Bueno ayer Mitja Costa Barcelona Maresme, mas o menos lo que tenia previsto y bastante regular, quiza del 15 al 20 flojee un poco. Os copio la cronica del hilo:
Ultimament portava uns bons entrenaments, aixi que esperava que aquesta mitja que em servia com a test de la marató de Düsseldorf baixes de 1h30 o... una mica mes.
D'inici em coloco força al devant, tot just al costat de l'ivanko pero com no som massa gent no crec que destorbi a ningu; encara no se si anire amb en del@ o una mica mes al devant.
Sortida molt neta i en uns metres ja estic al costat d'en del@ pero al passar el primer pont per sobre agafo embranzida i em distancio uns metres seguint a uns nois que porten la samarreta gris de la cursa i un de blau i blanc.
Als primers 5km's em marca el crono 21'09", esperava fer 21 pelats; pero es massa aviat. Quan ens endinssem pels carrers de malgrat, noto que la gent de la barqueta de 1h30' es queda més enrera, aixo vol dir que anem millor. Efectivament, al km 10 marco 21'04", si segueixo aquesta progressio puc baixar de 1h29 o apropar-me a 1h28.
A partir del 10 un dels companys de gris es para sobtadament i segueixo amb el altre i amb un de negre que saluda a tothom, deu ser de Calella. Passem el parell de ponts i aqui sembla que tenim una lleugera brisa de cara, pero no fa massa mal. De tornada pels carrers de Malgrat el ritme encara es bo pero si fa no fa igual: al km 15 marco 21'15", aixi que veure el 1h28 ho tinc dificil a menys que arribi amb 1h24 al km 20.
A partir d'aci s'ha d'apretar força les dents, l'altre noi de gris es queda, el company de negre segueix al meu canto i ens anem animant mutuament i apareix un noi corpulent de groc que s'ens queda radera, tapant-se del vent. Al cap de 3 km's el company de negre no pot mes i es queda i sense esperar-ho el de groc es posa al devant i jo aprofito per a tapar-me del vent.
Km 20: 21'24" he perdut uns quants segons mes i estic gairebe en 1h25, baixar de 1h 29 es gairebe impossible i ademes tinc que apretar. Aixi que faig un canvi, el de groc es queda darrera i vaig a buscar un noi amb maniga llarga que va molt sobrat, i anem colze amb colze. Quedant 200m faig un altre canvi i el de maniga llarga m'el aguanta, aixi que a falta de 100m l'esperono per a que tiri al devant pero no vol, aixi que entrem junts amb un temps de 1h29'30"; si fa no fa el que estava previst, 15 segons mes que a la mitja de Mollerussa que vaig fer a la preparació de la marató de tardor i 15 segons menys que la mitja de Santa Coloma de l'any passat.
Hoy 65' a 5'05"/km 126ppm medios. Muy bien de cardio, no tan bien muscularmente, y es que al acabar no estire...