- Missatges: 1048
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Al meu comentari anterior he afegit un detall de les conclusionsLes pujades les carrega el diable :diablo:
Les campanes ja han quedat enrrereJRDi69 Quart dia de quatre ?? :surprised: Tela !
Estanis13 : Et diria que sub1.25 raspat es just per sub3. Però vist el teu 3h04 a Empúries, ho veig bastant bé. Ets dels diesel com en jorferEl meu sub3 a Castelló és fent 1h25 raspat a Ripoll. (Tot i que Ripoll té molt mala òstia) A Castelló hi ha llebre sub3 que et pot anar de conya i córrer amb grup.
Bones Dani, Se que és just però jo també penso que sóc una mica diesel, tampoc m'he preparat mai cap cursa que no fos la marató de París ( no a Empuries) i la preparació actual, de fet correré al mediterrani la setmana després del meu record historic de kms(95-100) i no penso fer gaire res especial la setmana que ve. Tu deunidó també si ets diesel perquè tens 2:58 amb 38:29 de MMP en 10k, que més o menys crec que és on jo estaria ara mateix en un 10k pla. No t'animes a intentar el sub3? què es sap d'en Hansi? ( si ho llegeixes, estàs per intentar-ho?)
Aprofitant que parleu de ritmes al voltant de 4' el Km en mitja, us pregunto: Quina marca en 10K feu quan després sou capassos de fer 1h24 en mitja? Tenint en compte que no s'està preparant marató. Gràcies!
Aprofitant que parleu de ritmes al voltant de 4' el Km en mitja, us pregunto: Quina marca en 10K feu quan després sou capassos de fer 1h24 en mitja? Tenint en compte que no s'està preparant marató. Gràcies!
aquest cap de setmana vaig fer els 10k d'olot en 38:50 i la setmana que ve intentaré fer sub1h25 a la mitja del mederrani. Si tot va bé l'objectiu entre cella i cella està clar, sub3 a Castelló
Per actualitzar entrenaments: dilluns 15k amb una mica de desnivell ( no apretant massa, venia dels 10k el diumenge), dimarts 3x4000 a teoric RC ( van sortir a 4:08) dimecres descans i avui he fet la tirada llarga, 30k a 4:35. No segueixo cap pla, o sigui que no puc adelantar entrenaments :beurk:
Hola Dani , estic com vosaltres preparant x veura si puc atacar el sub 3 amb el Hansi pero si no ho veig clar vindre a 3'10 amb vosaltres , queden 8 semanes x decidir , despres d ripoll