Bona nit kanyeros!
Passo jo també a despedir el fil... 1 més després d'acabar 2022
tants entrenos hauran passat després de la última vegada...
Lo primer els kms anuals, que van ser
3771, contant 1 única setmana de descans (la primera d'agost), surten gairebé 74 kms setmanals que sí podria ser la setmana tipus però el difícil és fer-ho de manera tan continuada. No se si és l'any amb més kms però segur és el més constant.
I sens dubte ha sigut la clau per anar millorant, a vegades molt poc a poc i a vegades amb sorpreses agradables com l'altre dia a Vilafranca.
Doncs això, ser constant i pacient, passar setmanes bones i dolentes i sempre.. tindre la sort de que respectin les lesions 🤞
Segon, recuperant una pregunta de
fandes que va quedar sense resposta. Crec que era pel cros d Olot, doncs allà vam veure, jo, el míster i els companys, que no se'm donen gens bé jaja. És un cros dur i el resultat fatal ja que van quedar per davant companys que entrenen pel més lent que jo. Però no puc dir que pateixo ja que són molt divertits, m'ho prenc d'una altra manera i a més, encara que són agonics per curts i explosius les distàncies per veterans s'acaben en seguida
Al decembre també vaig fer els crosos de Granollers i Banyoles. A Granollers al no ser "tan cros", pla i de bon trepitjar, vaig quedar molt millor! davant de tots els que m'havien guanyat a Olot jaja així s'entretenim.
A Banyoles va ser especial perquè va ser el dia després de les 24 hores de corredors.cat. El vaig fer amb compte de no fer-me mal. Així i tot vaig fer 3r de veterans B, com a Olot, així que 2 vegades vaig pujar al podi que sempre fa gràcia. Encara que te truc perquè la categoria comença en els 45 que és la meva edat.
Menció especial per les 24 hores
unes setmanes abans el gran
ManoloM em va trucar per dir-me de formar part de l'equip de corredors.cat. Va ser molt convincent i em va liar jeje. I quina bona decisió! Va ser molt xulo tota la previa, compartint grup amb els cracks de la casa, el dissabte allà corrent i col.laborant amb l'avituallament i anar seguint l'equip fins el diumenge a les 12. Moltes gràcies a l'equip de nou per comptar amb mí. Alguns corren per aquí
Per últim, comentar que el final de l'any i inici del 2023 va ser de entrenar molt molt, no vaig fer cap San Silvestre, ni curses de San Esteve ni Reis ni res, acumulant 6 setmanes entre 80 i 90 kms.
Vaia totxo m'ha quedat! 🙈
Comento algo en el nou fil i espero no tardar tant en escriure
Salut!