- Missatges: 202
manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea:rofl: :yes: :yes: Crec que començes a fer escolaque vol dir ritme pinelli ??gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
aixi que fins diumenge![]()
![]()
... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls :sarcastic:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
manu1.1 :slap:manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea:rofl: :yes: :yes: Crec que començes a fer escolaque vol dir ritme pinelli ??gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
![]()
... ojo que vaig al 60% de la meva capacitat :mdr: .. el meu trainer no em deixa treure els meus cavalls :sarcastic:
ya diras . hora , lugar .. si puedo me acerco .. solo es muy aburrido ..
Yo no vengo que iré "un poco más rápido que a la deriva en Vilanova". Pero el sábado 2 de enero tengo pensado hacerla como cada año,..espero que alguno se sume! :yes:
:rofl: Per aixó que ho dic de bon rotllo nois, bueno o nomanu1.1 :slap:manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea:rofl: :yes: :yes: Crec que començes a fer escolaque vol dir ritme pinelli ??gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
![]()
ritme pinelli = gaudir de correr , xerrar , fer germanor , controlar els ritmes dels companys ,fer fotos, anar pensant on anirem a fer la st i per suposat foter-li un palet a l'arribada ... una forma de vida :he: .. que tinc molt suporters ehhhh !!!!
vinga va , aquest diumenge si us porteu be , us ensenyare uns exercisis de tecnica de carrera i mes sorpreses .. :yes::rofl: Per aixó que ho dic de bon rotllo nois, bueno o nomanu1.1 :slap:manu no em facis enrabiar a Pinelli , que com tregui els cavalls , trencarà la barqueta i tindre que esperar una hora al corea:rofl: :yes: :yes: Crec que començes a fer escolaque vol dir ritme pinelli ??gran dimarts i ja ho apunto a l´agenda com a fixe els dies que no hi hagui cursa, aixo si jo a ritme pinelli que els altres teniu molt nivell .
![]()
ritme pinelli = gaudir de correr , xerrar , fer germanor , controlar els ritmes dels companys ,fer fotos, anar pensant on anirem a fer la st i per suposat foter-li un palet a l'arribada ... una forma de vida :he: .. que tinc molt suporters ehhhh !!!!
![]()
![]()
![]()
aurelin si pots venir ja ho confirmaras que aixó de ritme pinelli![]()
![]()
es conya, es conya!!!
hi haura bany a la platja ??DIUMENGE 13 DESEMBRE
8:30 pàrquing Marbella
aurelian - 18-24km 5:30/4:30 (confirmo 100% 1 dia abans) :glasses:
manu1.1 - 20/22km ritme???
pinelli31; Francesc - 20 km 6:00/5:40
Fe-rem classes de tècnica de carrera, core, escales curtes, canvis de ritme, una mica de tot............... :yipi: :yipi:
Queden places lliures ,,,,,,, dues ultimes places ,, ...... barata i bona compañia![]()
Salut
ho posarem al fil
Que bien lo pasasteis... Me alegro!Pinelli el día 2 pues sobre las 8:30-9h...
jo segurament hi vagi a cremar torrons :he: .. aixo si , una mica mes tard i a un altre ritme .. :mdr: .. dema o dema passat o confirmo .. :glasses:Algu vol fer tirada llarga al dia 27 d desembre sobre les 7:30 a la Mar bella.
Algu vol fer tirada llarga al dia 27 d desembre sobre les 7:30 a la Mar bella.