Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

02 Jun 2022 09:28 #121 per Jordi (Associat/da)
cachirulo cursa DIR més que correcte, si que sembla que no al nivell de les series, però bon tancament de temporada :cheer:

joregar incombustible amb les MMPs :muscle: :muscle: :hearteyes: kanya al juny!!!! :kissheart:

Jo no aixeco cap, la "tos residual" pel bitxo crec que m'ha provocat un mal muscular en el costat dret que no millora i que va a pitjor així que parada fins a Sant Joan :confounded:

Setmana passada només vaig acabar fent l'entreno de Dijous:
J- 12K 5:34 154/165 #Seguim

I aquesta setmana la deixo en dos dies (ja amb el mal muscular):
M- 7K 5:53 155/165 (mesurant zona sèries 1.730m)
J- 6K 6:09 140/148 (tornarem a parar fins Sant Joan :()


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jun 2022 17:48 #122 per fandes (Associat/da)
Doncs jo la veritat és que poca cosa aquest maig... Havia començat bé a la milla de Ripollet, però ja em notava extrany aquell dia i al cap de dos dies: PUM! Positiu en Covid.

Em van tocar dos dies ben dolents, però per sort el tercer ja a millor i a treballar xD. El pitjor ha estat la part respiratòria, tot just aquest dimarts 31 de Maig va ser el primer que a ritmes "alts" em notava sense ofec. A veure si encara estem a temps d'atacar alguna marca en la pista!

Encantat de llegir com li foteu Kanya en aquesta època gens fàcil (almenys per mi) amb la calor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 17:20 #123 per joregar (Visitant)
Collons amb el Covid... :coldsweat: sembla que ja no hi hagi o vagi a ser lleu però encara arrea. Que us recupereu bé i temporada vinent amb normalitat. És veritat que la calor aquest any també ha vingut donant kanya, abuff... i ja no hi ha moltes ganes d'apretar.
De totes maneres fandes ja he vist una bona milla :muscle: Apurarem la temporada el que es pugui jeje

La setmana passada rara, entre cansament de cames del finde i molta feina a l'institut... la primera meitat saltant-me entrenos regeneratius per passar el matí assegut fent feina 🤦‍♂️ i canviant rodatges per bicicleta...
En resum, 65 kms + 1h40' bici suau i 1 únic entreno destacable
DS: 3 x 1200 r:3' en 4'01" - 4'00" - 3'55"

Aquesta setmana baixada i un 5000 el dissabte. A veure que surt.

Jo faré el més de descans el juliol per començar a l'agost entrenos per la mitja de València on anem uns quants.

Salut!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 18:25 #124 per fandes (Associat/da)
El 5000 és a Lloret? Si és així vejam si ens veiem joregar! Encara que jo faré un doblet "més loco" xD

I pel que fa a la milla, molt content! Era per saber si m'atrevia a sortir amb uns colegues al 800m del Prat de dimecres... I he decidit que sí!

Ara falta saber si les cames i el cap respondran, us explico en la segona part de la setmana!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 19:56 #125 per joregar (Visitant)
Oleee el calendari atapeit!! :clap: :joy: :joy: 3 proves entre dimecres i dissabte no està gens malament pel post-covid jeje.

Sí que és a Lloret. Ara em deixes intrigat... el 800 i el 1500 seria lo lògic però com dius "loco"...:wonder: el 3000 llissos o 3000 obstacles amb una de mig fons?... ja contaras! i ho veuré :lol:

Finalment em perdo tots els controls de "Serrahima" de dimecres, que eren els que em recomanaven una companya i el míster. Al Maig m'era impossible per l'horari de feina, i estava esperant al d'aquest 8 de juny que ja han acabat els alumnes però m'ha tocat possar un exàmen de recuperació prou llarg (pràctic) aquell dia :sob: :sob:
De totes maneres el de Lloret i un altre el 19 a Mollet semblen bones opcions. I si no amb el que vaig fer ja estic més que content. Mai m'haguès imaginat correr a aquests ritmes una bona estoneta jeje.

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2022 22:36 #126 per cachirulo (Associat/da)
Por mi parte la semana pasada solo salí 3 días. Arrastro una tendinitis cuadricipital hace meses y cómo va a más he preferido parar ahora 10 días.
Yo de momento me libro del covid y más me vale que el 24 me hoy una semana a Boston a ver a la familia. Viaje que tengo pendiente de 2020 y el vuelo me caducaba pronto.
Me da envidia el medio fondo vuestro,es una cosa que ya no me atrevo por no forzar en exceso al corazón. Me gustaban las millas.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2022 16:14 #127 per joregar (Visitant)
Doncs ben fet cachirulo, s'ha de descansar també i regenerar i ara és bon moment.

