37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

18 febrer 2015 08:44 #501 per kilometer (Associat/da)
Hola nois. No tenia pensat fer la marató, pensava fer un llebratge de 30 km, peró el meu llebrejat, no es veu en cor d'arribar en forma a la marató i m'ha comunicat que no la correrà. Disposo d'un dorsal per si algú hi està interessat. Detesto fer negocis amb els dorsals, peró si algú el pot aprofitar, no estaria malament. Si algú en necessita que m'envii un privat i acordem els trerminis

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2015 10:39 #502 per jordi40 (Visitant)
hola m acabo d inscriure a la marato
algu podria explicar les novetats aquest any
en quant al recorregut, he sentit en algun lloc
que es molt mes rapid que altres anys
es veritat aixo¿ algu em pot dir alguna cosa???

18 febrer 2015 11:00 #503 per jordi40 (Visitant)
lluis 74 en tornem a veure a una altre marato
la ultima vegada que et vaig veure va ser a la marato de roma
no se si ten recordes
:party:

18 febrer 2015 11:08 #504 per Lluís74 (Visitant)

lluis 74 en tornem a veure a una altre marato
la ultima vegada que et vaig veure va ser a la marato de roma
no se si ten recordes
:party:

Si Noi. Ja ha plogut una mica desde aleshores. I alguna que altra marató ha caigut pel mig. Espero que compleixis els teus objectius siguin quins siguin.  :great:

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

18 febrer 2015 12:12 #505 per guissona (Visitant)

Hola nois. No tenia pensat fer la marató, pensava fer un llebratge de 30 km, peró el meu llebrejat, no es veu en cor d'arribar en forma a la marató i m'ha comunicat que no la correrà. Disposo d'un dorsal per si algú hi està interessat. Detesto fer negocis amb els dorsals, peró si algú el pot aprofitar, no estaria malament. Si algú en necessita que m'envii un privat i acordem els trerminis

Si detestes fer negocis, donat que el canvi de nom és molt complicat, et proposo dues coses:

- regala'l a algú que vulgui ajudar algun company.

- fes de llebre com tenies pensat a algú altre. Diumenge a la maratest segur que trobes algun pretendent que estaria encantat que un tio com tu li fes de llebre.

Corredors.cat és membre del comitè promotor de la marató de Barcelona i queda lleig, almenys en públic, que els associats fem "business".

És una opinió molt personal si realment el que vols és vendre aquest dorsal.

18 febrer 2015 13:26 #506 per kilometer (Associat/da)

Si detestes fer negocis, donat que el canvi de nom és molt complicat, et proposo dues coses:

- fes de llebre com tenies pensat a algú altre. Diumenge a la maratest segur que trobes algun pretendent que estaria encantat que un tio com tu li fes de llebre.

Corredors.cat és membre del comitè promotor de la marató de Barcelona i queda lleig, almenys en públic, que els associats fem "business".

Es nota que no acostumo a fer aquestes coses. Em sembla molt correcte el que dius i a més penso que és el més correcte. Bé encara queda temps, haig de pensar una mica en tot

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

18 febrer 2015 14:27 #507 per guissona (Visitant)

Es nota que no acostumo a fer aquestes coses. Em sembla molt correcte el que dius i a més penso que és el més correcte. Bé encara queda temps, haig de pensar una mica en tot

:great:

18 febrer 2015 14:53 #508 per grampy (Associat/da)
:surprised: perdoneu pero no ho acabo de entendre  :eyes:

permetem que hi hagi foros de compra-venta e intercanvis , permetem que companys venguin els seus productes tot aplicant un bon desconté pels asociats , permetem i fem propaganda del señor que ven les seves curses com les millors del mon a canvi  de tant en tant de algún desconté a corredors.cat......i perque el company vol vendre el dorsal que no pot fer servir malauradament , ho veiem lleig ??  :surprised: no ho acabo de entendre........
entendria que corredors.cat com a membre promotor de la marato fes negoci amb els dorsals que te disponibles pels diferents serveis que donem , pero un company que ha pagat el dorsal i ara no pot correr vulgui recuperar la inversio no veig per que no !!!

ep,penso jo!!!!

18 febrer 2015 15:45 #509 per meep (Associat/da)
grampy, és fàcil d'entendre, i és un tema recurrent que es repeteix cada any:
Quan t'inscrius acceptes un reglament, i aquest en l'article 6 diu:

"La inscripció a La Marató és personal i intransferible i suposa l'acceptació del present reglament. Un cop formalitzada la inscripció, no es podrà transferir la participació a una altre persona, amic o familiar per motiu de no poder acudir el dia de la proba."

Qui vulgui incomplir el reglament, que no ho faci utilitzant el fòrum de l'associació.

I això serveix per la Marató de Barcelona i per qualsevol altre cursa on estigui prohibit el canvi de nom.
En la resta, endavant!

18 febrer 2015 18:17 - 18 febrer 2015 18:19 #510 per Hansi (Associat/da)
Parlant d'inscripcions pagades, jo la vaig fer a través d'un link que va posar en aquest fil fa temps un company, em sembla que era en Mothor, mitjançant el qual els diners de la inscripció anaven a l'ONG Aldeas Infantiles, és a dir, era un dorsal solidari :smile:. Un cop inscrit, t'avisaven que trigaries bastant a sortir al llistat oficial, però ja fa una setmana que hi figuro :yipi: :party:.

Moltes gràcies al Mothor per avisar-ho, perquè a més d'estar content de fer un acte solidari alhora que corro una cursa que m'agrada molt, em va sortir la inscripció al preu del primer tram d'inscrits quan ja s'havia passat al segon tram.

18 febrer 2015 18:24 #511 per krilinmvp (Visitant)
Bona tarda,

algú sap exactament quin és el Gel que hi haurà als Kms 22,5 i 35?
Ja se que és una mica just, però no havia caigut abans, a veure si dona temps de compar-lo i provar-lo a la Maratest.

18 febrer 2015 19:13 #512 per grampy (Associat/da)

grampy, és fàcil d'entendre, i és un tema recurrent que es repeteix cada any:
Quan t'inscrius acceptes un reglament, i aquest en l'article 6 diu:

"La inscripció a La Marató és personal i intransferible i suposa l'acceptació del present reglament. Un cop formalitzada la inscripció, no es podrà transferir la participació a una altre persona, amic o familiar per motiu de no poder acudir el dia de la proba."

Dons si ho diu el reglament , endavant , desconeixia el reglament i el seu articulat !  ara be,no creieu que es una mica injust? avui en dia ens fan apuntarnos 3 mesos abans per por a quedarte sense dorsals , i mes la marato que a mida que pasa el temps el preu es dispara mes del que es ja de per si (cosa que tampoc he esntes mai,a mes cantitat deuria surtir mes economic....) i a sobre no et deixen  cambiar ni traspasar la inscripcio si et lesiones o cualsevol altre desgracia et pugui pasar.....ho trobo injust.

19 febrer 2015 08:17 #513 per Lluís74 (Visitant)

Parlant d'inscripcions pagades, jo la vaig fer a través d'un link que va posar en aquest fil fa temps un company, em sembla que era en Mothor, mitjançant el qual els diners de la inscripció anaven a l'ONG Aldeas Infantiles, és a dir, era un dorsal solidari :smile:. Un cop inscrit, t'avisaven que trigaries bastant a sortir al llistat oficial, però ja fa una setmana que hi figuro :yipi: :party:.

Moltes gràcies al Mothor per avisar-ho, perquè a més d'estar content de fer un acte solidari alhora que corro una cursa que m'agrada molt, em va sortir la inscripció al preu del primer tram d'inscrits quan ja s'havia passat al segon tram.

Jo igual que tu. I també vaig rebre un email de Zurich Marató de Barcelona fa uns deu dies que ja estava inscrit oficialment, i ja apareixo al llistat d'inscrits. Una mica més barat que el preu oficial en el moment que vaig fer la inscripció i a més solidari. Bona convinació.  :great:

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

19 febrer 2015 09:30 #514 per Del@ (Associat/da)

Bona tarda,

Ja se que és una mica just, però no havia caigut abans, a veure si dona temps de compar-lo i provar-lo a la Maratest.

Els darrers anys els gels eren de la marca GU Energy Gels i aquest any apareix com a sponsor, així que suposo que seran els mateixos.

19 febrer 2015 11:47 #515 per krilinmvp (Visitant)

Bona tarda,

Els darrers anys els gels eren de la marca GU Energy Gels i aquest any apareix com a sponsor, així que suposo que seran els mateixos.

Gràcies

19 febrer 2015 20:24 #516 per RunnerSantBoi (Visitant)
yo llevaré mi marca de gel, suelo llevar 3/4 y paro en todos los avituallamientos, cojo de todo un poco, y como no en la catedral km.38 nos espera la Voll Damm  :party:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

19 febrer 2015 20:29 #517 per RunnerSantBoi (Visitant)
Jorfer el pasado domingo la tirada de 24 kms. la hice en 2:08 y pidiendo la hora en el km.18 fui con un grupo que iba demasiado rápido :whip: varios kms. por debajo de 5´y otros entre 5´y 5´15" al final promedio a 5´20"

334 curses 1994-2016

19 febrer 2015 20:53 #518 per xevifisio (Associat/da)

yo llevaré mi marca de gel, suelo llevar 3/4 y paro en todos los avituallamientos, cojo de todo un poco, y como no en la catedral km.38 nos espera la Voll Damm  :party:

no val arribar a casa fet un baco! :rofl:

19 febrer 2015 21:54 #519 per RunnerSantBoi (Visitant)

no val arribar a casa fet un baco! :rofl:

:whistle: :whistle: :whistle:

334 curses 1994-2016

20 febrer 2015 17:42 #520 per meep (Associat/da)

Dons si ho diu el reglament , endavant , desconeixia el reglament i el seu articulat !  ara be,no creieu que es una mica injust? avui en dia ens fan apuntarnos 3 mesos abans per por a quedarte sense dorsals , i mes la marato que a mida que pasa el temps el preu es dispara mes del que es ja de per si (cosa que tampoc he esntes mai,a mes cantitat deuria surtir mes economic....) i a sobre no et deixen  cambiar ni traspasar la inscripcio si et lesiones o cualsevol altre desgracia et pugui pasar.....ho trobo injust.

Jo també ho trobo injust.
Però (de moment) aquesta guerra està perduda.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats