Perdoneu el retard

, però per una vegada que quedo davant d'en
Hansi ha de quedar constància
Primer cop que venim al Prat a fer la Maratest i com que som dels frikis buscaré marca de 15Km tot aprofitant els maratonians que "no els hi farà res" tenir un paparra a la primera volta
Estic fort i ràpid i la marca de 15Km es de Canovelles de fa temps, quan en
jordi mas em tenia de l'escuder més fidel

Tot sembla indicar que serà fàcil i només falta saber si no ens passarem de ritme
Dia esplèndid i ganes de petar el crono a tope. Sortida neta i amb un munt de maratonians que van tot xerrant, però jo avui vaig per feina i ràpidament em situo davant de les llebres de 3h15 d'en
Stone_apo i d'en
Juanjokyokushin.
No acabo de deixar-les marxar i venen darrera fent la goma

ràpidament veig davant un dels retrobaments més esperats

i ja tinc objectiu
Crec que no em arribat ni al kilòmetre cinc i ja he donat caça a en
Hansi 
Tot i la meva dèria per la MMP intercanviem quatre impressions i "veient que no vol seguir el meu ritme" el deixo abatut/destrossat amb un canvi de ritme i cridant que jo avui vaig per marca i les llebres venen apretant que me'n vaig endavant
Marquem el primer parcial de cinc kilòmetres perfecte en 21'54 que vol dir un ritme de 4:23 i hem trobo força sencer per portar un terç de cursa
Si no els he trobat ja, no ho recordo exactament quan, ja va sent hora de buscar aliats maratonians a la meva causa i en trobo un parell que sembla que van al meu ritme perfecte. Jo vaig enredera i evidentment poca cosa puc dir, però ells van tot xarrant dient si ha BCN provaran el sub3 o es relaxaran i gaudiran més,... és divertit escoltar converses quan tu no pots ni xerrar, però també fa una mica de ràbia/humiliació
Aquests dos companys eren un tal Jordi del C.A. Tarragona i un tal Santi del Vinyols Running, en Jordi va marxar ràpid i es que a la marató de BCN va fer 3h01'20 (amb una primera mitja en 1h29'15 i una segona mitja en 1h32'05) i aquí a la Maratest 2h08'56; però amb en Santi vam compartir pràcticament tot el que em quedava de cursa i va acabar fent 2h14'31

(a la marató de BCN no l'he trobat, potser feia una altre o amb un altre nom

).
En les anades i tornades de la cursa aprofito per saludar company i agafar energies

Ja arribem al kilòmetre deu i fem un parcial de cinc de 21'55 que vol dir que anem a ritme creuer 4:23 i que portem un temps en cursa de 43'40
Estic força sencer, però ja vaig patint l'acumulació de kilòmetres i el ritme va caient. El problema es que també cau el d'en Santi i jo he de fer MMP si o si i he de tirar amb tot, així que poc abans de que em passes en
DEL@ (vam intercanviar ràpides impressions i l'hi vaig dir que tires que anava fort) ja havia pres la iniciativa i anava en el cap davant del tàndem, però no volia i tampoc podia esprintar i fer que en Santi es despenges
Progressivament vaig anar tirant i en avançar-me algú intentava aprofitar l'empenta i tirar més, però les forces ja anaven justetes
Amb la proximitat de la meta i el neguit de si en
Hansi voldrà venjança faig un últim esprint, però no amb tot ja que després em quedaran 200m i no es plan de fer-los caminant, així que amb la MMP asegurada paro l'últim parcial de cinc kilòmetres en 22'32 el que vol dir que efectivament el ritme a caigut 4:30, però que serveix per deixar la meva nova MMP de 15Km en 1h06'17
Ara si que ja ho puc celebrar amb un esprint com si no hi hagués demà de 200m i aturem el crono de la proba en 1h07'11 (el que vol dir que no he tirat gaire més, ja que 54'' equival als 4:30 que portava d'inèrcia

)
Les pulsacions mitjanes han quedat en 172 i les màxima en 182 i la classificació ha estat de:
- 58 de 408 en categoria
- 58 de 408 en masculina
- 62 de 561 en general (153 dones)
Deixo la imatge de parcials oficials amb el ball de posicions on clarament es veu que lo meu es el final (5 posicions en 200m

)
Amb la felicitat de la MMP miro enrrere i ja tenim a en
Hansi aquí (sembla que no le pogut despenjar tant com voldria

), jo neguitós que no vull parar de cop, vull refredar "estirant cames" i vull xarrar tranquil·lament amb ell li recordo que li queda un kilòmetre d'entrenament i que l'acompanyo
Finalment massatge merescut, a animar una mica als de 30Kms més ràpids que ja comencen a arribar (es l'únic però; en acabar els 15Km a meta no hi ha opció de saludar a en Santi i d'altres per agrair la companyia i donar moral per fer els 15Km que l'hi queden). Animant tenim al presi amb pancarta i tot

, ja van passant els més ràpids (sembla un bon dia per tots

). Justament hem puc quedar fins poc després de veure en Santi

i quedar 100% satisfet
Petita passejada per anar a trobar les dutxes i cap a casa més feliç que un anís
Salut!
Jordi
PD: Gràcies per les fotos