Tirades llargues maratons temporada 2015/2016

Tirades llargues maratons temporada 2015/2016

08 Des 2015 15:11 #321 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys, bona matinal, sense fred i bona compañia:

Avui trobada al litoral, a la Marbella aprofitant que era festiu i disposaven de una mica més de temps ,,,, ......  :yipi:

El manu1.1 i el curat han arribat a les 8:00 h i han sortit a fer un rodatge al seu ritme, i em quedat a les 08:30 h amb la resta  :glasses: :glasses:



A les 8:30 h hem sortit el manu1.1, xavher , obadia , pinelli31 i Francesc, i el curat ha agafat la camí cap a casa. Un pler saludar-te company, es d' un altre lliga  :great:

Hem fet una tirada de uns 12 km suaus a una mitja de un segons per sota de 6 m/km ( manu1.1 uns quants mes ), estirar las cames i recuperar-se de la llarga del diumenge. Després em fet un CORE o com es digui  :neutral: :neutral: , Jo no ,,,,  ja no estic per aquestes coses  :grrrrrr:

Al final tot bé  :great: :love:



Per acabar la jornada i veient que tots érem de l' equip de L' eskamot, hem muntat la estratègia per guanyar a les 24 hores, però aviat em arribat a una conclusió per unanimitat  :mdr: :mdr: " lo important es participar "  :love: :love: aixo fen un bocata amb voll-damm per suposat



Un pler estar amb vosaltres, fins la propera  :love: :love:

Molta salut per tot@s.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 15:31 #322 per Jorfer (Associat/da)
Bona tirada si senyor
Jo aquest proper diumenge rodaré per la mitja de Vilanova que tinc mono de dorsal després de quatre mesos al "dique seco"  :yes: :yes:

La que no em perdo segur és la del primer diumenge de gener un clàssic de la casa.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 15:52 #323 per pinelli (Associat/da)
molt bona tirada aquest mati .. rodejat de xusma gent guapa  :love: .. avui en francesc a vingut a animar una mica el cotarro ..  :intello: .. quin paio!!  :love:  a veure si el diumenge podem fer un altre  :great:
un aclariment .. el core l'hem fet al bar coreà que hi ha a l'altre banda de la ronda  :rofl: :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 15:54 #324 per pinelli (Associat/da)

Bona tirada si senyor
Jo aquest proper diumenge rodaré per la mitja de Vilanova que tinc mono de dorsal després de quatre mesos al "dique seco"  :yes: :yes:

La que no em perdo segur és la del primer diumenge de gener un clàssic de la casa.  :yes: :yes:

m'alegro jorfer que ja estiguis a punt per posar-te un dorsal  :great:  es una bona senyal ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 19:40 #325 per curat (Associat/da)
Bona tiradeta avui pel litoral. Les cames han avisat que no volien guerra i.ha sortit un entrenament suau dels que sumen i no resten. Ha estat 1h30' a 5'06". Uns quants quilòmetres acompanyat de'n Manu1.1. Bon tiu aquest paio  :yes: recorda el "recuperation"  ;)
Després uns pocs minuts amb la resta de la barqueta i cap a casa.  8)

Fins la propera!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 20:00 - 08 Des 2015 20:02 #326 per Manu 1.1 (Visitant)
:yes: :yes: Ho tindré en compte aixó del "recuperation" per a Sevilla, aquesta tarda li deia a la meva dona. Gràcies per lo de bon tiu, tu també m'ho semblas 8)  Un plaer haver xerrat i compartir uns quants kilòmetres amb tú. Després de fer 7 Kilòmetres  amb el Curat he fet 12 Kilòmetres més amb Pinelli31, Xavher, Obadia i Francesc bons tius també  :whistle: un plaer fer kms. amb tant bona gent que a la fí es lo que som a Correcats, un munt de bona gent

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 20:06 #327 per pinelli (Associat/da)

Bona tiradeta avui pel litoral. Les cames han avisat que no volien guerra i.ha sortit un entrenament suau dels que sumen i no resten. Ha estat 1h30' a 5'06". Uns quants quilòmetres acompanyat de'n Manu1.1. Bon tiu aquest paio   :yes: recorda el "recuperation"   ;)
Després uns pocs minuts amb la resta de la barqueta i cap a casa.  8)

Fins la propera!

heyyy !!!!! curat el proxim dia no t'escapes de la foto  :he: ..  un plaer fer el calentament amb tu  :intello: quan estiguis una mica millor potser puguis aguantar el nostre ritme  :rofl:
continuem creuant-nos  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 20:09 #328 per Manu 1.1 (Visitant)

Bona tirada si senyor
Jo aquest proper diumenge rodaré per la mitja de Vilanova que tinc mono de dorsal després de quatre mesos al "dique seco"  :yes: :yes:

La que no em perdo segur és la del primer diumenge de gener un clàssic de la casa.  :yes: :yes:

m'alegro jorfer que ja estiguis a punt per posar-te un dorsal  :great:  es una bona senyal ..

Sí senyor molt bona notícia  :great: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 20:20 #329 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies amics  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 20:42 #330 per curat (Associat/da)

Bona tirada si senyor
Jo aquest proper diumenge rodaré per la mitja de Vilanova que tinc mono de dorsal després de quatre mesos al "dique seco"  :yes: :yes:

La que no em perdo segur és la del primer diumenge de gener un clàssic de la casa.  :yes: :yes:


Vinga jorfer, t'estàvem esperant  :love:

Ja pots convocar tirada llarga pel 3 de gener. Serà la darrera pels que correrem la MCD Tarragona  :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 21:43 #331 per obadia (Visitant)
Un plaer fer KM's amb vosaltres  :great: :great:
Salut companys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2015 20:55 #332 per xavher (Visitant)
gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2015 21:02 - 09 Des 2015 21:05 #333 per Manu 1.1 (Visitant)
DIUMENGE 13 DESEMBRE  8:30 parquing mar bella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  glasses
manu1.1 - 20/22km  ritme???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2015 21:12 #334 per pinelli (Associat/da)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??  :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2015 21:17 #335 per pinelli (Associat/da)

DIUMENGE 13 DESEMBRE  8:30 parquing mar bella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  glasses
manu1.1 - 20/22km  ritme???
pinelli31 - 20 km  6:00/5:40

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 08:40 #336 per curat (Associat/da)
Aquest diumenge crec que no ens creuarem doncs estaré fent la mitja de Salou  :winktongue: i la semana vinent amb les 24h canviaré tirada llarga litoralera per tirada llarga can dragonera  :party:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 09:06 #337 per pinelli (Associat/da)

Aquest diumenge crec que no ens creuarem doncs estaré fent la mitja de Salou  :winktongue: i la semana vinent amb les 24h canviaré tirada llarga litoralera per tirada llarga can dragonera  :party:

que vagi be aquesta mitja ..  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 13:57 #338 per FRANCESC57 (Associat/da)
DIUMENGE 13 DESEMBRE

8:30 pàrquing Marbella

aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans)  :glasses:  :surprised:

manu1.1 - 20/22km  ritme???

pinelli31; Francesc - 20 km  6:00/5:40  :oops:  :glasses:

Queden places lliures ,, ......    :whistle: :whistle:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 15:04 #339 per (Visitant)

Yo no vengo que iré "un poco más rápido que a la deriva en Vilanova". Pero el sábado 2 de enero tengo pensado hacerla como cada año,.. :whistle: espero que alguno se sume!  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 18:50 #340 per Manu 1.1 (Visitant)

gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge

que vol dir ritme pinelli ??   :whip: :whip: :whip:  ... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat  :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls  :sarcastic:

:rofl:  :yes: :yes: Crec que començes a fer escola

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats