Zurich Marató de Barcelona 2020

Zurich Marató de Barcelona 2020

09 febrer 2020 19:14 #221 per jaume86 (Associat/da)
Per cert, algú sap quins son els requisits per a que Zurich et faciliti un dorsal? M'haig de fer una assegurança de llar i em resulta indiferent l'asseguradora, tot i que serà de mínims el què asseguri... no sé si hi ha algun import mínim o algo per l'estil, però encara que fos pagant una mica més que l'asseguradora més barata, si em podés estalviar el dorsal de la marató de casa estaria molt bé!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2020 19:28 - 09 febrer 2020 19:29 #222 per Rosado83 (Associat/da)

jaume86 va escriure: Per cert, algú sap quins son els requisits per a que Zurich et faciliti un dorsal? M'haig de fer una assegurança de llar i em resulta indiferent l'asseguradora, tot i que serà de mínims el què asseguri... no sé si hi ha algun import mínim o algo per l'estil, però encara que fos pagant una mica més que l'asseguradora més barata, si em podés estalviar el dorsal de la marató de casa estaria molt bé!!


Hola jaume86

Ja no hi han dorsals per clients de Zurich :(

Només has de ser client d'algun tipus d'assegurança amb ells, pero la finestra per accedir als 1000 dorsals de BCN va obrir el 1 d'Octubre i va tancar el 31 del mateix.

Suposo que igual que l'any passat, en breu obriràn finestra amb altres 1000 per Donosti, pero ja et dic que a BCN res de res.

T'ho diu un que te els dos cotxes a Zurich... I que es va oblidar i ha tingut que pagar el dorsal religiosament :pensive:

Milla - Jean Bouin 2020 - 05:38
5k - Cros Popular de Sants 2021 - 18:21
10k - Bombers 2021 - 36:26
21k - Mitja Marató BCN 2021 - 1:22:02
42k - Marató BCN 2021 - 3:03:19

B/SS 2019 - 1:28:50

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2020 22:06 #223 per XaviCht (Associat/da)
Setmana escassa de km... amb la decisió de fer 9 + mitja a Barcelona la setmana que ve, hem reduït els km d'avui. I només he sortit 3 dies.

En total 40 km, la tirada més llarga avui, 23k a ritme de marató.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2020 22:36 #224 per jaume86 (Associat/da)

XaviCht va escriure: Setmana escassa de km... amb la decisió de fer 9 + mitja a Barcelona la setmana que ve, hem reduït els km d'avui. I només he sortit 3 dies.

En total 40 km, la tirada més llarga avui, 23k a ritme de marató.


Xavi puja kms que no podràs fer seguit el que fas en una setmana... Que el Marc t'acompanyi en bici :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 febrer 2020 22:42 #225 per jaume86 (Associat/da)

Rosado83 va escriure:

jaume86 va escriure: Per cert, algú sap quins son els requisits per a que Zurich et faciliti un dorsal? M'haig de fer una assegurança de llar i em resulta indiferent l'asseguradora, tot i que serà de mínims el què asseguri... no sé si hi ha algun import mínim o algo per l'estil, però encara que fos pagant una mica més que l'asseguradora més barata, si em podés estalviar el dorsal de la marató de casa estaria molt bé!!


Hola jaume86

Ja no hi han dorsals per clients de Zurich :(

Només has de ser client d'algun tipus d'assegurança amb ells, pero la finestra per accedir als 1000 dorsals de BCN va obrir el 1 d'Octubre i va tancar el 31 del mateix.

Suposo que igual que l'any passat, en breu obriràn finestra amb altres 1000 per Donosti, pero ja et dic que a BCN res de res.

T'ho diu un que te els dos cotxes a Zurich... I que es va oblidar i ha tingut que pagar el dorsal religiosament :pensive:


Moltes gràcies! T'explico. Un cop vaig acabar València em vaig inscriure a Barcelona. Dels 8 anys que porto corrent, n'he fet 7, els últims 6 anys seguits i vull que continui sent així. Per això, ja que haig de fer una assegurança, si em paga la inscripció a la marató de casa doncs genial! La pregunta és, calen dues assegurances de cotxe? O amb una ja seria suficient? Pq l'assegurança que m'haig de fer és molt minça, potser de 120/130€ i desconec si només cal tenir una assegurança o un mínim d'€€€ contractats.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 07:25 #226 per XaviCht (Associat/da)

jaume86 va escriure:

XaviCht va escriure: En total 40 km, la tirada més llarga avui, 23k a ritme de marató.


Xavi puja kms que no podràs fer seguit el que fas en una setmana... Que el Marc t'acompanyi en bici :party: :party:


Bé, aquesta setmana passada ha estat la que menys n'he fet, per recuperar una mica abans dels 30 de diumenge. Porto 3 anys fent aquest pla de pocs kms, i m'ha servit per fer-ne 5, sense aspirar a ritmes gens ràpids. Hauré de canviar de pla el dia que vulgui marca per Boston, però per ara no hi vull dedicar tant de temps, la música m'ocupa moltes hores i tot no pot ser! :)

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 10:13 #227 per Rosado83 (Associat/da)

jaume86 va escriure: Moltes gràcies! T'explico. Un cop vaig acabar València em vaig inscriure a Barcelona. Dels 8 anys que porto corrent, n'he fet 7, els últims 6 anys seguits i vull que continui sent així. Per això, ja que haig de fer una assegurança, si em paga la inscripció a la marató de casa doncs genial! La pregunta és, calen dues assegurances de cotxe? O amb una ja seria suficient? Pq l'assegurança que m'haig de fer és molt minça, potser de 120/130€ i desconec si només cal tenir una assegurança o un mínim d'€€€ contractats.


De res!!

La veritat que no ho tinc 100% clar, però diria que qualsevol assegurança val mentre tú mateix siguis el tomador.

Aquí tens el link on, quan obren finestra de dorsals gratis, et pots inscriure: https://www.zurich.es/conocenos/corre-gratis

Trobes les bases al mateix web. Jo els hi vaig trucar al Desembre per preguntar si tornaven a obrir per Barcelona i van ser molt amables pero en van dir que no, que fins l'any vinent -si es que Zurich continua patrocinant- nanai.

Milla - Jean Bouin 2020 - 05:38
5k - Cros Popular de Sants 2021 - 18:21
10k - Bombers 2021 - 36:26
21k - Mitja Marató BCN 2021 - 1:22:02
42k - Marató BCN 2021 - 3:03:19

B/SS 2019 - 1:28:50

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 12:17 #228 per estanis13 (Associat/da)
Setmana horrible

Venia de la cursa per Montserrat del diumenge i dilluns vaig fer 10 kms suaus amb intenció de recuperar una mica i fer una setmana de 80/90 kms ja 100% per la marató... Doncs amb els fills malalts a casa dimarts ja em vaig sentir malament. Dimecres ja superant els 39 de febre i setmana ko. Fins dissabte que vaig fer 10/11 kms altre cop per provar no vaig poder fer res i les sensacions no van ser bones. De fet avui dilluns encara em noto molt xafat, sense energia i amb el cos adolorit.

De moment les conseqüències són que no aniré a la Mitja de Barcelona per intentar entrenar bé la setmana sense pressions extres. Veurem si en un parell de dies estic bé i ho oblidem aviat.

Als que tenim nens petits ens haurien de donar un handicap de -10 minuts com a minim per marató ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 12:23 #229 per XarlieOne1 (Associat/da)
Un altre que ha passat una setmana horribilis....

El diumenge 2 per la tarda ja em vaig començar a trobar malament...i dilluns nit em vaig possar a 40 de febre...així que fins dissabte, que vaig poder sortir mitja horeta i diumenge, que ja vaig fer una hora...res de res.

També no em sento al 100% recuperat...però hi possarem cura per tal de no recaure...en el meu cas, si està previst fer la mitja BCN, però no la faré a tope, per no condicionar la setmana següent.

Seguim!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 15:18 #230 per jaume86 (Associat/da)

Rosado83 va escriure:

jaume86 va escriure: Moltes gràcies! T'explico. Un cop vaig acabar València em vaig inscriure a Barcelona. Dels 8 anys que porto corrent, n'he fet 7, els últims 6 anys seguits i vull que continui sent així. Per això, ja que haig de fer una assegurança, si em paga la inscripció a la marató de casa doncs genial! La pregunta és, calen dues assegurances de cotxe? O amb una ja seria suficient? Pq l'assegurança que m'haig de fer és molt minça, potser de 120/130€ i desconec si només cal tenir una assegurança o un mínim d'€€€ contractats.


De res!!

La veritat que no ho tinc 100% clar, però diria que qualsevol assegurança val mentre tú mateix siguis el tomador.

Aquí tens el link on, quan obren finestra de dorsals gratis, et pots inscriure: https://www.zurich.es/conocenos/corre-gratis

Trobes les bases al mateix web. Jo els hi vaig trucar al Desembre per preguntar si tornaven a obrir per Barcelona i van ser molt amables pero en van dir que no, que fins l'any vinent -si es que Zurich continua patrocinant- nanai.


Moltes gràcies Rosado! M'havien parlat que hi havia una web però no sabia quina! De totes formes, de cara a BCN'21, la informació és contradictoria doncs a una banda posa antiguitat de 3 mesos i a la lletra petita (que normalment és la que compta...) posa que s'ha de ser des d'1 de gener i de ser així faria tard també pel 2021. Però sabent que qualsevol assegurança val, doncs ja en tinc prou!

Moltíssimes gràcies de nou

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 15:23 #231 per jaume86 (Associat/da)
Xarlie & Estanis,

No patiu per aquesta darrera setmana, que no heu perdut res! Potser no heu guanyat però tampoc perdut. Després d'estar uns dies inactiu (ho sé per les migranyes), a les cames els hi costa una mica començar però després, cap problema, les teniu fresques!

Fareu grans maratons, n'estic seguríssim!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 20:35 #232 per fandes (Associat/da)
Hola! Als desanimats o malalts us dic que no decaigui la motivació! :P Un aquí que en 20 dies no arribarà als 100kms...

Evidentment això em farà ser més conservador d'entrada (llàstima, perquè el Nadal va ser molt bo), però no encarar les darreres setmanes amb gran il·lusió, responsabilitat i respecte. Encara estem a temps de buscar el sub2h45 o això penso. I sinó disfrutarem de la nostra ciutat i pensarem més en un altre dia (potser Empúries?).

De moment a desitjar que divendres em donin l'ok per tornar a córrer (res de cames, intervencions dentals quirúrgiques) i veure'ns a la mitja de Barcelona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2020 20:41 #233 per fandes (Associat/da)
Com us trobeu estanis13 XarlieOne1?

XaviCht més o menys com la meva setmana! :laughing:

Complint tot i les dificultats Jaume86, felicitats!

Brutal setmana Miguel_SBD!

Està clar que has assolit la bona línia rnou! :P

Una setmana més en l'objectiu Nachosboys.

Gràcies per sumar ToniBeltran!

Com et trobes d'aquestes molèsties Alex_Knight?

Quina alegria pmiralles, de cap al sub2h40, això té molt bona pinta!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 00:13 - 11 febrer 2020 00:26 #234 per andreugg (Associat/da)
Llegeixo a la gent, i sincerament us dic que tranquils. Està clar la marató no val anar de farol ja que el hombre del mazo ens deixa a tots cardats, però si un/a practica esport que és prepuci més de gaudir de la festa del que suposa aquesta jornada. Està clar tots/es volem millors marques, volem no perdre però la vida és viure. Aquest any per exemple serà el darrer marató que correra el Miquel Pucurull, ja que veu complicat el tema del fora de control, la seva finalitat serà finalitzar amb dignitat. Amb això vull dir que tenim de preocupar-nos més de gaudir i no pas del rellotge i si les coses acompanyen per tenir els entrenaments adequats, horaris familiars que et permet tot doncs de conya, si això no funciona a gaudir!

Mil disculpes si el meu missatge sona com derrotista, però jo sóc de la idea que sortim com diu el fandes milers de cops a "xalar", desprès si podem gaudir i millorar collonut, però no eclipsem aquell dia, que no s'ha entrenat aquest dies? Tranquils teniu 6h per fer el recorregut i estic segur que el fareu en molt menys. Que per aquí les pastanagues van més ràpides del que un pot imaginar.

La tensió dels minuts previs, Freddie Mercury i Montserrat Caballé sonant de fons, revisem cordons, mirem tots, estem nerviosos, escoltem el tret de sortida torna a sonar Montserrat Caballé i Freddy Mercury aquest cop pel nostre calaix, cau confeti, el carrer tia abaix, la gent ens anima, regna un silenci curiós entre els corredors/es, i comença l'aventura de 42195m, crec que no serà fins arribar al km10 que la gent comença a despertar, conec corredors que ni es donaven comte que passem per la Sagrada Família, i tants punts. Així que anims! Que Barcelona ens espera en un mes, això si aquest diumenge a fer la meitat!.

Bona nit! Pfff quin toston he donat avui...

Tant parlar del tema m'ha fet recordar el meu darrer any com fotoperiodista seguint la marató i estava veient el resum i veig que surten algunes pastanagues www.andreugimenez.cat/galeria/la_marato_de_barcelona_2015

En el 2016 vaig fer fotos però perquè tenia de ser la meva primera marató i per lesió la vaig pedre i vaig anar a fer unes fotos.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 14:15 - 11 febrer 2020 14:17 #235 per estanis13 (Associat/da)

andreugg va escriure: Llegeixo a la gent, i sincerament us dic que tranquils. Està clar la marató no val anar de farol ja que el hombre del mazo ens deixa a tots cardats, però si un/a practica esport que és prepuci més de gaudir de la festa del que suposa aquesta jornada. Està clar tots/es volem millors marques, volem no perdre però la vida és viure. Aquest any per exemple serà el darrer marató que correra el Miquel Pucurull, ja que veu complicat el tema del fora de control, la seva finalitat serà finalitzar amb dignitat. Amb això vull dir que tenim de preocupar-nos més de gaudir i no pas del rellotge i si les coses acompanyen per tenir els entrenaments adequats, horaris familiars que et permet tot doncs de conya, si això no funciona a gaudir!

Mil disculpes si el meu missatge sona com derrotista, però jo sóc de la idea que sortim com diu el fandes milers de cops a "xalar", desprès si podem gaudir i millorar collonut, però no eclipsem aquell dia, que no s'ha entrenat aquest dies? Tranquils teniu 6h per fer el recorregut i estic segur que el fareu en molt menys. Que per aquí les pastanagues van més ràpides del que un pot imaginar.

La tensió dels minuts previs, Freddie Mercury i Montserrat Caballé sonant de fons, revisem cordons, mirem tots, estem nerviosos, escoltem el tret de sortida torna a sonar Montserrat Caballé i Freddy Mercury aquest cop pel nostre calaix, cau confeti, el carrer tia abaix, la gent ens anima, regna un silenci curiós entre els corredors/es, i comença l'aventura de 42195m, crec que no serà fins arribar al km10 que la gent comença a despertar, conec corredors que ni es donaven comte que passem per la Sagrada Família, i tants punts. Així que anims! Que Barcelona ens espera en un mes, això si aquest diumenge a fer la meitat!.

Bona nit! Pfff quin toston he donat avui...

Tant parlar del tema m'ha fet recordar el meu darrer any com fotoperiodista seguint la marató i estava veient el resum i veig que surten algunes pastanagues www.andreugimenez.cat/galeria/la_marato_de_barcelona_2015

En el 2016 vaig fer fotos però perquè tenia de ser la meva primera marató i per lesió la vaig pedre i vaig anar a fer unes fotos.


Suposo que per eliminació el teu missatge va per mi i en xarlione. Em sembla tan absurd que només et demanaré que llegeixis altre cop els missatges per si en algun moment parlo de cronos i minuts. I lo altre que et vull demanar que el rollo moralista almenys amb mi no gràcies. Va salut

Això sí et dono la raó amb què has fotut un bon tostón

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 17:47 #236 per xevifisio (Associat/da)
andreugg, llegeixo el teu post i no acabo d'entendre si vols donar anims o criticar, en qualsevol cas, crec que el senyor Pucurull deurà ser el que estarà mes capficat amb el crono.
Tampoc acabo d'entendre que pregonis que ens hem de preocupar mes de gaudir que no pas del rellotge i en canvi tinguis les teves millors marques com a firma.
Jo trobo fantàstic que tothom corri pel que vulgui i ho faci com ho vulgui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 20:49 - 11 febrer 2020 20:51 #237 per Jorfer (Associat/da)
Crec que cadascun de nosaltres té mil i un motius per a córrer una marató, personals, íntims, per causes solidàries, per trobar-se millor amb un mateix, per una promesa, per a col·leccionar-les, per a dir que he fet una marató, per a fer turisme, ....i amb o sense cronòmetre, totes són vàlides i respectables i, cadascú de nosaltres té dret a viure-la com vulgui.

M'imagino, andreugg, que amb el teu post intentes treure importància a les xifres, als ritmes i a les marques i donar més importància a la festa de la marató.

Una forma de viure la competició, és estar pendent de les xifres que et produeixen dades objectives que ens permeten fer un anàlisi acurat del que fem i omple els nostres caps de paraules per a fer grans cròniques o missatges petits a les xarxes socials (a gust del consumidor).

Sigui com sigui, visca la marató!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 23:13 - 11 febrer 2020 23:28 #238 per andreugg (Associat/da)
Vistes les reaccions, demano disculpes, solament volia animar i donar un punt de vista més.


Salut

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2020 11:44 #239 per XarlieOne1 (Associat/da)
Bon dia!
Aquesta setmana ja hem retornat als entrenos....si bé és cert que em noto cansat i pesat de cames (entenc que deu ser el procés a passar).

Per aquesta raó no faré la Mitja a tope...sino que ho afrontarem com un entrenament més.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2020 09:23 #240 per Altair (Visitant)
Hola companys. Despres d'un temps de no estar, torno de bon grat.
Corro em ilusion . En l'edicio del 2018, vaig retallar la Meridiana , i aquest any si no pinta be la cosa, dons tambe, i cap problema, i es que ens ho posan en safata.
Molta sort

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.