Donostia Marathon (27-11-16)

Donostia Marathon (27-11-16)

30 Jun 2016 00:38 #41 per No Surrender (Associat/da)
[move]150 dies!!! [/move]

Jo de moment, l'única cosa que he fet és posar-me a dieta  :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2016 20:17 #42 per estanis13 (Associat/da)
Molt bé no surrender ! algo és algo  :rofl: :rofl:

Jo de proves, total serà una preparació molt peculiar a nivell personal així que fem-ho diferent i a veure si sona la flauta...  :whistle: :sarcastic:

Després de la cursa de Pineda on vaig fer de llebre i vaig veure que ja no estava per fer res, vaig avançar el "descans" atlètic, he fet una aturada de 23 dies fins abans d'ahir, realment no estava previst estar tants dies sense correr ni un pas però ha sigut així, si sóc sincer el cos tampoc m'ha demanat fer-ho així que suposo que ho necessitava. Això si, aquí he introduit una altra variable que intentaré mantenir tot i que crec que serà dificil ( espero almenys fer-ho un o dos mesos més com a minim mentre no comenci realment l'especific tot i que voldria continuar amb un dia setmanal després). He estat fent bicicleta de carretera, els que ens seguim per strava ja ho hauran vist, la veritat és que ho estic disfrutant bastant i espero que tingui algun impacte positiu en el rendiment en cursa.

A banda d'això res interessant a comentar, porto dos rodatges de 11kms un abans d'ahir i un avui mateix, amb 68 kms en bici ahir entremig

Hansi m'agradaria saber de tu, recuperat del tot? com vas? espero que tot vagi molt bé. Ja pots entrenar de valent que existeix la possibilitat d'anar a intentar un sub3 amb tu  :whistle: ;)

Falten menys de 5 mesos o com diu la no surrender 150 dies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2016 11:54 - 11 Jul 2016 11:57 #43 per Hansi (Associat/da)

Hansi m'agradaria saber de tu, recuperat del tot? com vas? espero que tot vagi molt bé. Ja pots entrenar de valent que existeix la possibilitat d'anar a intentar un sub3 amb tu  :whistle: ;)

Gràcies per pensar en mi, Estanis :love:.
Estic recuperat de quan vaig estar malalt (tot i que molt lluny d'estar en forma), però m'ha costat molt de temps. Ara vaig entrenant, però ni gaires km, ni gaires dies a la setmana, ni ritmes forts. La veritat és que no penso en cap cursa, de fet, ara mateix ni tan sols sé si faré Donosti ni cap marató de tardor, i si en fes alguna, no crec que intentés sub3h. No estic il·lusionat ni em veig capaç. Massa problemes dels familiars, i ja duren massa anys, em treuen les ganes. Necessito vacances, i ben llargues.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2016 17:27 #44 per sandmannn (Associat/da)

Hansi m'agradaria saber de tu, recuperat del tot? com vas? espero que tot vagi molt bé. Ja pots entrenar de valent que existeix la possibilitat d'anar a intentar un sub3 amb tu  :whistle: ;)

Gràcies per pensar en mi, Estanis :love:.
Estic recuperat de quan vaig estar malalt (tot i que molt lluny d'estar en forma), però m'ha costat molt de temps. Ara vaig entrenant, però ni gaires km, ni gaires dies a la setmana, ni ritmes forts. La veritat és que no penso en cap cursa, de fet, ara mateix ni tan sols sé si faré Donosti ni cap marató de tardor, i si en fes alguna, no crec que intentés sub3h. No estic il·lusionat ni em veig capaç. Massa problemes dels familiars, i ja duren massa anys, em treuen les ganes. Necessito vacances, i ben llargues.


Això és la "menstruació" de tot corredor. Tots hem passat aquestes epoques.
Tu tranquil que tornaràs a a trobar-te bé i amb ganes de sortir a devorar km's.

Molts ànims crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2016 12:06 #45 per No Surrender (Associat/da)
Hansi  :love:
Me n'alegro que ho hagis compartit, jo fa una any vaig estar igual que tu i tot just crec que estic començant a recuperar les ganes ara ( no la forma), atleticament m'han anat bé les coses quan a la família i a la feina tot estava bé. Que tot a la vida estigui bé, fa que poguem gaudir més dels entrenaments exigents. Quan les coses es giren o simplement estam cansats per afrontar-ho amb energia i/o optimisme és quan potser ens desmotivam pels entrenaments, les curses i tot plegat.
Corr el que et cos i el cap te demani, fes els km que te facin ganes i a ritme de poder donar una mica d'aire fresc al cos i a la ment.
I si has de fer Marató de tardor o no, això tampoc és del tot important, i si la fas, el ritme tampoc ho és.
Gaudeix de les vacances, esper que si tornes per la nostra illa el seu aire, la mar i la tranquil.litat te donaran una energia que de ben segur t'aniran beníssim per encarar la tardor i la resta d'any...i qui sap, potser coincidim fent alguna cursa...allà encara no hem coincidit!!!
Una abraçada gegant!!!!

El teu talismà de Donostia quedarà a l'espera per aquesta tardor o un altra!  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2016 12:57 #46 per jaume86 (Associat/da)

Hansi m'agradaria saber de tu, recuperat del tot? com vas? espero que tot vagi molt bé. Ja pots entrenar de valent que existeix la possibilitat d'anar a intentar un sub3 amb tu  :whistle: ;)

Gràcies per pensar en mi, Estanis :love:.
Estic recuperat de quan vaig estar malalt (tot i que molt lluny d'estar en forma), però m'ha costat molt de temps. Ara vaig entrenant, però ni gaires km, ni gaires dies a la setmana, ni ritmes forts. La veritat és que no penso en cap cursa, de fet, ara mateix ni tan sols sé si faré Donosti ni cap marató de tardor, i si en fes alguna, no crec que intentés sub3h. No estic il·lusionat ni em veig capaç. Massa problemes dels familiars, i ja duren massa anys, em treuen les ganes. Necessito vacances, i ben llargues.


Ostres Hansi, no en sabia res!!

Espero que tot vagi a millor i, com diu l'Helena, puguis anar recuperant la normalitat i les ganes de correr!!

A mi tambe m'ha passat algo similar amb feina i problemes de salut (tot i que en el meu cas no meus sino de familiars, darrerament tinc un historial medic familiar que no m'estranya que ningu es vulgui familiaritzar amb mi!!). I es que quan tens el cap en un altre lloc es fa dificil correr. Molta gent que desconeix el nostre mundillo diu que es corrre amb les cames pero tots aqui sabem que si no tenim el cap aliniat amb les cames...poc farem!!

D'altra banda, crec que aquesta temporada estudiare el master per ser professor, aixi que espero veuret aviat i que a part de la teva sabiesa atletica tambe em donis un cop de ma en la professional  ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2016 17:22 #47 per Toni VLC (Associat/da)

Gràcies per pensar en mi, Estanis :love:.
Estic recuperat de quan vaig estar malalt (tot i que molt lluny d'estar en forma), però m'ha costat molt de temps. Ara vaig entrenant, però ni gaires km, ni gaires dies a la setmana, ni ritmes forts. La veritat és que no penso en cap cursa, de fet, ara mateix ni tan sols sé si faré Donosti ni cap marató de tardor, i si en fes alguna, no crec que intentés sub3h. No estic il·lusionat ni em veig capaç. Massa problemes dels familiars, i ja duren massa anys, em treuen les ganes. Necessito vacances, i ben llargues.


Vacances, doncs vacances... Descansa molt.
Amunt Hansi!
:yipi: :yipi: :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2016 12:54 #48 per Hansi (Associat/da)
Òscar, Helena, Jaume, Toni, us agraeixo molt les vostres paraules d'ànim :love: :love: :love: :love:.

sandmannn, segur que tens raó que aquesta pájara és temporal i em passarà. De fet, mica en mica, ja noto que vaig recuperant de nou les ganes de posar-me objectius corrent :smile:.

No Surrender, en el meu cas, tots els anys que he sigut corredor de curses he tingut les coses "girades", com dius tu. La gravetat de la situació, precisament, és el que em motiva a sortir a fer km per tenir el cap més centrat i afrontar el que ja són 15 anys de dificultats i penes per la família. Quan ens veiem en persona te'n parlo, que tu treballes al món de la sanitat i segur que entendràs de què va.

Jaume86, et dic el mateix que a l'Helena: quan ens veiem, xerrem i compartim aquestes cabòries de familiars malalts. Pel que fa al món de l'ensenyament, serà un plaer intentar ajudar-te en el que pugui :yes:.

Toni VLC, intentaré seguir el teu consell...m'hi va la salut, sens dubte.


Torno a pensar en una marató a Donosti aquesta tardor, i les vostres paraules m'hi han ajudat :love:. Anem millorant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2016 15:05 #49 per No Surrender (Associat/da)

Torno a pensar en una marató a Donosti aquesta tardor, i les vostres paraules m'hi han ajudat :love:. Anem millorant.


