Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

29 Mar 2022 11:32 #81 per cachirulo (Associat/da)
Joregar en mi vida he tocado esos ritmos en series tan largas así que para mí proyecta 1h17 al menos.
El domingo la respuesta.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2022 15:51 #82 per cachirulo (Associat/da)
Semana completada.
L:10km en 51'31(5'09) a 126med.
M:12km con 3x2000 con 2'rec:8'03-7'59-7'44(pulso med:141-145-146)
J:10km en 47'54(4'47) a 135med con 1km a 3'58(145/150).
V:8km en 40'21(5'03) a 127med.
D:Media Maratón de Barcelona.

Joregar,no te he visto en clasis???
Tonivet buen sub3h25 en Zgz en un día ventoso.

Crónica de mi media número 100:
Ha habido suerte con la temperatura,quizá en algún momento algo de aire pero afrontaba con ganas esta media número 100. Mi impresión es que ya en las salidas la gente ya no se apelotona tanto y se corre mejor.
Salida limpia por tanto,y algo lento de inicio hasta el primer giro que ya me pongo a ritmo,jordi mi compañero de entrenos viene pegadito a mi. La subida al paralelo hago el principio más rápido pero aflojo bastante del 3 al 4 y aquí se pone a mi lado Jordi. En gran vía otra vez a ritmo y el primer paso del km5 unos 10 segundos mejor de lo previsto, en 20'30.
El segundo parcial es favorable y tras terminar gran vía me embalo en las bajaditas hacia Arco de Triunfo. También ayuda el gentío de la gente y me doy cuenta que voy casi a 4. Antes del avituallamiento correcat llegó al km10 en 40'40(20'10).
Intuyo que se nos ha ido la pinza y ahora lo pagaré,el tercer parcial de 5k suele salir más lento. Tomo un gel en el 13 y veo que aún mantenemos un buen ritmo. Toca sobrevivir en Diagonal. Sensación de apretar dientes y espero no terminar muy castigado ya que llego al km15 en 1h01'01(20'21).
Ahora es cuando se cuece la marca de verdad. En octubre llegue tocado a ese punto y lo pague y más en el ultimo km. Noto que se me va 3-4 metros Jordi,tengo ganas de dejarme ir pero consigo reponerme y tenerlo a tiro. Veo que mantenemos el ritmo y que no haremos 1h26 sino menos. Consigo llegar con Jordi al km20 en 1h21'17(20'16).
En este punto jordi aprieta mucho y yo ya iba justo así que veo cómo se iba alejando. En este último parcial me han pasado más de 20 corredores y eso que el 1'097 lo he hecho en 4'13(a 3'51). El año pasado en 4'28.
Tiempo total 1h25'30(4'03) a 146med/154max.
Jordi me ha sacado 11 segundos.

Muy contento,mejor marca tras la operación de corazón. Pero no le veo mejora,ya voy camino de los 55 y cuesta ir cerca de 4'. He corrido con las Saucony endorphine pro2 igual que en la media de Zaragoza. Dópaje tecnológico?

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Abr 2022 20:46 #83 per tonivet (Associat/da)
Felicidades cachirulo, buen tiempo y buen rush final. Por mi parte, todo y el frio y el cierzo (que no era muy intenso) me ha salido una maratón muy regular. De inicio me plantee un ritmo de 4'50"/km y creo que acerte:

24'23, 24'20, 24'31, 23'45, 23'46, 24'39, 24'31, 24'22 y 10'39 el último tramo.

Incluso el repechon del tramo 30 - 35 (2km con 40m de desnivel positivo) apenas se notan en los parciales

Con esta maratón logicamente he llegado muy contento. Mas adelante haré cronica.

Por cierto Joregar ha hecho MMP, ya os contara el

Ruben6 ha hecho la maraton de París?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2022 10:58 #84 per joregar (Visitant)
Hola! Sí que la vaig fer sí! anava amb el dorsal d'un company (busca per C.A.Vic) que volia fer-la al febrer i amb el canvi de data li coincidia amb la lliga de clubs. Per poder fer una mitja va acabar fent Banyoles la setmana passada, 1 setmana després del 10000 en pista i correguent tot sol va fer 1h14' millor marca, si arriba a poder fer Barcelona ho peta més encara.
Jo super agraït de que em cedís el dorsal, sense pensar fer cap mitja aquesta temporada i em va sortir la cursa de l'any.
Tant m'ho van dir els companys i entrenador que em van convencer de sortir a "arriscar", jo que era més conservador i acostumava a fer les mitges de menys a més. Així que em vaig comprometre a passar el 10 en 36'40", 1 minutet més que el 10000 de fa 15 dies, i a veure després...
La sortida molt neta, corrent fluïd desde el principi i tothom en el seu lloc, sense la sensació de haver fet sortida boja passem el km2 en 7'10" però en el Paral.lel es regula sense voler i passo el km5 en 18'22", perfecte.
En Gran Via ja vaig amb un grupet estable i faig la tàctica que m'han insisitit, a roda i sempre amb el tall de davant en cas que es faci jeje. Tinc sort amb els companys de grup i passo el 10 en 18'18", 36'40" clavat sense voler-ho!
Em veig "còmode" encara, pulsacions estables en 161-162 i confio en poder fer 5 kms més a aquest ritme. Fins al 13 encara bé però és en el puja i baixa de la Diagonal on veig que ja vaig forçant per seguir amb la tàctica jeje però segueixo seguint a samarretes conegudes.
Parcial del 10 al 15 en 18'27" i aquí se m'acaba la bateria del rellotge i es desconnecta GPS i pulsómetre però segueix el crono.
Baixant la Diagonal els grupets ja són molt petits i van espaiant-se però és girar a la dreta i vindre la ostia gran, veure aquella avinguda tan ampla i els corredors en fila de 1 i notant l'aire desmoralitza una mica però per altra banda penso que només falten 5 kms de patir i això era el que esperava i a això haviem vingut. Així que a apretar les dents i gestionar el que queda en solitari ja que em marxen alguna samarreta de les que seguia. I encara que sempre em diuen que faig massa càlculs en cursa no puc deixar de fer-ho i penso que ja no tinc cap oportunitat de veure el 1h16 (per a això hauria d'haver pogut apretar aquí precissament) però hauria de salvar el 1h17.
Del 16 al 19 em xupo tot l'aire que no havia xupat abans i em sembla que vaig mort, ja no miro parcials cada km però en el 19 faig una ullada ràpida i veig 1h10'00" just, així que sense gaire esforç de càlcul penso que sí baixaré de 1h18, només he de mantenir ritme i amb aquest motivació aguantem. El coco és clau en aquests moments.
Pico el 20 en 18'37", ni tan mal penso i començo a accelerar, resulta que ara tinc forces :wonder: i en l'ultim gir cara a meta, que havia llegit en blogmaldito que eren 600m, 2' falten penso, veig ~1'15'30" i m'agrado fent aquella recta en progressió i passant algun corredor.
Em surt l'últim 1,097 en 3'36", (a 3'17"/km, m'extranya una mica, no pot ser que sigui curt aquell parcial? He vist que a tothom li surt ràpid), temps final 1'17'20". Contentissim, a 3'40" clavat, fa uns anys ni m'ho haguera imaginat.
I amb la sensació de que puc veure el 16.
Però ara toca intentar fer un bon 10k en ruta en El Prat, al menys en relació a aquesta mitja, i 5000m en pista per acabar temporada.

cachirulo, molt bona cursa has fet! super regular també i acabant amb força, i cada mitja d'aquest any millor :muscle: :clap: :clap:
Jo vaig correr amb unes Hoka amb placa de carbono, no noto la palanca com amb les zoomfly però són suuuper còmodes. Suposo que algo de dopatge tecnològic hi ha però és per tothom jeje. Ah!, i la sensació de cames massegades diumenge tarda no la havia tingut mai, sensació de que em vaig apretar tota la cursa des de l'inici.

Tonivet, un altre que tal, quina gran marató!! quina regularitat, com me n'alegro. Tothom entrena però veig que tu eres molt constant i metòdic i has pogut superar amb nota els problemes de meïtat de la preparació.
Deu n'hi do, si no vaig errat ja portes 3 maratons post-pandemia :blink: :muscle:

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Abr 2022 11:15 #85 per cachirulo (Associat/da)
Toni muy buena carrera y casi doblando,como tiene que ser. Aunque hacia menos aire que en otras ocasiones te aseguro que con el frío y corriendo con poca gente para lo que estás acostumbrado por aquí ,has hecho un carreron. Ahora a recuperar bien.

Joregar veo que mi predicción era acertada. El km 20 estaba más adelantado que en la media de octubre,lo he comprobado. El cuarto 5k era más largo y el ultimo km más corto. Pero la distancia totalmente correcta.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2022 15:55 #86 per ruben6 (Associat/da)
Muy buenas carreras de todos, muchísimas felicidades!!!

Mucho mérito para Tonivet todo el mundo me ha hablado de las duras condiciones que hubo en ZGZ.
En la media de BCN creo que hizo el día perfecto y supisteis aprovacharlo.

Cachi cuanto me alegro por que te lo curras mucho.
Joregar, vas en progresión puedes ver el 1h16 y el 34.

Yo no corrí Paris, pero estuve viernes y sabado por allí por unos compromisos publicitarios. Con una marca que me da material este año.

No quiero cerrar sin acordarme de Kilo, ha sido muy injusto todo pero siempre te rehaces, y lo volverás a hacer.

Os explico mis primeras series de cara al aire libre ya que paso por aquí 3x7x200- recup 17", 1-1'2 km entre bloques sobre 5. Durisimo todas en 34, acabando en 33.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2022 19:50 #87 per cachirulo (Associat/da)
Rubén ahora empieza tu temporada buena de pista,a sacarle jugo.

Esta semana tras la media han caído 64km.
L-10km en 51'38(5'10) a 128med.
M-12km en 58'57(4'55) a 126med.

J-12km con un 15x400 con 1'rec:
1'29-1'28-1'29-1'28-1'28
1'29-1'28-1'28-1'27-1'27
1'27-1'26-1'26-1'27-1'18
V-12km en 60'17(5'02) a 128med.

D-18km en 85'05(4'44)
7km a 4'55
5km a 4'42
6km a 4'32

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2022 09:15 #88 per joregar (Visitant)
Setmana de recuperació després de la mitja amb 77 kms però només kanya el dissabte.
Rodatges de dilluns a dijous augmentant kms,
el dissabte 2x4000 r:500 en 14'29"-2'18"-14'31"
I ahir uns 21-22 kms, suau, per mitja muntanya amb algun tros de caminar.
La setmana que comença ja és normal amb els típics dm-dj-ds de qualitat...

Salut!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2022 11:16 #89 per Jordi (Associat/da)
Una alegria veure tan bones competicions :muscle: :muscle: :party: :party:

Jo continuo sense torbar el punt :sick: , ni el dopatge tecnològic ajuda, esperem que la nova etapa amb nick nou faci quelcom :silly:

L- 5K 5:55 142/156 #Solete #RecuperacioActiva
M- 5K 4:57 159/172 #pegasusVSboston
X- 10K 5:32 145/170 #7a8test1000boston 4:11,1 167/170 (molta fatiga quàdriceps)
J- 10K 5:35 148/174 #7a8test1000pegasus 4:08,2 170/174 (ídem quàdriceps)
V- DESCANS
S- DESCANS
D- DESCANS

L- 22K 6:05 139/158 #PenitenciaFindePerreo
M- 9K 5:40 148/162 + 8×Rectes
X- DESCANS
J- DESCANS
V- DESCANS
S- 13K 4:57 159/175 #PodreAnarMesRapidDema?
D- 13K 5:03 160/172 #oRGuLLCoRReCaT #MesVentMesCansatMesLent

Març ho vam tancar amb 221Km, esperem millorar els números per aquest Abril :pensive:


Salut!
Jordi (exJRDi69 :stucktongue )

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2022 22:22 - 11 Abr 2022 22:26 #90 per tonivet (Associat/da)
Hola kanyeros, gracias por las felicitaciones, os paso la cronica de mi maratón

LA MARATÓ “QUASI” PERFECTA

Durant aquesta preparació he tingut algún entrebanc, per primer cop en la meva vida he tingut un trencament fibrilar: per sort era petit però hem va deixar 3 setmanes sense còrrer. Aixó no va ser impediment per a seguir entrenant amb el rodet a casa però de l'objectiu inicial de 4`40”/km vaig passar a 4`45 fins finalment al test de Gavela deixar-ho a 4`50 perqué , si be la base aeròbica la he mantingut, a les sèries he perdut bastant..

LA CURSA

L'hotel de l'organització no és gran cosa però està aprop de la sortida, tè late check out i esmorzar matiner, suficient per a trobar-me a gust. Per allà hi ronden els africans i algun corredor important local (Yago, Rojo, la segona classificada Elena Garcia). Durant l'esmorzar però jo amb els rituals de sempre: torrades amb mantega i melmelada, suc de prèssec i un cafè sol mitja hora abans de començar.

Al carrer tenim 0ºC i vent força suau, condicions que em semblen bones. A sota els tirants porto una samarreta de maniga curta i a sobre una maniga llarga de cotó per a tirar i un txubasquero de plàstic de la marató de Barcelona, a més de guants de llana. Just a l'entrar al calaix em trec les dues capes i la sensació de fred es tolerable.

0-5km: 24:23(4:49) Bona sortida, veig que vaig més ràpid del que toca i deseguida regulo. Veig molts dorsals del campionat d'Espanya i la majoria tiren endavant, al final d'aquest bloc em prenc ja el primer gel, només hi ha avituallaments als multiples de 5 i he descartat portar hidrogels

5-10km 24:20 (4:49) Ritme còmode però no massa lent no vull anar més ràpid tot i que l'objectiu dels parcials era de 24:10. prefereixo reservar que a les dos últimes maratons he patit

10-15km 24:31 (4:51) Tot just estem tornant al centre de Saragossa i m'agafa la llebre de 3h30. Just quan passen devant meu li dic que va massa ràpid però lògicament no em fa cas. Es va incòmode al grup perquè els carrers ara són més estrets i és una barqueta habitualment molt concorreguda, a més no van regulars, a estones van a 4,50 i de vegades a 5. Just al final d'aquest bloc em començo a agobiar i surto per fora dels cons per a adelantar al grup, poder prende el gel i agafar aigua amb comoditat. Tot passant al grup veig un home gran que va força còmode, quan passo pel seu costat veig que és M75, deunido!

15-20km 23:45 (4:44) Aquest gel és de cafeina i em dona ales, ja em va be per a allunyar-me del grup. Ara ve un tram també que ve vent de cara i som menys aixi que alternativament em poso darrera d'alguns corredors alternativament sense cap tipus de vergonya. En aquest tram es va bastant be en quant a volum de gent

20-25km 23:46 (4:50) Passo la mitja marató en 1h42 baixos, calculo 3h24 si doblo i ho comento amb un company de fatigues que diu és d'Osca, “yo soy de Barcelona” i contesta “hombre, el enemigo” m'imagino referint-se als jocs olimpics d'hivern juas juas, jo ni cas. Ell espera fer sobre 3h22-23 i te de marca 3h27 però li dic que còrrer en negatiu és molt difícil i més amb la “pujadeta” DEL KM 30 I ESCAIG.
De fet al cab d'una estona es queda enrera i ara tornem a travessar el riu en busca del centre de nou.

25-30km 24:39 (4:50) Un nou gel que toca prendre i aquesta part és la més feixuga: pocs corredors, poca animació, força insolació (el fred ja m'anava be) i es un anada-tornada paral.lels al riu. Estic desitjant tornar a l'ombra i endinsar-me al casc antic per a aixoplugar-me del vent.

30-35km(24:31) 4:53 Ara definitivament deixem el riu a la nostre esquena i enfilem una avinguda peatonal ombrívola amb lleu pujada i amb força animació, està aprop de la meta. Deseguida desemboca a una ampla autovia que fem una lleu anada tornada en pla per a enfilar la pujada al Parque Grande: un desnivell constant de 40 metres en 2 kilometres que en el fons no es gran cosa però Agafa a les cames una mica tocades,ja es comença a veure gent caminant. Apreto per a intentar mantenir el ritme i pel rellotge veig que no perdo gaires segons, aquí per sort també hi ha força animació. Un cop arribat al parque i amb forta presència de policia nacional (?) li donem una volta per camins asfaltats majoritariament plans i em prenc el ultim gel (que es de cafeina) per a encarar la baixada.
M'ajunto amb un corredor que porta una samarreta d'Organyà amb estil muntanyero: gambada ampla i poc econòmica i que fa una mica la goma. Al final es queda enrera perque para a fer un piss-stop jaja

35-40km 24:22 (4:49) Els dos primers km`s tornem a baixar el que em pujat i aci adelanto a bastanta gent (uns 25 calculo), suposo que em fan menys mal les cames que a la resta. Les sensacions són força bones i els peus no fan mal amb les Boston 10 que estan funcionant de maravella. Arribem de nou a l'autovia que planeja amb lleu tendencia a baixar i em passa disparat un amb la samarreta de la guardia civil amb dibuixos de paracaigudes, aquí també es veu força gent caminant un cop s'ha suavitzat la baixada.

40-42,195km 10:39 (4:48) Continua la baixada suau, les cames ja fan més mal però els carrers peatonals estan plens de gent animant. Començo a dibuixar un somriure, les coses estan surtint be. “Ya lo tienes!” em criden, m`han adivinat el pensament. S'acaba la baixada i girem per a encarar la recta final, que veig molt aprop. Devant meu un pare agafa la seva criatura de la mà i tot just comencen a esprintar devant meu.
Jo aixeco els braços amb senyal de... victòria? No! De 22 que són les maratons “oficials” d'asfalt que porto fetes i al passar per l'arribada faig el meu crit de ràbia/satisfacció que faig quan les coses surten be.

Final: 3h24,53 (1h42,11/1h42,42)

477 General
25 Categoria

I un somriure de banda a banda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2022 21:21 #91 per cachirulo (Associat/da)
Gran carrera Tonivet en mi ciudad natal. Te has movido perfectamente en todos los bloques de 5k alrededor del 4'50 que preveías.
Solo la he hecho una vez,en 2009 y es mi segunda mejor marca(2h53'53 y pasando la media en 1h25'30), en aquella ocasión fue en noviembre.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2022 16:49 #92 per kilometer (Associat/da)
Hola chicos, buenas tardes y buena Semana Santa a todos. Esto para empezar. Hace tiempo que no pasaba por aquí, y no por falta de ganas, pero quería tener cosas positivas que contar. Mientras os iba leyendo a diario, tenía claro que no requería entrar y romper esa dinámica tan positiva en la que os veo a todos y de la que me había salido yo. Habéis estado entrenando muy bien y logrando grandes resultados. Joregar con esa enorme Mitja de Barcelona, o tú cachirulo, ahí recuperando el pulso en tu tierra, como tonivet, sumando un nuevo y buen maratón. Y ruben6, calentando motores para la pista, donde estoy convencido que va a disfrutar de grandes pruebas. Lo dicho, que os veía todos muy bien y no quería contaros mis penas. Pero ya ha pasado un tiempo, y aunque las heridas no están del todo cicatrizadas, ya era hora de dejarlas ver en el foro.

