Zurich Marató de Barcelona 2020

Zurich Marató de Barcelona 2020

08 Mar 2020 21:24 #361 per XaviCht (Associat/da)
Avui he sortit a fer el què tocava però gens motivat, com és obvi...

Bé... entenc que la cancel·lació no és culpa dels organitzadors, que sembla que ho han intentat fins el final. Però jo encara no tinc ni un mail comunicant-ho (sí, he mirat spam, etc, cap mail). La meva companya sí que l'ha rebut.

En fi. La passarem al 2021, doncs ja pensàvem anar a Amsterdam (o algun altre lloc, però pinta que Amsterdam) amb la gent de la feina.

No sé si fer-la igualment, presentar-me a les Torres Venecianes i arrencar amb qui hi hagi, probablement hi haurà gent que ho farà...
En cas que no, n'he vist una a Bèlgica que no sé si és la que diu en Barceruel, però és el dia de la mitja de Montornés, i hi faig de llebre.
Vaig a buscar què hi ha a l'abril, i en tot cas sempre em queda Empúries, que hi estic apuntat (per anul·lació de l'any passat), espero que segons la zona i segons la mida, quedi possibilitat de fer-ne alguna...


Mentre no anul·lin partits de futbol, manis, transport públic, etc., em sembla una imb*cilit*t més de les administracions.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 00:28 #362 per andreugg (Associat/da)
Esperat a superar un dia per diferir tot el tema, també estic molt "fotut", si era previsible però no sé perquè pensava que podria ser. La segona patacada ha estat veure la segona data "25 d'octubre" no sé si algú més li afectat però ja tenia la mitja de València... Ara tindré d'escollir si fer 2020 o 2021.

En plan immediat tinc Madrid, però no crec que arribin a fer-la i en cas de fer-se ta,poc és un recorregut que conegui.

Sobre la marató pirata, crec jo que una marató és més que sumar 42km, és el públic, l'ambient, la música de sortida, moltes més coses que solament sortir a sumar kms. Estaré atent a les idees i propostes tot i que ara mateix estic força desanimat.

Sigui com sigui, salut, esport i que seguim sumant kms.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 07:17 - 09 Mar 2020 07:22 #363 per rularo86 (Associat/da)
Bon dia,

Un company m'ha informat de la I Marató pirata TRIASME, aprofitant un recorregut que molts coneixeu, el litoral de Badalona i Barcelona (BDN, Forum, Mar Bella, Mapfre, Hospital del Mar, Hotel W, i tornada ( 2 cops)) aquest diumenge 15/03/20 a les 9:00, tant per córrer com per ajudar en avituallaments:
forms.gle/EDc3SBvBc8LTfBt96

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 09:57 #364 per Jordi (Associat/da)
Molts ànims i endavant idees/opcions :muscle: :muscle: :party: :party:

Aquest recorregut sembla interessant :whistle: :whistle:
es.wikiloc.com/rutas-carrera/maraton-oli...rcelona-1992-6549450


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 10:13 #365 per sanguita (Associat/da)
Bones,

abans de res, molts d'ànims a tots! Havia seguit des de l'ombra aquest fil i la veritat és que és una autèntica llàstima perquè apuntàveu unes curses espectaculars!

Personalment i tot i no córrer, estic una mica indignat. No per la cancel·lació (puc entendre-la, compartir-la i, de fet, em sembla molt valent per part de l'organització) sinó per la gestió de la mateixa. Sempre he pensat que BCN té una marató brutal a la que no se li ha tret el suc que porta dins. Experiments com el del darrer any (venent una cursa més ràpida) em va semblar un nyap (no pots competir mai amb les curses ràpides). Aquest any, l'aposta era "A Magic Experience". He de confessar que em vaig il·lusionar. Em semblava (i em sembla) brutal però s'havia de demostrar a la pràctica. Les experiències es dissenyen i han de cobrir el pre, el moment i el post. No he aconseguit veure cap previ on es comences a treballar l'experiència màgica... Per si fos poc, arriba la cancel·lació i la resposta em sembla pobre. Un comunicat on es diu que et guarden dorsal per octubre o 2021...

