Zurich Marató de Barcelona 2021

Zurich Marató de Barcelona 2021

08 Nov 2021 18:35 #481 per mònica (Associat/da)
MIGUEL SBD quina emoció poder acompanyar un fill en el seu debut :heart: . Enhorabona a tots dos!!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 20:08 #482 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes gràcies Monica i moltes felicitats aper tu també :great: :hearteyes: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2021 23:16 #483 per Josep58 (Associat/da)
Enhorabona a tots ¡¡¡

Sempre dic el mateix, estar a la línia de sortida d'una marató ja es un èxit personal i esportiu que a vegades, sobretot quan el resultat no ha estat l'esperat, pot ser deixem de valorar.

N'he fet poques en comparació a molt de vosaltres, però si una cosa vaig aprendre es què el temps, mesos, setmanes, dies, hores, minuts i segons de preparació, no poden quedar en l'oblit quan les coses no han anat com s'havia previst.

La marató es la prova reina de l'atletisme i posa a tothom sigui quin sigui el nivell al límit, qualsevol petit detall en altres curses és insignificant, però a la marató te grans efectes i sobretot recordeu no hi ha dues curses iguals, maratons tampoc i el que avui no ha anat com volia, es el primer pas per a la propera treure-la amb millor nota.

Amb el pas dels dies espero anar llegint les vostres cròniques ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 00:12 #484 per SandraB (Associat/da)
Primer de tot enhorabona a tots els que heu gaudit de la marató i heu aconseguit acabar-la o heu clavat els vostres objectius. Molts ànims als que no ho heu aconseguit, de ben segur que a la propera ho aconseguireu?. Ahir va ser un dia ple d’emocions, ja li vaig dir al XaviCh que m’estava aguantant les llàgrimes com una campiona perquè em vaig emocionar quasibé més que en el meu debut al 2019. La sortida amb el “Barcelona” és imponent però cantada en directe, ja és la bomba. Pell de gallina. Comencem l’aventura amb molta menys preparació que la primera i amb força dubtes però poc a poc anem fent i a mida que avancem tinc més bones sensacions. All llarg del camí tinc una sorpresa meravellosa que no m’esperava, la meva família amb una pancarta a meridiana, animant-me. Al km 29 la Patri se’ns uneix i ens motiva, estira i ajuda a tirar endavant i les sensacions cada cop són més bones. Cap al Km.38/39 el XaviCh em preocupa, no parla, el veig molt xafat, ui alguna cosa no va bé. La Patri també se n’adona. Vaig preguntant-li si està bé i em prou feines respon, pateixo. Quan creuem la meta li pregunto com està i em diu que millor però que havia fet una “pajara” i no deia res per no fer-me baixar el ritme. Jo li dic, m’és igual el temps, l’important és que arribem tots dos bé. Passa l’estona i afortunadament es va recuperant. Gràcies de nou XaviCh, ets un amic com dels que no en queden. Per moltes maratons més junts!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 01:51 - 09 Nov 2021 01:55 #485 per andreugg (Associat/da)
Bones, primer de tot, "4ª marató al sac", segon "millor del que esperava" i per últim el més important un gran plaer de poder-vos veure a tots. Amb alguns vaig poder xerrar més i d'altres un hola.

Només arribar el primer que vaig trobar-me i amb el que vam estar comentant aquell ventet fredot de primera hora el Kaisur m'alegro molt de la teva marató i segur que t'aniran molt bé behobia-4k de les franqueses-jean boin i a baixar el 3h a Valencia. A València tornem a compartir camí.

Desprès i tot seguit un munt de correcats, moment de la foto diria que era el moment on menys podies xerrar, però un cop feta la foto una breu xerrada amb el MIGUEL SBD on em va presentar el seu fill, un parell de cracs que mengen km com si res. Una altre felicitació per la teva cursa.

Tot seguit vaig estar xerrant amb el David i el Xavi Crespo dos màquines que ells sols ja reuneixen a 20.000 en un moment i et sumen 40kms com qui no vol la cosa. Felicitats als dos per la marató i Xavi, vas fer una cursa fantàstica!

