Matagalls-Montserrat 19/09/2015

Matagalls-Montserrat 19/09/2015

19 Set 2015 10:17 - 19 Set 2015 10:19 #181 per Antirco (Associat/da)
Doncs només la rinyonera ja en fa 1kg
Cartera
Claus
Frontal amb piles
Camara
Petit tripode per la camara
Mobil
Bolígraf

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2015 10:29 #182 per jaume (Visitant)
Nois/es, ja ho teniu aquí!  :party:

Jo enguany no puc participar però seguiré la travessa fent vídeo.

Espero que tots arribeu a Montserrat i que cumpliu el repte que us heu proposat  :yipi:

El dia que no gaudeixis corrent, millor deixa-ho córrer

19 Set 2015 10:30 #183 per mario.cat (Associat/da)
Molta sort a tots. Seny, pit i collons !!!!!!  :glasses: :glasses: :glasses:

19 Set 2015 11:02 #184 per hyuste (Associat/da)
Gràcies companys!!!. D'aquí a una estona ens veiem. 8)
Moltxilla feta, no sé com m'ho faig però pesa i això que no porto gaire cosa.
- Una samarreta i mitjons de recanvi.
- Una equipació per canviar a l'arribada.
- Una tovallola.
- Paravent, armilla, i manguitos per si un cas.
- Frontal amb piles de recanvi i carregador garmin i mobil (això pesa).
- Manta térmica i mini botiquí.
- Gorra, buff, ulleres i pals.
- Gels, sals, i barretes.
- Xip, carnets, i diners.

Héctor Yuste

20 Set 2015 11:14 #185 per jmart (Visitant)
Segona Matagalls Montserrat feta i acabada. 11h47m en 78'5 quilòmetres. Força més curta del que deien i, sobretot, dels darrers anys perquè no se sortia de Collformic. Ha anat tot rodó i el temps ha acompanyat. Més tard, amb més temps, ja us ho explicaré més bé.

Espero que hagi anat bé a tothom!

10km. 39:25. Girona 2012.
Mitja marató. 1:29:07. Ripoll.2012.
Marató. 03:29:50. Barcelona. 2012.
Matagalls Montserrat. 13h09m15s. 2013.

20 Set 2015 14:18 #186 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola companys!

Sí, va ser més o menys el mateix recorregut que l'any passat...només que aquest any havia 6,5 kms menys per la sortida del Brull. Es a dir...uns 33 minuts menys que l'any 2014.

Per això vaig voler baixar de les 11 hores (feia 11h42 l'any passat), però tot ha anat molt millor i estava a punt de baixar de les 10 hores, però el tram d'asfalt de 300 metres (just després del C7 Crta Rellinàs) em vaig embalar i vaig fer 1,27 kms de baixada :grrrrrr: I després tornar gairebé un km per agafar el camí correcte.

Tot i així, després d'haver perdut 14 minuts..vaig veure que era impossible baixar de les 10 hores i vaig fer 10h18.

Fet pols, com sempre, però molt content d'haver acabat amb bones sensacions i per mi un temps molt bo.

He saludat pocs Correcats, Darkfenris abans de la 'cursa' i hem compartit una estona en jramon, amb molt millor cara que el seu avatar  :he:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

20 Set 2015 17:21 #187 per crissbd (Associat/da)
Bona tarda!!
Que puc dir?? Doncs que no se quan baixare d'aquest núvol...era la primera Matagalls amb unic objectiu d'acabarla...
Desde principi m'he anat trovant be i he anat amb ritme mes fort del que pensava que hi portaria...amb por d'arribar a petar abans d'hora, pero super feliç de veure que els deures havien estat ben fets....
A St Llorenç arribo en 7 hores, quan la previsio era fer-ho en 9...em trobo molt be, veig Xavi amb les nenes, i surto amb energies renovades!!
Comparteixo tram amb amics que venen a saludarte, aixi es impossible defallir....vaig amb molta seguretat i les cames tiren cap endavant!!
Habia quedat amb una amiga que em vindria a recollir a Casa Obac (km64) fins a meta....la previsio era que a les 5, quan arribes a Matadepera ella s'aixecaria i vindria....les 2 de la matinada..."ei!! Ja soc a Matadepera!" "Voooyyyy". I ens trobemç a les 3.15, tot aixo ja esta sent rl meu premi....no em puc sentir mes feliç!!!!
I a partir d'aqui les cames comencen a queixarse...ja no puc trotar...caminem, caminem....
Pujant de Monistrol escoltava "vinga, que haviat vindran les escales...aviat vindran les escales..." i arriba el moment!!! Les veig!! Mira, ja hi som!!! I es possar un peu a asfalt i comencen a caure totes les llagrimes contingudes...la miro...i ella esta igual que jo! Emocionades ens abracem, mentre ens pregunta un noi..."es la primera?" ... "si! Es la primera!" Acabem de pujar, i en quant els peus trepitjen la banda del chip a la catifa, acaben de sortir les llagrimes que quedaven... han estat 16h48' de plena felicitat!!!
Ja m'ho van dir...quan trepitjis l'arribada t'inundara un sentiment de felicitat, en veure que t'has superat un cop mes"... i no m'ho pensava...pero i tant que ha estat aixi!!
A tots els que heu estat avui, enhorabona!!!  ;)

5km - 25'05" (lLa Nostra'13)
10 km - 52'45" (Vilanova'13)
Mitja - 1h59'51" (Calafell'13)
Marató - 4h51'31" (Vies Verdes'15)

20 Set 2015 18:16 #188 per jramon (Associat/da)
Tot i que he fet el temps que m'havia proposat: 14 h 53 min (de fet 7 min menys), el mes important es tot el viscut a aquesta travessa. Vaig començarla amb massa empenta i en el km 30 vaig patir una petita crisis que el meu germà va solucionar amb un ibiprofe. A a partir d'aquí, anar fent i compartint kms. A la arribada a Monistrol em trovaba força be (dintre dels kms que portava), pero la pujada a Montserrat em va trinxar de valent.

He vist a molts de vosaltres. La primera a la Silvia i a partir d'aquí, sammarreta correcta que veia, alla anava.

He saludat pocs Correcats, Darkfenris abans de la 'cursa' i hem compartit una estona en jramon, amb molt millor cara que el seu avatar  :he:

Denis, aquest millor?

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

20 Set 2015 21:45 - 20 Set 2015 22:03 #189 per tonivet (Visitant)
Molt Bon día per al correr, un plaer saludar a la sortida a crissbd i hyuste i en cursa a jramon i Dennis Teuling.
He sortit amb 3 amics mes i a mitja baixada a Aiguafreda ens avancem 2. Hem pujat els cingles d'en Berti Molt tranquilament. Finalment al segon avituallament ens hem reagrupat de nou tots quatre, aquí estava cansadet pero despres de menjar hem refaig.
Sortit tots 4 de lavituallament i de seguida no estic a gust aixi que marxo endevant corrent tota ll'estona fins arribar a sant llorenc, meitat de la cursa en menys de 5 hores i molt sencer. Mes endevant tenia un avituallament especial on havia de canviarme de roba, agafar gels i una maniga llarga pero no els trobo.
Comenco a tirar amb el frontal caminant ja a les pujades i Just a larribar al avituallament dels donuts agafo una pájara impressionant : atontat, calfreds, no m'entra el menjar.  Finalment el caldo marregla una mica i un dels amics arriba i em deixa un paravents. he estat un 45 minuts allá pensant en abandonar. Finalment faig tota la baixada caminant i al cab de 30 minuts Comenco a trotar.
Li demano a un home que em canvii un gel per una bbarreta,  tinc que menjar i dels gels no em fio. A partir daci em recupero bastant i vaig fent la baixada a vacarisses a Bon ritme.
Arribo a lultim avituallament en 9h48, menjo una mica mes i endevant a la sortida de vacarisses Just abans del control em despisto i reculo;  10 minuts mes.
Finalment arribo a Monistrol amb molts anims i pujo en 52 minuts; les zones planes les faig corrent.
Arribo adalt en 11h33 i un regust agredolc, ja tinc apuntat al calendari la marató de Collserola