Personalment crec que és moment per convertir la despesa de la cancelació en inversió per potenciar el valor de marca "A Magic Experience". No és moment per dir "NYC o Tokyo no retornen diners i et quedes sense córrer però nosaltres et deixem córrer més endavant" (això és el que m'indigna!). És moment per posar-te del costat dels corredors i acompanyar-los a les noves dates. T'imagines que l'organització t'ajuda a aprofitar el teu pic de forma cercant alternatives locals (MM o 10k)?
T'imagines que t'ofereixen un pla de transició per aquestes?
T'imagines que coordinen grups d'entrenament per arribar-hi?
T'imagines que enlloc de deixar que la gent es busqui la vida pel problema que li has traspassar t'involucres en la solució?
T'imagines que la organització mobilitza el actors locals per ajudar en la resposta (fent més gran i potent la xarxa i establint confiança de cara al futur)?
T'imagines que el problema es converteix en motor per fer créixer la marató?
T'imagines.... (posa el que se t'acudeixi)...

No soc expert ni del running ni de l'organització d'events. Probablement el que hagi escrit té punts d'error clamorosos. Però van cancel·lar el Mobile World Congress (probablement hi ha ordres de magnitud respecte el que és la marató) però l'entorn de les startups és va conjurar per potenciar amb èxit la imatge de BCN com a hub d'innovació i emprenedoria. Així que segur que hi ha solucions (no em refereixo a les d'abans, només son un brainstorming). Només cal creure-s'ho, cercar-les i posar-se a treballar.

I que consti que no vull carregar contra ningú però si mostrar la meva disconformitat amb el que s'ha fet indicant que no pots vendre una cosa i fer una altre.

Ah! I si, vaig fer un tweet als actors implicats però sense resposta (excepte d'IsidroRunning dient que està al 100% d'acord).

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 10:32 #366 per aurelian (Associat/da)
Molts ànims als afectats molts arribaven en un pic de forma espectacular.

Estic a favor d'aquesta cancel•lacio, a més, les alternatives (10/2020 - 03/2021) em semblan bé.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2020 12:19 #367 per ironxevi226 (Associat/da)
Bé... docns suposo que es veia venir la cancel·lació, no per això, deixa d'empipar que es puguin fer altres concentracions de gent, amb molta més aglomeració de persones, i que en el nostre cas, la marató, no es pugui fer. A l'octubre en principi ho veig complicat.. coincideix amb fires de Girona, però tot es veurà. Sino, a esperar el 2021.
El que no entenc (o si) és que tot es pugui posposar d'aquí uns mesos, com si ja es sabes que tot estarà controlat.. o el que em pregunto sovint, ho tenen ja controlat i maquinat des del principi? respostes que mai sabrem.
En fi, la marató 114 haurà d'esperar fins a Empúries (creuem els dits)

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 142 Mitges 145 Triatlons  1252 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 10:24 #368 per Duebrithil (Visitant)
M'hagués agradat que si el problema de disputar la marató de Barcelona era la densitat espacial i temporal de corredors als carrers de la ciutat s'haguessin explorat altres opcions enlloc de l'evident cancel·lació de la prova. Si l'atletisme popular tingués el ple suport de l'ajuntament (cosa que cada vegada poso en dubte després d'aquests últims mesos) una bona alternativa crec que hauria sigut no tallar els carrers únicament 6 o 7 hores, sinó fer-ho tot el dia. D'aquesta manera es podrien haver fet "torns de marató" per a evitar l'acumulació de gent als carrers.

En fi, ja no s'hi pot fer res.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2020 23:26 #369 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 12 de 13

Setmana de merda. Primerament per quedar-nos sense marató (i en el meu cas també sense el pla B que era Paris, també postposada per una setmana més tard que bcn...), i segon perquè els números així ho indiquen, una setmana que degut al sopar vaig anar de cul i no vaig poder entrenar tot el què m'hagués agradat.

I ara què? En el meu cas m'he plantejat diferents escenaris. El primer era fer una marató el més ràpid possible i em plantejava les opcions de Mar Menor i Gant, però les he descartat per la irregularitat que malauradament he tingut en les darreres setmanes, algunes de molt bones i d'altres gens bones, com la passada. El segon escenari és amb el qual estic treballant i serien maratons més o menys petites properes a casa per tal de que en cas de cancel·lació, la pèrdua econòmica sigui mínima, i aquí entrarien Zaragoza el 19A i/o Empúries el 3M, a les quals podria anar i tornar el mateix dia, per tant només perdria la inscripció. Finalment, el tercer escenari seria alguna de les grans maratons que es fan durant el maig a les capitals nòrdiques o en alguna marató petita el més al nord possible per tal d'aminorar el màxim possible la calor.