Tot seguit i molt breument vaig poder coincidir amb el Krlos que anava tant ràpid com devora kms per les muntanyes.

rnou i JRDi69 us vaig veure practicament en el mateix moment, dos trens d'alta velocitat, en el cas del JRDi69 pel que llegeixo vas fer una segona mitat més ràpida que la primera. Felicitats!

També vaig veure i xerrar amb la Carol que va tenir una gran cursa i va acabar molt contenta, una de les poques persones que vaig veure a l'inici i el final.

També vaig veure al Fandes un segon mentres corria pel seu avituallament, al finalitzar també vaig veure al Grobyc que també va tenir una bona marató. Just quan ja estava per marxar també vaig veure Barceruel que marxava de recollir el premi de KmsXELA i tot seguit vaig anar a saludar a l'Alberto que seguia donant la benvinguda a la gent que entrava.

Perdoneu si m'he descuidat d'algun moment, estic tirant de memòria i segur que vaig saludar a molta més gent.

La meva història de la cursa crec que ja tothom l'ha llegit per twitter o insta. Però en resum, vaig sortir molt atemorit vaig anar molt conservador i excepte uns kms vaig anar segons el ritme que vaig pensar. Temps final 4:01:24

Apa un plaer a tots, i ara a pensar amb la mitja de Vilafranca que em servira de darrer test pel gran tema de la marató de València.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 08:29 #486 per XarlieOne1 (Associat/da)
M´agrada llegir les vostres cróniques....

La meva va començar a tenir forma ahir....però costarà!
Intentaré que estigui acabada el cap de setmana...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 11:08 #487 per aurelian (Associat/da)
Bon dia companys. Jo tambe vaig corre la marato amb la samareta correcat, la mateixa que vaig lluir en uns cuants escenaris: Boston, Sant Sebastian, Barcelona 2018, Valencia 2014 en el meu debut o Rotterdam.

Primer de tot, vull donar els meu agraiments als voluntaris.

Segon, moltes felicitats a tots que heu pres la sortida. Molts anims als que no han pogut compir els seus objectius, toca entrenar mes.

Tercer, hem tingut sort amb un bon matinal atletic, una mica d'aire en Meridiana pero res en la facana litoral, on tinc els meu mals-somnis.
El public de Barcelona una mica fred, la gent ha sortit al carrer, pero molts eran mes preocupats per mirar el movil.
L'organizacio regular, nomes una dona de llebre?, m'hauria agradat ver més diversitad. Despres tema botellas d'aigua de plastic en els avuitellaments cuan la ciutat presumeix ser un exemple de sostenebilidad. Potser el reccoregut es mes rapid ara pero per mi perd l'atractividat.

L'ultim, la meva cursa:

La estrategia era de sortir conservador a 5:20 o aixi i pujar el ritme a partir del km18.

He fet parcials automatics de 6kms (de Garmin) amb sortida del final del calaix verd (3h 30-3h 45). Malauradament, he tingut que parar dues vegades per pixar en els primers 12km. He anat una mica sobre-hidratado.
D'aqui la cursa s'ha desenvelopat sense sorpreses: gel cada 45', aigua, gaudir d'un dia sense vent en litoral.
He competit al meu nivell actual acabant en 3h 32, PMP pero que em deixa molt satisfet donades les circumstancies.

A per la propera!!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 11:57 #488 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia a tothom!!

Espero que a poc a poc tothom es vagi recuperant de les molèsties físiques després d'una marató i vagi assimilant les emocions provocades al cap i al cor després de viure una experiència atlètica tant important per a nosaltres.

Jo també faré crònica i, tinc pendent de llegir molts posts.

En el meu cas va ser una gran marató per la retrobada i per compartir en equip els 42195 metres amb amics i correcats, una experiència única que portarem sempre gravada a la nostra memòria.

Per cert, em va encantar la gran foto que vam fer.