20 Set 2015 21:57 #190 per crissbd (Associat/da)
Tonivet i despres de st llorenç com va anar?
Jramon no ens hem vist... molt bon temps!! Enhorabona a tu i al teu germà!  ;)

20 Set 2015 22:23 #191 per pinelli (Associat/da)

Bona tarda!!
Que puc dir?? Doncs que no se quan baixare d'aquest núvol...era la primera Matagalls amb unic objectiu d'acabarla...
Desde principi m'he anat trovant be i he anat amb ritme mes fort del que pensava que hi portaria...amb por d'arribar a petar abans d'hora, pero super feliç de veure que els deures havien estat ben fets....
A St Llorenç arribo en 7 hores, quan la previsio era fer-ho en 9...em trobo molt be, veig Xavi amb les nenes, i surto amb energies renovades!!
Comparteixo tram amb amics que venen a saludarte, aixi es impossible defallir....vaig amb molta seguretat i les cames tiren cap endavant!!
Habia quedat amb una amiga que em vindria a recollir a Casa Obac (km64) fins a meta....la previsio era que a les 5, quan arribes a Matadepera ella s'aixecaria i vindria....les 2 de la matinada..."ei!! Ja soc a Matadepera!" "Voooyyyy". I ens trobemç a les 3.15, tot aixo ja esta sent rl meu premi....no em puc sentir mes feliç!!!!
I a partir d'aqui les cames comencen a queixarse...ja no puc trotar...caminem, caminem....
Pujant de Monistrol escoltava "vinga, que haviat vindran les escales...aviat vindran les escales..." i arriba el moment!!! Les veig!! Mira, ja hi som!!! I es possar un peu a asfalt i comencen a caure totes les llagrimes contingudes...la miro...i ella esta igual que jo! Emocionades ens abracem, mentre ens pregunta un noi..."es la primera?" ... "si! Es la primera!" Acabem de pujar, i en quant els peus trepitjen la banda del chip a la catifa, acaben de sortir les llagrimes que quedaven... han estat 16h48' de plena felicitat!!!
Ja m'ho van dir...quan trepitjis l'arribada t'inundara un sentiment de felicitat, en veure que t'has superat un cop mes"... i no m'ho pensava...pero i tant que ha estat aixi!!
A tots els que heu estat avui, enhorabona!!!  ;)

cachis .. vaig aguantar fins 1:15h al avituallament dels donuts .. per poc no ens veiem .. m'alegro molt crissbd t'ho mereixes campiona ..  :yipi:

20 Set 2015 22:31 #192 per crissbd (Associat/da)
Quina llàstima pinelli  :ouch: m'hagues agradat veure't!!

20 Set 2015 22:39 #193 per pinelli (Associat/da)

Quina llàstima pinelli  :ouch: m'hagues agradat veure't!!

portava un donnut de xocolata per a tu ..  :he:

20 Set 2015 22:46 #194 per tonivet (Visitant)
Enhorabona crissbd anar de menys a mes sempre dona ales i bones sensacións
Dennis un temps estratosferic,  felicitats.  Aquest et costará molt millorar :great:
jramon files molt prim calculant temps.  M'alegro que superessis aquesta petita crisi

21 Set 2015 09:58 - 21 Set 2015 10:17 #195 per Antirco (Associat/da)
Brutal, m’ho he passat molt be.  :party: :party:
Vaig sortir dels darres autocars, doncs tenia la sortida a les 16:03, gairebé arribant a les 15h però suficient per gaudir del ambient menjar-me un bon entrepà i esperar la hora, la nova ubicació de sortida en va agrada molt, espais amplis i forces serveis de bars i restaurants.  :yes:
El objectiu era 17h i treure un bon reportatge de vídeo. Coincidim a la mateixa hora de sortida amb Hyuste, compartim forces km. A vegades ell a davant i a vegades al darrera, depenent de les necessitats físiques i tècniques, desprès ja no al vaig veure mes, suposo que davant meu.  :great:
Fins a Sant Llorenç Savall 7h30’. El tram a on vaig fer pitjor ritme va ser entre Camí Moliner i Vacarisses, la nit i els corriols tècnics no son lo meu, la meva deficiència visual i la poca habilitat
muntanyenca m’ho posa molt difícil, en canvi en les pujades me he trobat molt fort, fins i tot de Monistrol a Montserrat en menys de 1h i les darreres escales fins la plaça les vaig pujar corrent.
Ja arribant pràcticament a dalt, alla a on diuen les escales vaig veure Silvia, sorprenent evolució la teva, sempre tant competitiva.  :great:
Al  final 17h14’ 1714 curiós numero no ?
He tornat a perdre les dos ungles del dit gros mecachisss.  :grrrrrr:
Penso que la medició de 81,4 km deu ser correcte, no te sentit posar el que no es.
Felicita a tots vosaltres, sou unes maquines.  :great: :great: :great:
Jramon (14h53’)
Crissbd (16h48')
Hyuste (?)
Silvia (?)
Dennis Teuling (10h18')
Tonivet (11h33’)
La part negativa, les cues amb aturades forçades per entrar els avituallaments.  :grrrrrr:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

21 Set 2015 10:08 #196 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola,
jo per la meva part molt content, 14h11'. :party:
Vaig anar regulant durant tota la carrera.
Content de saludar al pinelli a Matadepera i a la crisssd un parell de cops durant la travessa.

21 Set 2015 12:22 #197 per darkfenris (Associat/da)
Tercera Mm al sac, i aquesta amb molt bones sensacions.
Un plaer haver pogut saludar a uns quants de vosaltres, Cris, Dennis, Silvia, Pinelli als donuts.

Hem sortit un grup de quatre, al principi com el terreny és força propici, hem anat trotant gairebé tota l'estona fins a Aiguafreda, on hem arribat en una hora. A partir d'aqui un company ha tirat endevant i els altres tres hem caminat a bon ritme i a les baixades trotàvem.
Al segon avituallament ens ha abandonat un noi de 16 anys que venia amb nosaltres, no s'ha vist en cor de seguir, aixi que hem quedat nomes dos.
Arribem a St Llorenç en 6h15' dintre del que calculàvem per intentar baixar de les 15h
La "petita pujadeta" fins a Matadepera al meu acompanyant se li ha fet molt dura i jo he intentat no deixar-lo i anar tirant d'ell. Al final ho hem aconseguit, hem arribat a l'avituallament dels donuts on he vist en Pinelli i hem estat xerrant una mica.
A partir d'aqui ja no corriem, caminàvem el més ràpid que ens permetien les cames, que no era massa.
Passem Vacarisses i afrontem els últims 10 km intentant guardar alguna força per la pujada final.
I per fi arribem a Monistrol, anem dintre de l'objectiu i comença la pujada. Passem junts l'últim control, jo vaig devant i vaig fent, la veritat és que em trobo be, em giro i ja no veig el company, decideixo no parar per no perdre el ritme i arribo a Montserrat amb un temps de 14h46'
Objectiu aconseguit!!!  :party: :party:

Moltes felicitats a tots, Cris estas mes forta del que penses, Dennis un temps excepcional  :great:

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

21 Set 2015 18:53 #198 per crissbd (Associat/da)
Moltes felicitats a tots!!
Algu em podria dir quan hi havia de desnivell entre la sortida i st llorenç? Ni tant sols he sapigut trobar el desnivell total...pero m'agradaria sapiguer el q hi havia en els primers 41 kms. Gràcies!!!

21 Set 2015 19:07 #199 per tonivet (Visitant)

Moltes felicitats a tots!!
Algu em podria dir quan hi havia de desnivell entre la sortida i st llorenç? Ni tant sols he sapigut trobar el desnivell total...pero m'agradaria sapiguer el q hi havia en els primers 41 kms. Gràcies!!!

En el meu garmin fins al km 41 em surten 883m de desnivell positiu. Aci no he contat el desnivell negatiu; nomes el positiu acumulat

21 Set 2015 19:19 #200 per crissbd (Associat/da)
Moltes gràcies Tonivet  ;) !!! Aixi doncs em tocara apretar el culero a marató de st llorenç! Que en te gairebe 2000 positius!  :he:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats