- Missatges: 1099
xevifisio va escriure: Ostres antirco, espero que no sigui res!
Al fer el gir del 18'5 t'hem vist i hem comentat amb en JORDI69 que no se't veia be.
La nostra barqueta ha arribat sencera a meta!!!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Antirco va escriure: Aquí un fracasat
Hem sortit Xevifisio koose i JORDi69 smb idea de mantenir 6' el km
El ritme a estat una mica superior pero aguantaba be fins el 12
Aquí he aflujat una mica per no cremarme pero a partir del 15 pujant per la meridiana me ha vingut un casamient molt acusat.
Al km. 19,5 la meva dona me esperaba per fer la foto ja que visc a sant Andreu i estic molt aprop de casa.
No en veía capaç de fer mes del doble del que portava fet.
Le dic a la meva dona que plego.
Mario.cat es tectic ocular de la reculada.
Ella se espanta. No es normal en mi.
En pregunta si en trovo be.
Porto tota la cara braços i cames amb taques blancas.
Li dic que si pero estic molt cansat.
No sé si es per alguna reacció a les sals que hi pres o que. No me había Passat mai.
O sigui que...
A preparar la seguent
Ara torno a ser maratonià de nou ab aquesta marató ja porto 38 fetes i d'elles 15 a BarcelonaMIGUEL SBD va escriure: En primer lloc vui felicitar a les voluntaries i voluntaris a tots els finishers i com no al meu entrenador JB
Per fí he pogut fer l'objectiu que tenia desde l'any 2019 era fer la marató Pare i Fill la veritat en el 2019 estava molt millor que ara i amb 2 anys meyns tenia 57 anys i ara la he fet amb 59 anys peró al menys he pogut fer l'objectiu fer la nostre marató de casa i fer maratonià al meu fill Ruben
Quant vaig començar l'entreno no lo tenia clar a mesura que anavar passant les setmanes em veia una mica millor la meva empentar ha sigut les 6 ultimes setmanes fer tirades llargues entre 20 a 30km la setmana avanç de la mitja de Barcelona vaig fer una tirada de 27km i en aquesta ja em veia finisher de la marató encavat vaig fer la mitja de Barcelona amb un temps de 1h51' i aqui ja vaig veure que ademés de que podria ser finisher podria ser suh 4h deprés vaig fer la tirada de 30km vaig acavar molt senser a 5'49''
Aquest diumenge vaig gaudir de la marató sobretot córrent junt al meu fill li anavar explicant tot sobre la marató com anecdotes li anvant dien quant vem passarper km 27 la meva tirada a la platja el km30 la nostre tirarda fins Badalona i d'aqui endevant seria la teva tirada més llarga peró quant vem arrivar al km32va ser un goig de veure el nostre avituallament de Correcats encavat a paratir del km 37 era ell qui m'animavar el paracila de 5km molt semblant a 5'30'' meny la part final en va sortir a 5'38'' tota la marató en 3h57'33''
Vui donar les gràcies també a la Socanna per la Voll que em va donar en el km 20
També vui donar les gràcies a totes i tots per els votre anims i per les fotos
Propera parada el mes que ver marató de València fent de guia del Jaume Bajo