Hola kanyeros,
em fa una mica de vergonya tornar a escriure, des de juny de l'any passat que no ho feia

concretament des d'abans de fer la mitja de Granollers i després ja no vaig contestar a comentaris del gran
cachirulo per exemple. Ha sigut per falta de temps o mandra de connectar-se i escriure perquè llegir sí que ho he fet! I estic al cas de les maratons de Berlín i Barcelona de Tonivet, de l'abandonament de cachirulo a Barcelona pels peus, dels problemes i posterior solució de kilometer, de les bestieses de Jordi69!!

(aquí sí que em perdo una mica jejeje), del debut en la ultradistància de Barceruel... dels debats sobre les bondats del cross!!

m'agrada molt llegir-vos i gairebé sempre tenia un comentari a fer, però...
A banda de llegir, també he entrenat, no us penseu! de fet a l'estiu vaig fer el que no havia fet mai i va ser seguir entrenant fort. Els companys es van engrescar per fer la mitja de Calella i jo pensava en La Mercè i Bombers.
Com fa molts mesos, no comentaré entrenos, basicament us explicaré les competicions que he fet i que aquest any 2022 m'he federat i que entreno amb el club. Més endavant, si torno a agafar la sana costum de comentar les setmanes sortirà el tema de la "quantitat de qualitat" setmanal jeje, perquè deu n'hi do la kanya que ens donem.
Els entrenos estan enfocats a crossos, 5k i 10k i ara mateix em fa moltissima mandra pensar en maratons i inclús mitges! Jo que tenia més mitges maratons fetes que 10k... però és xulo això de intentar exprimir-se en "velocitat". També la pandemia va propiciar el canvi, perquè aquell any que no hi havia competicions o anaves amb la por de que t'anulessin qualsevol cursa va ser quan vaig començar a entrenar per entrenar sense objectiu de cursa i mirar de fer testos curts.
Doncs així, després de
5 juny Mitja Granollers 1º19'º5"
va venir un estiu força kanyero per la calor i la constància
19 setembre La Mercè 35'58" MMP sub 36 pels pels i esprintant uff content però esperava una mica menys
24 octubre Bombers 36'05" petita decepció, aquí sí que esperava millorar
21 novembre Ripoll 36'16" content perquè el circuït no és el millor i la setmana abans havia fet altre 10k amb desnivell i sorra a Manlleu.
19 decembre Cros de Vic, en categoria open, 23'12" per uns 6 kms, a -5 graus i amb tirants estrenant la samarreta del club jeje

també vaig estrenar les sabates de claus

9 gener València 35'39" MMP carrerón per la gentada i el circuït tan bó. Això sí, la sortida un caos de accelerons i frenades, inclús vaig parar una vegada passada la catifa. A partir del 800m una catifa per correr.
16 gener Campionat Catalunya de Cros 36'10" per uns 9,5 kms. posició 66 de 86, la gent corre moltÍssim!! jeje. Molt divertit i experiència xula amb els companys
29 gener Campionat Catalunya PC Veterans. Volia provar una altra nova experiència i em vaig apuntar al 3000. Més xulo encara per tota la parafernalia que comporta la pista coberta i la competició "oficial". A banda el resultat i les sensacions. El míster em va dir de sortir a 40 segons la volta per baixar de 10 minuts i jo no ho veia gens clar, o més ben dit que no me'l creia però així ho vaig fer i vaig aguantar 3'19"-3'20"-3'14" per fer 9'53", increïble. L'any vinent repeteixo segur.
Doncs fins aquí, com veieu no he estat parat jeje, com la majoria de vosaltres amb l'esperit kanyero a tope. Aquest diumenge anem una bona colla al campionat de cros de veterans, després vindrà el cross curt, el 10000 en pista de veterans

... hauré de buscar algun 10k o 5k en ruta i encabir-lo al calendari!
Perdoneu pel totxo!! i a veure si puc anar escrivint.
Molta força als maratonians!! sempre ho dic, i a tots en general-
I molta salut!!