- Missatges: 1134
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
He saludat pocs Correcats, Darkfenris abans de la 'cursa' i hem compartit una estona en jramon, amb molt millor cara que el seu avatar :he:
cachis .. vaig aguantar fins 1:15h al avituallament dels donuts .. per poc no ens veiem .. m'alegro molt crissbd t'ho mereixes campiona .. :yipi:Bona tarda!!
Que puc dir?? Doncs que no se quan baixare d'aquest núvol...era la primera Matagalls amb unic objectiu d'acabarla...
Desde principi m'he anat trovant be i he anat amb ritme mes fort del que pensava que hi portaria...amb por d'arribar a petar abans d'hora, pero super feliç de veure que els deures havien estat ben fets....
A St Llorenç arribo en 7 hores, quan la previsio era fer-ho en 9...em trobo molt be, veig Xavi amb les nenes, i surto amb energies renovades!!
Comparteixo tram amb amics que venen a saludarte, aixi es impossible defallir....vaig amb molta seguretat i les cames tiren cap endavant!!
Habia quedat amb una amiga que em vindria a recollir a Casa Obac (km64) fins a meta....la previsio era que a les 5, quan arribes a Matadepera ella s'aixecaria i vindria....les 2 de la matinada..."ei!! Ja soc a Matadepera!" "Voooyyyy". I ens trobemç a les 3.15, tot aixo ja esta sent rl meu premi....no em puc sentir mes feliç!!!!
I a partir d'aqui les cames comencen a queixarse...ja no puc trotar...caminem, caminem....
Pujant de Monistrol escoltava "vinga, que haviat vindran les escales...aviat vindran les escales..." i arriba el moment!!! Les veig!! Mira, ja hi som!!! I es possar un peu a asfalt i comencen a caure totes les llagrimes contingudes...la miro...i ella esta igual que jo! Emocionades ens abracem, mentre ens pregunta un noi..."es la primera?" ... "si! Es la primera!" Acabem de pujar, i en quant els peus trepitjen la banda del chip a la catifa, acaben de sortir les llagrimes que quedaven... han estat 16h48' de plena felicitat!!!
Ja m'ho van dir...quan trepitjis l'arribada t'inundara un sentiment de felicitat, en veure que t'has superat un cop mes"... i no m'ho pensava...pero i tant que ha estat aixi!!
A tots els que heu estat avui, enhorabona!!!
portava un donnut de xocolata per a tu .. :he:Quina llàstima pinelli :ouch: m'hagues agradat veure't!!
En el meu garmin fins al km 41 em surten 883m de desnivell positiu. Aci no he contat el desnivell negatiu; nomes el positiu acumulatMoltes felicitats a tots!!
Algu em podria dir quan hi havia de desnivell entre la sortida i st llorenç? Ni tant sols he sapigut trobar el desnivell total...pero m'agradaria sapiguer el q hi havia en els primers 41 kms. Gràcies!!!