37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

05 febrer 2015 21:45 #441 per mario.cat (Associat/da)

Mario.cat aixo no es estar cagat,es respecte !  :yes:
es molt bo tenir respecte per la marato ja que si us respecteu correctament tos dos,i tu per els entrenos i ganes que li estas fotent aixi ho demostres , acabaras molt dignament,no se si 4h mes o menos , pero el que esta clar que aquets entrenos et faran disfrutar d'allo mes de  "LA SENYORA"

T'espero al 38 company , et trobarem a faltar pero valdra la pena !!!!!!  :great:

Albert, es clar que es respecte, però ho manifestes dient que es por, però la veritat es aquesta: respecte. :glasses: :glasses: :glasses:

Em sap greu no estar amb vosaltres aquest any al Km 38, però per contra, no et pots ni imaginar la il.lusió que em fa poder passar pel passadis de La Catedral envoltat de tots els companys Correcats.  :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 febrer 2015 23:38 #442 per RunnerSantBoi (Visitant)
mi grupo montaremos la tirada llarga de 30 kms. el próximo 22 de febrero casi seguro 8:30 con salida desde las termas de Sant Boi hasta el final de la platja de El Prat de LL. recorrido ida y vuelta circuito de tierra y algo de asfalto

Confirmados:
Flash
Arbonés
Xavi Gómez
RunnerSantBoi
José Carnero  pte.confirmar y algunos más

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

06 febrer 2015 15:14 #443 per grimi (Associat/da)
bon dia nois
gracies jorfer pels anims
a mi aquest diumenge em toquen 2h30 a ritme tranquil
algu te ganes de compartir la tortura  :whistle: :whistle:
moltes gracies
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

06 febrer 2015 22:58 #444 per (Visitant)
Hola a tots!

Acabo de descobrir aquest forum, molt interessant! He estat llegint els comentaris de tots els que esteu preparant la Marató, jo tb m'hi he apuntat aquest any, i com és el primer cop (sóc corredor novell) tenia una pregunta: per entrenar-me el que vaig fer és baixar-me el pla d'entrenament de la web de la Marató, però veig que els entrenaments que feu vosaltres disten una mica dels que proposen els de la Marató...entre d'altres coses la tirada màxima que et diuen que facis és de 110 minuts, cosa que queda lluny dels 20 i pico i 30 kms que molts de vosaltres feu.

És doncs mala idea seguir l'entrenament de la web de la Marató? Jo l'estic seguint super escrupulosament però em fa por que això no sigui suficient...

Merci pels suggermients!
Xavi.

07 febrer 2015 08:24 #445 per periku (Visitant)
Bon dia Xavi Dep

Aqui et podrà respondre gent amb més experiència i formació jo tan sols he fet 6 maratons, el que si recomano als meus amics si estàn al nivell de trigar al voltant de les quatre hores ó més és que el seu pla progressivament els ha de avituar a tirades llarges (suaus o en suau ritme de progressió) on almenys acabin amb una de 30 kms (aprox 2h 45'-3 hores de duració), pensa que si la seva tirada més llarga és de menys de 2 hores no hauran cobert ni la distància de mitja marató i t'aseguro que a nivel d'adaptació física i mental et caldrà estar preparat i familiaritzat amb el dolor de cames i el desgast a partir del k 30 que és on realment comença la marató.

Sort company !!!

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

07 febrer 2015 11:50 #446 per polaco (Visitant)
esta será mi 4ª maratón y no estoy de acuerdo en que sea imprescindible hacer tiradas de 30 kms ni de 2h 30' / 2h 45' como plan de preparación.
en mis 2 últimas maratones he seguido el plan de entreno de la web de maratón Barcelona sub 3h 30' y acabé una en 3h 27' y otra en 3h 23' haciendo tiradas de no más de 1h 45' / 1h 50' que a ritmo de entreno suponen distancias de 21 / 22 kms

07 febrer 2015 16:27 #447 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat segur que el dia 15M al migdia tindràs un gran somriure a la teva cara doncs hauràs gaudit amb la senyora una bona estona.Portes una bona preparació i traspues seguretat i il·lusió i, això et portarà a la línia d'arribada amb dignitat i bones condicions segur.