En qualsevol cas, quan a l'agost rumiava la temporada i ho parlava amb el meu nou entrenador, li vaig comentar que aquesta temporada era de transició i que volia agafar bona forma, no parar gaire a l'estiu i apretar per Val'encia'20, on deia que m'agradaria baixar de 2:50. Per alguns, ho hagués pogut assolir a Barcelona, jo no ho crec pas, però si que penso que hagués millorat la marca i que era probable que m'acostés més al 2:50 que no pas al 2:55 que tinc actualment. Però això ja no ho podrem saber, caldrà continuar picant pedra durant més setmanes per intentar tornar a agafar el ritme de creuer i rendir el millor possible a la marató que espero fer. I si no, sempre em quedarà València i potser amb la prèvia de Barcelona.

I seguim sumant #KMSxELA, si teniu Strava, apunteu-vos al Club i feu les vostres aportacions doncs continuem el repte fins a la marató de Barcelona!! :pray: :pray: Però com aquesta setmana acaba la preparació per Barcelona, tot i que no crec que arribi als 76kms doncs en porto 0 aquesta setmana, tal com em vaig comprometre al fil del repte convertiré cada km en 10 cèntims, per tant ingressaré 100€ aquesta setmana a migranodearena.

KMS SETMANALS: 48
KMS ACUMULATS: 924
MITJANA KMS: 77

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2020 07:53 #370 per NACHOSBOYS (Associat/da)
La Zurich Marató de Barcelona se ha aplazado.

Pero el sorteo solidario de CoRReDoRS.CaT "CoRReDoRS.CaT x l'ELA" para ayudar a Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls y los afectados por la #ELA, sigue.

Entra y haz tu donativo antes del 15.03.2020

www.migranodearena.org/reto/20997/corredorscat-x-lela

Y podrás ganar alguna de estas cosas.

Y en breve más información de como seguiremos hasta el 25.10.2020.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2020 22:18 #371 per Jorfer (Associat/da)
Xavi l'ingrés es pot fer el diumenge 15 o té que ser abans?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 10:46 #372 per fandes (Associat/da)
El dia d'avui havia de ser un dia d'emocions postmarató, amb millors o pitjors sensacions, preparació de cròniques magnífiques...

Però és un dia en el que podem compartir el que anem fent des de casa! D'emprar el fòrum més que mai ;). De fer-nos aquesta situació el més constructiva possible.

És evident que els que escrivim en aquest fòrum vam infravalorar la situació. Només cal rellegir-nos jajajaja. Però crec que veiem ara que és d'agrair que les institucions prenguessin la mesura.

Toquem fusta que a l'Octubre la poguem fer amb normalitat, ara toca cuidar-nos i cuidar a aquells que treballen presencialment cada dia per la salut i el dia a dia de cadascun de nosaltres!

Som-hi companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 10:54 #373 per Jorfer (Associat/da)
Quan l'Aloi va crear el tema el 9 de juny de 2019 va crear el títol d'aquest fil va ser premonitori al no passar la data i si l'any. Per desgràcia i salut de tothom no serà a la primavera però si a la tardor i hem d'intentar entre tots que sigui una gran festa del fons a casa nostra.

Ànims i endavant que després de la tempesta sempre bé la calma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 11:18 #374 per XaviCht (Associat/da)
Bé... jo crec que el problema de la valoració de l'anul·lació va ser que només s'anunciava això. Si quan van dir que cancel·laven la marató també haguesin dit que el 15 de març els aeroports, ports, metro, escoles, centres culturals, parcs municipals, etc estarien també tancats, crec que ens hagués fotut però ho haguéssim entès molt més. Algunes d'aquestes coses (aeroports, ports, metro, ESTANCS!!...) ni tan sols estan tancades!

En fi. Ja he vist uns quants tracks hamster a strava :D I jo perquè vaig sortir a rebentar-me una mica dissabte a primera hora (31 km incloent pujar quasi al Tibidabo) i encara puc aguantar, però ja tinc comptades quantes voltes al mini-pati he de fer per cada 100 m :D

Em temo que jo la passaré a 2021, perquè és molt probable que vagi a Amsterdam, que és la setmana abans.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2020 11:56 - 16 Mar 2020 11:58 #375 per andreugg (Associat/da)
Totalment d'acord Jorfer ara estem corrent una altre cursa, la cursa de la salut de tots.

Jo segurament com tu dius XaviCht també serà pel 2021, però ves ara mateix ja no tinc cap pla. Tot el meu calendari ha saltat pels aires.

Una abraçada per tots i totes

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2020 22:01 - 24 Mar 2020 22:02 #376 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Avui he rebut un correu de la marató de Barcelona
per fer la marató el 25 d'octubre o bé per l'any 2021 o per pasar-lo a una altre persona jo la faré el 25 d'octubre

el correu diu aixó

Apreciado MIGUEL,

En primer lugar, queremos agradecerte tu comprensión y paciencia en esta situación tan difícil y desconocida para todos que nos ha tocado vivir.

Después de días trabajando para poder ofrecerte todas las opciones de una manera fácil y práctica, podemos pasarte toda la información con las diferentes opciones y la manera de proceder para acceder a ellas:

Si deseas participar en la Zurich Marató de Barcelona del 25 de octubre, NO TIENES QUE HACER NADA. Automáticamente tu inscripción ha pasado a esa fecha.
Si deseas participar en la edición del 14 de marzo de 2021, debes acceder CLICANDO AQUÍ. Recuerda que deberás utilizar el mismo tipo de documento que utilizaste cuando hiciste la inscripción para la edición de marzo de 2020 (DNI/CIF, Pasaporte, Otro) y poner el mismo número que pusiste en ese momento de hacer la inscripción
Fecha límite para realizar el cambio: 15 mayo 2020.
Si, por el contrario, ninguna de las anteriores opciones se ajusta a tus posibilidades, te proponemos la opción de pasar tu inscripción de la Zurich Marató Barcelona del 25 de octubre a otra persona. Esta opción estará disponible próximamente.
Esperamos que vivas la experiencia inolvidable de correr por las calles de Barcelona.

Saludos,

Organización Zurich Marató Barcelona

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Mar 2020 22:48 #377 per jaume86 (Associat/da)
Em sembla una magnífica gestió que donin l'alternativa de la marató postposada, la de 2021 o, inclús, poder fer un canvi de nom. Jo no ho tinc clar, porto les 5 darreres edicions seguides i la del debut al 2013 però enguany també havia d'anar a córrer a Paris i allà no em donen cap altra opció que la postposada, que és al diumenge següent a Barcelona. Tampoc no tinc gens clar d'anar-hi doncs el gran objectiu que em vaig marcar a l'agost era València 2020, que havia de ser la meva 8ª edició seguida per València i la meva 20ª marató... I per celebrar-ho, en la seva 40ª edició, em vaig marcar un objectiu notable, que ara a Barcelona encara no em veia per fer-ho. Així que, en qualsevol cas, quan s'aixequi el confinament haurem de tirar de seny o compte amb les lesions!! Aquests dies estic aproffitant per fer alló que no m'agrada gens i mai faig, exercicis de força, estiraments, tècnica... Algo quedarà que deia avui el pinelli per Strava!!

Ànims a totes i tots!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2020 10:01 #378 per Jorfer (Associat/da)
Crec que aquest missatge que ha publicat en Miguel l'hem rebut totes les persones inscrites.
Sembla que és una bona opció el permetre el triar i el canvi de nom.
No sé si també caldria crear una quarta opció del retorn de la inscripció per a aquelles persones que no li serveixin les anteriors.

Per la meva banda jo deixo la inscripció tal com està doncs tinc intenció de fer-la a l'octubre en modo tirada llarga suau a veure si reenganxem a un parell de maratonians rovellats... per a baixar de les quatre hores.

I al 2021 la meva intenció és fer de llebre al meu estimat amic XarlieOne1 amb el desitjat i treballat sub 3:45.

Vinga continuem que ja ens queda un dia menys per a la tornada.
Ànims a tothom!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2020 11:02 #379 per Altair (Visitant)
Tambe he rebut la notificacio.
Quant es va suspendre en certa manera em vaig sentir alleugerit, dons no estaba preparat .
Per part de l'organitzacio crec que esta be. Potser per posar alguna pega ,no posar data limit del mes de maig, jo allargaria fins el mateix mes d'octubre.
Perque de totes totes tinc el palpito i la mosca al nas, que al capdevall ,no es podra fer, aquest any es molt complicat, hom em vaig menjar els dotze raims molt malament , i segur que vaig provocar un mal fario.
Be dons res, a conservar la salut i molte gimnastica casolana.

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mar 2020 12:19 #380 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Crec que la tercer opció si ha l'organtzació li dones l'opció de paasar la teva inscripció a un altre persona és la via per recuperar els diners entenc jo

Si, por el contrario, ninguna de las anteriores opciones se ajusta a tus posibilidades, te proponemos la opción de pasar tu inscripción de la Zurich Marató Barcelona del 25 de octubre a otra persona. Esta opción estará disponible próximamente.
Esperamos que vivas la experiencia inolvidable de correr por las calles de Barcelona.

Saludos,

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.