratons :cry:.

13 Abr 2018 20:39 #2559 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Jaume86, grandiosa marató novament, felicitats i enhorabona ¡¡¡¡

Hansi, al final si que van ser 5 dies, vaig sortir diumenge cap al tard, uns primers minuts on encara hi havia una mica de pluja però 3/4 dede l'entrenament ja no plovia :great:

Aquesta setmana amb la prova curta de 5 kms demà dissabte a la Nocturna a Hospitalet serà de 4 dies, perquè tot i que tenia previst anar a fer diumenge els 10 a Olot, els esdeveniments han fet que no pugui anar-hi. No hi haurà debut doblant curses un cap de setmana.

Aquests dies hem trobo força bé, ritmes de rodatge que abans eren més aviat lents, ara van sortint força millor i també els ritmes en sèries, ahir en el 2000, 1000 i 500 ( 4'08"- 4'02" - 3'40" ) vaig acabar molt satisfet si penso on estava no fa pas massa.

A veure demà a la nocturna. :smirk:

15 Abr 2018 21:21 #2560 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ara tot just fa poca estona que he acabat un rodatge suau de 30 i pocs minuts, després d'un dia intens en calia sortit una mica a airejar-me.

Amb els 5 kms. d'ahir a La Nocturna, ben al contrari del que havia dit, la setmana ha acabat sent de 5 dies i amb poc volum de kms.

Ahir a la Nocturna, després de trobar-me al Dani i el Meep i anar cap al calaix de sortida, vaig comprovar com de ràpids van marxar un cop es va iniciar la prova en el seu camí tot preparant Bombers el diumenge vinent. Enhorabona per les vostres curses :clap: :clap: :clap:

La meva participació a la prova dels 5 kms. va deixar-me prou satisfet amb el resultat, vaig arribar a la part final sencer i dono per bons els 20'48" :smirk:

Salut ¡¡¡ i kms.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats