Hola! Sí que la vaig fer sí! anava amb el dorsal d'un company (busca per C.A.Vic) que volia fer-la al febrer i amb el canvi de data li coincidia amb la lliga de clubs. Per poder fer una mitja va acabar fent Banyoles la setmana passada, 1 setmana després del 10000 en pista i correguent tot sol va fer 1h14' millor marca, si arriba a poder fer Barcelona ho peta més encara.
Jo super agraït de que em cedís el dorsal, sense pensar fer cap mitja aquesta temporada i em va sortir la cursa de l'any.
Tant m'ho van dir els companys i entrenador que em van convencer de sortir a "arriscar", jo que era més conservador i acostumava a fer les mitges de menys a més. Així que em vaig comprometre a passar el 10 en 36'40", 1 minutet més que el 10000 de fa 15 dies, i a veure després...
La sortida molt neta, corrent fluïd desde el principi i tothom en el seu lloc, sense la sensació de haver fet sortida boja passem el km2 en 7'10" però en el Paral.lel es regula sense voler i passo el
km5 en 18'22", perfecte.
En Gran Via ja vaig amb un grupet estable i faig la tàctica que m'han insisitit, a roda i sempre amb el tall de davant en cas que es faci jeje. Tinc sort amb els companys de grup i passo el
10 en 18'18", 36'40" clavat sense voler-ho!
Em veig "còmode" encara, pulsacions estables en 161-162 i confio en poder fer 5 kms més a aquest ritme. Fins al 13 encara bé però és en el puja i baixa de la Diagonal on veig que ja vaig forçant per seguir amb la tàctica jeje però segueixo seguint a samarretes conegudes.
Parcial
del 10 al 15 en 18'27" i aquí se m'acaba la bateria del rellotge i es desconnecta GPS i pulsómetre però segueix el crono.
Baixant la Diagonal els grupets ja són molt petits i van espaiant-se però és girar a la dreta i vindre la ostia gran, veure aquella avinguda tan ampla i els corredors en fila de 1 i notant l'aire desmoralitza una mica però per altra banda penso que només falten 5 kms de patir i això era el que esperava i a això haviem vingut. Així que a apretar les dents i gestionar el que queda en solitari ja que em marxen alguna samarreta de les que seguia. I encara que sempre em diuen que faig massa càlculs en cursa no puc deixar de fer-ho i penso que ja no tinc cap oportunitat de veure el 1h16 (per a això hauria d'haver pogut apretar aquí precissament) però hauria de salvar el 1h17.
Del 16 al 19 em xupo tot l'aire que no havia xupat abans i em sembla que vaig mort, ja no miro parcials cada km però en el 19 faig una ullada ràpida i veig 1h10'00" just, així que sense gaire esforç de càlcul penso que sí baixaré de 1h18, només he de mantenir ritme i amb aquest motivació aguantem. El coco és clau en aquests moments.
Pico
el 20 en 18'37", ni tan mal penso i començo a accelerar, resulta que ara tinc forces
i en l'ultim gir cara a meta, que havia llegit en blogmaldito que eren 600m, 2' falten penso, veig ~1'15'30" i m'agrado fent aquella recta en progressió i passant algun corredor.
Em surt
l'últim 1,097 en 3'36", (a 3'17"/km, m'extranya una mica, no pot ser que sigui curt aquell parcial? He vist que a tothom li surt ràpid),
temps final 1'17'20". Contentissim, a 3'40" clavat, fa uns anys ni m'ho haguera imaginat.
I amb la sensació de que puc veure el 16.
Però ara toca intentar fer un bon 10k en ruta en El Prat, al menys en relació a aquesta mitja, i 5000m en pista per acabar temporada.
cachirulo, molt bona cursa has fet! super regular també i acabant amb força, i cada mitja d'aquest any millor
Jo vaig correr amb unes Hoka amb placa de carbono, no noto la palanca com amb les zoomfly però són suuuper còmodes. Suposo que algo de dopatge tecnològic hi ha però és per tothom jeje. Ah!, i la sensació de cames massegades diumenge tarda no la havia tingut mai, sensació de que em vaig apretar tota la cursa des de l'inici.
Tonivet, un altre que tal, quina gran marató!! quina regularitat, com me n'alegro. Tothom entrena però veig que tu eres molt constant i metòdic i has pogut superar amb nota els problemes de meïtat de la preparació.
Deu n'hi do, si no vaig errat ja portes 3 maratons post-pandemia