Del tema tirades no sé si són bones o no, m'imagino que depèn de l'experiència que tinguis i del cos de cadascú. En el meu cas, que el 15M faré la marató numero 48, i us puc dir que, des de que faig tirades llargues, la recuperació post marató és molt millor i, el mur, si arriba, triga més i és més baixet. Normalment faig tirades progressives en diferent diumenges: 24/26/28 i 30 kms o al voltant, amb un temps que no passa de 2h20 minuts i sempre amb un ritme promig més lent que el ritme/mitjà previst per la marató. Posso l'exemple del meu cas: jo intentaré fer la marató a un ritme de 4.27/kms i les tirades les estic fent entre 4.37/4.47 km, es a dir entre 10 i 20 segons més lentes que el ritme del gran dia.

De totes formes també és important la suma de quilòmetres dia a dia i la il·lusió per fer-ho bé intentant visualitzar i tenir sempre pensaments positius.

8) 8) 8)

07 febrer 2015 19:56 #448 per mario.cat (Associat/da)

Mario.cat segur que el dia 15M al migdia tindràs un gran somriure a la teva cara doncs hauràs gaudit amb la senyora una bona estona.Portes una bona preparació i traspues seguretat i il·lusió i, això et portarà a la línia d'arribada amb dignitat i bones condicions segur.

Del tema tirades no sé si són bones o no, m'imagino que depèn de l'experiència que tinguis i del cos de cadascú. En el meu cas, que el 15M faré la marató numero 48, i us puc dir que, des de que faig tirades llargues, la recuperació post marató és molt millor i, el mur, si arriba, triga més i és més baixet. Normalment faig tirades progressives en diferent diumenges: 24/26/28 i 30 kms o al voltant, amb un temps que no passa de 2h20 minuts i sempre amb un ritme promig més lent que el ritme/mitjà previst per la marató. Posso l'exemple del meu cas: jo intentaré fer la marató a un ritme de 4.27/kms i les tirades les estic fent entre 4.37/4.47 km, es a dir entre 10 i 20 segons més lentes que el ritme del gran dia.

De totes formes també és important la suma de quilòmetres dia a dia i la il·lusió per fer-ho bé intentant visualitzar i tenir sempre pensaments positius.

8) 8) 8)

Gràcies Jorfer pels teus anims i els teus consells. El premi pastanaga al mes didactic del any passat, tel tenien que haver donat a tu !!!!!  :glasses: :glasses: :glasses:

07 febrer 2015 21:25 #449 per krlos (Associat/da)
Doncs de rebot, i gracies a Bernaus, tornaré a la Marató de BCN

Serà la meva 5ena marató de casa i la 17ena d'asfalt. I avui a més alegria per partida doble, doncs m'ha dit la meva cunyada que fa un parell d'anys que corre que s'ha decidit a donar el salt i s'estrenarà en marató. Així que em tocarà acompanyar-la fins on pugui. Objectiu inicial, 3h45', però veurem que passa després de la maratest on vull veure com respon a 30km d'asfalt, doncs s'ha decidit molt tard i no ha fet la preparació que tocaria (estava molt encaminada cap a mitges)

I sobre aquest tema, tirades llargues, obriríem un llarg debat sobre els que si i els que no. Jo personalment si, i quant més llargues millor. Ja sabeu que a mi no em fa por la llarga distància però quan no corria ultres, la meva tirada de 32km era sagrada abans de cada marató (o més d'una d'aquesta distancia)
El millor es experimentar. Que no et fa falta? Perfecte. Que no la fas i al 25 estàs mort? Aprens i a la següent canvies el plantejament.

PD. Jo el cap de setmana anterior faré DV 23km, DS 70km i DM 27km , així faré totes les tirades del plàning (i una mica més) juntes  :rofl:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

08 febrer 2015 20:31 #450 per Toni VLC (Associat/da)
10/15

Setmana de fred, vent i sensació tèrmica baixíssima, inclús amb aiguaneu a València. La setmana, com les anteriors, genial, amb bones sensacions, ritmes i freqüència cardiaca controlats. Al remat, 80kms en total. Han faltat uns 4-5kms que no he pogut fer hui per qüestions familiars (la tirada llarga s'ha quedat en sols 24kms, tocaven 28-30k).

El Garmin m'ha abandonat al km 8, bateries... Té 4 anys i em diuen els companys que és possible que estiga morint-se  :grrrrrr:
Esta setmana serà de reducció de volum per fer la mitja de Benifaió i vore com estem per a Barcelona, tot i que encara faltaran 4 setmanes necessàries per afinar.

Jo també sóc de tirades llargues, em donen confiança, la veritat. De totes maneres, com diu Krlos és qüestió de coneixer's un mateix, per l'experiència.