Gràcies a tothom i gràcies Barcelona per permetre'ns córrer de nou pels teus carrers.

El 3/4/2022 ens tornem a veure.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 14:11 - 09 Nov 2021 15:09 #489 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola correcat@s,

Bé, ja és moment de baixar del núvol, i plasmar per aquí com vaig viure aquest gran dia. :)

Primer de tot, felicitar a tots els que vau estar a la sortida, tants als que us va sortir tot bé, és igual si amb el pla A, B o Z, ... com els que vau tenir problemes ... i ànims pels que vau decidir amb encert aturar-se. :great:

Primer una mica de context: Vaig debutar en marató a BCN en el 2015 (3h19’), després vaig preparar la del 2016 però amb problemes de tendinitis al genoll, vaig sortir igualment al ritme previst (4’30”/km) i em vaig retirar al km 33 (em va fallar el coco, i quan vaig veure que perdia ritme em vaig aturar). Després vaig estar un any sense gaire dedicació al córrer, però a poc a poc em vaig tornar a enganxar, això sí tenia clar que a la Marató només tornaria quan realment tingues moltes ganes (no sóc gaire mitòman de les llargues distàncies). Aquests anys vaig anar millorant altres marques, el més destacat sub1h25’ en mitjà (sant Cugat 2019) i sub38’ en 10k (sant Antoni 2020). Així decideixo preparar la marató BCN 2020, portava bona preparació però a partir del gener començo amb tendinitis al Aquiles, i a més a més al final l’anul·len. I aquest darrer any va ser complicat, parón pandèmia, després al tornar l’Aquiles encara no estava bé, després canvi de feina, ... sigui com sigui, això va fer que al Agost tenia decidit no participar, però al tornar de vacances ho vaig veure clar, s’havia de fer per recuperar la motivació de córrer i aprofitar el “relax mental” de poder córrer sense pretensions per sortir a “sal y disfruta”, sempre he sigut una mica ànsies amb voler fer una marca en concret i molts cops això m’ha portat una auto-pressió que no he gestionat bé.

Inici de la preparació, diumenge 12 de setembre, portava aquest any només 208 kms i quedaven 8 setmanes justes, per tant preparació express acumulant 362 kms en aquestes setmanes (sense tenir en compte la marató), que més o menys ja he anat explicant en aquest fil. Aquí hauríem de posar la coletilla “no lo intenten en sus casas”, clarament per prepara de manera correcte una marató cal acumular molts més kms, ... però la lliçó que jo he aprés és que “més val arribar curt de forma però sense molèsties, que arriba molt en forma però amb molèsties varies”. També és veritat que jo encara que aquesta sigui la segona marató, no sóc cap novato en el món de córrer/esports de resistència i que hem conec prou bé per saber com podia respondre i com anar progressant el pla d’entrenament.

Bé ara ja sí, parlaré de la Marató, que està quedant un bon totxo ... ;)

Els dies abans Jorfer em convida a la barqueta pirata del sub3h29’, accepto sense dubtar, em feia il·lusió poder participar en la gran marató del XarlieOne1, ja que havia estat seguint la seva preparació per la edició anul·lada del 2020 i la feina de tots els últims mesos, tot un exemple de constància. També els debuts del Marc31 i el Roubby, i córrer al costat de maratonians històrics com el propi Jorfer, el Camiseta? i altres companys com en Nachosboys (molt gran la que ha liat amb el repte del ELA), Sergicb (veí del maresme), JJ_SBD, Camilo, Jorge ... i tots els que venien a ajudar (Pescallunes, Amic, Manel56, ...perdó si em deixo a algú). També vam coincidir amb el Tonivet a la sortida.

El pla plantejat pel capità Jorfer tenia bona pinta, sortir tranquils i anar agafant ritme, per passa la mitja al voltant de 1h44’30”. A mi ja m’estava bé, el meu pla era anar amb ells fins la mitjà i després si hem veia bé anar una mica més ràpid, a més el meu cosí Dani que no va poder córrer per estar recuperant-se d’una lesió m’esperava al km 24 per ajudar-me una miqueta.

