- Missatges: 1034
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bones! això està ben abandonat ara que s'acosta el dia... Vinc de fer l'últim entrenament de la setmana, una setmana bastant suau amb 54 kms, avui han sortit 18,5k amb un altre company que ve de tapat a Castelló :rofl: hem inclós uns 8k a ritme Marató per anar acostumant el cos.
8 dies i a donar-ho tot!
Sí, que està molt fluix, últimamentOstres molt bé Grinta!! vas a llebrejar a en DEL@? :beurk: :beurk: ens veiem!!
ToniVLC , bon entrenament! Recorda que la feina està feta!!! No vulguis apretar ara, eh??? Ens veiem diumenge
Alarma total. Esta mañana rodando 15km suaves en lo que iba a ser el penúltimo entreno el gemelo derecho ha empezado a molestarme y me ha dado un pinchazo. He parado inmediatamente. Ahora mismo me duele. Toca poner frío, sesión de compex y el miércoles al fisio. Se acabó correr hasta el maratón. Espero recuperarme bien :grrrrrr:
Dimarts | Sèries | 5x1000 en 4'25" R 2' |
Dijous | Sèries | 10x700 en 3'40" R 100 Trot |
Divendres | Suau | 10 Km. a 5:55 |
Diumenge | Tempo | 10 Km. a 4'55" |
Setmana 11 | 40,3 Kms | 3h37' |
:beurk:Descans i paranoies és el que ens queda :intello:
Hoy estoy algo más animado. Unos amigos han corrido en Esplugues y he ido a verlos en la bicicleta y aunque por la noche me dolía el gemelo esta mañana todo parecía estar en su sitio. Por si acaso no arriesgaremos y haremos reposo hasta la carrera. No pensaba correr con medias compresivas pero parece que será mejor prevenir y meterlas en la maleta. El miércoles visita al fisio y que sea lo que dios quiera.
Bon dia tothom,
feia dies que no passava per el fil, i ja no us queda res!!!!!
Per la meva part, no podré fer la marató quest any. A la mitja de Ripoll, vaig acabar força tocada de cansament, i posteriors dies vaig començar amb febre per les nits, sense cap símtoma de refredat ni res. Vaig parar els entrenos, i el cap de setmana passat , després d'entrenar seguia amb febres.. Les anàlitiques han confirmat que un virus amb nom molt raro m'ha deixat transaminasas elevades, i ara toca descansar. Repòs i unes setmanes de desconexió esportiva.
Realment ni estic emprenyada ni res, una mica cansada és el que estic perquè porto 2 setmanes treballant, intentant entrenar, i lluitant contra un virus que no sabia...
EL repte de Castelló era fer-la amb PATIÑO, mi compi de maratons i el que sigui :love: Però el destí era així, si una no podía, l'altra tampoc podía... :money:
Dos maratons en un any amb els horaris que porto de feina és complicat,tot i que muscularment m'he trobat molt bé. Això sí he de d'agrair a tots els que heu estat donant suport durant aquestes setmanes d'entrenament, a la família GASOSA amb la que ja disfrutes preparant aquestes competicions, i en especial al MÉS GRAN, Chute, que apart de fer uns plannings d'entrenaments molt bons, és un excel·lent motivador que sempre està darrera teu. :love:
Molts ànims a tots i de veritat que dessitjo que aquell dia foteu uns tiempazos de collons :love: