- Missatges: 1061
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
NACHOSBOYS va escriure: Gràcies Jorfer.
Una altre dubte, aquesta setmana (dimarts) torno a tenir les 4*2000m, a quin ritme les farieu vosaltres? (Tenint en compte que diumenge hi ha la Mitja)
Gràcies,
Xavi
Jorfer va escriure:
NACHOSBOYS va escriure: Gràcies Jorfer.
Una altre dubte, aquesta setmana (dimarts) torno a tenir les 4*2000m, a quin ritme les farieu vosaltres? (Tenint en compte que diumenge hi ha la Mitja)
Gràcies,
Xavi
Des del dimarts tens temps per a recuperar. Jo les intentaria fer una mica més ràpides que les d'aquesta setmana per a agafar confiança. Jo tinc set de mil dijous i si que les faré més lentes del que pugui doncs la mitja estarà ja molt propera.
jcarpa va escriure: Quins bons entrenaments Jaume86. Jo després 2 setmanes de 90kms, la darrera és keda amb 63. Amb entrenament de qualitat, inclou un 6x1000 amb 90" rec i ritmes propers a 3'30". I l dia següent progressiu acabant en 3'50" per no forcar. Cap de setmana dissabte caminada muntanya, i diumenge tocava tirada llarga però entre el mal temps i que a casa tots refredats, impossible.
Ara sóc jo el malalt de casa, grip crec, febre i mal de cap, resum, akesta setmana de moment no hi ha entrenament.
Millor ara k la setmana de la marató.
Salut i Alegria,
Pere
NACHOSBOYS va escriure: I a veure si puc seguir al ManoloM en la Mitja (1h40') i si puc deixar-lo i buscar MMP (1h39'30").
La setmana que ve una mica condicionata per la mitja de BCN on sortire a 4:10/km els primers 10km i ja veurem despres si puc incrementar el ritme. Potser caura la meva marca en mitja. O no.
aurelian va escriure: Bon día.
Setmana 9/13 (5/02-11/02): ~90km
Q1: 8x800, 1'45" recuperació 3:06/3:02/2:59/3:00/3:01/2:57/2:54/2:57 - bones series, dins del previst (objectiu 3:01-2:59).
Q2: tirada llarga ~23km (2h 04) un dijous començant a les 8 de la tarda amb molt fred. No puc queixar-me.
La setmana que ve una mica condicionata per la mitja de BCN on sortire a 4:10/km els primers 10km i ja veurem despres si puc incrementar el ritme. Potser caura la meva marca en mitja. O no.
Doncs si que ha caigut la meva marca en Mitja: una vegada en Gran Vía em vagi trobar molt bé marcant tots els parcials per sota del 4:10 previst. Vagi prendre un gel en el km 7-8 per simular el que fare el dia de la marató. També he probat el material atletic.
M'adono que puc fer marca en el 16-17 i apreto per finalitzar en 1:26:02. Content amb el test de cara a la Marató de BCN.
Q3: Mitja de BCN 1:26:02, potser 21km a 4:05 en una setmana de 90km es una mica arriscat, ja veurem, de moment tot bé.
Si algu més s'anima: El día 18/02 estic planificant una tirada llarga de 30km pel recorregut de la marató de Barcelona. La meva idea es sortir a les 7:15 al km12 de la marato (Vilamarí amb Gran Vía) a un ritmé relax de 5:10-4:40/km, 4:30 el Paral•lel.