- Missatges: 3329
Gràcies Polgi i Jorfer
Ja he cridat a Garmin i em diuen que em renoven el mateix aparatet (Garmin 305) per uns 75€.
En el meu cas, em reconec invàlid total per a córrer sense gps, admire als que ho fan per sensacions i damunt claven els temps i els ritmes...
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Gràcies Polgi i Jorfer
Ja he cridat a Garmin i em diuen que em renoven el mateix aparatet (Garmin 305) per uns 75€.
En el meu cas, em reconec invàlid total per a córrer sense gps, admire als que ho fan per sensacions i damunt claven els temps i els ritmes...
Toni com estàs?? Bé per Strava ja veig que com un toro, com sempre que prepares maratons!!
Jo també tina problemes amb el garmin, ja l'has renovat? Com ho has fet? Tarden molt?
Moltes gràcies i ens veiem aviat
Grimi, no t'atabalis mirant els números de km correguts pels companys. Cada persona és un món, i cadascú ha de preparar la marató fent els km setmanals que li van bé. L'experiència del que en altres ocasions ha funcionat amb un mateix és el més important. Hi ha gent que fa més de 100 km moltes setmanes del pla i els va bé, altres que quan passem de 70 km de mitjana, ja ens carreguem massa i no rendim, o ens lesionem.Nois em fem venir por penso que feu molts Km!!!!
Jo avui he fet una tirada suau de xatarra a 6'/km 2h 40 mhan sortit 27km es per mi la tirada mes aburrida de l'entrenament no s'acaba mai!!!
pero no em fa mal res i axió es bona senyal!
salut i cames!!
jo aquest febrer només he fet 71km ;-(
enhorabona a tots que esteu forts com roures!!!
grimi
tridani tens un privat, m´interessa el dorsal
pero vull fer el canvi de nom, no sè si tenim temps fins el dia 19 de febrer.
Jo avui, tirada llarga Ripollet-Castellar del Vallés-Ripollet. Total 32,150 metres en 3:02:54 a un ritme mitjà de 5:41.
![]()
![]()
estas molt fort marioJo avui, tirada llarga Ripollet-Castellar del Vallés-Ripollet. Total 32,150 metres en 3:02:54 a un ritme mitjà de 5:41.
![]()
![]()
Aquest es el ritme que m'agradaria portar el dia de LA SENYORA. :yes: :yes: :yes: Els primers 8 quilòmetres els he fet molt lents ja que volia escalfar les cames i agafar un bon ritme després, es a dir per sobre de la mitjana. Els 24 restants els he fet per sota de la mitjana final, i sense patir massa.![]()
![]()
La setmana la dono per finalitzada, ja que demà anem al avituallament de la mitja de BCN. En total han sortit aquesta setmana 72 K.
Si voleu veure el track:
connect.garmin.com/modern/activity/696922688
krlos, n'hi ha en algun lloc alguna taula d'equivalència entre kms entrenats en bici o corrent...parlo des de la ignorància i no sé si en el món del tri es diu si faig 50 kms en bici és com si he corregut 10 kms a peu per dir alguna cosa
![]()