- Missatges: 788
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
XaviCht va escriure: Coincideixo amb el Josep80. Encara vas tenir sort... jo ni poma, i, si no arribo a apartar les tanques per creuar a l'altra banda, ni aigua!
Avituallaments amb gots d'aigua qusi buits, darrer avituallament amb quasi totes les taules SENSE AIGUA, la Sandra va haver de tornar enrrere, i jo quasi també. El mateix avituallament, on hi havia d'haver gels, no en tenien, els vaig buscar i no vaig veure ningú donant-ne ni cap taula on hi fossin.
Gent incívica a grapats, retallant per les voreres i no una mica... tallant-te perquè vols anar per on toca...
A nosaltres la cursa ens va sortir segons el previst, i amb 6k previs, però se'ls va escapar de les mans la gent que van deixar inscriure...
andreugg va escriure: Pel que veig dels comentaris ningú va sortir content, en menor o major mida marquem tots problemes amb algun grau d'avituallament.
El tema dels gels, és cert que al 15 no els van oferir, estava tant atent agafar un got que tingues líquid que ni vaig pensar amb el gel (ja el portava jo)
Les sortides en menor o major mida també.
Francament, quin desastre de cursa no? Li tinc pànic per la marató, sense ampolles i amb gots amb tot el que em viscut aquí tinc pànic, cert que amb gots es pot fer però aquí no es va fer ni molt menys com a Sevilla.
Per cert Mario a mi no m'arribat o no m'he donat compte del formulari... Me tenen tanta tirria que per això ja ni m'ho envien jeje però ja vaig enviar jo un correu presentant les queixes.
Apa seguim...
mario.cat va escriure: "¡28.235 gracias, Mario!"
Quina il·lusió m'ha fet saber que et va anar tan bé fer la precursa juntsJordi va escriure: Potser tot el que explico està emboirat des de la sortida del metro en que veig i saludo a en Hansi i ja tinc la pau i tranquil·litat per tota la prèvia i fins a la sortida, acompanyant-me en tot moment
Ja comença cedint-me la jaqueta extra de xandall que porta a la motxilla, perquè no agafi fred i després parlant de les preparacions i converses habituals entre corredors i que sempre emocionen