Anem a la cursa en sí, sortida molt emotiva envoltat de tots aquests cracks, anem fent tranquils, fins al km 12 on s’afegeix el Pescallunes per córrer amb nosaltres i per repartir uns quants donuts (literal), bé els detalls de tot això els deixo per les cròniques dels companys. Per part meva vaig anar resguardat en el grup (sobretot quan em tocava menjar), i en alguns moments vaig posar-me davant per ajudar una mica si veia que el ritme s’adormia. Va ser tot un plaer viure com ens ajudàvem en els avituallaments, i com vam pujar la Meridiana ben agrupats per protegir-nos del vent. En el gir de Meridiana ja vaig posar-me davant, i li vaig comentar al Pescallunes que provaria d’apretar una mica, però que potser em recullien pel camí en els kms finals. Vaig passar la mitjà en 1h44’13”.

Aquí comença un altre cursa, primer objectiu avançar el pelotón de les llebres de 3h30’, se m’estava acabant la Meridiana i ocupaven tot l’ample, vaig passar ben enganxat a l’esquerra fent una apretadeta, i després ja via lliure per córrer fins al km 24, on se m’uneix el meu cosí, anem fent àgils Prim+Diagonal+fòrum, on saludo al Dennis múltiples vegades, i crec que al ManoloM també. Després el litoral, la meva bestia negre, on em vaig retirar l’any 2016, però aquest cop passo amb decisió i ajudat del ben de cua, al arribar a Marina el meu cosí em deixa sol una estona, es tornarà a afegir al final de via Laietania. La pujada fins al corte inglés també la faig prou bé, on saludo al jaume86, de fet el parcial del 30 al 35 és el més ràpid de tots el que faig. Baixada i arribem a Colon, aquí un altre cop amb el meu cosí, però ara ja sí començo a anar justet. Però prou content de com m’ha respost el cos, del km 21 al 40 he anat a un ritme de 4’45”/km. Ara ja només tocava saber patir una mica, saludo al gran Dabit cap al final, gràcies per la foto. I per fi a disfrutar de l’arribada que per això hem vingut.

Temps final 3h25’13” ... i segona marató a la saca :party:

Parcials 5 kms:
0-5: 25’08”
5-10: 24’43”
10-15: 24’27”
15-20: 24’38”
20-25: 23’28”
25-30: 23’51”
30-35: 23’29”
35-40: 24’07”

Estrategia alimentació:
Gels cada 30’: 45’ / 1h15’ / 1h45’ / 2h15’ / 2h45’
Pastilles isostar cada 30’: 30’ / 1h / 1h30’ / 2h / 2h30’
Pastilles sals cada 10k: 10k / 20k / 30k
Trosset de platàn: 20k / 25k / 30k
Aigua i isotònica segons sensacions en cada avituallament

Bé, m’ha quedat un bon totxo però segur que algú em supera!!

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 18:59 #490 per Tiny (Associat/da)
cachirulo Parece mentira que unas ampollas puedan arruinar una maratón. :whip: Animos!

Por cierto, alguién sabe que le pasó a Xavi-Nad?

gorka Gràcies pel suport en el avituallament. A veure si la propera.....

Antirco Recorda que abans deien "no beguis massa aigua que criaràs granotes!" Sembla que et porto un anyet, encara que a aquestes alçades.. :wonder:

Jrdi69 Bona passejada! Molt seny a les 24 h.

Trivix Bona marca encara que patissis una mica!

XarlieOne1 Felicitats! Vaja retallada de marca, oi?

felip Sap greu que no acabessis, encara que vas fer bé. Tot el que explicas sembla correcte. Potser, preguntar-te si vas fer una descàrrega de cames per part d'un fisio. Ànims!

Anguru Bona marató i bon marge de millora.

bebop Felicitats per acabar la marató. les 3h30' semblen al teu abast :great:

Kaisur Quina crònica més divertida... També et veig marge de millora!