Quina gran notícia!!!  :party:

[move]131 dies!!!! [/move]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2016 16:35 #50 per Dani (Associat/da)
Booona tarda Donostiarras Maratoniakus !

Si ja heu començat el pla, amb aquesta calor és un bon pla fer rodatges més o menys suaus. Tirant a suaus, vamos  :intello:

Començar amb una base és perfecte, penseu que si ja heu començat el pla-pla, la cosa es farà llarguíssima. Té tant de perill arribar just que arribar passat.

Feu més que bé en parar els dies que ho necessiteu. Piles a tope i sant torne-m'hi.

Estanis, no et flipis, eh ? Que ens coneixem...  :sarcastic: :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2016 16:38 #51 per Dani (Associat/da)
Jo faré la mitja, que tinc una espineta clavada....

Em cansaré la meitat que vosaltres a la preparació !

Som-hi !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2016 19:06 #52 per sandmannn (Associat/da)

Jo faré la mitja, que tinc una espineta clavada....

Em cansaré la meitat que vosaltres a la preparació !

Som-hi !

Hi ha viatge organitzat del GPT? L'any passat el khryz et va fer de llebre no?

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Jul 2016 20:14 #53 per Dani (Associat/da)

Jo faré la mitja, que tinc una espineta clavada....

Em cansaré la meitat que vosaltres a la preparació !

Som-hi !

Hi ha viatge organitzat del GPT? L'any passat el khryz et va fer de llebre no?


Correcte, al km17 en va passar com un obús en Chute i es va endur la llebre que ja no feia res amb un gasoseru  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2016 01:42 #54 per jaume86 (Associat/da)

Torno a pensar en una marató a Donosti aquesta tardor, i les vostres paraules m'hi han ajudat :love:. Anem millorant.


Quina gran notícia!!!  :party:


Se'ns dubte, la millor de totes!!

Ens veiem aviat  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2016 10:00 #55 per Antirco (Associat/da)
Doncs si, tenia marcat començar aquesta setmana la preparació marató donostiarra.  :whip:

Com soc així de friki, raro o digali com vulguis provaré fins a final de agost fer 8 km. diaris a ritme suau i si queden ganes enfortiment muscular, a veure que dona això (7dies*8Km= 56km. setmanals) com a base no esta malament no.
Ahir vaig fer els primers 8 km.  :party:

De totes formes el meu objectiu no serà massa ambiciós, nomes arribar ben preparat per gaudir-la, el temps me es igual si la tinc que fer amb 4 hores no passa res. :whistle:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2016 18:43 - 20 Jul 2016 18:47 #56 per Hansi (Associat/da)
Helena, Jaume, gràcies :love:.

L'Estanis pensa en Donosti, ho sé :wink2:, però de moment es manté a l'ombra, que aviat tindrà molta feina :whistle:.

Sandmannn i Dani, petita puntualització: aquesta mitja de Donosti que rememoràveu, amb gasosa del Puma, no era la de l'any passat, sinó l'anterior (2014).

Antirco, m'has sorprès amb aquesta idea dels 7 dies setmanals. Encara que 8 km sigui aparentment poc, jo no sé si m'atreviria a no descansar cap dia de la setmana durant un mes i escaig :oops:. Però estic obert a creure'm que va bé, si ho comproves! 8)


Per cert, avui, dia de calor per flipar. El meu entrenament serà amb mooolta pausa...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2016 18:56 #57 per Hansi (Associat/da)
He completat una setmana amb cinc dies d'entrenament, des de mig abril que no em passava això! :happy: Això sí, encara a anys llum del meu millor estat de forma. Piano piano... :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2016 21:40 - 25 Jul 2016 09:31 #58 per Antirco (Associat/da)

He completat una setmana amb cinc dies d'entrenament, des de mig abril que no em passava això! :happy: Això sí, encara a anys llum del meu millor estat de forma. Piano piano... :sarcastic:

Felicitats  :great:
Jo he punxat a la cinquena ronda  :666:
Poder si es massa ambicios 8 km. diaris  :whip:
He baixat el llisto a 6, inclus introduint algun dia de descans.  :P

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2016 21:46 - 24 Jul 2016 21:48 #59 per Antirco (Associat/da)
Pero avui
7 km. carretera Sant Joan de les Abadesses de bon mati + 12 km per muntanya amb els nens  :party: :party:
Estic trinxat  :666: :666: :666: pero content  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2016 13:43 #60 per Hansi (Associat/da)
Antirco, aposto que amb 6 dies setmanals de 8 km sí que pots :wink2:. I afegint excursions per muntanya amb els nens, encara posaràs més bona base! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.