Que ocurrió semanas atrás…ahí va. Andaba yo por la semana 14 de preparación para el maratón de Roma y llegaba uno de esos días importantes, el 12 x 1000; R: 1:00. Es cierto que el martes, finalizando el controlado de 8 km sub 3:40, ya noté algunas molestias musculares, pero también es cierto que el miércoles rodaba sin problemas. Volviendo a las series la idea era movernos entre 3:20 – 3:25 y la cosa iba bien, aunque me sentía cargado. También es cierto que en ejercicios así, a veces, pasa como en carrera, que pasas por diversos momentos de sensaciones. Lo cierto es que iba sumando en los tiempos previstos,…pero en la serie 8, a los 200 – 300, el isquio de mi pierna izquierda me dio esa descarga, que siempre augura problemas. Sabía que no era una rotura fibrilar, pero por experiencia en otros músculos, estas molestias (sobrecarga tal vez), necesitan tiempo para recuperarse. Des de el momento que lo sentí, también sentí que Roma corría serio peligro. No quise martirizarme en la causa (tal vez zapatillas demasiado gastadas, o ves a saber…) e intenté centrarme en recuperarme, cosa que no era fácil.
Acudí a tres sesiones con el fisio en una semana. Trabajamos muy duro, masaje manual, con aparataje, TENS…uf me quedaron unos hematomas tremendos. Hicimos muchos estiramientos, ejercicios de fuerza. A todo fui respondiendo bien, pero no acaba de sentirme bien. Durante una semana no corrí y lo suplí con la bicicleta, que me resultaba menos lesivo. Hice tratamiento oral, magnetoterapia…Todo lo que estuvo en mi mano. Una semana después, me dejó correr en la cinta. Me empecé a emocionar y la llegué a poner a 18 km/h. Tanto me emocioné que al parar, la lié, me caí, me rozó la piel y aún estoy curando las heridas. Eso si, sólo era chapa y pintura. Al día siguiente salí a correr, pero no me sentía cómodo. Notaba algo que no me dejaba relajarme. El sábado descansé y el domingo me fui a la CDLA a hacer 1h15. La hicimos a 3:57, apretando en la parte final, pero acabé con las piernas muy cargadas, con mucho esfuerzo. Demasiado pera estará una semana del evento. El lunes me costó horrores ir a ritmo de rodaje, y de hecho no lo conseguí, y cada vez estaba más cargado y no me dejaba de molestar después de entrenar. El martes, a 5 días, en el calentamiento ya notaba, que forzar, era sinónimo de más molestias…tuve que parar. Dejé caer unas lagrimitas y renuncié a correr. No quería estar sufriendo dolores, molestias des de el minuto 0. No quería correr un maratón sufriendo des del primer km, y luego pasarlo mal, y tener que arrastrarme para llegar. Me dolía en el alma, pero así no podía ir, no me valía terminar si o si por narices, pasándolo física y mentalmente mal.

Aún así quise hacer un último intento. Descansar 100% y el viernes hacer un poquito de todo, rodar suave, técnica, sprints. A ver que tal me sentía. Pero este no iba a ser mi maratón, y el jueves por la tarde empecé con fiebre de 38º, tos, mocos y dolor en el pecho al toser. Mis niños habían estado toda la semana en casa por esto, y pillé yo también. Aún así me levanté el viernes con el propósito de entrenar, pero volvía a tener fiebre y sabía que la respiración no me daba para correr. Yo ya ni quería viajar. Pero como era el cumpleaños de mi mujer, viajamos a Roma. Allí la procesión iba por dentro, recogí mi dorsal “TOP”, mis cosas y fue difícil ver como se iba organizando todo y al día siguiente toparme una y otra vez con la carrera y con los finishers y las medallas después. No fue fácil de digerir la verdad. Aunque ya allí me llevé una idea, volvería ¡en la próxima edición en 2023, lo tenía y lo tengo claro. Quiero vendetta ¡!

Y como estamos ahora. Pues, claro todavía no lo tengo. Ahora empiezo a tener continuidad, a sentirme muscularmente mejor. Me he pegado casi 500 km en bici y ahora ya si que estoy corriendo, sólo y recuperando sensaciones. Veremos a ver cuando incrementemos el nivel de exigencia. Por el momento me he fijado fecha de regreso, Medijocs, en casa. Aún así casi me quedo fuera. Me han reservado dorsal, por que ya están agotados, por las inscripciones realizadas durante la pandemia por COVID. Físicamente creo que puedo llegar bien, ahora, lo que es forma física, estoy en un mar de dudas, veremos como se van desarrollando los próximos días y semanas.

Pues eso es todo chicos, seguimos trabajando en ello…

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2022 18:56 #93 per tonivet (Associat/da)
joregar enhorabona amb una mica de retras per la teva marca en mitja. LA meva millor marca no va baixar de 1h22 (43 anys) aixi que 1h17 és còrrer molt. Em sembla que tindras que cambiar la foto de l'avatar, segur que estas mes prim ;)
ruben6 mucha suerte con la pista y ojo con las periostitis, aunque los clavos de ahora son mucho mas comodos que los de antes...

muchas gracias cachirulo me lo pase muy bien en esa maratón y para mi la cantidad de corredores (unos 1500) es la ideal para una maraton. Me dio muchos recuerdos jordi togores que dice que se aburre entrenando con vosotros :laughing:

Muchos animos kilometer yo tambien asisti a una maraton que no corri y se lo duro que es, mejor borron y cuenta nueva ;)

Bueno pues ahora me pasare una temporadita por la montaña para no mirar tanto el reloj. En otoño igual me animo por la maraton de Florencia

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Abr 2022 16:51 #94 per cachirulo (Associat/da)
Kilo la verdad es que llevas ya un par de temporadas que no terminas de tener continuidad,eso sí,llegas de nuevo al nivel de antes. Lo único que enseguida una lesión o un problema de salud lo corta en seco.

Esta semana ha sido así:(72km)
L:12km en 62'01(5'10) a 123med.
M:16km con un 4000-2000-4000 con 2'30rec:
16'31(143/155)
7'59(145/157)
16'24(146/157)

J:12km en 53'00(4'25) a 141med así:
3km a 4'45(131/143)
3km a 4'35(144/155)
3km a 4'16(144/148)
3km a 4'05(147/158)
V:12km en 62'29(5'13) a 125med.

D:20km en 92'24(4'37) a 137med así:
11km a 4'48(134/148)
9km a 4'25(141/151)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Abr 2022 11:02 #95 per joregar (Visitant)
Quina gran marató tonivet, ritme constant de principi a final, i acabar amb aquestes sensacions és el millor.
M'has fet fixar-me en la foto i la veritat que sí que se'm veu la cara redoneta jeje, deu de ser d'algún any que vaig anar a Coll de Pal sense estar entrenant. El que sí que he canviat que ara tinc moltíssimes canes!! :scream: M'espero a canviar la foto a finals de Maig quan torne a fer-me una foto al cartell després de la pujada :thumbup:

Ruben, quines competicions tens pensat fer? algún campionat o controls?

Bona setmana cachirulo, sèries llaaargues i 2 dies més de progressius o ritmes vius. això ja no és 1 dia de qualitat :muscle:

Passo a posar la meva setmana que ha tingut la estructura típica del que portem fent desde novembre, kanya DM,DJ,DS
DL: 15 kms a 4'30" (135/149)

DM: 10x600 r:1'30" [2'01"/ 00/ 01/ 02/ 02/ 01/ 01/ 01/ 00/ 1'57"]

DX: 14 kms a 4'29" (137/147)

DJ: descans per no trobar el moment, vacances.... jeje. Cagada

DV: entreno express, farteck 13 x (1' ràpid - 1' lent) per terreny ondulat 6'2 kms a 4'11"

DS: tocava 2x3000 a 3'40"-35" amb 1km recu a 4'15" però no vaig poder. Primer per canviar el descans de divendres amb el fartleck i després pq vaig voler fer-ho a 3'35"... Primer 3000 en 10'43" així 3'33"/ 34/ 36 acabant just, la recu 4'21" i al arrancar el segon 3000 ho deixe en el 200 sense forces a les cames. Recupero fent una pixadeta i torne a arrancar a ritme més moderat, així i tot paro en el 2000 en 7'21" descanso 1 minut i acabo amb un 1000 a tope en 3'30". Improvisació. No anava mal de cardio però notava mal les cames, segurament pels 2 entrenos seguits.

DG: 19 kms 4'50" (127/142) de xarreta amb el cunyat.

Aquesta setmana farem bondat i seguirem el plan.


Recupera't bé kilometer i a gaudir de les curses més curtes de final de temporada. Segur que et cobres la revenja maratoniana l'any vinent :muscle: :muscle:

Salut!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2022 07:50 #96 per Jordi (Associat/da)
Enorme tonivet :muscle: :muscle:

Amunt! kilo

Jo segueixo a lo meu, sense trobar el punt i forçant-me a "competir" per superar la apatia :oops:
L- DESCANS
M- 11,5K 5:40 145/154
X- DESCANS
J- 11,5K 5:34 149/159 #IdemDimartsPeroAmbSolete
V- 4,5K 5:28 145/155 #Activacio
S- 3K 5:21 150/158 + Mitja Miami Platja (1:51:20 5:10 162/173) #PajaronCalorada :S + 2K caminant
D- DESCANS

L- 8K 5:44 149/166
M- DESCANS
X- DESCANS
J- 17K 5:40 149/160 ("baixada" 5:30 / "pujada" 5:50)

Si complim la setmana l'acabarem quelcom semblant a fer avui 8-10K suaus, Dissabte DESCANS i Diumenge 21-28K en marató per equips a Cornellà ;)


Salut!
Jordi

PD: El 27 de Juny ja no tindré excuses i començaré planning de 16 setmanes per Chicago, espero pujar la moral i fer-ho com m'agrada :unsure:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2022 20:29 #97 per cachirulo (Associat/da)
Estas semanas estoy haciendo series largas por acompañar al compañero que prepara la maratón de BCN.
Jordi felicidades para mañana y cuenta de nuevo que empezando el 27 de junio son 15 semanas. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2022 13:02 #98 per cachirulo (Associat/da)
Semana de 72km.
L-12km en 62'46(5'14) a 122med.
M-16km con un 6000-3000-1000 con 2'30rec:25'05-12'11-3'49

J-12km en 54'26(4'32) a 139med así:
3km a 4'47(129/134)
3km a 4'37(137/146)
3km a 4'28(143/151)
3km a 4'16(147/157)
V-12km en 62'38(5'13) a 124med.

D-20km en 94'43(4'44) a 134med así:
7km a 4'57(131/142)
6km a 4'44(135/139)
7km a 4'32(136/144)

El sábado Medijocs de nuevo tras la última edición de 2019.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2022 08:01 - 25 Abr 2022 08:02 #99 per Jordi (Associat/da)

cachirulo va escriure: Jordi felicidades para mañana y cuenta de nuevo que empezando el 27 de junio son 15 semanas. ;)

Gracies, pues sí 15 :oops:

Finalment vam "complir" amb el planning; setmana de 58K:
V- 8,5K 5:45 149/159
S- DESCANS
D- 21K 3xRelleus en Marató (1xSen2 + 2xSen) + 2000m pista

Relleu2 Sen2: 32:20 (4:35) havia d'anar ràpid per no penalitzar el canvi d'equip (mala estratègia triada en l'ordre dels relleus)
+
Relleu3 Sen: 35:09 (5:01) - 41:21 (5:52) 6min xip parat (no vaig anar prou ràpid)
Relleu4 Sen: 37:44 (5:21) (ja de baixada)
+
400s (2000 - 5:52): (completament fos :oops: )
L01- 2:16,90 - 2:17 (5:42)
L02- 2:20,05 - 4:38 (5:50)
L03- 2:23,10 - 7:01 (5:57)
L04- 2:21,90 - 9:23 (5:55)
L05- 2:22,10 - 11:45 (5:55)

Vergonya de progressiu de Diumenge i més comparant amb cachirulo :oops:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2022 16:00 #100 per joregar (Visitant)
M'agrada aquest plan de 5 dies cachirulo, amb sèries llargues i rodatges progressius. Per posar-se fort i resistent i evitar lesions. Sort en la cursa de Medijocs a tu i kilometer, he vist que són 8 kms, se us quedarà curta!! :stucktongue

Jordi, la meva millor marató en quant a resultat i relació "entrenos-estat de forma-resultat" va ser amb 13 setmanes d'entrenos i partint de mala forma despés de 4 setmanes sense correr. O sigui que tens temps, no t'agobies, pots anar fent poc a poc o seguir un temps amb la apatia jeje. I quant et posis, en progressió. Però jo crec que d'aquí a juny alguna bogeria faràs :joy:

La meva setmana de 87 kms
DL: 13 kms a 4'32" (135/149)

DM: 6 pujades 60m molt dretes ~13" + 6 pujades 160m no tan dretes ~34" r:1'30" + 4000 en 14'34" (3'40"/40/40/34)

DX: 16 kms a 4'41" (134/151)

DJ: 6 x 1000 r:2' (3'28"/ 27/ 26/ 26/ 25/ 21)

DV: descans

DS: 8 x (500mig-500ràpid) els ràpids en ~1'42" i els mitjos en ~2'11"

DG: 3 kms a 5'40" amb uns companys +4 kms a 5'15"+14 kms a 3'55" (155/160) amb altres


Salut!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.