Ja he sortit de dubtes fandes ;) primer, felicitats pel 800, el sub2' a tocar. És marca? de la temporada he vist que sí, plenament recuperat :muscle: :muscle:
I el dissabte 200 + 1000 ufff... s'ha de ser molt ràpid per correr això. Al 1000 segur que t'animo que just després vaig jo.

Comento entreno de dimarts:
3x1000 r:2' +5x200 r:1' 3'18" - 3'18" - 3'17" - 34" - 34" - 34" - 33" - 33"
Ahir rodatge 8 kms
I a descansar fins dissabte.

Salut!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jun 2022 18:12 - 14 Jun 2022 18:17 #128 per joregar (Visitant)
Només escric jo... :whistle:
setmana de poquets kms, 56, i la competició que no va sortir bé. Bé, la competició sí va sortir però jo vaig pegar un bon pet :joy: Els 2 primers kms perfecte, em posso darrere del que tirava del gran grup (2 van marxar d'inici a 3 pelats) i vam marcar 3'23" - 3'23", cursa perfecta pels meus interessos! però llavors van començar a passar-me tots i no m'hi vaig poder enganxar... i ja sol vaig fer 3'33" - 3'34" i l'últim 3'23" per acabar amb 17'15". Resultat enmig dels altres 2 que havia fet.
L'any vinent ho tornarem a intentar. Ara ja s'oblidem de sèries i ritmes, per exemple aquesta setmana tinc un fartleck i unes pujades.
Això sí, m'apunto al 1000 social i cursa d'eliminació del dissabte!

Per cert, bones prestacions de fandes! el 200 no el vaig veure però em va dir un temps que em mareja... i el 1000 el vaig veure i va fer un carrerón, sortint de darrere, progressant, possant-se davant i tirant, i el van passar al final però podia haver-se exprimit més, com em va dir després, i es va quedar a 1 segon de la marca, que tela marinera... 2'42" :scream: :scream: :muscle: :muscle: Felicitats

Salut!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2022 18:18 #129 per fandes (Associat/da)
Que tal el 1.000 social Joregar? És potser la meva prova predilecta de corredors.cat i aquest any es feia a "casa"... I va i me la perdo! Per cert, bon 5.000! El que dius de la pista és totalment cert, has de tancar ràpid els forats que es formen, sinó estàs fora i recuperar és gairebé impossible...

En quant als darrers controls, moooolt satisfet!

8-Juny -> Millor marca 800 AL -> 2'00.92'', amb un pas pel 400 massa just i un 400-600 massa lent, mai sabré si podia haver estat el dia per baixar de 2'... La part bona és que les sensacions van ser immillorables i vaig acabar el darrer 200 corrent-lo en 30'', que és l'objectiu (mantenir-se prop del ritme objectiu en el rush final).
11- Juny -> Millor marca 200 -> 24.88'', tot i no entrenar-lo (per sort em van gravar en vídeo i es veu les dècimes que perdo en la primera corba), va sortir una marca decent i una 2a posició en la sèrie. Després 2a millor marca 1000 -> 2'42.91'' amb les sensacions que ha descrit el crack Joregar (que bé trobar-nos a la fi!).
15-Juny -> Millor marca 400 -> 53.78'', l'objectiu de fer aquesta prova és millorar l'sprint final del 800... I com a tal esperava tenir gent en un nivell similar a la sèrie per "apretar-nos" a la recta del 300-400. Però com que corro pocs, em van posar en una sèrie més lenta (el segon va arribar a 2 segons i el tercer a 3, que en velocitat és no veure'ls), pel que crec que no vaig donar el 100% (massa fresc en els darrers 100m). Així que sorpresíssim pel resultat i confiança per aquest darrer mes que queda!

Objectius d'aquestes darreres 5 setmanes?
- Gaudir els entrenaments i arribar amb la millor moral i forma possible al Campionat de Catalunya de Milla, el 3 de Juliol. Em pintaran la cara... Però espero aprendre molt!
- Buscar controls o curses durant el Juliol (curtes) per xalar del punt final de la temporada i tenir motivació per la propera.
- Arribar al 23 de Juliol el menys cremat possible, per si finalment cal córrer la Copa Catalana d'Atletisme (amb la UCA).

Ja us he fotut un bon rotllo per acompanyar a en Joregar xD.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2022 21:46 #130 per cachirulo (Associat/da)
Os voy leyendo con envidia. Yo he vuelto la semana pasada pero con dolor en la rodilla,los días de parada(10) no han servido para nada así que me paso al reposo activo.
Ahora marcho unos días a Boston donde espero trotar algo e inicio planning el 4 de julio.
Buena noche de San Juan.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2022 16:26 #131 per OscarBolo75 (Associat/da)
Jo també us llegeixo amb envidia....anava llegint el fil, però no veia el moment de publicar al foro.
Al·lucinants els entrenos i el resultats en pista i en ruta d'en joregar. Es una passada, flipant noi. La meva més sincera enhorabona!!!

i Fandes, que vola a pista!!

Del meu 2022, vaig fer Granollers i la Mitja de Barna, 2 setmanes abans de Boston, no en volia sortir al 100% per no fatigar-me molt.
Encara així vaig baixar la meva marca uns segons, potser les meves marques son millorables en 10K i MM, però ara mateix no em motiva gens entrenar per 10K i MM. Si surt en una cursa un bona marca bé, sino també.

Boston va sortir de conya, en tenia pendent tornar. Aquest any amb la Setmana Santa pel mitg era la meva millor opció. 2h51'15" i amb la sensació d'haver controlat molt bé la cursa.

Tenia pitrall de la Marató de Barna i també la vaig fer, en 2h57'59".
La idea era fer sub3h, el meu primer sub3h Barna i treure molts punts pel ranking Age Group World Ranking 2022 de la gent Abbott World Marathon Majors.
Aquesta gent agafa els teus 2 millors resultat de l'any i fan un ranking de punts i conviden als millors al seu Marató anual que en diuen: AbbottWMM Wanda Age Group World Championships i pel 2023 es farà el primer trimestre.....i pot ser, si Japò obre fronteres definitivament, la fan allà.....si no anirà a USA. Ho han d'annunciar encara. En tot cas, jo en tinc 7140 punts i els últims 2 any amb 7000-7100 tens lloc. Si es fa a Tokyo i em mantenc entre el 85 millors de 45-49 anys (del seu ranking de punts, es clar), cap allà que aniria.

Menuda xapa....bueno he de dir que pel AbbottWMM Wanda Age Group World Championships de 2022, que es fa el 2-octubre a Londres, estíc inscrit (pels resultats de 2021). Així que una altra Major que repetiré (8ª onada o variant COVID mediante).

cachirulo va escriure: Os voy leyendo con envidia. Yo he vuelto la semana pasada pero con dolor en la rodilla,los días de parada(10) no han servido para nada así que me paso al reposo activo.
Ahora marcho unos días a Boston donde espero trotar algo e inicio planning el 4 de julio.
Buena noche de San Juan.

Sabes, estoy inscrito en Chicago 2022. Pero he de hacer el defer. No coincidiremos allí.
Resulta que solicité dorsal, me lo aceptan, me inscribo, hotel reservado, a punto de coger los vuelos...mi hermano va y se casa....el 8 octubre. Vamos que Chicago para 2023.

Yo ya comencé mi plan el 6 junio..... 17 semanas, con 2 de pausa por vacaciones en agosto.....aunque decirte que he tenido 1 semana de valle por una faringitis que llevaba arrastrando y que acabó con antibióticos, etc...todavía me queda mocosidad y cuando acabo de entrenar parece que me haya fumado un cartón de ducados.


Seguim en contacte companys.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2022 18:35 #132 per tonivet (Associat/da)
hola bones!

Jo tampoc escric, una mica per mandra.

Ara estic fent muntanya, mhe apuntat a una trail de 30km la setmana que ve i despres durant el Juliol fare algunes curses d'aquestes mixtes de festa major...

De cara a la tardor m'he apuntat a la marató de Florència, la idea es començar el bloc especific a finals d'Agost o primers de Setembre, esperant que no faci tanta calor.

Apa, bona revetlla!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2022 14:42 #133 per HALCON MILENARIO (Visitant)
En primer lugar saludaros a Todos después de un tiempo sin escribir nada.
La verdad que un problema de salud de mi padre y Yo haber pillado el Covid me a tenido parado un tiempo.
Y para redondear mi situación personal me he realizado una Ecografía del Corazón rutinaria que me hago anualmente desde que entre en Veteranos, hace ya años, ahora tengo 58 años y los resultados a salido una Insuficiencia de la Valvula Aortica en grado Moderado-Severo, me volverán a repetir las pruebas dentro de seis meses para ver su evolución, y de momento puedo correr pero a intensidades bajas, no tengo síntomas con lo cual me tranquiliza pero tengo que controlar la situación para un futuro mejor, vamos que estoy tocado pero no hundido.

A cuidarse y salud para Todos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2022 09:11 #134 per fandes (Associat/da)
OscarBolo75 que bé llegir que hi ha bones motivacions! Qualifiques seguuuuur!

Halcon Milenario muchos ánimos! Espero que la evolución sea positiva... En cualquier cosa que estés en buenas manos para afrontar lo que venga!

Cachirulo ojalá la parada sirva para hacer limpieza definitiva, y así puedas empezar el plan con todas las de la ley.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2022 20:08 #135 per Del@ (Associat/da)
Bones, primer de tot gairebé demanar disculpes per haver desaparegut del tot i després donar ànims al company Halcon Milenario, molts ànims, tocarà plantejar els entrenaments d'una altre manera com de fa temps que el company Cachirulo també fa.

Vaig deixar d'escriure per falta de motivació i per deixar els entrenaments d'intensitat i les competicions. Diríem que vaig passar una mica de tot, feina, assumptes personals, accident amb la bicicleta, confinaments, operació a la mà .... En fi, en el meu cas menys Covid, una mica de tot.

A 31/12/2021 per les coses que es fan aquell dia em vaig inscriure al Ironcat després de fer un 10 km on vaig estar a poc de edixar-ho a mitja cursa. Vaig veure-ho com la manera d'obligar-me a fer alguna cosa. Havia guanyat força pes. La veritat córrer vaig fer poquet i de molt poca intensitat. La bicleta gairebé només els caps de setmana, no tots i menys kms dels necessaris, però el meu objectiu que era recuperar les ganes de fer esport i el cos a un estat de forma normal (que per mi no és tan prim com quan vaig entrenar de veritat l'atletisme) i això ho vaig aconseguir.

El Rubén em va veure just a la sortida del Ironcat i ell mateix pot dir la sorepresa que tindria al veurem per allà. La única cosa que vaig fer bé va ser la natació, la bicicleta patint ja al final i córrer res de res, massa calor i tampoc vaig tenir un bon dia. No sé, a vegades començo a córrer i als dos kms tinc ganes d'aturar-me, és més mental que una altre cosa, però si em passa al riu de Sabadell estic al costat de casa i allà em quedava tota una marató i amb molta calor. No tot era de cap eh, però ja us dic, no era el dia i no em vaig saber treure fora segons quines coses del cap i allà s'ha d'estar 100% centrat.

Ara intentaré canviar el xip i veure si puc fer entrenaments més ràpids sense deixar la bicicleta i la natació i així poder fer alguna cursa a temps més decents, però res a veure amb les vostres marques i ritmes. De moment m'està costant la veritat, però a veure si ho aconsegueixo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2022 12:18 - 01 Jul 2022 18:56 #136 per Jordi (Associat/da)
Bé llegir i veure "gent nova" i retorns :woohoo:
Jo,

Jordi va escriure: Setmana passada només vaig acabar fent l'entreno de Dijous:
J- 12K 5:34 154/165 #Seguim

I aquesta setmana la deixo en dos dies (ja amb el mal muscular):
M- 7K 5:53 155/165 (mesurant zona sèries 1.730m)
J- 6K 6:09 140/148 (tornarem a parar fins Sant Joan :()

1 mes després, ja estic en plena operació de tornar a donar guerra :party: :party:

Ara falta fer resum de l'últim mes (73K :( ) i veure com encarem el mes entrant :muscle: :muscle:

7 juny: M- 12,5K 10:11 119/159 (caminada costa)
15 juny: X- 11K 13:12 122/163 (caminada muntanya)
22 juny: X- 3,5K 5:52 152/162 (seguim costellaKO, esperem seqüeles demà per decidir)
24 juny: V- 5K 5:38 157/170 #SeguimSumant
26 juny: D- 6,5K 5:33 159/175 #Seguim

Aquesta setmana a tope amb la preparació planificada :cheer: (no surten ritmes per sub3h15 i dimecres vaig haver d'avortar un segon bloc d'escales; ni el vaig començar, les cames fan més mal que la costella :silly: :sick: :oops: ):
L- S01D1-Chicago- 4K 5:27 + * Fartlek * [5×2'(4:51+5:52)+2'(4:04)] + 1K 5:55
M- S01D2-Chicago- 10K 5:31 163/178 + 6×100m prog.
X- S01D3-Chicago- 8K 5:30 163/179 + ESCALES (32 esglaons) + 300m refredar
J- DESCANS

Avui intentarem un nou Fartlek :scream: :
4K 4:58 + 2x[12' 4:45 + 4' 5:00] + 1K

El més important es que celebro el meu inici de vacances :sunglasses:


Salut!
Jordi

EDITO: El bloc d'escales de dimecres va ser tal que així:
01- Caminant
02- Skipping
03- Skipping lateral
04- Salts peus junts
05- Salts només una cama
06- Salts obrint i tancant cames
07- "Ranitas"
08- "Ranitas" amb dos esglaons
09- "Ranitas" amb dos esglaons amunt i un avall
10- Carrera (de dos en dos)

I l'entreno d'avui a sortit força bé:
4K 5:24 161/175 + 2×(12'(4:47)+4'(5:31)) + 1K 6:12

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 11:37 - 04 Jul 2022 11:38 #137 per Del@ (Associat/da)
Aquest matí he anat al riu abans d'anar a la feina .... ni recordo el temps que no ho feia :pensive: , però ja és bona senyal.

M'he creuat amb el Cachi just quan jo estava al meu darrer km i no em podia aturar, ja que a les 9 he de ser al despatx i anava amb el temps just, una llàstima.

El Cachi m'ha vist en el moment més ràpid del meu entrenament i encara s'haurà pensat que estic en forma :joy: , fent el darrer km sencer a 4' pelat i els darrers 450m a 3'50". Avui es tractava d'incrementar el ritme baixant pel riu i fent el darrer tram esforçant-me.

Jordi, ves fent i sobretot gaudeix de les merescudes vacances :party: :sunglasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 12:01 #138 per cachirulo (Associat/da)
Del@ en el entreno no se para. ;)
Te he visto igual que siempre,yendo a toda leche.
A ver esta noche si me pongo y cuento las últimas semanas.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 21:29 #139 per cachirulo (Associat/da)
Parece que vais despertando.
Ya tenemos a los cracks Fandes,Oscarbolo,Joregar,reaparece Del@ y nos falta Rubén que tras estar parado ya vuelve a la carga y Kilometer.
El Team B con HM(animo),Tonivet,jordi y yo mismo.

Lo comentado,estuve parado 10 días y como no servía de nada volví a la carga el 13 de junio.
Estas tres semanas:
Semana 1(54km)
L-8km en 40'01(5'00) a 131med.
M-10km en 52'36(5'16) a 125med.
J-12km en 57'14(4'46) a 140med con 7km en 31'14(4'28) a 145/151.
V-10km en 53'20(5'20) a 127 med.
D-14km en 79'03(4'56) a 132med.

Semana2(64km)
L-12km en 62'59(5'15) a 126med.
M-12km en 55'41(4'38) a 142med.
J-12km en 63'58(5'20) a 130med.
V-16km en 77'05(4'49) a 137med.
D-12km en 60'03(5'00) a 134med.( en Fall River -Massachussets)

Semana3(60km)
L-10km en 53'17(5'20) a 125med. En Fall River.
M-12km en 58'09(4'51) a 134med. En Fall River.
J-11'7km en 56'36(4'50). En el Boston Common.
V-10'5km en 52'50(5'02). En el Boston Common.
D-16km en 76'56(4'49) a 132med. En Sabadell con un jet-lag de cojones.

Pongo los entrenos porque así me sirve como un blog. No hay quien se lea este rollo de ritmos y pulsaciones.

Me deje el cargador del reloj en Sabadell y me quedé sin batería ya en Boston,tuve que salir con el móvil y sin pulsometro. Parecía un Runner de esos. ;)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2022 14:33 #140 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Agradecer a todos los ánimos recibidos.
El plan a seguir hasta Enero del 2023 que volverán a hacerme las pruebas de cardio es rodar a ritmos moderados, en mi caso nada de mantener pulsaciones por encima de 140 y 4 días a la semana, y alternar con otros deportes de baja intensidad, nada de Carreras a altas pulsaciones. Me adaptaré a mi nueva etapa y esperar a ver como evoluciona, estoy animado, es lo que hay, en Noviembre en la Prueba de Esfuerzo salió todo Ok sin arritmias a pulsaciones máximas, llegue a 170 durante 1 minuto y el informe era apto para seguir Compitiendo, no tengo síntomas y eso es importante.
Con lo cual a partir de ahora paso al TEAM C :great: :party:

Cuidaros y Salud para Todos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.