Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

Komando Kanyero 2022( buen año "pa tos")

09 Des 2022 13:20 #261 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia companys/es

Passo per donar novetats de l'última Marató de l'any 2022: Valencia.

Estava inscrit desde desembre de 21 i amb l'intenció de buscar sub2h50'....això ho pensava al desembre de l'any passat i el calaix assignat 2h38'-2h50' era per aquesta intenció.
Però l'any 2022 ha anat com ha anat i fer Londres-Frankfurt-Valencia i buscar a Valencia sub2h50' era una bojeria.

En la previa vam parlar amb en joan3 i un amic, en Jordi, amb qui he coincidit Londres, en Boston, etc.. de veure si sortiem junt. Passeig pel Joan si feiem els kms junts.

Varem sortir a ritmes 4'/km, ells tenien benzina per axiò i més, així que passats un parell de kms vaig pendre la decissió de "deixar-me caure", perque sino era un suicidi.

Aixì que vaig anat adaptant-me a 4'10" aprox i es clar, ràpidament em vaig quedar mitg sol. Com el buit que hi havia fins el seguent calaix eren 10', dons pràcticament fins al final no començaven a agafar-me els dorsals blaus.

Vaig còrrer molt còmede, prácticament sol, concentrat en fer 4'10" aprox cada km.
La mitja la vaig passar en 1h28'00" per un temps final de 2h55'36".


5K 0:20:47
10K 0:20:56
15K 0:21:08
20K 0:20:55
Half 0:04:37
25K 0:20:57
30K 0:20:41
35K 0:20:49
40K 0:20:41
META 0:09:03

Negative split, 2h55' i paella del senyoret, no em puc queixar d'aquest Valencia 2022. ;-)

aurelian va escriure:

joregar va escriure: I Aurelian un altre que tal, ho vaig comentar abans que ho tornessis a fer, eh! sempre ahí! 3 minuts amunt-avall :clap:
aquest 3h01' és un grandissim resultat! :great:


Gracies joregar me falta un 3:00 y un 2:58 y puedo colgar las bambas de correr

@aurelian y un 2:55 ..... en Chicago'23? :whistle:

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 12:08 #262 per kilometer (Associat/da)
Quin crack estàs fet OscarBolo75, a veure si descansas una miqueta i et recuperes bé de tanta marató :stucktongue . Feina envejable, ja ho saps.


aurelian, quin bon currículum de maratons. Bona feina la teva. Venim d'on veniem m'alegra molt.

La resta a seguir treballant i fotent-li kanya.

cachirulo, como diría Laporta, con ganas de volver a verte. Espero que pronto tengamos noticias positivas tuyas :thumbup:. Cuídate

Yo por lo pronto de momento sigo avanzando con buen pie en la preparación. Ya hemos finiquitado 2 semanas y dado el pistoletazo de salida a la tercera. Sigo con la idea de estar centrado en el entrenamiento día a día y seguir sumando. Este domingo, plato fuerte con las 24 horas, en un duo final de muchos kilates kanyeros, con Marc78, con el que tengo muchas ganas de correr, pero además tomando el relevo de nuestro Ruben6

Apuntado para Nassos y para mitja de Barcelona. Vamosss !!

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2022 18:35 #263 per tonivet (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per les felicitacions de Florència!. He estat bastant desconnectat del fil, però des d'aquí molts ànims per alcachirulo I moltes felicitacions als valencians i lleidatans.
Per part meva, aprofitant la supercompensacio m'he apuntat també a nassos amb l'únic objectiu de correr ràpid, que per a mi seria baixar de 45.
Espero veure-us a molts de vosaltres a les 24h, estaré diumenge de 8 a 10 a l'avituallament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2022 18:57 #264 per fandes (Associat/da)
Doncs sí tonivet les 24 hores han estat Kanyeres a tope! Que guai viure-les amb uns quants components del grup. Per mi han estat una injecció de moral i sensació que estem fent bé les coses (i espero que per ells també).

Per cert, aquesta setmana per desconnectar de tant fons m'he apuntat a la meva prova predilecta de l'any un 800 a la pista coberta de Sabadell divendres 23 a la tarda.

Si us agraden aquest tipus de proves us puc anar compartint els dies de campionats (en els que nosaltres no correm clar xD) perquè és digne de viure'ls d'espectador!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2022 17:35 #265 per aurelian (Associat/da)
gràcies companys.

Despues de Frankfurt he tenido unas molestias, he hecho una ecografia y al parecer la fascia del isquio derecho tenia una cicatriz lo que indica que he hecho la maraton teniendola. Se que paso (he hecho un estiramiento cuando yo nunca estiro...) y realmente no me molestaba mucho al correr pero si que me daba sensacion de calambre cuando no corria en plano o cuando iba mas rapido haciendo la zancada casi completa (con el talon acercandose al culo...).
En fin... han sido unas 3 semanas con poco volumen, sin hacer cosas kanyeras pero poco a poco volvi y ahora estoy a tope full gas encadenando unas buenas semanas donde solo perdi un entreno (tirada llarga) por una gastro-interitis.
Estoy apuntado en Nasus, donde me gustaria volver a bajar de 40' y luego solo quedan 6-7 semanas hasta la maraton de Sevilla.

OscarBolo75 2h 55 en Chi'23 ...lo veo complicado pero no digo que no xD

Bon nadal a tothom .

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Des 2022 20:04 #266 per cachirulo (Associat/da)
Buenas fiestas a todos. Sigo sin encontrarme bien y estoy pendiente a ver si me hacen ondas de choque. No corro nada en Nochevieja y no sé si llegaré competitivo a la media de Bcn. Saludos desde Zgz.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Des 2022 17:57 #267 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Desearos a Todos unas Felices Fiestas.
Animo Cachirulo, es cuestión de Paciencia y actitud positiva, espero que pronto vuelvas a disfrutar de lo que nos gusta que es correr.
Salud para Todos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2022 18:52 #268 per kilometer (Associat/da)
HALCON MILENARIO, Cahirulo...y a todos los canyeros del grupo, espero que estéis pasando unas buenas fiestas navideñas y lo que queda, siga siendo así.
Por mi parte sigo Road to Roma. No nos vamos a quedar lejos de los 4000 km este año, que con lo que ha llovido, no está mal. Peró eso si, cuando han habido problemas, ha sido, tocado y hundido, impidiéndome competir en pruebas en las que tenía depositada muchas ganas y esperanzas de hacer una buena competición, que le vamos a hacer. Y no os creáis, que ahora estamos en algo así. Estando en buena forma, respondiendo a los entrenos y acumulando km, me ha atrapado una virasis que me ha vaciado las baterías. El lunes por la tarde sin más síntomas estaba a 37.9º, y el martes por la mañana ya me costó tirar (sin fiebre). Pero luego reapareció y todo el día con decimillas y dolor de cabeza. Hoy por la mañana, otra vez sin fiebre, pero cuando he arrancado a rodar mis piernas claramente no iban, me sentía vacío y a los 5 km he parado, por que no iba a ningún lado. A lo largo del día me he ido encontrando mejor, sin fiebre y soy optimista de cara a reemprender los entrenamientos mañana. A ver que tal. De cara a Nassos, tendré que ver, primero que sensaciones tenemos. Aún hay margen para llegar bien si la fiebre no me sigue persiguiendo...y de momento parece que no...

Cachirulo, muchos ánimos y a seguir trabajando en pos de esa recuperación que anhelas. Te entiendo perfectamente y se lo sufrido que es verte así, bloqueado físicamente para correr. De todas maneras cuento con que, como es costumbre, seas tú quien inicie el nuevo hilo para 2023, no me falles. :stucktongue

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2022 10:42 #269 per HALCON MILENARIO (Visitant)
Kilometer: Que mala suerte que estas teniendo este año, como tú dices, cuando te recuperas te viene una sorpresa, pero mentalmente demuestras ser un Atleta duro y hace que no tires la toalla, animo no pierdas la Fe y te deseo lo mejor para el nuevo año 2023 que estoy seguro que va a ser mejor que este 2022. Y si me permites una modesta opinión, para Nassos sino estas fino mejor salir a disfrutar. :great:

Cachirulo: Como dice Kilo, no nos falles y esperamos un nuevo titulo para el hilo 2023 :great: :party:

Aprovecho la ocasión para desearos a TODOS los atletas de este hilo un Feliz Año Nuevo y que os depare buenas Cursas y sobre todo mucha Salud para poder seguir DISFRUTANDO del correr.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2022 17:07 #270 per fandes (Associat/da)
Buenas Kanyeros! Como bien decís últimos coletazos de este hilo. A ver que se le ocurre al gran cachirulo para 2023.

En mi caso un poco como kilometer. Venir de buenos entrenos y pum! Te pega fuerte un resfriado que estoy intentando conseguir que no derive en bronquitis. Y es que la idea era salir juntos a buscar una buenísima marca para acabar el año, y ahora estamos más bien cerca de pasar fin de año en urgencias jajaja.

Así que nada, quedan unos días de rodar poquito y mañana decidir si estamos en la salida de la última del año, o ya dejamos esto de competir para el siguiente.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2022 18:29 - 30 Des 2022 18:31 #271 per Jordi (Associat/da)
Bona tarda kanyeros, passo a acomiadar l'any :cheer:

Per la meva part seguim simplement rodant sense massa kanya, no recuperem les bones sensacions per voler fer sèries, canvis de ritme,... i en conseqüència tampoc decidim el proper objectiu competitiu, però tancarem l'any amb la San Silvestre Vallecana fent mínim 50min i màxim 45min; "simplement" sortiré a gaudir :party: :party:

Vaig passar per les 24h a fer un relleu de 1h i vaig coincidir amb 30min d'en OscarBolo75 :muscle: :muscle:, molt content de poder felicitar-lo personalment per les maratons que es marca :woohoo: i encara més content de poder dir que "només" hem va doblar 4 voltes :hocho: :hocho: tan concentrat que ni s'adonava dels meus ànims :cry:

Bona sortida i millor entrada d'any per tots :muscle: :muscle: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Des 2022 19:52 #272 per cachirulo (Associat/da)
Buena entrada de año a todos. Ya he visto algún resultado de la SS.
Cierro el año con 3309'5km. No está tan mal.
Mañana abro tema.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2023 18:32 #273 per fandes (Associat/da)
Otro que pasa a cerrar hilo ;). Y para seguir la costumbre lo hago con los kms recorridos:

2785,5
Un año de pocos, para los que venían siendo, pero ya sabéis que la vida a medida que avanza se vuelve compleja y somos afortunados de encontrar los momentos para entrenar. Pese a todo:
Primeras 29 semanas del año: 1213,8km, lo que son 41,86 por semana. Sin disfrutar de los rodajes ni del trabajo complementario (gimnasio, core...). Aún no me explico como conseguí salvar la temporada competitivamente, pero salió mejor de lo previsto.
Una semana de 0kms
Últimas 22 semanas del año: 1571,7km, para una media de 71,44 por semana. Lejos de preparaciones de 2018, 2019 o 2020, pero volviendo por la senda que me hace feliz. Disfrutando de los rodajes a horas intempestivas. Cumpliendo el 75% del trabajo complementario. Con sensación que va a ir muy bien, y sino, que voy a disfrutar mucho del proceso.

Así que sin extenderme más, nos leemos en el "no hay dos sin tres!"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2023 23:09 #274 per joregar (Visitant)
Bona nit kanyeros!
Passo jo també a despedir el fil... 1 més després d'acabar 2022 :oops: :pray:

tants entrenos hauran passat després de la última vegada...
Lo primer els kms anuals, que van ser 3771, contant 1 única setmana de descans (la primera d'agost), surten gairebé 74 kms setmanals que sí podria ser la setmana tipus però el difícil és fer-ho de manera tan continuada. No se si és l'any amb més kms però segur és el més constant.
I sens dubte ha sigut la clau per anar millorant, a vegades molt poc a poc i a vegades amb sorpreses agradables com l'altre dia a Vilafranca.
Doncs això, ser constant i pacient, passar setmanes bones i dolentes i sempre.. tindre la sort de que respectin les lesions 🤞 

Segon, recuperant una pregunta de fandes que va quedar sense resposta. Crec que era pel cros d Olot, doncs allà vam veure, jo, el míster i els companys, que no se'm donen gens bé jaja. És un cros dur i el resultat fatal ja que van quedar per davant companys que entrenen pel més lent que jo. Però no puc dir que pateixo ja que són molt divertits, m'ho prenc d'una altra manera i a més, encara que són agonics per curts i explosius les distàncies per veterans s'acaben en seguida :P

Al decembre també vaig fer els crosos de Granollers i Banyoles. A Granollers al no ser "tan cros", pla i de bon trepitjar, vaig quedar molt millor! davant de tots els que m'havien guanyat a Olot jaja així s'entretenim.
A Banyoles va ser especial perquè va ser el dia després de les 24 hores de corredors.cat. El vaig fer amb compte de no fer-me mal. Així i tot vaig fer 3r de veterans B, com a Olot, així que 2 vegades vaig pujar al podi que sempre fa gràcia. Encara que te truc perquè la categoria comença en els 45 que és la meva edat.

Menció especial per les 24 hores :hearteyes: unes setmanes abans el gran ManoloM em va trucar per dir-me de formar part de l'equip de corredors.cat. Va ser molt convincent i em va liar jeje. I quina bona decisió! Va ser molt xulo tota la previa, compartint grup amb els cracks de la casa, el dissabte allà corrent i col.laborant amb l'avituallament i anar seguint l'equip fins el diumenge a les 12. Moltes gràcies a l'equip de nou per comptar amb mí. Alguns corren per aquí ;)

Per últim, comentar que el final de l'any i inici del 2023 va ser de entrenar molt molt, no vaig fer cap San Silvestre, ni curses de San Esteve ni Reis ni res, acumulant 6 setmanes entre 80 i 90 kms.

Vaia totxo m'ha quedat!  🙈 
Comento algo en el nou fil i espero no tardar tant en escriure

Salut!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.