Donostia Marathon (27-11-16)

Donostia Marathon (27-11-16)

15 Mar 2016 20:47 - 15 Mar 2016 20:51 #1 per Hansi (Associat/da)
Tardor de 2016. Donosti. Marató. Una de les meves favorites, que ja he corregut dos cops, amb molt bons resultats i molt bones sensacions, i una pila de vivències meravelloses amb els amics i amigues amb qui hi vaig anar. És d'hora encara per decidir-se totalment, però gairebé segur que serà la marató que escolliré per finals d'any 2016.

Per qui vulgui anar-hi a córrer, però no en distància de marató, també es fa el mateix dia una mitja marató i una cursa de 10 km. A gust del consumidor!

Encara no estan obertes les inscripcions, suposo que trigaran poc, perquè comencen aquest mes de març, segons es pot llegir a la pàgina web de la marató de Donosti .

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 21:49 #2 per sandmannn (Associat/da)
Hansi m'has llegit el pensament. Si et fixes, acabo de escriure al fil de la Marató de BCN dient que aquesta serà on la gent em vegi ser sub 3h 30' xDD

Anirem a muerte!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 23:07 #3 per JJ_SBD (Associat/da)
Bones,

La vaig fer al 2015, i vaig fer gasosa bona...petada de Órdago. :intello:
Tinc comptes pendents amb Donosti,hauré de tornar.. aquest any? :whistle: :whistle:
Sandmann,igual ens tornem a veure ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 00:51 - 16 Mar 2016 00:54 #4 per No Surrender (Associat/da)
A veure.... Que passa aquí?  :666: Una que està ben decidida a que passi el meu aniversari per obrir un fil.... :whistle:...
I resulta que va en Hansi :love: i ja l'ha obert...i resulta que en sandmannn  :love:, diu que també hi anirà....
[move]Perdonau, però jo també hi seré!!!! [/move]
I només vull recordar que fa any i mig va ser 175m més llarga, dit pels organitzadors... :P.
Crec que aquí hi ha uns quants comptes pendents!!!! Ara jo estic fent el que puc quan puc i tot xino-xano...però que tremoli Donostia que arribaré al juliol o agost (encara no he calculat les setmanes...) com una "poseïda"!!!

Enguany la liarem grossa!!!  JJ-SBD a quin ritme aniràs?  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 09:47 #5 per Grinta (Associat/da)
Jo aquest any no vull fer cap Marató  :whistle: :whistle: :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 14:28 #6 per xevifisio (Associat/da)

Jo aquest any no vull fer cap Marató  :whistle: :whistle: :whistle:

Ni la del corte inglés? :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 15:24 #7 per Grinta (Associat/da)

Jo aquest any no vull fer cap Marató  :whistle: :whistle: :whistle:

Ni la del corte inglés? :he:


Va, aquesta sí  :party:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 17:01 #8 per sandmannn (Associat/da)
ole ole ole, Aixo ja va agafant color del bo. I això que queden més de 8 mesos!!

No Surrender i pq no un sub 3h 30 tu tb?

JJ_SBD et puc llogar com a llebre particular després del teu carrerón a BCN?

Hansi tu ja ets un "veteranu" a ti no t'haig de dir res jejeje


10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2016 19:42 #9 per CarlosHB (Visitant)
Es una llàstima que sigui tan a prop de la Behobia en només 3 setmanes de diferéncia :grrrrrr: :happy:
2 viatges a Donosti seguits es massa!!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 12:56 #10 per ivan (Associat/da)

Tardor de 2016. Donosti. Marató. Una de les meves favorites, que ja he corregut dos cops, amb molt bons resultats i molt bones sensacions, i una pila de vivències meravelloses amb els amics i amigues amb qui hi vaig anar. És d'hora encara per decidir-se totalment, però gairebé segur que serà la marató que escolliré per finals d'any 2016.

Per qui vulgui anar-hi a córrer, però no en distància de marató, també es fa el mateix dia una mitja marató i una cursa de 10 km. A gust del consumidor!

Encara no estan obertes les inscripcions, suposo que trigaran poc, perquè comencen aquest mes de març, segons es pot llegir a la pàgina web de la marató de Donosti .


