- Missatges: 1054
Finalment inscrit a Castelló :yipi:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Finalment inscrit a Castelló :yipi:
JRDi69, recorda que demà has de començar a ritme força còmode els primers 15 km de l'entrenament com a mínim! Assajant la marató!
Esquimal, 32 km a 4'45"/km? :surprised: Con una tirada así, yo me consideraría para sub3h15'!
NACHOSBOYS, els teus entrenaments estan sent modèlics, tu ets dels que a Castelló només necessitaràs justícia
La meva religió em prohibeix fer el test Gavela :he: :he:. Estic segur que si l'arribo a fer abans de totes les maratons en què he fet marca personal, el segon 6000 no m'hauria sortit en cap d'elles (ni de conya) als ritmes considerats apropiats per aconseguir la marca en qüestió. Que el faci qui vulgui, però tinc molt clar que no està fet per corredors com jo. Ah, i com diu el Dani: és una matada! :he:
Demà ens veiem uns quants a Ripoll
Yo hoy he hecho tirada larga de 32km por el Wela, la Mar Bella y Badalona y me ha salido ritmo medio de 4:45. Los primeros 20 un poco más lentos que los 12 últimos. He llevado un chaleco Salomon con dos softflask de 50cl cada uno, uno con agua y otro con aquarius. A partir del km5 he empezado a beber un trago y luego cada 2.5km bebía de forma alternativa, y cada 7.5km me tomaba un "sugus" de isostar. Lo que viene siendo un simulacro total del maratón, ropa que llevaré incluida. He acabado algo cansado. También hay que decir que ha hecho algo de calor esta mañana. De momento sigo con el plan del sub 3:30h que en realidad quiero que sea un sub 3:25h
Dimarts | Sèries | 12x400 en 1'40" r30" |
Dimecres | Carrera contínua | 10 Km. a 5'25" |
Dijous | Sèries | 3x1500 en 6'40" r300 trot |
Dissabte | Suau | 15 Km. a 5:45 |
Diumenge | Carrera contínua | 12 Km. a 5'25" |
Setmana 9 | 52,6 Kms | 4h44' |
No té fet gaire cas , però et considero el meu segon mestre :^^: ; les paraules següents... :yes: :yes:JRDi69, recorda que demà has de començar a ritme força còmode els primers 15 km de l'entrenament com a mínim! Assajant la marató!
Totalment d'acrod :yes: :yes: Esteu molt forts :yipi: :yipi:Esquimal, 32 km a 4'45"/km? :surprised: Con una tirada así, yo me consideraría para sub3h15'!
NACHOSBOYS, els teus entrenaments estan sent modèlics, tu ets dels que a Castelló només necessitaràs justícia
Hansi, ja crec que m'has guanyat :sarcastic: el poder complir les teves il·lusió :love:Em faig il·lusions que el 6 de desembre a meta estiguis contentíssim havent-nos fet cas, amb nova MMP (entre 3h40' i 3h45', potser?)...
Entenc que t'apuntes a sub3h45 (5:20) :^^:JRDi69, Si t'ho penses (que serà que no) podem fer-la junts. I sino espero no agafar-te :mdr: :mdr: