- Missatges: 18771
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
RugbyMan va escriure: Bon dia companys des de la Calurosa Frankfurt ...I no es conya fins aquí fa calor
Em sap greu peró veient el comentari del Josep58 jo no puc ser part d'aquest prestigios club. Jo no sé si va ser la calor que em va disipar l'efecte Gasosa com al Squash peró diumenge vaig fer el segon 5mil 59" mes rapid que el primer 5000. Es a dir no mereixo ser a aquest club.
A mes Hansi, q sé q segueixes amb impaciencia els meus affairs amorosos, vaig llencar (ho sento el teclat alemany no en té la C-trencada peró si q en té aquesta que no se per que la volen ß) una oportunitat d'or ja que no vaig escoltar al cor I li vaig fotre uns "segonets" de res al meu estimat veí cegat per una gorra groga que cridava el meu nom molt sovint. Crec que no m'ho perdonarà I tornarem a la frialtat de les series curtes a pista
Per cert menció especial a la claca movil GPT (Koldo I Khryz) pels ànims ahir
I menció especial també pel Gladiador de Guissona, que mira que té mala sort amb la puta marató del Pais vei (tampoc tenen la dieresis peró si per defecte ä, ö, ü)
Propera parada Empúries a fer de conillet
Dani va escriure:
RugbyMan va escriure: Bon dia companys des de la Calurosa Frankfurt ...I no es conya fins aquí fa calor
Em sap greu peró veient el comentari del Josep58 jo no puc ser part d'aquest prestigios club. Jo no sé si va ser la calor que em va disipar l'efecte Gasosa com al Squash peró diumenge vaig fer el segon 5mil 59" mes rapid que el primer 5000. Es a dir no mereixo ser a aquest club.
A mes Hansi, q sé q segueixes amb impaciencia els meus affairs amorosos, vaig llencar (ho sento el teclat alemany no en té la C-trencada peró si q en té aquesta que no se per que la volen ß) una oportunitat d'or ja que no vaig escoltar al cor I li vaig fotre uns "segonets" de res al meu estimat veí cegat per una gorra groga que cridava el meu nom molt sovint. Crec que no m'ho perdonarà I tornarem a la frialtat de les series curtes a pista
Per cert menció especial a la claca movil GPT (Koldo I Khryz) pels ànims ahir
I menció especial també pel Gladiador de Guissona, que mira que té mala sort amb la puta marató del Pais vei (tampoc tenen la dieresis peró si per defecte ä, ö, ü)
Propera parada Empúries a fer de conillet
Tu ets un tiu calent... A Can Mercader recordo que vas fer marca, llàstima que està sota sospita per la Policia de Sant Esteve de le Roures que diuen que era una mica curta.
Quedem a l'Espluga que segur que fots un bon temps !![]()
![]()
Jorfer va escriure:
Squash esperava més de tu. A veure si t'esforces més i no et dediques a contemplar les madmoiselles del teu voltant mentre corres.
Dani va escriure:
Josep58. Potser és una percepció, però a la segona part vas guanyar posicions.... Gasosa massiva ?
rularo86 va escriure: Bones,
El puc substituir jo (a en RugbyMan), que a la segona part vaig haver de camninar "una mica". Coses de fer una marató per primer cop sense planificar-la.