Bon dia a tots,

la veritat es que m'estic plantejan anar a Donosti a fer la marató...

per cert demà obren inscripcions... :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 14:19 #11 per Hansi (Associat/da)
Caram, quanta gent que sembla que s'anirà animant! :happy:
No Surrender, com m'agrada quan et veig engrescada per córrer! :party:
Sandmannn, et prohibeixo que em diguis que em talli les ungles! :he: :wink2:

Jo aquest any no vull fer cap Marató  :whistle: :whistle: :whistle:

Això vol dir que véns a Donosti a fer la mitja o el 10 mil, oi? :mdr: :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2016 17:22 #12 per Antirco (Associat/da)
Aquí un altre bastant engrescat  :yes:

Jo també penso que esta molt junt amb La Behobia i no son tres sinó dos setmanes de diferencia, estic per fer totes dues.

Ganes no falten  :party: :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Mar 2016 23:57 #13 per bernibbr (Visitant)
Yo iré a correr este año  :whistle: .

Espero no romperme como en el 2015  :whip: , que llevo 3 años sin correr  :surprised: , XD. Me hago viejo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2016 00:39 #14 per No Surrender (Associat/da)
Avui ja he passat per caixa, o sigui que oficialment ja estic inscrita!!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2016 09:00 #15 per Toni VLC (Associat/da)
Vaja colla esteu fent, donarà gust seguir-vos. :yes:
I quasi coincidirem en els entrenes.
:whip:

Jo roman fidel a Valentia, ja sabeu que tinc un parell de comptes pendents...  :whistle:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Abr 2016 17:48 #16 per Hansi (Associat/da)

Avui ja he passat per caixa, o sigui que oficialment ja estic inscrita!!!  :party:

Des d'ara mateix, et nomeno talismà donostiarra per mi :love: :he: :he:. A Donosti 2014 també hi eres, i els moments en què ens vam animar mútuament formen part del meu gran record d'aquella marató, de les meves millors, i en condicions poc favorables (corrent sol, amb una preparació marcada per una lesió muscular...). Espero que no refusis aquest càrrec que t'atorgo gentilment :mdr:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2016 22:38 - 13 Abr 2016 23:07 #17 per No Surrender (Associat/da)
Hansi  :love:

[move]Càrrec acceptat!!! [/move]

Això si: en els moments d'inestabilitat emocional màxima per la meva banda, tu m'has de reconduïr, és el petit preu que has de pagar... :666:.
Bromes a part, esper que la salut i les circumstancies de la vida ens deixin gaudir d'una bona preparació, i que aquesta vegada també ens poguem animar i motivar entre tots.
Saps?.... de les meves fotos mentals de la Marató, una de les que me ve sempre al cap de Donostia '14, va ser una de les vegades que ens varem creuar i et vàrem pegar un crit per animar-te, tenc la imatge tan clara que és com si hagues passat avui horabaixa mateix.  :yes:

Crec seriosament, que aquí hi ha de moment quatre comptes pendents i que segur que lluitarem al màxim per ells. :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2016 22:51 #18 per JJ_SBD (Associat/da)


Enguany la liarem grossa!!!  JJ-SBD a quin ritme aniràs?  :party:

Doncs m'agradaria gaudir de Donosti a 3h30' sense la pressió de fer marca i gaudir a tope.Compto amb tu i Sandmann... :whistle: :whistle: ja parlem segons vagins les preparacions 0 pressió.
L'any passat em vaig possar massa i vaig punxar a Donosti, a Barcelona sense pressió i entrenant millor MMP.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Abr 2016 23:04 #19 per No Surrender (Associat/da)
JJ_SBD, no, no....amb mi no comptis...jo entrenaré, seré molt pesada explicant-vos els ritmes de les meves series, i de tant en tant amb lletres que es moven i de colorins vos avisaré dels dies que ens falten per la Marató....res més. Compta amb en Sandmannn, i esperau-me a l'arribada que jo arribaré 13' i 37" després de voltros  :intello:.

Apa, ja anirem xerrant  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2016 19:01 #20 per Hansi (Associat/da)

Hansi  :love:

[move]Càrrec acceptat!!! [/move]
Això si: en els moments d'inestabilitat emocional màxima per la meva banda, tu m'has de reconduïr, és el petit preu que has de pagar... :666:.

:party: :party: :party: :love:
No et calia ni acceptar el càrrec, això ja ho tenies garantit per part meva. Només cal que entris per aquí a explicar-nos-ho :yes:.

Saps?.... de les meves fotos mentals de la Marató, una de les que me ve sempre al cap de Donostia '14, va ser una de les vegades que ens varem creuar i et vàrem pegar un crit per animar-te, tenc la imatge tan clara que és com si hagues passat avui horabaixa mateix.  :yes:

:surprised: :surprised: Jo tinc la mateixa foto, però vista des de la meva "càmera mental"!! Van ser uns segons d'energia intensa que ens va ajudar a fer els km que quedaven de conya! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.