Xavicht SandraB Felicitats per la marató i la crònica. Bona marca per la preparació i especialment a la Sandra per la marca personal! :party:

MiguelSBD Quina experiència compartir la marató amb un fill. Felicitacions al dos!

mònica Felicitats per la cursa i la crònica. Crec que la propera seràs sub 4h i no crec que passi molt temps :laughing:

andreugg Felicitats per acabar-la encara que anessis massa conservador..

aurelian Te felicito como siempre! Me reí mucho con el disfraz! :party:

Alex Knight Magnífica crònica. Boníssima l'anècdota dels donuts! :laughing: També et veig molt marge de millora!

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 19:09 #491 per anna (Associat/da)
Vull aportar el meu granet de sorra, correcat des dels seus orígens i de la web anterior, 10 de 1000 crec que es deia, però camuflada lluint la samarreta del meu club.
No vaig voler seguir aquest fil perquè no em volia posar pressió a mi mateixa, em moria de ganes de marató, des d'Empúries del 2018 que no en corria cap. Els meus entrenaments han estat desordenats i anàrquics, però sabia que tenia "fondo" i cap.
Diumenge quan vaig anar cap a la plaça Espanya encara no tenia clar que l'acabaria, anava disposada a agafar el metro quan en tingués prou, però no en vaig tenir prou, un cop passat el km 25 ja sabia que l'acabaria m'ho estava passant molt bé. Vorejar el mar em va revifar, poder abraçar en Pucurull cap el km 32 va ser un somni, passar per sota l'arc de Triomf era una victòria, vaig trobar a faltar el mític ambient del carrer de Sepúlveda, i l'esperada estora blava de sota l'arc d'arribada em va fer plorar un cop més.
Vaig trigar 5h17m, més d'una vegada m'he sentit a dir que trigant tantes hores no té mèrit fer una marató, potser no té mèrit però la satisfacció que tinc un cop l'acabo no té preu, i això només ho entenen els maratonians.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 19:41 - 10 Nov 2021 09:11 #492 per squash (Associat/da)

Alex_Knight va escriure:
Estrategia alimentació:
Gels cada 30’: 45’ / 1h15’ / 1h45’ / 2h15’ / 2h45’
Pastilles isostar cada 30’: 30’ / 1h / 1h30’ / 2h / 2h30’
Pastilles sals cada 10k: 10k / 20k / 30k
Trosset de platàn: 20k / 25k / 30k
Aigua i isotònica segons sensacions en cada avituallament


Trobo espectacular la dosificació de l'alimentació i hidratació que segueixes. Puc preguntar-te?

Sopes i esmorzes?

Els comprimits d'Isostar aporten glucosa i sals?

I el bocí de plàtan és per algun motiu en concret?

Quina marca de gels?

I tota aquesta mandanga, on la duus?


Gràcies anticipades i disculpes per l'atracament.

És que sempre m'ha fascinat les variades estratègies que segueix tothom en aquest aspecte.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 19:47 #493 per XarlieOne1 (Associat/da)
Gràcies a tots per les mencions....Tiny, sí! una retallada de....36 min!!!!

Segueixo amb la meva crònica...ja arribaré!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 20:35 #494 per mònica (Associat/da)
Tiny de moment avui ja he entrat a la pàgina de la Marató 2022 a mirar el preu de la inscripció :laughing: la propera a més, serà la meva 7a, número màgic :)

Alex_Knight ara m'he quedat jo també amb la incògnita com en squash....on duus la mandanga?? :)

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2021 23:17 #495 per xevifisio (Associat/da)
Bona nit familia!
en breu hi haurà mini crónica, però de moment volia donar les GRÂCIES en majuscules a qui va fer possible que hi hagués un sorteig de 3 dorsals, ja que degut a aquest sorteig un servidor i en koose ens varem decidir a correr la marató com excusa per poder retrobar-nos (després d'any i mig distanciats pel covid).
La decisió va ser un pim pam a tres setmanes de la marató, per tant gairebé no hi ha hagut entrenament especific i la marca era el de menys, però la satisfació de tornar a seguir la linea blava junts i veure diferents camisetes pastanagues amunt i avall va ser inmensa.
Per descomptat moltes gràcies també a tots els voluntaris i disculpes a tots els que no vaig reconeixer i saludar...
Salut i riures!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 07:43 #496 per felip (Visitant)

felip Sap greu que no acabessis, encara que vas fer bé. Tot el que explicas sembla correcte. Potser, preguntar-te si vas fer una descàrrega de cames per part d'un fisio. Ànims!


Tiny, en primer lloc gràcies!!!
Pel que fa al Fisio, la resposta és si...vaig anar al fisio a descarregar musculatura 10 dies abans de la Marató.
Igualment gràcies per preguntar i fer aquesta aportació, ja que si que podria ser-ne una causa.


Marques Post-Lesió (Desde Setembre 2021)
10k - Cursa de Cornellà 2021: 49'51''
Mitja - Mitja de Barcelona 2021: 1h54'42"
Marató - Sense temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 09:51 #497 per Alex_Knight (Associat/da)

squash va escriure:

Alex_Knight va escriure:
Estrategia alimentació:
Gels cada 30’: 45’ / 1h15’ / 1h45’ / 2h15’ / 2h45’
Pastilles isostar cada 30’: 30’ / 1h / 1h30’ / 2h / 2h30’
Pastilles sals cada 10k: 10k / 20k / 30k
Trosset de platàn: 20k / 25k / 30k
Aigua i isotònica segons sensacions en cada avituallament


Trobo espectacular la dosificació de l'alimentació i hidratació que segueixes. Puc preguntar-te?

Sopes i esmorzes?

Els comprimits d'Isostar aporten glucosa i sals?

I el bocí de plàtan és per algun motiu en concret?

Quina marca de gels?

I tota aquesta mandanga, on la duus?


Gràcies anticipades i disculpes per l'atracament.

És que sempre m'ha fascinat les variades estratègies que segueix tothom en aquest aspecte.



Fins ara.

Jordi


jeje Squash crec que ja et vaig calant, bones preguntes :666: Sí clar pregunteu el que volgueu, jo responc el que em dono la gana com no pot ser d'altre manera.

Mònica, la mandanga es porta prou bé amb el cinturó porta-dorsals i unes malles decathlon amb múltiples butxaques, ... els companys de barqueta crec que em van veure enfeinat remenant butxaques mentres corria, si arribo a ensopegar caic de boca a terra :unsure:

El platàn era el dels avituallaments, que els donaven els voluntaris en mà, bravo! :thumbup:

Les pastilles isostar (4 gr) porten una mica de carbohidrats (3,5 gr) i també sals. La idea d'aquestes era complimentar els gels per apropar-me més als 60 grams de carbohidrat per hora, ja que els gels que he fet servir aportaven 26 gr (powerbar). És a dir si mires desde els 30' de carrera fins les 2h30', queda així cada hora: 3,5+26+3,5+26=59 gr carbohidrats.

Sopar i esmorzar segons sensacions i de qui pagui ;)

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 11:11 #498 per squash (Associat/da)
Hola

Alex_Knight, gràcies per les respostes.

El que buscava era una explicació científica, els 60g de glúcids, i confirmar que no et fots un brunch en cursa.


Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 21:17 #499 per XarlieOne1 (Associat/da)
Crònica feta.
Perdoneu el totxo...però tenia coses a dir!!

La deixo enllaçada!!

Jrdi69...espero que t´agradi....et devia una cervessa ....de moment et pago amb una crònica.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: CronicaBCN2021.doc
Mida del fitxer:94 KB
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2021 22:13 #500 per mònica (Associat/da)
Ha valgut la pena l'espera, quin tros de crònica!! Ets un exemple de superació i deus ser molt bona persona i bon amic si t'envolta tanta gent maca amb ganes d'ajudar-te.
Una abraçada de dues voltes

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.