Kms acumulats
Des: 202
Gen: 252
Feb: 118

Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

08 febrer 2015 20:48 - 08 febrer 2015 20:50 #451 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Mario.cat i Krlos benvinguts al club.  ;) 8)

Avui a la Mitja del Prat he vist uns quants fent molt be els deures com Mario.cat, JoanDeGracia, Joan33 i la majoria que hem fet de llebres (David77, Jorfer, amic, Krlos i jo), entrenament amb dorsal  :yes:

ToniVLC contacta ambel servei tècnic de Garmin via web, que igual t'el renoven per uns 60 €  ;). Bons entrenaments company  :great:

He tancat la setmana amb 82 km i dins del que cap, be de sensacions.  :beurk: Aquesta propera, molts farem la Mitja de Bcn i el volum pot ser que baixi, però no la qualitat  :whistle:

Doncs així Tenim la Guardiola:

Decembre 60 kms
Gener     307 kms
Febrer    108 kms

Setmana tancada amb 82 km cap a la guardiola.

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

08 febrer 2015 20:58 #452 per mario.cat (Associat/da)

Hola  :party:

Mario.cat i Krlos benvinguts al club.  ;) 8)

Avui a la Mitja del Prat he vist uns quants fent molt be els deures com Mario.cat, JoanDeGracia, Joan33 i la majoria que hem fet de llebres (David77, Jorfer, amic, Krlos i jo), entrenament amb dorsal  :yes:

Gràcies Polgi pels teus ánims !!!!!  :great: :great: :great:

08 febrer 2015 22:19 #453 per Jorfer (Associat/da)
Mario.cat  :love: :love:

Krlos així que faràs de cuñaoooooooooo  :666: :great: M'agrada el teu planning de tirades del darrer cap de setmana, per a homes de ferro i formigó com és el cas  :yes: :yes:

Toni VLC fes cas al Polgi i contacte amb el ST de Garmin de VLC a veure si et donen una solució. Aquí te'l canvien per un preu mòdic.  :wink2: Bona setmana sumatòria.

Polgi ja ens comença a pesar la guardiola eh? Jo quan l'aixeco ja he de fer força amb el bíceps.  :yes: :yes:

Rematada la setmana amb la feina de llebre al Prat, sempre tan gratificant.
Resum setmanal amb cinc dies corren:

Total Setmana 11:  84.42
Acumulat :  710.40
Promig Setmanal:  65.49

A per la següent  :yes: :great:

08 febrer 2015 23:19 #454 per grimi (Associat/da)
Nois em fem venir por penso que feu molts Km!!!!
Jo avui he fet una tirada suau de xatarra a 6'/km 2h 40 mhan sortit 27km es per mi la tirada mes aburrida de l'entrenament no s'acaba mai!!!
pero no em fa mal res i axió es bona senyal!

salut i cames!!
jo aquest febrer només he fet 71km ;-(
enhorabona a tots que esteu forts com roures!!!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

09 febrer 2015 10:05 #455 per Antirco (Associat/da)
4ª Setmana completada, ja estic a la meitat, falten quatre mes, de moment bones sensacions, sense molèsties ni lesions i millorant poc a poc.  :yipi:

Dilluns - descans
Dimarts - 60’ ( a 5:27) + sessió Compex fuerza
Dimecres – series VAM (12 x 200) + sessió Compex recuperación activa
Dijous - 90’ ( a 5:33) + sessió Compex fuerza
Divendres  - sessió Compex fuerza
Dissabte - series a umbral anaeróbico (3 x 2 Km) + sessió Compex recuperación activa
Diumenge – Mitja Santa Coloma ( a 5:12) + sessió Compex optimización carrera larga

Acumulat setmanal 59 Km.  :whip:

Anims companys ja ens queda menys  :party: :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

09 febrer 2015 12:41 #456 per SOM (Visitant)
Una semana més ... o menys ...  :wink2: ... seguint sumant

dilluns 16 kms  a 5'12"
dimecres,  22' esc. + 6 km 5'08" + 4 km 5'02" + 2 Km 5'07 + 11 ref
divendres .... 21' esc + cuestas 3x(5*200 m tornant al trote) + 10 ref
diumenge ... ... 25 kms a 5'31"

... Total Setmana 11:  70,1
... Acumulat:            636,2
... Promig Setmanal:   57,8

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

09 febrer 2015 16:07 #457 per Darth Vader (Associat/da)
No intervinc massa, però continúo amb la meva preparació... Avui han caigut 24'7km a 6min. 5seg., molt content per les sensacions i perquè veig que vaig seguint amb la progressió, després de més d' un any d'estancament per "problemes" de salut....
Respecte les tirades llargues, jo en faig, en va bé i em dóna confiança, però reconec que no puc aconsellar, segueixo un pla de collita pròpoa. Això sí, vaig canviant coses segons va l'experiència... Aquesta serà la meva 19a. marató, la 4a. Barcelona.

Salut!

May the force be with you!

09 febrer 2015 17:12 #458 per Toni VLC (Associat/da)
Gràcies Polgi i Jorfer  :great:
Ja he cridat a Garmin i em diuen que em renoven el mateix aparatet (Garmin 305) per uns 75€.
En el meu cas, em reconec invàlid total per a córrer sense gps, admire als que ho fan per sensacions i damunt claven els temps i els ritmes...

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

10 febrer 2015 16:15 #459 per Lluís74 (Visitant)
Jo després d'aquest cap de setmana una mica amb la mosca al nas..... Aquest cop serà la meva novena marató i fart d'anar per sub 3h 30min i sempre quedar-me a les portes he decidit canviar de pla d'entrenament, priortizant qualitat per davant de quantitat. El pla és de quatre dies per setmana, 2 de velocitat, un de recuperació activa i un de tirada llarga. Tot anava força bé fins aquest cap de setmana on per feina estic a Rio i el divendres tocaven 13,5km a 4:45 (aconseguit) i diumenge tirada de 27km a 5,03. Aquí ja m'ha matat. Tot i llevar-me a les 5:30 per sortir a les 6:00 amb la sortida de sol, a Rio ja teniem 27 graus i 80% d'humitat. L'entorn d'entreno, idíl.lic. Copacabana, Ipanema i el Lagoa de Rio als peus del Corcovado és provablement el somni de qualsevol corredor. Però dels 27kms planificat només vaig aconseguir completar-ne 24km i del ritme planificat de 5:03 va sortir 5:30 i demanant l'hora. Les altes temperatures i l'humitat van fer que les sensacions fossin dolentes. Els últims quilòmetres les bambes feien literalment xop-xop. La samarreta, pantalons, mitjons, calçotets els vaig escòrrer literalment només arrivar a l'hotel. Ganes de testar-me aquest cap de setmana amb tirada llarga a temperatures més hivernals i veure si tot ha estat només un accident.

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

10 febrer 2015 17:21 #460 per Altair (Visitant)
Ei com  anem maratonians.
,
Incidencies. vull i friso tambe d'explicar-vos les meves cuites, i si mes no llibres de caballeria-

L'altre dia ja vaig explicar-vos que soc nou o novell en aixo de correr em musica, primer vaig porbar i descartar despres, anar enxufat, ara vaig probar aixo dels altaveus portables. aisssssssss.

Ahir vaig sortir em el Tolo, i vaig pensar, " esperat a arribar al pont de la Palanca per preparar-ho tot, i aixi no molesto a ningu", bueno dons aixi ho vaig fer. 

I quant arribo al punt , ala em posu a la feina, i ostiasss, que no veia massa be la pantalla del meu nou movil comprat al Ebay,,,!!!!un IPHONE, toma, toma, buenos dons com deia, al capdevall no veia masa be el que posaba en el portal del Espotifi , aquest. i ala, ja una finestre que es d'entreno, i vaig pensar aixo anira be, si si , vaja era tot de xumba xumba, vaja que semblaba una Rave itinarant, osti, quin ridicul,,,,vaig pensar, aixo no va be,  i vaig cambiar en una hombre del bosquet de la Masieta, i bueno dons em vaig posar una musiqueta de relaxi i cafe con lexe en la plaça,,, ai maremeua, quin liuxinu, .

vaig arribar a casa mig emprenyat, i gens relaxat. aixo no pot ser.

Ara be per la tarda, vaig estar un bon rato, que si que no, a comprame un Album digital, al final o vaig fer,

I avui si avui a sigut una epifania, hem vaig autoregalar The Wall,,,pero no t.ho perdis, em tres versions, la original dels que te dije, o sigui els Pink Floyd, i una colla de gent afegida , total unes quatre hores de musica musica musica. ala.

I  he ant tot el rato com si sures, i ja cap el final, quant arribaba a casa, ( el Tolo ja sap el cami el punyeteru),  zas sona el Confortabily Numb,,ostia, dons he allargat el cami, i he fet un KM mes  per poder surar, en el solo de guitarra mes inspirat i apoteosic de la historia del Rock-Pop, si si,,.

Ha valgut la pena, .

bueno dons aixo, nanus.

perdoneu las faltes ortografia dons e escrit a corretecla, i  o volia fer.

salut

salut

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats