Carrerón a Manresa
fandes! bona senyal pel futur començar tan bé. I fent de llebre de 37 amb la gorra
ens veurem a Mollerusa?
Un altre que veig a tot arreu és a
rnou, quin crack!! Mercè, Londres, 10ks, mitja València... incombustible!!
cachirulo, a reposar i curar-ho tot, la temporada és llarga.
Per la meva part, setmana de competició (70 kms) del primer objectiu de la temporada, mitja de València.
Viatge amb els companys del club i amb aquesta penya, obligat a arriscar i buscar l'objectiu màxim. Doncs partint del 1h17'20" de BCN i 35'20" de la Mercè, el "mínim" era el sub1h17 i el màxim sub1h16 (3'36"/km). Pels meus estandars super arriscat però entre el míster i ells ja m'havien convençut.
Gent molt metòdica, jeje, activació i poc caminar el dissabte, sopar pronte, molt sa, a dormir pronte, alçar-se molt pronte per esmorçar, escalfament... poc turisme hem fet!
La veritat que el ritme estava molt treballat i sense mirar en cap moment el ritme del gps que està boig els parcials van ser
17'55"
18'05" (164/166)
18'03" (164/166)
18'07" (164/167)
3'48" (167/170)
Vaig agafar laps manuals cada 5kms que havien de ser a 18' i després mirava el pas a cada km de la organització.
Encara que sembli que anava control.lat, tot el contrari. En el km9 ja anava a tope i pensava que plegava... En el 16, el 1r del 4t bloc vaig veure 3'41" i ja ho veia impossible i ja feia càlculs per assegurar el sub1h17, en el 19 ho veia perdut perquè tenia la sensació que estava afluixant molt el ritme, que ja no tenia forces. Però amb el parcial del 20 vaig veure que només eren 10 segons perduts i al fer l'últim gir, vaig canviar de xip i vaig pensar que potser amb sort i si trobava les forces per apretar... a més aquella última recta estava marcada cada 100m, falten900m, falten800m... i em va motivar fer càlculs (càlculs al segon!) i anar accelerant. Vaig patir molt però a falta de300-200m ja vaig veure que sí i vaig entrar eufòric braços enlaire jajaja. Finalment per 2 segons
1h15'58"
Crec que aquesta serà la cursa més llarga que faré aquest any i segurament ja serà la meua marca de mitja per sempre. Ara passarem a fer crossos, si algun dia per fi ve el fred i neva haurem d'anar a tastar-la, segurament entrenaré menys volum... i l'objectiu de la temporada que és intentar el sub35 ja veurem quan jajaj. Ara mateix deuria de poder fer-lo, no? (mitja 3'36"-->10k 3'30"?) que en penseu?
Kanya i Salut!!